Testot tippuu noin kolmikymppisenä ja sitten voikin vain läpsytellä taljatreeniä salilla. Näitähän näkee joka salilla. Treenatkaa siis itsellenne kunnon lihakset parikymppisenä niin ehkä niistä jää jotain jäljelle vielä kun olette vanhoja patuja.
Vanhuus ei tule yksin
3
191
Vastaukset
- jarex88.
meillä kynäniskoille on ongelmia saada rahaa lisäravinteisiin, niinpä tämä liian nopea aineenvaihdunta syö meitä pikkupoikia.
t. jarex88
jarkko88, homopoika.- 30v idolisi.
En ole homo kuten sinä, mutta voin kertoa että olisit kateellinen kauniille vaimolleni ja suurille lihaksilleni, massoilleni, eli minulle 30v äijälle :D
tule joskus katsomaan teenkö taljatreeniä vai penkkiä suurilla raudoilla, heh heh.
ymmärrän minä sinua jarex, minä olin kans muutama vuosi sitten kaltaisesi säälittävä kynäniska joka ei saanut pillua, eikä rahaa ollut. kaikki katsoi kieroon että "mikä vitun kloppi toikin taas on"...
se on tosi ikävää olla 20v ruippana. ymmärrän toki että innostuksesi on suuri ja sinä haluaisit samat massat kuin me isot äijät mutta kyllä sinä kerkiät. nyt kannattaa laittaa työ ja elämänasiat kuntoon ja sitten alkaa bodaamaan kun tulet miehen ikään.
niinhän se menee että miehillä on voimaa, pojilla ei, hehheh. ei millään vittuilulla tietenkään ;D
oletko jarex harkinnut koskaan hormoneja? kannattaa.... ne saa sinunkin kroppasi kasvamaan etkä näytä enää 150kg penkkaavalta apinalta :D
kokeile ihmeessä jos onnistut pääsemään respavapaaseen maahan apoteekkiin :D
unelmia sulla toki saa aina olla, mutta tsemppiä sinullekin toivottaa minä 30v miesten mies ja kaunis vaimoni! - taas täällä
30v idolisi. kirjoitti:
En ole homo kuten sinä, mutta voin kertoa että olisit kateellinen kauniille vaimolleni ja suurille lihaksilleni, massoilleni, eli minulle 30v äijälle :D
tule joskus katsomaan teenkö taljatreeniä vai penkkiä suurilla raudoilla, heh heh.
ymmärrän minä sinua jarex, minä olin kans muutama vuosi sitten kaltaisesi säälittävä kynäniska joka ei saanut pillua, eikä rahaa ollut. kaikki katsoi kieroon että "mikä vitun kloppi toikin taas on"...
se on tosi ikävää olla 20v ruippana. ymmärrän toki että innostuksesi on suuri ja sinä haluaisit samat massat kuin me isot äijät mutta kyllä sinä kerkiät. nyt kannattaa laittaa työ ja elämänasiat kuntoon ja sitten alkaa bodaamaan kun tulet miehen ikään.
niinhän se menee että miehillä on voimaa, pojilla ei, hehheh. ei millään vittuilulla tietenkään ;D
oletko jarex harkinnut koskaan hormoneja? kannattaa.... ne saa sinunkin kroppasi kasvamaan etkä näytä enää 150kg penkkaavalta apinalta :D
kokeile ihmeessä jos onnistut pääsemään respavapaaseen maahan apoteekkiin :D
unelmia sulla toki saa aina olla, mutta tsemppiä sinullekin toivottaa minä 30v miesten mies ja kaunis vaimoni!puhumassa sitä samaa paskaa? jarex varmasti kuvittelee kasvavansa arnoldiksi, mutta ei tuollainen naturaalipelle 20v saa ikinä niitä lihaksia.
20v hirttomuna on liian laihakin aineenvaihduntansa takia, siksi ei massaa tule.
t. 30v ja massaa tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760