Kasvojumppa

auttaisiko

Olen 43 -vuotias, ja naama on jo valahtanut. Kuinka usein kasvojumppaa pitäisi tehdä ja miten nopeasti tuloksia voi odottaa?

9

5092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän siitä

      että mitä tarkoitat kasvojumpalla. Onko sinulla jokin tietty metodi jota käytät vai?

      • auttaako

        Olen kokeillut upea.fi sivuston kasvojumppaohjeita, ja olisi kiva kuulla, onko joku saanut aikaan tuloksia ja millä aikajänteellä.


      • rapistuva rakennus
        auttaako kirjoitti:

        Olen kokeillut upea.fi sivuston kasvojumppaohjeita, ja olisi kiva kuulla, onko joku saanut aikaan tuloksia ja millä aikajänteellä.

        en ole kasvojumppaa kokeillut vaikka aihetta kyllä olisi kun bulldogit ovat jo selvästi näkyvissä ja heltta kaulaan kasvanut. Uskon kyllä kuitenkin siihen että lihasten, myös siis kasvolihasten, jumpalla ja liikunnalla saadaan aikaan kiinteytymistä. Ja ihokin aikanaan palautuu vähän napakammaksi ellei ole jo pahasti kerinnyt venyä jolloin ei auta kuin veitsi (jos joku niin turhamainen on). Mutta tottahan se on että me ikäännymme ja naamakin rapistuu nopeammin tai hitaammin. Millään sitä ei voi estää eikä mitkään seerumit ja voiteet joita mainostetaan auta. Ihotautilääkärini sanoikin että jos sellainen aine olisi keksitty joka todella auttaa ryppyihin ja kiinteytymiseen, olisi sen keksijä maailmankuulu ja upporikas! Eli kosmetiikka, ei mikään aine todella tehoa muuten kuin hetkellisesti esim. ihoa pingoittaen tai ryppyjä turvottaen. Mutta jokainen tuhlatkoon rahansa mihin haluaa, vaikka voiteisiin.
        Mutta siitä kasvojumpasta. Kokeile ihmeessä sillä ei se ainakaan kasvoillesi pahaa tee! Itsekin aion etsiä kertomasi sivun ja ruveta vaikkapa telkkaria katsoessa vähän naamaa vääntelemään, vaikka minulla se taitaa olla jo vähän liian myöhäistä.


      • bbb...
        rapistuva rakennus kirjoitti:

        en ole kasvojumppaa kokeillut vaikka aihetta kyllä olisi kun bulldogit ovat jo selvästi näkyvissä ja heltta kaulaan kasvanut. Uskon kyllä kuitenkin siihen että lihasten, myös siis kasvolihasten, jumpalla ja liikunnalla saadaan aikaan kiinteytymistä. Ja ihokin aikanaan palautuu vähän napakammaksi ellei ole jo pahasti kerinnyt venyä jolloin ei auta kuin veitsi (jos joku niin turhamainen on). Mutta tottahan se on että me ikäännymme ja naamakin rapistuu nopeammin tai hitaammin. Millään sitä ei voi estää eikä mitkään seerumit ja voiteet joita mainostetaan auta. Ihotautilääkärini sanoikin että jos sellainen aine olisi keksitty joka todella auttaa ryppyihin ja kiinteytymiseen, olisi sen keksijä maailmankuulu ja upporikas! Eli kosmetiikka, ei mikään aine todella tehoa muuten kuin hetkellisesti esim. ihoa pingoittaen tai ryppyjä turvottaen. Mutta jokainen tuhlatkoon rahansa mihin haluaa, vaikka voiteisiin.
        Mutta siitä kasvojumpasta. Kokeile ihmeessä sillä ei se ainakaan kasvoillesi pahaa tee! Itsekin aion etsiä kertomasi sivun ja ruveta vaikkapa telkkaria katsoessa vähän naamaa vääntelemään, vaikka minulla se taitaa olla jo vähän liian myöhäistä.

        Mistä tarkalleen löydän tuon kasvojumppa ohjeen ? tiedosta paljon kiitos!!!


      • Rapistuva Rakennus
        bbb... kirjoitti:

        Mistä tarkalleen löydän tuon kasvojumppa ohjeen ? tiedosta paljon kiitos!!!

        http://www.upea.fi/upea.nsf/sp?open&cid=Content0916B

        Kokeillaankos vaikkapa kuukauden päivät ja palaillaan kertomaan kokemusia jotta auttaako yhtään? Ainakin perheenjäsenillä voi olla hauskaa kun akat naamojaan vääntelee :)


    • N44v

      Ei vaikutusta ollenkaan.

      Olen kokeillut myös tuosta linkistä ohjeita mistä olette jo kertoneet, mutta puihin meni.

      Tässä olisi Iltalehden kasvojumappaohjeet.

      http://www.iltalehti.fi/kauneus/200710266733978_ka.shtml

      ps. ei mun kasvot hirveesti ole vielä mennyt alas päin ja ryppyjä ei oikein kunnolla näy, lisäksi oikean puolella on 2 viivaa ja vasemmalla ehkä 1.

      • ellun kana

        mikään jumppa hetkessä näy. Koetas vaikka kiinteyttää vatsalihaksia niin kauan menee ennen kuin mitään huomattavaa tapahtuu. Mutta parempi se on lihaksille liikkua kuin lötköttää paikallaan oli ne sitten naamassa tai takapuolessa! Maanvetovoima on voittamaton, mutta minäkin uskon että pieni liikunta kasvolihaksillekin on tehokkaampaa kuin kaiken maailman kalliit tökötit joita hyväuskoiset naamaansa vetävät.
        Ja kaikkihan me vanhenemme ja niin myös ihomme. Onko mikään kamalamman näköistä kuin leikellyt ja ylimeikatut mummot? Luonnollinen ryppy on kaunis.


    • Personal Trainer

      Kyllä kasvojumpasta on paljon hyötyä, mutta sen on oltava säännöllistä ja tehokasta. Apuna voi käyttää erinomaista MimiLift kasvovoimistelu-DVDtä. Löytyy netistä ja monista kirjakaupoista kirjana. On selkeä ja fysioterapeutin suunnittelema.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe