vähän siellä sun täällä
maalla ja merellä törmää tahän
karaokeen
löytyykö maailmasta mitään lakia jolla
tämä älytön musiikin raiskaus voidaan
lopettaa
annetaan kunnia musiikille
voisiko
26
1458
Vastaukset
- sinun osalta...
helposti! ei muuta kuin sinne saunantaa vaan!
- lauloilei
Asiahan on niin, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta! Karaokesta sattuu valtaosa tämän palstan kävijöistä tykkäämään! Minä puolestani voisin toivottaa esim. formulakisat sinne minne ei aurinko paista!
- oppera
Voisi kyllä vallankin oopperan lopettaa se se vasta kauhiaa kirkumista onkin, kerran kävin sitä kirkumista kuuntelemassa puoliajalta piti lähteä karaokeen!!
- karaoketapahtumalle
Järjestetäänpä Savonlinnaan karaokefestarit! Haetaan valtiolta kultturitukea siihen pyrkien saamaan edes 400000 euroa. Oopperajuhlathan saa tuplasti, joten ei luulisi tekevän heikkoakaan saada puolta siitä! Jopa saisi kerrankin kunnon karaokelaitteet käyttöön!
- vuokrata
karaoketapahtumalle kirjoitti:
Järjestetäänpä Savonlinnaan karaokefestarit! Haetaan valtiolta kultturitukea siihen pyrkien saamaan edes 400000 euroa. Oopperajuhlathan saa tuplasti, joten ei luulisi tekevän heikkoakaan saada puolta siitä! Jopa saisi kerrankin kunnon karaokelaitteet käyttöön!
F1 Ferraria? Ei sillä osaa ja saa ajaa kuin LISENSSIN omaava henkilö joka käytännössä on miltei aina ammattilainen tai ex-ammattilainen, amatöörit suuresta rakkaudessaan autourheilua kohtaa ajelkoot jokamiesluokkaa. Mitä sillä hienolla PA laitteistolla tekee jos ei ole taitoa esittää mitää niiden kautta. Ensin pitää hankkia sukset jotta voi hiihtää eikös se mene vähän jokaisella elämän alueella näin! Ihan sama kuin tämä minunkin kirjoittelu, latelen VAIN kirjaimia epämääräisesä järjestyksessä peräkkäin ymmärtämäätä niiden muodostamaa sisältöä.
- keskustelufoorumin
oikea paikka on mielenterveys tai jokin terapia, kovin vähän sillä musiikin kanssa on tekemistä. Karaokessa jokainen pääsee vuorollaan pätemään ja näyttämään, ja hyvä niin. Jos tätä asiaa vertaisi vaikka jääkiekkoon niin siinäkin tarvittiin ulkopuolinen kertomaan että kyseessä on joukkuepeli.
- låtkä
tarkoittaako sana karaoke mielenterveysterapiaa?
se selittäisi kaiken
- pieniä vastauksia
mielenkiintoinen keskustelu luulenpa että
keskustelun avaaja haluaa tarkoituksella
saada ärsytettyä harrastajat esiin
itse heitin n 20 vuotta sitten mikin nurkkaan
totesin ettei minulla ole esiintymisviettiä
toisaalta esim suomen iskelmätaivaalla
pärjää näköjään kun hönöttää nenäänsä ja on
kylliksi renttu
lapseni jatkavat esiintymistä tahoillaan
-onko niin että tämä on ainoa tapa kohdallasi
saada kontakti ihmisiin
-podetko esiintymisviettiä
-haetko vain sitä pientä jännityksen tunnetta
vatsan pohjaan
menestystä harrastukseenne
(ei pahalla olen ajanut autoa parhailaan
vuosittain n100 000 km ainut auto mitä en
halua ajaa on karaoketaksi) - tilletalle
Tämän hetken artisteista, jotka ovat sitä sun tätä. Onneksi meillä on karaoke, sillä syvistä kansanriveistä on aina löytynyt helmiä. Toisin kun tuotteistamalla!
En ole paljoakaan karaokea itse laulanut, kun olen siirtynyt seuraaville askelmille. Mutta itse karaokeharrastuksessa en näe mitään "raiskaamista".
Eri asia on sitten kun aletaan puhua ylläkirjoittajan tavasta käyttäytyä karaokepaikoissa. He ovat järjestään asenteeltaan ym. kaltaisia.
Huutelevat, ulisevat, haukkuvat, tukehduttavat itsensä tupakilla, aukovat päätään ihan omaa oikeutta käyttäen. Tässä esimerkissä puhutaan jo monista ihmisyyteen kajoavista seikoista, puhumattakaan käytöstapojen oivaltamisesta. Oman käyttäytymisensä seuraamista ja musiikin, että toisten ihmisten, asioiden kunnioittamisesta. Mitenkäs on sinun oman kunnioituksesi laita? Antaako se luvan öykkäröidä - ilman mitään perusteita - vain oman ympäripyöreän provonjutun nimissä, jossa loukkaat karaokea. Kunnioittamisen vastakohta on aliarviointi, loukkaaminen, liiottelu, luulottelu ja uskottelu. Siirräpä itseesi nämä määreet, mitä saat tulokseksi? Tuollaisen hölynpölykirjoituksen, provon. No jokainen esiintyy ja hakee huomiota omalla tavallaan... - mielummin
-kuuntelen karaokea laulavia artisteja, kun sinua
itseään täynnä olevaa paskamahaa ,joka käyttäydyt
kuin sika, haiset vanhalle viinalle ,kuolaat ja sönkötät joka naisen ja ilmaisen paukun perään.
revit mikkiä laulajan esiintyessä, karjut laulajan laulun päälle,ja sönkötät muille kuinka hyvä ja täydellinen olet.... haista paska, sinä aivoton idiootti!- tilletalle
ukkoporukan kukkona naama turvoksissa, vallottaen pöydän häikäilemättömästi, vinoilee ja kiroilee, etkö sä osaa laulaa satumaata? Mitä tänne tulet kielillä laulamaan...
Tönii kyynärpäillä lauluvuoroa valitsevia naisia ja kiroilee kajarin ja mikin välissä... Ah ihanat miehet väärissä paikoissa, olette kuvaamisen arvoisia. Naiset taas, eksyessään laulusalonkeihin ovat nenät rullalla, irvistelevät tai näyttävät kieltään. Tulevat naisten huoneeseen perässä ja haukkuvat laulajan: Koska em. ei muka osaa luoda tunnetta kuulijassa!. Hah hah, tarina on muuten tosi, ihan itse koettuna. Sama tuo; ei jää liekehdi kuitenkaan, vaikka heittäisi sulaan laavaan!
Karaokea muuten kuulovammaisille, he olisivat varmasti otettuja asiasta. Tässä asiassa olen tosissani.
Kuuroille humalikoille on jo heitetty liikaa herkkuja karsinoihinsa! Mittee varte teillä on kuulopalkeet ja pää? Nestemäisen nautintoaineen säilytyspaikkana ja korvat koristeina? Mä käyttäisin niitä teidän junttitolvanoiden kanssa saman kokiessa kahvoina tai ovien karmien välissä toivoisin niiden toimivan teille vauhdin tasaajina...
Viinahan on viisasten juoma ja laulu jumalten luoma. Humaltuu molemmista, mutta jotkut hiukka erilailla. - lletalle
tilletalle kirjoitti:
ukkoporukan kukkona naama turvoksissa, vallottaen pöydän häikäilemättömästi, vinoilee ja kiroilee, etkö sä osaa laulaa satumaata? Mitä tänne tulet kielillä laulamaan...
Tönii kyynärpäillä lauluvuoroa valitsevia naisia ja kiroilee kajarin ja mikin välissä... Ah ihanat miehet väärissä paikoissa, olette kuvaamisen arvoisia. Naiset taas, eksyessään laulusalonkeihin ovat nenät rullalla, irvistelevät tai näyttävät kieltään. Tulevat naisten huoneeseen perässä ja haukkuvat laulajan: Koska em. ei muka osaa luoda tunnetta kuulijassa!. Hah hah, tarina on muuten tosi, ihan itse koettuna. Sama tuo; ei jää liekehdi kuitenkaan, vaikka heittäisi sulaan laavaan!
Karaokea muuten kuulovammaisille, he olisivat varmasti otettuja asiasta. Tässä asiassa olen tosissani.
Kuuroille humalikoille on jo heitetty liikaa herkkuja karsinoihinsa! Mittee varte teillä on kuulopalkeet ja pää? Nestemäisen nautintoaineen säilytyspaikkana ja korvat koristeina? Mä käyttäisin niitä teidän junttitolvanoiden kanssa saman kokiessa kahvoina tai ovien karmien välissä toivoisin niiden toimivan teille vauhdin tasaajina...
Viinahan on viisasten juoma ja laulu jumalten luoma. Humaltuu molemmista, mutta jotkut hiukka erilailla.Sinulla ei taida mennä karaookessa kovin hyvin natiset vähä väliä jostakin?
- tulkita ajatuksesi
sillä teholla millä vain suuri taiteilija voi ilmaista itsensä.
Huomaa kuinka sisältäsi purkautuu suuri rakkautesi (paskamaha,sika,sönköttajä, jne) lähimmäistäsi kohtaan.
Varmaankin tunnet häntä kohtaan suurta kunnioitusta tarttuessasi mikkiin ja
hoilatessasi "eetteriin "epävireisesti suuren niin tavattoman suuren renkutuksen. - kaukaa kunnellut
tilletalle kirjoitti:
Viinahan on viisasten juoma ja laulu jumalten luoma. Humaltuu molemmista, mutta jotkut hiukka erilailla.Heitin tuon tekstin ärsyyntyneenä siitä,että se R-kioski mihin vien veikkaukset sijaitsee seinän takana "räkälästä"jossa soitetaan ja lauletaan tätä teidän karaokea.Unohdin jo koko kirjoituksen mutta jostakin syystä katsoin tänään onko saanut vastakaikua. Ja onhan tuo.
Sanon tässä ja nyt uskon,että joissakin paikoissa on totisia karaoken harrastajia
jotka osaavat laulaa ja nauttivat siitä.
Mutta tuossa Espoolaisessa räkälässä ei tähän päivään mennessä ole ollut kuultavana yhtään ihmistä jolla olisi etes hitusen tajua musiikista.
Kännisen örinää. - tilletalle
kaukaa kunnellut kirjoitti:
Heitin tuon tekstin ärsyyntyneenä siitä,että se R-kioski mihin vien veikkaukset sijaitsee seinän takana "räkälästä"jossa soitetaan ja lauletaan tätä teidän karaokea.Unohdin jo koko kirjoituksen mutta jostakin syystä katsoin tänään onko saanut vastakaikua. Ja onhan tuo.
Sanon tässä ja nyt uskon,että joissakin paikoissa on totisia karaoken harrastajia
jotka osaavat laulaa ja nauttivat siitä.
Mutta tuossa Espoolaisessa räkälässä ei tähän päivään mennessä ole ollut kuultavana yhtään ihmistä jolla olisi etes hitusen tajua musiikista.
Kännisen örinää.Missä on "meidän" karaoke? Espoo? räkälä? Tais jäädä jotain lukematta... Palaan asiaan.
- kaukaa kunnellut
tilletalle kirjoitti:
Missä on "meidän" karaoke? Espoo? räkälä? Tais jäädä jotain lukematta... Palaan asiaan.
kasaan jotakin.
Lueskelin sieltä täältä tulleita vastauksia ja ihmettelin vähän kaikkea(ei tarvitse ymmärtää) tarkoitin teidän sanalla koko karaoke harrastajia ja käsitykseni mukaan se on joillekin vakavaa (en tarkoita pahaa).Laitan nämä sivuhuomautukset koska käsitykseni mukaan olet aika kärkäs ja pikkusen nenäkäs naisihminen.(puutut joka sanaan ja asiaan).
Tuolla räkälällä tarkoitan tuommoista paikkaa joka kyllä kantaa ravintolan nimeä mutta käsittääkseni on juottola. Olen soittanut ja laulanut hyvin monen tyyppisissä ravintoloissa en pidä lähiökuppilaa ravintolana.
En tarkoittanut tuota ensimmäistä kirjoitusta kenellekkään loukkaukseksi ja luulin,että tuommoinen kirjoitus sivutetaan olankohautuksella.
Mutta se näköjään ärsytti joitakin lukijoita.Lpetan tämän oman osuuteni tässä kirjoitussarjassa tähän ja toivon ettete loukokaantuneet minuun.
Tuntuu vaan kioskilla käydessä ns.ammattilaisen korvaan hirveältä känninen "örinä".Olen kuullut myös hienoa karokea.
- baareihin!
Aika paljonhan noita karaokebaareja on, mutta voi karaoken toki välttääkin, jos korvat eivät kestä epäpuhdasta laulua. Älä mene karaokebaareihin. Itsekin kierrän ne yleensä kaukaa.
- SK.KJ
nähdä kuinka nopeasti tälläinen provo iski.
Eikö ikinä opita jättämään tälläisiä omaan arvoonsa, niin se kuolee omia aikojaan. Vähän niinkuin lastenkasvatuksessa, jos 1 v kiroilee, älä huomaa äläkä naura niin tuskin montaa kertaa käyttää sitä "rumaa" sanaa ;o)- nuottikorva
huumoria;(tositapahtuma)
eräässä lapin kunnassa oli yleisötapahtumassa
karaokekilpailu n 1,5promillen kännissä oleva
alkuasukas lauloi useamman kappaleen harjoitus-
aikana tuli mieleen kaija koo samaan nuottiin
lauloi kaikki kappaleet ainut poikkeus oli,että
laulaja laittoi ainakin 5 kappaleesta sanoja
samaan lauluun
kävelen päivittäin ostoskeskuksen ohi jossa on
pari juottolaa joissa on karaoke hirveää kun
känninen kaveri (yhdyn keskustelun aloittajaan)
raiskaa jotakin hienoa kappaletta
Ehkä idea on karaokessa hyvä ei vain sovi
kännikaloille
hienoin musiikkiesitys jonka olen kuullut
oli radiossa muutama vuosi sitten siinä
soitti sinfoniaorkesteri käyttäen apunaan
1700-luvun mallilla valmistettuja puupuhaltimia - Masentavaako
Hyvä ystävä! JOkaiselle oma harrastus on ykkönen. Olen huoltaja/valmentaja suomalaiselle urheilijalle. On kova hermoilemaan kilpailutilanteessa. Muutama vuosi sitten olimme kilpailussa kun sain Hänet ärsytettyä tilaan jossa hermoilu unohtui ja tuli vimma tehdä hyvä suoritus. Tuossa selkäni takana rivistössä on maailman mestaruus. Ehkäpä karaooke kansaa ravistellaan hyvien suoritusten tekoon. Ajattele positiivisesti.
- mitro voisi
tehdä sen,että karaooke kielletään tilalle laitetaan pakko opiskelu
vaeltajain lauluista
vaeltajan laulut ovat vanhoja ordotoksisävelmiä- on se kaunista
siinä karaokekansa veisaa "taas hopealle välkkyy veden aallot ja laiva kulkee hiljaa keinuen taas sydäntäni viiltää jne.)
Ovat kauniita(joskus kuunnellut) siinä baddingit,irvinit ja kaiken maailman
yks,kaks,kolme musiikin tekijät kalpenee.
Entinen karaooke kansa mitron johdolla veisaa hartaita säveliä.
Ei ole toraa keskenään tillitällit ja muut ei kyseenalaista mitään vaan kaikkien laulajien ajatus on yksimielinen.
Lailla saadaan tehtyä hyvää.
Teille joille on suotu laulunlahja oikein Hyvää Jussia.
Teille joille ei sitä ole suotu vaan 4 kaljan jälkeen luulette niin
Hyvää Jussia
Teille jotka torailette keskenään
Hyvää Jussia - musiikin ns.ammatti
on se kaunista kirjoitti:
siinä karaokekansa veisaa "taas hopealle välkkyy veden aallot ja laiva kulkee hiljaa keinuen taas sydäntäni viiltää jne.)
Ovat kauniita(joskus kuunnellut) siinä baddingit,irvinit ja kaiken maailman
yks,kaks,kolme musiikin tekijät kalpenee.
Entinen karaooke kansa mitron johdolla veisaa hartaita säveliä.
Ei ole toraa keskenään tillitällit ja muut ei kyseenalaista mitään vaan kaikkien laulajien ajatus on yksimielinen.
Lailla saadaan tehtyä hyvää.
Teille joille on suotu laulunlahja oikein Hyvää Jussia.
Teille joille ei sitä ole suotu vaan 4 kaljan jälkeen luulette niin
Hyvää Jussia
Teille jotka torailette keskenään
Hyvää Jussialainen.
Tunnen muusikoita ja näyttelijöitä jotka aina paikalle sattuessa saattavat laulaa karaokessa kappaleen pari.
Joskus 60 luvulla ja siitä eteenpäin tanssilavoilla kävi paljon kansaa
aiheettomat komentit oli harvinaisuus ja niin oli tanssiravintoloissakin.
Nykyään aina silloin tällöin lavan eteen tulee niitä tälläkin mainittuja omahyväisiä ihmisiä.(käyttäytyminen ei aina ole asiallista) joiden tietotaso ylittää esittävän taiteilijan tietotason ja se tuodaan voimmakkain sanailmaisuin esiin.
Jokainen on elämässään varmaankin harkinnut ammattiaan ja harrastusta
niin sinäkin valitessasi karaoken. Savolainen sanoisi jotenkin näin "siihen suap vain tottua".Joskus on vain parempi puhaltaa ilmoille sulosoinnut kuin reakoida jonkun sanomisiin.
Niin,että Hyvät Jussit vain itsekullekin taholle.Se "Petteri Punakuono "on ihan hyvä juhannuslaulu.
- ihan läheltä kuunnellut
Jouduin työni puolesta kiertämään Espoolaisia oastoskeskuksia ja
monessa laulettiin karaokea.
HIRVEÄÄ KAUHEAA KAMALAA
Jo oli rääkymistä.Vieläpä humalaiset"akat" örisi laulajia terassilta
varmaankin viihtyivät.
Kyllä asiallinen karaoke on kuunneltavaa vaan välillä törmää näihin hirveisiin niinkuin sanoit musiikin raiskaajiin.
Joskus aikanaan kävimme Helsingin ravintoloissa laulu lloissa ja ne oli viihtyisiä paikkoja.Ei ollut kännikaloja rajoitettiin tarjoilua jne.
On varmaankin paljon korjattavaa karaoke illoissa ja perään ravintoloiden vastuuta (olen sitä toitottanut jo yli 30 vuotta muissa asioissa)nimenomaan asiakasviihtyvyyden suhteen.- se kaveri siinä ovella
kyllä se on muuttunna näiden 15 vuoden aikana tämä ravintolaelämä.
Meilläkin on karaoke mutta asiakkaat on fiksuja ja osa laulaa hyvin.
Ymmärrän tunteesi olen törmännyt näihin kännissä laulajiin ja se pikkusen ärsyttää muuten ok. - ihan selvä juttu
se kaveri siinä ovella kirjoitti:
kyllä se on muuttunna näiden 15 vuoden aikana tämä ravintolaelämä.
Meilläkin on karaoke mutta asiakkaat on fiksuja ja osa laulaa hyvin.
Ymmärrän tunteesi olen törmännyt näihin kännissä laulajiin ja se pikkusen ärsyttää muuten ok.-kun tuli tuo savuttomuus ravinteleihin , niin näiltä korkeasaaren kädellisten
osaston karanneilla kasvateilla ääni on kirkaastunut huomattavasti ja siitäkös
sitä älämölöä tulleepi. sääli vään kun nuo ,eläintarhan avohoidokit on levittäytynyt
korkeasaaresta jo kokomaahan.
ps. sen ovigorillan tehtävänä on nimenomaan estää näiden älämölösimpanssien
sisäänåääsy ravinteliin! - TYÖNILOA-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763