Ihannemieheni

skjfjkjk

- älykäs, mielellään korkeakouluopiskelija (21-25v)
- urheilullinen (Olen aivan valmis ryhtymään vaikkapa jääkiekko- tai jalkapalloleskeksi. Miehen tulee vähintäänkin ymmärtää oma omistautumiseni urheilulle.)
- kaunis hymy
- ruumiinrakenne urheilullinen (sikspäkki saa löytyä kun itsellänikin on, mutta mitään kehonrakentajaa en halua)
- perusluonteeltaan herrasmies, muttei kuitenkaan "liian" kiltti (olen luonteeltani hieman ujo, joten suhde ei etene oikein minnekään, jos mies ei ole hieman aloitekykyinen ;) )
- osaa kertoa tunteistaan, sopivan romanttinen
- luotettava, turvallinen, sosiaalinen
- spontaani ja seikkailunhaluinen, haluaa kerätä muitakin yhteisiä kokemuksia kuin lauantai-iltoja vuokraleffan äärellä
- seksi tulee kuvioihin vasta sitten kun suhteessa on aitoja tunteita, eikä vain ihastumista

Minä törmään aina itsekeskeisiin playereihin tai sitten kiltteihin poikiin, joiden kanssa en ikinä päädy ystävyyssuhdetta pidemmälle. Olen aivan liian valikoiva miesten suhteen, joten todennäköisesti pysyn ikisinkkuna epätodellista unelmamiestäni odotellessa.

17

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muista että

ihannemies ei ole sama kuin mies jonka kanssa voit seurustella! Vaikka mies ei olisi kaikkia ihanteita täyttävä hän voi silti olla hyvä rakastaja!

Ihanne mies on jokaisella, mutta harvoin löytyy täydellinen pakkaus!

status ja ulkonäkö ei kaikkee ratkase, on sanottu etta ''quality person doesn't stand up from the ground!''

• ihanteitahan voi olla...

Näin juuri! ihanteet on vähän sama asia kun fantasiat... niitä voi olla ja hyvä jos on mutta ei niitä kaikkia tarvitse toteuttaa ja saada! :)

Oma ihanne mieheli on/oli ulkoisesti pitkä, tumma ja komea... mutta jätin hänet kuin rakastuin lyhyeen, vaaleeseen ihan kivan näkoiseen! :D

Ei se elämä aina vaan mee niinkuin suunnittelee

• saippuakuplasssa elävä nuor...

No onnea etsintään vaan, kyllähän noita tuollaisiakin varmasti löytyy.. *huoh*

• Neitokainen23 Turun läheltä

Vaikka oon kans tosi vaativa nainen, en silti odota mieheltä mitään tietynlaista "kaavaa".

Mun unelmien ihannemies on aina ollut ja on edelleen Tumma ja sellainen suklaasilmä ja jolla on sitä tiettyä Pilkettä silmäkulmassa ;). Hyvä kroppa ja pituutta saa mielellään olla ainakin 180cm.

Tuollainen mies on ollut aina mun mieleinen, mut se tässä aika hauska juttu on, etten ole seurustellut kertaakaan tuollaisen kanssa. Monet ihastukseni ja seurustelukumppanit

• huvin vuoks =)

- älykäs, mielellään korkeakouluopiskelija (21-25v)
      > juu

- urheilullinen
      > kunnosta pidän huolta, ei maailman tärkein asia kuitenkaan

- kaunis hymy
      > paljon kehuttu

- ruumiinrakenne urheilullinen
      > nojoo, riippuu vähän. välillä on välillä ei paino tykkää heitellä

- perusluonteeltaan herrasmies
      > kyl

- muttei kuitenkaan "liian" kiltti
      > oon tainnut päästä tusta eroon

- osaa kertoa tunteistaan
      > sillontällöin

- sopivan romanttinen
      >romantiikka??

- luotettava, turvallinen, sosiaalinen
      > kyl,kyl, sopivassa määrin

- spontaani ja seikkailunhaluinen
      > spontaanit kännit saatan vetästä jollon seikkailut tulee kaupanpäälle

- seksi tulee kuvioihin vasta sitten kun suhteessa on aitoja tunteita, eikä vain ihastumista
      > njääh

-Olen aivan liian valikoiva miesten suhteen, joten todennäköisesti pysyn ikisinkkuna epätodellista unelmamiestäni odotellessa.
      > totta, josset yhdestäkään kriteeristä suostu luopumaan. tosi tiukan muotin oot rakentanut ei tohon mies mahdu.

• Sitten kun löydät korkeastikuolutetun lätkänpelaajan niin ilmoita mulle. :D Jos satut tietämään, niin huippupelaajat nousevat pinnalle siinä 18-20v ikäisenä ja harvempi on siinä samalla treenatessa lukenut itsensä lääkäriksi. :)
      Miksi lukea pitkään kouluissa juristiksi kerta lätkää pelaamalla saat tupla palkat? :)

Mutta joo onnea etsinnöissä. Veikkaan kyllä, että itse avioidun Eva Longorian kanssa aikaisemmin kuin sä olet tuollaista miestä löytämässä. :)

• :D :D :D

Loistava vastaus! muuta en voi sanoa!

• -Mies27v-

"- älykäs, mielellään korkeakouluopiskelija (21-25v)"

Älykäs omasta mielestäni kyllä, mutta älykkyyttä ei voi mielestäni mitata koulutuksen perusteella. Korkeakoulutusta ei löydy, enkä arvosta tutkintoja mitenkään erityisesti muutenkaan.

"- urheilullinen (Olen aivan valmis ryhtymään vaikkapa jääkiekko- tai jalkapalloleskeksi. Miehen tulee vähintäänkin ymmärtää oma omistautumiseni urheilulle.)"

Heikko yhtälö tuon ensimmäisen vaatimuksen kanssa. Kun yleensä korkeakouluopiskelijat pakkaavat olemaan enemmän tai vähemmän nörttiä, ei urheilijaa. itse olen sporttinen, mutta senkin voi ymmärtää niin monella tavalla. Hyväkroppainen ja urheilullinen kun ovat esimerkiksi kaksi täysin eri asiaa.

"- kaunis hymy"

Onhan se hymyni "kaunis", vaikka hampaat eivät viivasuorat olekaan. Mitään Tom Cruise hymyä harvalta löytyy sillä näiden näyttelijöiden hammasrivistöt on uusittu yleensö kokonaan.

"- ruumiinrakenne urheilullinen (sikspäkki saa löytyä kun itsellänikin on, mutta mitään kehonrakentajaa en halua)"

Riippuu siitä mitä kukakin pitää urheilullisena. Eli siis vatsalihakset mielellään näkyy = rasvaprosentti alhaalla, mutta muut lihakset ei saisi olla yhtä kehittyneitä. Kummallinen yhdistelmä? Ei ole sikspäkkiä, mutta lihasmassaa muuten sopivasti. Valitsen itse mieluummin vaihtoehdon, että näytän normaalipainoiselta ja terveeltä kuin laihalta ja sairaalta jolla sikspäkki. (Mun kohdalla vaihtoehdot ovat nämä).

"- perusluonteeltaan herrasmies, muttei kuitenkaan "liian" kiltti (olen luonteeltani hieman ujo, joten suhde ei etene oikein minnekään, jos mies ei ole hieman aloitekykyinen ;) )"

Olen ihan tavallinen mies, enkä arvosta mitään herrasmiesmäisyyttä, jos se ampuu selvästi yli. Yleensä herrasmiehiä ollaan vain pillunkuvat silmissä kiiltäen..

"- osaa kertoa tunteistaan, sopivan romanttinen"

Onnistuu tarvittaessa

"- luotettava, turvallinen, sosiaalinen"

Kyllä kaikkiin kolmeen ja erityisesti niihin.

"- spontaani ja seikkailunhaluinen, haluaa kerätä muitakin yhteisiä kokemuksia kuin lauantai-iltoja vuokraleffan äärellä"

Extreme-urheilu ei kiinnosta. Sen sijaan joskus voisi jotain uuttakin kokeilla. Ei kuitenkaan viikottain. Arvostan myös koti-iltoja enemmän kuin muita vapaa-ajanviettotapoja.

"- seksi tulee kuvioihin vasta sitten kun suhteessa on aitoja tunteita, eikä vain ihastumista "

Tätä en ymmärrä yhtään? Miksi ihmeessä? Seksi on luonnollinen asia ihmiselle. Tuon voi perustella ainoastaan naisen biologisella käyttäytymisellä, eli tuolla halutaan varmistaa jotain.. en nyt muista mitä...

"Minä törmään aina itsekeskeisiin playereihin tai sitten kiltteihin poikiin, joiden kanssa en ikinä päädy ystävyyssuhdetta pidemmälle. Olen aivan liian valikoiva miesten suhteen, joten todennäköisesti pysyn ikisinkkuna epätodellista unelmamiestäni odotellessa."

Ei ihme. Tekstisi heijastelee käytöstäsi ja arvomaailmaasi ja se suorastaan houkuttelee pelimiehiä (joka terminä rasistinen) ja niitä kilttejä mammam mussukoita. Suurinosa "käytännönmiehistä ja rehellisistä tosimiehistä" on duunareita, tekevät yksinkertaista työtä pienehköllä palkalla ja elävät vaatimattomasti. Hakemasi on yksinkertaisesti ristiriidassa vaatimustesi kanssa.

No, mutta ehkä onnistut löytämään myös tuon tyyppisen miehen tai sinne päin, mutta luultavasti tulet törmäämään muihin "turn-offeihin", joka tapauksessa...

• pakko kommentoida

"älykkyyttä ei voi mielestäni mitata koulutuksen perusteella."

Ei niin, tosin älykkyyden ja koulutustason välillä on kohtuullisen vahva korrelaatio.

"Kun yleensä korkeakouluopiskelijat pakkaavat olemaan enemmän tai vähemmän nörttiä, ei urheilijaa."

Mielenkiintoinen teoria. Koulutuksella ja älykkyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään, mutta koulutuksella ja "nörttiydellä" on?

"Yleensä herrasmiehiä ollaan vain pillunkuvat silmissä kiiltäen.."

Kannattaisi varmaan aluksi ottaa selvää, mitä sana herrasmies tarkoittaa. Se EI tarkoita sitä, että esitetään niitä kaikkein kliseisimpiä ovenavaustemppuja sänkyyn pääsemiseksi, vaan sitä että muiden ihmisten huomioon ottaminen ja korrekti käytös tulevat luonnostaan.

"Suurinosa "käytännönmiehistä ja rehellisistä tosimiehistä" on duunareita, tekevät yksinkertaista työtä pienehköllä palkalla ja elävät vaatimattomasti."

Anna kun arvaan, nyt katsot peiliin ja vakuuttelet, että noin sen pitää olla?

"Hakemasi on yksinkertaisesti ristiriidassa vaatimustesi kanssa."

Katinpaskat. Jos lista on tuossa, niin kaloja merestä kyllä löytyy.

• FrozenCorpse

No en ihmettele josset saa ketää ku vaadit noin saatanasti.

• Nimetön

Et vaikuta ihannenaiseltani, mutta uhraudun. Ps. Oletko Oulun seudulta?

• sportster86

Ei tuo nyt välttämättä liian vaativalta kuulosta, etteikö se mahdollinen ole. Ei nyt ainakaan kannata jäädä odottamaan että sinkuksi jää loppu elämäkseen. Tarpeeksi etsii, niin eiköhän se tarpeeksi lähellä tuota olevakin löydy.

• skjfjkjk

Kuvaukseni olikin ihannemieheni, ei suinkaan absoluuttiset kriteerit poikaystäväkandidaatille :D Kyllä se henkilökemia on se, mikä tosielämässä pääosin ratkaisee. Haha tämä korkeaukoulutettu jääkiekonpelaaja taitaa olla täyttä fantasiaa, mutta saahan sitä aina haaveilla? ;) Toisaalta, itse opiskelen oikeustiedettä ja harrastan kilpaurheilua suht korkealla tasolla, joten ei se nyt aivan mahdoton yhtälö ole jos ei puhuta ammattilaistason urheilusta.

Mutta älkää tosiaan viestistäni saako väärää kuvaa, vaikka olen nirso, niin en sentään niin nirso että uskaltaisin tuollaisia kriteereitä luetella. Kyse oli siis vain listasta ihanteellisia ominaisuuksia, ihannemiehestä.

• tuo listasi

on minusta hyvinkin realistinen. Siinä kun sitä hymyä lukuun ottamatta kaikki nuo ominaisuudet ovat enemmänkin luonteeseen ja ajatusmaailmaan liittyviä. Minusta tuosta ei ole luettavissa mitään sen kummempaa, kuin että haet itsesi kaltaista ihmistä.

• koulutus

on noin tärkeä juttu? halveksitko sitten duunareita? aika snobimaisia juttuja, suosittelen erittäin vahvoja mieliala lääkkeitä sinulle. Ota aluksi 800mg Seroqueleja päivässä. Olet ilmiselvästi entinen ryynipää tai olet aloittanut joskus jonkin sortin mieliala lääkityksen.

• skjfjkjk

Minulla ei ole mitään perusduunareita vastaan, mutta onko väärin toivoa, että seurustelukumppanini tausta muistuttaisi omaani?

Oikeastaan koulutusta tärkeämpää on se, että ihminen on itse tyytyväinen omaan tilanteeseensa. Luulen, että luonteenpiirteeni eivät sopisi mitenkään yhteen ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan piitannut opiskelusta, mennyt sieltä mistä aita on matalin ja työskentelee nyt työpaikassa, jonne meneminen v*tuttaa joka ikinen aamu, muttei siltikään jaksa/viitsi tehdä asialle yhtään mitään. Sen sijaan kunnioittaisin kyllä ihmistä, joka on tietoisesti valinnut oman tiensä ja viihtyy työssään.

• ihanne!

no mutta uskon että kirjoittaja halusi jakaa oman ihanteensa. EI vaatimusta!

ihanteista voi nääs aina tinkiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      149
      11191
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4256
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2684
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1613
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      82
      1459
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe