Mihin ryhmään uskontoja arviotte kuuluvanne

Hyvän sanomanne kanssa

Jos ilmestyisitti ihmisten oville kertomaan kuen todella opetette:

"Jeesusta Kristusta ei suinkaan ristiinaulittu, ja Jehova Jumala hävitti Poikansa uhratun ruumiin ja Jeesus nousi kuolleita vain 'henkiruumiissa' eikä suinkaan enää koskaan palaa takaisen maan päälle."

Intialaiset saattaisivat ainakin "ymmärtää opetustanne" ja liittäisivät uskontonne yhtenä suureen "maailamanuskontojen perheeseen".

10

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo tehnyt

RIKOSILMOITUKSEN.???

• Poliisit

Ei toimi uskontojen ja oikeiden oppien valvojana; kuten esimerkiksi Invisiitiolaitos toimi Cristiamun Romanumin alueella aikana jolloin sellaista liikettä kuin JT:eet jaa sinä mahdollisesti edustat ei oltu vielä keksittykään.

Rikosilmoituksen teen vain jos kotirauhaani alkavat JT:eet häriitsemään tai kuten tässä taannoin kävi että: eräs JT laittoi postilaatikkooni Vartiotorni lehden, vaikka laatikossa luki "ei ilmaisjakelulehtiä". Kysyin ymmärsikö tämä henkilö rikkovansa minun kotirauhaani tekemällä näin? Tämän selvän laittomuuden tehdessään hän sanoi vain "ajatelleesa minun puolestani" laittaessaan lehden postilaatikkooni. Sanoin hänelle että anna olla viimeinen kerta kun ryhdyt "ajattelemaan ja toimaan puolestani" sillä seuraavasta kerrasta teen välittämästi rikosilmoituksen.

Sellainen roskapostisuodanin meillä nyt on siis täällä Suomenmaassa ja ihan poliisin valvonnassa, joten ei täälläkään sentään kaikenmaailman lahkot ihan vapaasti hillu tehden laittomuuksia "tunkeillen taloihin" (2 Tim.3:6.).

• minä vaan
        Poliisit kirjoitti:

Ei toimi uskontojen ja oikeiden oppien valvojana; kuten esimerkiksi Invisiitiolaitos toimi Cristiamun Romanumin alueella aikana jolloin sellaista liikettä kuin JT:eet jaa sinä mahdollisesti edustat ei oltu vielä keksittykään.

Rikosilmoituksen teen vain jos kotirauhaani alkavat JT:eet häriitsemään tai kuten tässä taannoin kävi että: eräs JT laittoi postilaatikkooni Vartiotorni lehden, vaikka laatikossa luki "ei ilmaisjakelulehtiä". Kysyin ymmärsikö tämä henkilö rikkovansa minun kotirauhaani tekemällä näin? Tämän selvän laittomuuden tehdessään hän sanoi vain "ajatelleesa minun puolestani" laittaessaan lehden postilaatikkooni. Sanoin hänelle että anna olla viimeinen kerta kun ryhdyt "ajattelemaan ja toimaan puolestani" sillä seuraavasta kerrasta teen välittämästi rikosilmoituksen.

Sellainen roskapostisuodanin meillä nyt on siis täällä Suomenmaassa ja ihan poliisin valvonnassa, joten ei täälläkään sentään kaikenmaailman lahkot ihan vapaasti hillu tehden laittomuuksia "tunkeillen taloihin" (2 Tim.3:6.).

jos olet saanut kiellosta huolimatta lehden laatikkoosi.

Sinulla on oikeus kieltää se.

Mutta rakkaus peittää paljon syntejä, ehkä se oli epähuomiossa ja ei tule tapahtumaan toiste.

Ei kait se loppujen lopuksi niin iso synti ollut ettei sitä anteeksi saa ? Pienellä kädenliikkeellä kuitenkin pääsit lehdestä eroon, vai kenties, katsoitko kuitenkin sitä uteliaisuudesta ?

Mutta muuten tuli mieleeni vain , että vaikka tekisit ko. asiasta rikosilmoituksen, mitä siitä seuraisi ? Ei mitään !

• Jonka lehden asettaja
        minä vaan kirjoitti:

jos olet saanut kiellosta huolimatta lehden laatikkoosi.

Sinulla on oikeus kieltää se.

Mutta rakkaus peittää paljon syntejä, ehkä se oli epähuomiossa ja ei tule tapahtumaan toiste.

Ei kait se loppujen lopuksi niin iso synti ollut ettei sitä anteeksi saa ? Pienellä kädenliikkeellä kuitenkin pääsit lehdestä eroon, vai kenties, katsoitko kuitenkin sitä uteliaisuudesta ?

Mutta muuten tuli mieleeni vain , että vaikka tekisit ko. asiasta rikosilmoituksen, mitä siitä seuraisi ? Ei mitään !

"Alueellaan" toimiva JT sanoi: "ajateelleesa puolestani" sen asettaessaan tehneensä asettaessaan lehden postilaatikkooni. Lisäksi hän ei pyytänyt tätä tekia suinkaan katuen anteeksi, joten ei kaiketi siis vääryyden uhria velvoiteta katumaan väärintekijän puolesta vai mitä? Eikö olisikin ollut oikein ja huomaavaista että, joka on yksityisyyttä rikkonut pyytää myös tätä rikkousta katuen anteeksi. Ei kaiketi voi antaa mitään anteeksi, jos ei edes pyydetä edes mitään anteeksi? Lisäsäksi, mitä tulee mahdollisiin uusiin rikkomuksiin, niin ilman muuta, jos tekee asiasta rikosilmiotuksen tai tutukimuspyynnön nimikkeellä: esim: kotirauhan rikkominen poliisi on velvollinen asiaan puuttumaan, ja asia voitaneen viedä mainiosti asionomistaja juttuna raastupaan arvioitavaksi, joten en suositteli kokoilemaan sitä kuinka asiassa lopultakin tulisi käymään.

• minä vaan
        Jonka lehden asettaja kirjoitti:

"Alueellaan" toimiva JT sanoi: "ajateelleesa puolestani" sen asettaessaan tehneensä asettaessaan lehden postilaatikkooni. Lisäksi hän ei pyytänyt tätä tekia suinkaan katuen anteeksi, joten ei kaiketi siis vääryyden uhria velvoiteta katumaan väärintekijän puolesta vai mitä? Eikö olisikin ollut oikein ja huomaavaista että, joka on yksityisyyttä rikkonut pyytää myös tätä rikkousta katuen anteeksi. Ei kaiketi voi antaa mitään anteeksi, jos ei edes pyydetä edes mitään anteeksi? Lisäsäksi, mitä tulee mahdollisiin uusiin rikkomuksiin, niin ilman muuta, jos tekee asiasta rikosilmiotuksen tai tutukimuspyynnön nimikkeellä: esim: kotirauhan rikkominen poliisi on velvollinen asiaan puuttumaan, ja asia voitaneen viedä mainiosti asionomistaja juttuna raastupaan arvioitavaksi, joten en suositteli kokoilemaan sitä kuinka asiassa lopultakin tulisi käymään.

mitä itse Jeesus opetti anteeksi annosta ?
        Jos olet niin tässä muistutukseksi :

"Sillä jos te annatte ihmisille anteeksi heidän hairahduksensa, niin taivaallinen Isännekin antaa teille anteeksi, mutta jos taas ette anna ihmisille anteeksi heidän hairahduksiaan, ei Isännekään anna anteeksi teidän hairahduksianne."
        Mt.6:14,15

En muuten tällä hetkellä usko moista tekoa kotirauhan häiritsemiseksi, mutta tulen ottamaan selvää mitä siitä Suomen laki sanoo. Viimeistään kun kesällä käyn rakkaassa kotimaassa, silloin on aikaa paneutua kaikkeen tyhjänpäiväseen.

• Että Raamattu ei opeta
        minä vaan kirjoitti:

mitä itse Jeesus opetti anteeksi annosta ?
        Jos olet niin tässä muistutukseksi :

"Sillä jos te annatte ihmisille anteeksi heidän hairahduksensa, niin taivaallinen Isännekin antaa teille anteeksi, mutta jos taas ette anna ihmisille anteeksi heidän hairahduksiaan, ei Isännekään anna anteeksi teidän hairahduksianne."
        Mt.6:14,15

En muuten tällä hetkellä usko moista tekoa kotirauhan häiritsemiseksi, mutta tulen ottamaan selvää mitä siitä Suomen laki sanoo. Viimeistään kun kesällä käyn rakkaassa kotimaassa, silloin on aikaa paneutua kaikkeen tyhjänpäiväseen.

Sellaista anteeksiantamusta, jossa anteeksipyyntöön koeta edes tarvetta ei voi antaa anteeksi, niinkuin usein itsevanhuskaiden ja omahyväisten ihmisten kohdalla on asiantila. Tässä tapauksessa anteeksi pyyntöä ei myöskään esitetty lainkaan.

Voit olla täysin varma että, luvaton roskapostin kanto kenenkään postilaatikkoon ei oli luvallista toimintaa: erityisesti silloin kun se tapahtuu nimenomaista asianomistajan antamaa kieltoa vastaan.

• neitoni
        Jonka lehden asettaja kirjoitti:

pienestä elämä kii,ehkä tosiaan oisit tarvinnu jonku lehen et rauhotut.PIstä hitto seuraavaks roskiin jos niin vaivaa jos tulee.poliiseilla taitaa olla paljo tähellisempääkin tekemistä ku sun satunnaiset lehet.Kai mullekin tulee mainoksia joka puolelta,pitäskö asianajaja soittaa.....

• minä vaan
        Poliisit kirjoitti:

Syytteesi kotirauhan rikkomisesta oli niin mielenkiintoinen että tartuin puhelimeen ja soitin kalliin puhelun sinne Suomeen ja kyselin kuin on jos laittaa mainoksia tai ilmaisjakelulehtiä laatikkoon jossa on kielto ettei niitä sinne saa laittaa.

No tässä vastaus :

" Tapauksista ei ainakaan kannata nostaa oikeusjuttuja (ymmärrettävästi).
        "Ei mainoksia" ja vastaavat laput ovat lähinnä kehotuksia, kuten esim. kirjaston "suljethan kännykän" ilmoitukset. Kehotuksen rikkomisesta ei seuraa koskaan virallista rangaistusta, korkeintaa torut. Itse voi antaa torut jakajalle ja itse voi myös ottaa yhteyttä firmaan joka jakaa ilmaisjakelu ja muita mainoksia ja valittaa. Näin valitukset menee jakajalle ja tilanne korjaantuu."

Jotta näin vastattiin poliisilta, voit kyllä itsekkin asian tietty tarkistaa, jos et usko.

Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin, noudatamme kyllä jos näemme lapun laatikossa emmekä laita sinne mitään julkaisujamme. Joku väärinkäsitys on sun tapauksessa ollut.
        Onko lappusi tarpeeksi selvä esimerkiksi !

Jos nyt kuitenkin vielä saat laatikkoosi todistajien toimesta jotain ja kiusaannut siitä, niin neuvoisin ottamaan yhteyttä paikalliseen srk ja kertoa huolesi, niin uskon että tilanne korjaantuu. Puhelinluettelossa on numero Jehovan todistajien kohdalla.

• minä vaan

koska kaikki mainitsemasi asiat on totuutta.

Ei sillä ole väliä jos joku ei hyväksy asiaamme, jokainen on vastuussa itsestään.

On kuitenkin monia, jotka kuulevat totuuden äänen ja ovat samaa mieltä kanssamme. Intialaisistakin.

• Periaatteella

Ja erehtymättömyys on selvin tunnusmerkki HARHAOPPISISTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe