"Miehen testosteronituotanto on voimaikkaimmillaan 25 - 30 vuoden iässä.
Lähde: Ihmisen fysiologia ja anatomia"
Mitäs siihen sanot? vituttaako nyt 20v kuikulaa?
onko äiti jättänyt pojan syöttämättä vai onko vika korvien välissä kun et saa pillua vaan muna kiinnostaa enemmän? oletko kokeillut isäsi siitintä muulloinkin kuin silloin 10 vuotiaana?
olethan jarkko, syntynyt -88 ja pedofiilin raiskaama pikkupoika joka on kateellinen meille isoille miehille, eli meille 30v ylöspäin joilla on maata ja mammonaa ja kauniit naiset ja mukavasti treeni-ikää ja testotasot voimakkaimmillaan. lähteen voit tarkistaa siitä fysiologian ja anatomian kirjasta.
ps. olen lääketieteen opiskelija ja tiedän nämä asiat.
sekin vielä jarex rukka, että sinä et kasva 20-30v iässä yhtään ihmeesti ellet omaa helvetin hyviä geenejä :D
miksi et siis lukisi sitä kirjaa missä tuo lause lukee ja aloittaisi kuikelon olemuksesi sijaan bodausta sitten 30v iässä? kokeilepa, sitten tulet yhtä vahvaksi kuin minä ja pystyt penkkaamaan 200kg kun kynismäinen aineenvaihduntasikin muuttuu, etkä näytä enää pikaluistelijapelleltä.
meniköhän nyt perille, vai pitääkö alkaa tutkimaan missäpäin sinä asut ja tulla venyttämään niitä sun poskilihaksiasi vähän kuten hammaslääkärissä, "hymyilepä vähän, hymyilepä nyt" :D
kertokaas mulle joku missä tää jarkko -88 pedofiilin raiskaama kynis asuu niin mä käyn ampumassa sen ?
käyn vähän opettamassa sitä testotasoista ja siitä miten kynäniskoja kohdellaan :D
-9mm
Jarex faktaa!
30v supermies
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756