Kasvojumppa

auttaisiko

Olen 43 -vuotias, ja naama on jo valahtanut. Kuinka usein kasvojumppaa pitäisi tehdä ja miten nopeasti tuloksia voi odottaa?

9

4919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän siitä

että mitä tarkoitat kasvojumpalla. Onko sinulla jokin tietty metodi jota käytät vai?

• auttaako

Olen kokeillut upea.fi sivuston kasvojumppaohjeita, ja olisi kiva kuulla, onko joku saanut aikaan tuloksia ja millä aikajänteellä.

• rapistuva rakennus
        auttaako kirjoitti:

Olen kokeillut upea.fi sivuston kasvojumppaohjeita, ja olisi kiva kuulla, onko joku saanut aikaan tuloksia ja millä aikajänteellä.

en ole kasvojumppaa kokeillut vaikka aihetta kyllä olisi kun bulldogit ovat jo selvästi näkyvissä ja heltta kaulaan kasvanut. Uskon kyllä kuitenkin siihen että lihasten, myös siis kasvolihasten, jumpalla ja liikunnalla saadaan aikaan kiinteytymistä. Ja ihokin aikanaan palautuu vähän napakammaksi ellei ole jo pahasti kerinnyt venyä jolloin ei auta kuin veitsi (jos joku niin turhamainen on). Mutta tottahan se on että me ikäännymme ja naamakin rapistuu nopeammin tai hitaammin. Millään sitä ei voi estää eikä mitkään seerumit ja voiteet joita mainostetaan auta. Ihotautilääkärini sanoikin että jos sellainen aine olisi keksitty joka todella auttaa ryppyihin ja kiinteytymiseen, olisi sen keksijä maailmankuulu ja upporikas! Eli kosmetiikka, ei mikään aine todella tehoa muuten kuin hetkellisesti esim. ihoa pingoittaen tai ryppyjä turvottaen. Mutta jokainen tuhlatkoon rahansa mihin haluaa, vaikka voiteisiin.
        Mutta siitä kasvojumpasta. Kokeile ihmeessä sillä ei se ainakaan kasvoillesi pahaa tee! Itsekin aion etsiä kertomasi sivun ja ruveta vaikkapa telkkaria katsoessa vähän naamaa vääntelemään, vaikka minulla se taitaa olla jo vähän liian myöhäistä.

• bbb...
        rapistuva rakennus kirjoitti:

en ole kasvojumppaa kokeillut vaikka aihetta kyllä olisi kun bulldogit ovat jo selvästi näkyvissä ja heltta kaulaan kasvanut. Uskon kyllä kuitenkin siihen että lihasten, myös siis kasvolihasten, jumpalla ja liikunnalla saadaan aikaan kiinteytymistä. Ja ihokin aikanaan palautuu vähän napakammaksi ellei ole jo pahasti kerinnyt venyä jolloin ei auta kuin veitsi (jos joku niin turhamainen on). Mutta tottahan se on että me ikäännymme ja naamakin rapistuu nopeammin tai hitaammin. Millään sitä ei voi estää eikä mitkään seerumit ja voiteet joita mainostetaan auta. Ihotautilääkärini sanoikin että jos sellainen aine olisi keksitty joka todella auttaa ryppyihin ja kiinteytymiseen, olisi sen keksijä maailmankuulu ja upporikas! Eli kosmetiikka, ei mikään aine todella tehoa muuten kuin hetkellisesti esim. ihoa pingoittaen tai ryppyjä turvottaen. Mutta jokainen tuhlatkoon rahansa mihin haluaa, vaikka voiteisiin.
        Mutta siitä kasvojumpasta. Kokeile ihmeessä sillä ei se ainakaan kasvoillesi pahaa tee! Itsekin aion etsiä kertomasi sivun ja ruveta vaikkapa telkkaria katsoessa vähän naamaa vääntelemään, vaikka minulla se taitaa olla jo vähän liian myöhäistä.

Mistä tarkalleen löydän tuon kasvojumppa ohjeen ? tiedosta paljon kiitos!!!

• Rapistuva Rakennus
        bbb... kirjoitti:

Mistä tarkalleen löydän tuon kasvojumppa ohjeen ? tiedosta paljon kiitos!!!

http://www.upea.fi/upea.nsf/sp?open&cid=Content0916B

Kokeillaankos vaikkapa kuukauden päivät ja palaillaan kertomaan kokemusia jotta auttaako yhtään? Ainakin perheenjäsenillä voi olla hauskaa kun akat naamojaan vääntelee :)

• N44v

Ei vaikutusta ollenkaan.

Olen kokeillut myös tuosta linkistä ohjeita mistä olette jo kertoneet, mutta puihin meni.

Tässä olisi Iltalehden kasvojumappaohjeet.

http://www.iltalehti.fi/kauneus/200710266733978_ka.shtml

ps. ei mun kasvot hirveesti ole vielä mennyt alas päin ja ryppyjä ei oikein kunnolla näy, lisäksi oikean puolella on 2 viivaa ja vasemmalla ehkä 1.

• ellun kana

mikään jumppa hetkessä näy. Koetas vaikka kiinteyttää vatsalihaksia niin kauan menee ennen kuin mitään huomattavaa tapahtuu. Mutta parempi se on lihaksille liikkua kuin lötköttää paikallaan oli ne sitten naamassa tai takapuolessa! Maanvetovoima on voittamaton, mutta minäkin uskon että pieni liikunta kasvolihaksillekin on tehokkaampaa kuin kaiken maailman kalliit tökötit joita hyväuskoiset naamaansa vetävät.
        Ja kaikkihan me vanhenemme ja niin myös ihomme. Onko mikään kamalamman näköistä kuin leikellyt ja ylimeikatut mummot? Luonnollinen ryppy on kaunis.

• Personal Trainer

Kyllä kasvojumpasta on paljon hyötyä, mutta sen on oltava säännöllistä ja tehokasta. Apuna voi käyttää erinomaista MimiLift kasvovoimistelu-DVDtä. Löytyy netistä ja monista kirjakaupoista kirjana. On selkeä ja fysioterapeutin suunnittelema.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe