Minkähän autot näistä ostaisi? Vaihtoehdot:
-Vw passat 1.8t, vm 01-04
-Audi A4 1.8t, vm 01-04
-Volvo S60 vm 01-04?
Nykyinen auto on Mercedes-Benz C200Kompressor vm 01. Jotenkin tuntuu että nykyinen auto ei ole jotenkin käteen käyvä, joten vaihtoa olen ajatellut johonkin noista kolmesta. Mutta mihin?
Onko suosituksia, kehotuksia, kieltoja tai ehdotuksia, mitä minun pitäisi tehdä!
Minkähän näistä ostaisi
12
1307
Vastaukset
- noissa
on ollut aika lailla laatu-ongelmia. Ehkä VW on noista turvallisin mahdollisimman uutena. Mutta jos viat eivät pelota ja kantti kestää ajaa vähän vanhemmalla autolla, niin siitä vaan. Mikään noista ei kyllä ole Mersuasi parempi autona.
- Asiantuntija
Ota Skoda elikkä tuo volkkari.
- kätes
vaan siihen Mersuun. Nyt ei kannata ostaa autoa, ei ainakaan suomalaisesta autoliikkeestä.
- jjkkkl
Ei ole mitään hyviä autoja, mikään noista.
- ???
Miten niin ei ole mikään noista hyvä? Perustele väite, miksi ne on huonoja.. Ja onko tuo nykyinen mersunikin huono?
Jos nuo ovat huonoja, niin sanoppa jokin parempi! Ei ranskalaisia eikä mielellään myöskään riisikuppeja! - E-MERSUUN
??? kirjoitti:
Miten niin ei ole mikään noista hyvä? Perustele väite, miksi ne on huonoja.. Ja onko tuo nykyinen mersunikin huono?
Jos nuo ovat huonoja, niin sanoppa jokin parempi! Ei ranskalaisia eikä mielellään myöskään riisikuppeja!Siis vaihda autosi E-MERSUUN on tosi hyvä itselläni on E-220 vm 04 Saat vaidossa vielä hyvän hyvityksen.Käy ainakin koeajamassa jos et muuten löydä sopivaa.
- audia parhaaksi noista
Passatti on jokin vikapesä, taitaa olla volvo samaa kasti. vaikka audi on audi liikenteessä... lue rivien välistä niin on se noista laadukkain ja hyvä ajaakkin varmaan. Audi pitää ehdottomasti noista parhaiten arvonsa, se kalleimmasta päästä oleva auto kun kattelee käytettyjä, unohda nuo muut rimpulat.
- Veikkaus
Passatti ja Audi tulee samasta torvesta, eli kun mielestäsi Volkkari on vikapesä, on myös Audi sitä. Ja vaikka toimisivatkin, ne vasta rimpuloita ovatkin. Itse valitsisin noista Volvon, tai jatkaisin Mersulla.
- Kokemusta kaikista
Veikkaus kirjoitti:
Passatti ja Audi tulee samasta torvesta, eli kun mielestäsi Volkkari on vikapesä, on myös Audi sitä. Ja vaikka toimisivatkin, ne vasta rimpuloita ovatkin. Itse valitsisin noista Volvon, tai jatkaisin Mersulla.
Kyllä noita Audeja myydään jopa halvemmalla kuin saman verran ajettuja Volvoja. A6:sia jopa puoli-ilmatteeksi. Syynä heikko tekniikka, kuten kaikissa VAG:n tuotteissa tuppaa vanhemmiten olemaan. Ota se S60, se on tuon joukon ehdottomasti luotettavin ja laaduukkain peli.
- lljjji
Aasialaiset autot parhaita. Made in Germany ja hinta on puolta kalliimpi, mutta puolta huonompi tekniikka!
- ???
Olisihan tuo kyllä yksi vaihtoehto tuo Toyota Avensis 2.0 vm 04.
Olisikohan tuo sitten sellainen hyvä auto, joka on laadukas ja kestävä ja hyvä ajettava jne...
Volvo muuten, mutta on ehkä hieman syöppö. Tällä hetkellä olen Passatin kannalla.. Mutta saa nähdä kuinka käy.. - ???
??? kirjoitti:
Olisihan tuo kyllä yksi vaihtoehto tuo Toyota Avensis 2.0 vm 04.
Olisikohan tuo sitten sellainen hyvä auto, joka on laadukas ja kestävä ja hyvä ajettava jne...
Volvo muuten, mutta on ehkä hieman syöppö. Tällä hetkellä olen Passatin kannalla.. Mutta saa nähdä kuinka käy..Onko mielipiteitä tuollaisesta toyotasta? Kannattaako tuo toyota, jos nuo muut ovat "huonoja"?
Eikös VW ole kestävä auto? Kaikilla tutuilla joilla on VW, niin niissä ei ole ollut juurikaan mitään vikaa.. Vanhemmissa passateissa oli se tukivarsi ongelma, mutta sekään ei vaivaa enää tuota uudempaa mallia.. Ja tällä samalla perusteella voisin myös sanoa, että AUDI on yhtä kestävä ja hyvä, koska tulee samasta tuutista..
Vai miten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989