Pömppömaha???

scale

33

3810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k32v

Rahkamon tausta kilpaurheilijana lajissa, jossa ollaan myös erittäin ulkonkökriittisiä, taisi pulpahtaa hetkeksi pintaan, hänen ollessaan "tuomaroimassa" erittäin ei-kilpaurheiluhenkistä "tanssikilpaa".

Miialla saa olla millainen maha tahansa, ei se minuakaan häiritse tai häirinnyt. Kun ei myöskään häiritse tuomarinkaan ulkonäköön liittyvät seikat.

• vili

nyt missään hyvässä kunnossa ole...mutta normaaliltahan tuo näyttää. suomalaiseksi ok

• isomiesmanse

harkitsematon kommentti siltä tuomarilta, ei mitenkään hyväksyttävä

• random_N
      • scale

tosin mähän pidänkin naisellisista naisista, en niinkään äärimmilleen treenatusta naiskropasta, jonka rasvaprosentti on liian matala.

• hässäkkä,

itse ymmärsin sen huomautukseksi asennosta (ryhdistä). Naiset taitavat olla yliherkkiä pömppöasialle, ainakin yksi eksäni oli sen suhteen täysin neuroottinen, ja minun silmissäni tietysti ihan suotta.

• ...

Se nyt vaan on niin kivaa päästä haukkumaan tuomareitakin?

• -Mies27v-

Mitä lie paskaa taas joku möläyttänyt. Tuo ei ole pömppöä nähnytkään!

• *ahdistuu*

Tää oli selkeesti mulle osotettu viesti!

• scale

mä en ole musta, mutta puhun kyllä.

• naisvartalo:
    • ja mestaritulkitsijana

kerron teille, että Rahkamo vahingossa lipsautti Nuutilan olevan raskaana

• ,,,

Tahallinen "lipsautus", kohun nostattaminen on markkinointitemppu. Paskalehdistö kiittää.

• puheenollen
      • mieltä olet

takana olevan sedän mekosta?

• edessä olevan
        mieltä olet kirjoitti:

takana olevan sedän mekosta?

neidin mekolle:P

• KoppavaHoro

vaikka mä kyllä ostan Rahkamon selityksenkin. Silti huonosti ja väärin muotoiltu, koska VAIKKA Miialla olisikin pömppis, ei ole viihdeohjelman tuomarin asia mainita siitä, varsinkaan, kun ohjelman idea on viihdyttää ja tuoda esiin viestiä, että "tanssi kuuluu kaikille".

Itseäni muuten harmitti, että Sutu putosi Simon mukana ekalla kiekalla. Muistan, kuinka Sutua arvosteltiin kroppansa takia, mutta hänpä näytti, ettei tanssi- ja koreografia taito ole vyötärönympäryksestä kiinni.

Minusta on aina viehättävää se kun ihminen viihtyy kropassaan täydellisesti. Minusta tämä totetutuu sekä Miian että Susannan kohdalla enkä lähtisi kumpaakaan rumaksi haukkumaan. Susanna vain sanoi rumasti ja toivottavasti on nyt läksynsä oppinut. Miialla taas on sen verran hyvä itsetunto, että hän varmasti saa koko kohusta vain enemmän virtaa jatkoa varten.

• random_N

Koppis puhuu asiaa haukkumisen tarpeettomuudesta.

Minäkään en lauta-nimityksellä viittaa Rahkamon auswitchiläiseen rintalastaan, vaan ihan siihen kuinka hän kannattelee yläkehoaan ;-D

• Tuosta kuvasta ja asennosta ei voi mielestäni päätellä pömppömahaa tai sen olemattomuutta. Noin muuten minulla ei ole mitään pientä pömppömahaa vastaan. Harvalla 40:llä naisella kun on pyykkilautaa eikä tarvitsekaan.

Tämä koko myrsky vesilasissa tosin osoittaa mitä mainioimmin, miten herkästä asiasta on kyse. Jos joku ei pidä pömppiksestä, on automaattisesti poikamaisten pikkutyttöjen ihailija. Käydään vielä törkeämmin mieleipiteensä esittäjän kimppuun kuin mitä Rahkamo ensin sanoi Nuutilasta.

Sitä paitsi johan Nuutila sen yhden tv-sarjan jälkeen äänestettiin ah, niin seksikkääksi naiseksi ja miesten päiväuneksi. Koska se minusta oli täysin absurdia, voitaneen todeta, että makuja on monia eikä niistä kannata kiistellä.

• Radio Nova

Kerrankin olet samaa mieltä herra Ratikkakuskin kanssa.

• hmhh....

Hyvin kommentoitu, Ratikkakuski.

Muakin huvittaa toi, että miten jonkun yhden tv-sarjan perusteella nousee näitä äänestyksissä ylistettäviä miesten päiväunia. Nuutilakin on ollut ruudussa jo ties kuinka kauan, mutta nyt tällaisen vauvasta-vaariin 'kaikenlaisia_ihmisiä_miellyttävän' ohjelman perusteella hänestä tehdään seksisymbolia. Ensi vuonna sitten taas uudet seksisymbolit.;) Eipä kyllä mitään. Miia Nuutila on hyvin kaunishymyinen nainen ja lehtikuvien perusteella olen laittanut merkille, että hänelle sopivat suorat hiukset paljon paremmin kuin kiharat, mitä kampausta hän on nähdäkseni pitkään käyttänyt. Sievä ja simpsakka suomalainen nainen.

Hyvät stylistit ohjelmatuottajilla ilmeisesti. Se Kvan-solisti Marikokinhan ihan kuin puhkesi kukkaan ohjelmassa viime vuonna, kuvien perusteella.

• scale

täällä pääasiassa riidelläänkin.

• on oikean nainen

masulla ja reisillä, Rahkamo-Kokko on itse aika järkky kuiva korppu

• kommentti....
    • hmhh....

Mä en ole koskaan seurannut tuota ohjelmaa ("Tanssii tähtien kanssa"). En oikeasti yhtäkään osaa ikinä. Joku kaveri mua on joskus evästänyt, että mitkä ovat kulloisetkin puheenaiheet siitä, mutta muuten olen totaalisen pihalla asiasta.

Luin kyllä jostakin, että tuo Rahkamon kommentti olisi saatettu ymmärtää väärinkin, eli että kyse "pömpöstä" puhumisessa olisi ollut tanssiterminologisesta ilmauksesta, kuvaten selän asentoa ja vatsan tiukkana pitämistä tanssisuorituksen aikana, eikä viittauksesta liiallisiin kiloihin vatsassa, mutta en sitten tiedä asiasta enempää.

Joskus pöyristyttää, että miten provosoitavissa ihmiset ovat. Turhaa kohkaamista tuostakin asiasta ollut. Toki varmastikin on huonosti valittuja sanoja tanssituomarilta lähes miljoonan katsojan ohjelmassa viitata yhden kilpailijan vatsaan kommentilla, josta jää paljon arvailtavaa ja jota on mahdollista tulkita heavyksi ulkonäköarvosteluksikin, mutta eivätpä Rahkamon ulkonäköä palstoilla nyt kiihkeästi ja ilman järkiperusteluita arvostelevatkaan liene erityisen merkityksillisiä mielipiteiltään... Vähän sama homma kyllä kieltämättä tuo Rahkamon heittämä kommentti, kuin mitä joskus ovat netissäkin lauotut perustelemattomat kommentit...Nettiäkin lukee miljoonayleisö, mutta sitäpä taas moni Rahkamon kommentista perustelematta palstoilla kohkaava ei varmastikaan paljoa ajattele. Kaksinaismoralismia.

Urheilijat ja etenkin vahvasti ns. esteettisten lajien harrastajat saavat varmasti vastaanottaa valmentajiltaan ja urheiluväeltä aika rankkaa kritiikkiä ulkonäöstään koko ajan ja ovat myös tottuneet siihen ns. "tavisharrastajia" paremmin. Jossakin esimerkiksi balettitanssissa, rytmisessä kilpavoimistelussa tai vaikka luistelussa on todella merkitystä pienelläkin painon vaihtelulla ja pienikin liikamassa kehossa saattaa jopa tuhota urheilusuorituksen. Vaikken Rahkamon kommenttia nähnytkään, tulisi jotenkin tuntumaa, että kenties hän ajatteli asiaa taustansa kautta ja urheilijan ammattitaidolla. En tiedä viittasiko Rahkamo Nuutilan kiloihin vaiko ei, mutta jotenkin tulisi mieleen, että tuskinpa(?) ensimmäistä välttämättä niinkään.

Nuutilalla on ihan hyvä kroppa.

• jarona

niin älytöntä noin arvostella ihmisen ulkonäköä. Ei ole missikisa vaan tanssikisa. Arvostelija itse näyttää kyllä anorektiselta.

• Papeete1

Ei sillä nyt niin iso ole että mainita kannattaa. Mä joskus katselin maalaisromantiikkaa yms ja tykkäsin Nuutilasta siinä. Mun mielestä hää edustaa juuri sellaista pehmeän kaunista naismallia.

Kyllä mä olen ihan varma, että Rahkamo tosiaan tarkoitti ihan vaan väärää asentoa. Siinä olis piotänyt pitää vatsa sisällä jotta koko kehon asentoon olisi tullut ryhdikkyyttä tms. Sano vaan sillä tyylillä (väärä sanamuoto) että jälleen kerran meni porukalla herneet nenään. Mistä sen tietää kun en tanssia harrasta että jos toi on kilpapiireissä oikea termi: "pömppis" = "vatsalihakset löysänä ja asento väärä"

Kannattais miettiä mitä sanoo. Mäkin olen saanut verbaalisesti pataani useinkin, kun olen sanonut jotain kriittistä lihavista. Laihoja saa haukkua mutta läskit on vaan uhkean seksikkäitä joissa riittää puristeltavaa. Ei kourat riitä löllyn kurissapitämiseen :D

• random_N

Papeete puhut asiaa laihojen/hoikkien lainsuojattomudesta.

Olen joskus silmät pyöreinä kuunnellut, mitä laihoille ystävättärille on lauottu. Esim. hotellin bufe-aamiaisella yksi mamma alkoi paasata hoikalle ystävälleni, kun tämä julkesi ottaa pelkkää vesimelonia lautaselleen. Muu aamiainen oli pöydässä, mutta vaikkei olisi ollut muuta niin aika paksua...Ei lihavalle kukaan mene huutamaan että jätä nyt jumalauta se nakkikeko ja munavoit ja kauho puuroa.

• Papeete1
        random_N kirjoitti:

Papeete puhut asiaa laihojen/hoikkien lainsuojattomudesta.

Olen joskus silmät pyöreinä kuunnellut, mitä laihoille ystävättärille on lauottu. Esim. hotellin bufe-aamiaisella yksi mamma alkoi paasata hoikalle ystävälleni, kun tämä julkesi ottaa pelkkää vesimelonia lautaselleen. Muu aamiainen oli pöydässä, mutta vaikkei olisi ollut muuta niin aika paksua...Ei lihavalle kukaan mene huutamaan että jätä nyt jumalauta se nakkikeko ja munavoit ja kauho puuroa.

Kaikkea tulee tyyliin "eikö sulla ole varaa ruokaan??" "syösyö ettet nälkään kuole". Monesti sanotaan että lihavia haukutaan mutta kyllä mäkin olen kuullut aika uskomattoman törkeää haukkumista jopa normaalikokoisille. Se on joillekkin uskomattoman kova paikka, jos kaikki ei lihokkaan 30-50kg lasten jälkeen tms.

Turha varmaan mainita että saatan sanoa hyvinkin ilkeästi takaisin.. voipi mennä kanssasyöjiltä ilo siitä ateriasta, kun mä "vähän" täräytän takaisin :D

• dsafew

Mut kauheeta, jos on joku sanonut telkkarissa, että pömppö. Ei se edes ole oikea sana. Läski on oikea sana. Tylsien akkojen tylsiä juttuja, joista nyt sit pitäis kaikkien olla kiinnostuneita.

• ....

Se Rahkamo on hevosennaamainen, ruma. Kuivan kesän orava, kuten joku tuossa jo totesikin. Kyllä Miia on vartaloltaankin nätimpi.

• ...

Molemmat ovat kauniita naisia.

Kyse oli jostain ihan muusta kuin kauneudesta. Jos ei kestä kritiikkiä ryhdistä niin pysyköön poissa tanssikilpailuista. Tuskinpa Miia edes siitä herneitä nenuun veti, mutta katsojat kylläkin.

• Ihralaardi

Sillä Susanna Rahkamolla on aivan kaamea tytisevä PÖMPPÖMAHA!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe