Kaikkiko oli ystävyyttä puoleltasi

ei kaikkea elämä suo

Tämä on sinulle mies johon elämäni matkallani sain tutustua. Ensi kertaa kun katseemme kohtasivat ja kun sain oppia tuntemaan sinua vähitellen ja enemmän. Tiesin melko heti, että ystävyyttä oikeaa/ aitoa välillemme ei voisi muodostua milloinkaan. Minulla on omat syyni, ehkä jotkut hyvinkin itsekkäitä.
Joka on niin tavallinen epäkohta. En minä rakkauden sanoja sinulta odottanut koskaan, en haaveillut mistään sellaisesta sinuun. Oikein hyvä valinta, kun et alkanut enempää tunteilemaan. Koska jos näin olisi käynnyt, niin olisin joutunut pudottamaan sinut maanpinnalle harhakuvitelmistasi. Minulla oli kaikkeen käyttäytymiseeni ja sinuun suhtautumiseesi omat henkilökohtaiset syyni, niin varmaan sinullakin oli syysi kaikkeen. En vieläkään ymmärrä että, miksi et halua päästää irti minusta ja antaa unohduksen vapauttaa sinut, tavoittelemasta sitä mikä on täysin mahdotonta elämässä...

5

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka olit

omasta mielestäsi syytön.
      Jokaisessa miehessä on ollut vikaa, kun olet saanut heitä narrata, oman etusi hyödyksi.

Kyllä sinä pääset irti, ei sinuakiinni pidetä
      Olet omahyväinen ja tuntematta edes itseäsi, mikä olet

• mutta rakastanut heitä joka...

Mutta sinua en pysty ymmärtämään, koska haluat että kaikki naiset ajattelee sinusta, että olet jotain erityistä. Riippuvuus tarpeesi on huvittava... Jospa nyt ymmärtäisit että, täällä ei ole pakko rakastaa jokaista miestä, jonka kohtaa... Ei minustakaan kaikki maailman miehet pidä ja en silti panikoi siitä syystä. Hyväksyn tuttavuuden että se voi kestää tai olla vai väliaikaista elämässä...

• Maria-23v.

...Joka jäi tavallaan "roikkumaan" mieheen.

Itselläni meni kauan ennen kuin sain/halusin asian isketyksi päähäni, etttä ohi on ja pysyy.

Mutta siinä tilanteessa kun rakastuu toiseen ihmiseen niin syvästi, niin sitä on vaikea ymmärtää, että toinen ei tunne sua kohtaan samoin kuin sinä häntä kohtaan.

Itkin monta, monta yötä ja välillä päivisinkin kun ajattelin, että enää ei ole paluuta.
      Ja aikaa meni todella kauan, etten enää ajatellut koko miestä. Tosin muistan hänet aina, koska hän oli se ensirakkaus joka vei kirjaimellisesti jalat altani ja sydämmeni.

Aika se parantaa haavat niin kuluneelta kuin se kuulostaakin. Ja näistä aina viisastuu iän myötä tai ainakin toivon niin!!...

• Hopsakkaa

Johan oli rohkeaa vittuilua. Ei voi kuin ihmetellä, kuinka uskaliaita ihmiset täällä ovat.

Mikähän tämänkin viestin tarkoitus lopulta on? Onko tämä Suomeksi käännettynä: "Yritä vähän enemmän", "Hei, ethän sä vielä vaa lopettanu!"

VAU!

• minä vaan

Missä päin katseemme eka kerran kohtasivat?millä tavoin myös muka roikun vielä sinussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe