1. Valokuva
- Katso useita kuvia samasta henkilöstä eri ympäristöissä: arkisessa ja virallisessa ympäristössä, sisätiloissa ja ulkona. Jos henkilö antaa pelkkiä selityksiä siitä, miksei hän voi näyttää valokuvaansa, hänellä on luultavasti jotakin salattavaa.
2. Juttele puhelimessa
- Puhelu voi paljastaa hyvin henkilön sosiaaliset ja viestintätaidot.
3. Tarkastele mahdollisia varoitusmerkkejä
- Sinulla on syytä huoleen, jos tapaamasi henkilö käyttäytyy alla kuvatulla tavalla ilman hyväksyttävää selitystä:
* Antaa epäjohdonmukaista tietoa iästään, kiinnostuksenkohteistaan, ulkonäöstään, aviosäädystään, ammatistaan jne.
* Kieltäytyy puhumasta kanssasi puhelimessa, vaikka olisitte tutustuneet toisiinne hyvin verkossa.
* Ei anna suoria vastauksia suoriin kysymyksiin.
Näyttää aivan erilaiselta kuin se vaikutelma, jonka olet saanut hänestä verkossa.
* Ei esittele sinua ystävilleen, työtovereilleen tai perheenjäsenilleen.
4. Sovi tapaaminen turvalliseen paikkaan
- Tuttu ravintola tai kahvila, jossa on tapaamisaikaan paljon ihmisiä, on usein hyvä valinta.
Amerikkalaisen deittigurun mukaan ensimmäisen tapaamisen tulisi kestää korkeintaan 45 minuuttia, olipa teillä miten mukavaa tahansa. Hänen mielestään hyvät treffit loppuvat juuri kun ne ovat parhaimmillaan, jolloin deittikumppanisi haluaa tavata sinut heti uudelleen. Jos treffit sen sijaan osoittautuvat katastrofiksi, pääset lähtemään melko nopeasti. Tätä neuvoa kannattaa ehkä noudattaa?
Turvavihjeitä treffejä varten
7
2201
Vastaukset
- treffaillut
En kyllä allekirjoita itse noista kuin tuon 4. kohdan ja sitten tietysti tuon treffien pituuden. Ehdottomasti samaa mieltä että 30-60 minuutin ekatreffit. Jos henkilö haluaa tavata jossain muualla; asunnossaan, minun asunnossani, autossa tms., en suostu treffeille. Suosittelen järkkäämään treffit ennen kuin tunnepuoli tulee kuvaan ollenkaan, mieluummin viikon, kahden sisällä ekasta viestistä.
Kun treffit on turvallisessa paikassa, kaikki nuo muut kohdat selviävät kyllä siinä ekassa 30 minuutissa kun ihmistä tuijottaa silmästä silmään ja keskustelee.
Valokuvaa en kaipaa ennen ekoja treffejä en myöskään puhelinnumeroa. Omaani en edes uskaltaisi antaa ennen kuin näen tyypin.- Hyvät ohjeet, Mutta!!
Vähintään 4 kuvaa ja puhelinkeskustelu ennen tapaamista.
Taidat itse olla niitä epämääräisiä tyyppejä kun et edes kuvaa halua.
Taidat olla myös aikamoinen hirviö kun sokko treffeillä käyt.
- Tiedän_Nettarit_Ovat
Kaikki PANIIKKIHÄIRIÖISIÄ!! menkää treffeille poliisiasemalle jossa poliisit seuraavat aseet kourassa treffienne etenemistä! jos mies kähmii vähänkään niin pamppu heilahtaa? eikö niin PELKURIT!!
- treffaillut
Joo, kummasti sitä tulee varovaiseksi kun puukkoa ekan kerran treffikumppanin autossa tuijottaa ja miettii hyppääkö vauhdeissa ulos vai saisiko kaivettua hiuslakka pullon vaivihkaa kassissta ja suihkuttaako hiuslakkaa silmille...
- tietoajaa
naurettavaa että kestokin määritellään.. olen tavannut ihmisiä eri projektien merkeissä aivan sokkona ja usein menee monta tuntia innostuneessa ilmapiirissä, miksei voisi nauttia kun on sosiaalista kanssakäymistä
- Uskotko,itsekkään
>Näitä Amerikkalaisten höpö ohjeita.Ainut jonka voisi kelpuuttaa on kohta 4.
Kuka niitä usempia kuvia lähettää ja antaa.Noilla eväillä tämä treffailu menisi
kuvien katseluun.Sanoisin,että normaalilla järjellä varustettu ihminen pystyy
olemaan sopivan varuillaan.Tämmöisiä Amerikkalaisten gurujen höpö ohjeita
ei kannata sekoittaa Suomeen.. - siinä selitys
miks on menny vikaan....
ekat treffit kun on yleensä kestäny 1:30h-2h. Tosin ei oo ollu mitään pakko syöttöä, ihan mukavasti on juttu lentäny.
Täytyypä kokeilla rajoittaa tuota kestoa ny sitten hiukan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704926
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484036- 513810
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413388
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688