Vanhuus ei tule yksin

Treenimiesten kuningas

Testot tippuu noin kolmikymppisenä ja sitten voikin vain läpsytellä taljatreeniä salilla. Näitähän näkee joka salilla. Treenatkaa siis itsellenne kunnon lihakset parikymppisenä niin ehkä niistä jää jotain jäljelle vielä kun olette vanhoja patuja.

3

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarex88.

meillä kynäniskoille on ongelmia saada rahaa lisäravinteisiin, niinpä tämä liian nopea aineenvaihdunta syö meitä pikkupoikia.

t. jarex88

jarkko88, homopoika.

• 30v idolisi.

En ole homo kuten sinä, mutta voin kertoa että olisit kateellinen kauniille vaimolleni ja suurille lihaksilleni, massoilleni, eli minulle 30v äijälle :D

tule joskus katsomaan teenkö taljatreeniä vai penkkiä suurilla raudoilla, heh heh.

ymmärrän minä sinua jarex, minä olin kans muutama vuosi sitten kaltaisesi säälittävä kynäniska joka ei saanut pillua, eikä rahaa ollut. kaikki katsoi kieroon että "mikä vitun kloppi toikin taas on"...

se on tosi ikävää olla 20v ruippana. ymmärrän toki että innostuksesi on suuri ja sinä haluaisit samat massat kuin me isot äijät mutta kyllä sinä kerkiät. nyt kannattaa laittaa työ ja elämänasiat kuntoon ja sitten alkaa bodaamaan kun tulet miehen ikään.

niinhän se menee että miehillä on voimaa, pojilla ei, hehheh. ei millään vittuilulla tietenkään ;D

oletko jarex harkinnut koskaan hormoneja? kannattaa.... ne saa sinunkin kroppasi kasvamaan etkä näytä enää 150kg penkkaavalta apinalta :D
        kokeile ihmeessä jos onnistut pääsemään respavapaaseen maahan apoteekkiin :D

unelmia sulla toki saa aina olla, mutta tsemppiä sinullekin toivottaa minä 30v miesten mies ja kaunis vaimoni!

• taas täällä
        30v idolisi. kirjoitti:

En ole homo kuten sinä, mutta voin kertoa että olisit kateellinen kauniille vaimolleni ja suurille lihaksilleni, massoilleni, eli minulle 30v äijälle :D

tule joskus katsomaan teenkö taljatreeniä vai penkkiä suurilla raudoilla, heh heh.

ymmärrän minä sinua jarex, minä olin kans muutama vuosi sitten kaltaisesi säälittävä kynäniska joka ei saanut pillua, eikä rahaa ollut. kaikki katsoi kieroon että "mikä vitun kloppi toikin taas on"...

se on tosi ikävää olla 20v ruippana. ymmärrän toki että innostuksesi on suuri ja sinä haluaisit samat massat kuin me isot äijät mutta kyllä sinä kerkiät. nyt kannattaa laittaa työ ja elämänasiat kuntoon ja sitten alkaa bodaamaan kun tulet miehen ikään.

niinhän se menee että miehillä on voimaa, pojilla ei, hehheh. ei millään vittuilulla tietenkään ;D

oletko jarex harkinnut koskaan hormoneja? kannattaa.... ne saa sinunkin kroppasi kasvamaan etkä näytä enää 150kg penkkaavalta apinalta :D
        kokeile ihmeessä jos onnistut pääsemään respavapaaseen maahan apoteekkiin :D

unelmia sulla toki saa aina olla, mutta tsemppiä sinullekin toivottaa minä 30v miesten mies ja kaunis vaimoni!

puhumassa sitä samaa paskaa? jarex varmasti kuvittelee kasvavansa arnoldiksi, mutta ei tuollainen naturaalipelle 20v saa ikinä niitä lihaksia.

20v hirttomuna on liian laihakin aineenvaihduntansa takia, siksi ei massaa tule.

t. 30v ja massaa tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe