"JOS OLET RASISTIEN PUOLELLA, OLET HÄVIÄJIEN PUOLELLA."
Kansainvälistyminen ja muuttoliike sekä ihmisten ja geenien sekoittuminen lisääntyvät jatkuvasti. Sitä ei voi yksi rasisti eikä edes miljoona rasistia estää.
Katokaa maailmaa: monissa maissa siirtolaisten määrä kasvaa nopeasti.
"SUURIN OSA SUOMALAISISTA ON MAAHANMUUTTAJIA - EHKÄ SINÄKIN"
Alkuperäisinä suomalaisina pidetään vain saamelaiskansoja, jotka asuivat Suomen alueella. Me muut suomalaiset olemme tulleet muualta.
Rasistit ovat häviäjiä
22
929
Vastaukset
- suomalainen?
"Alkuperäisinä suomalaisina pidetään vain saamelaiskansoja, jotka asuivat Suomen alueella. Me muut suomalaiset olemme tulleet muualta."
On ne saamelaisetkin tulleet muualta. - kröhhööm
Taidetaan hävitä koko Suomen kansa jos maahanmuuttajat tulevat elätettäviksi Suomeen.
Jos taas maahanmuuttajat ovat elätettäviä niin varmasti on ihmisiä jotka eivät pidä maahanmuuttajista. Ehkä nämä ovat niitä rasisteja joista puhut?
Mutta jos me hyödymme maahanmuuttajista niin sittenhän maahanmuutto voi olla pelastus Suomelle.
Jos maahanmuutaja on koulutetty fiksu ahkera rehellinen ja hän luo uusia työpaikkoja niin kuka tällaisista maahanmuuttajista ei pitäisi?- €$@
Ei siinä muuttoliikkeessä mitään vikaa ole, jos muuttajat olis niitä Fazereita ja Finlaysoneja.
Käytännössä lähes kaikki muuttajat ovat Özturkeja ja Omareja. Tällaisen muuttoliikkeen häviäjiä ovat ihan kaikki. Pitkällä tähtäimellä myös maahanmuuttajat. Jossain vaiheessa Suomen valtion kassa ei riitä enää elättämään kolmannen maailman tulokkaita tai ehkä kantaväestön suvaitsevaisuus loppuu ennen sitä ja sitten syntyy rumaa jälkeä. Häviäjiä ovat kuitenkin kaikki. - ................
eikö olisikin kivaa että tänne tulisi niitä ahkeria koulutettuja ulkomaalaisia pelastamaan Suomea (???) niin suomen kanssan ei tarvitsisi enää tehdää muuta kuin ryyppätä ja lisääntyä.
Mutta et sitä ikinä saa älä unta näe... ei tänne jääkarhun perseeseen kukaan koulutettu ja ahkera tule. Huomiseen on luvattu -12 astetta :)). - kröhhööm
................ kirjoitti:
eikö olisikin kivaa että tänne tulisi niitä ahkeria koulutettuja ulkomaalaisia pelastamaan Suomea (???) niin suomen kanssan ei tarvitsisi enää tehdää muuta kuin ryyppätä ja lisääntyä.
Mutta et sitä ikinä saa älä unta näe... ei tänne jääkarhun perseeseen kukaan koulutettu ja ahkera tule. Huomiseen on luvattu -12 astetta :)).Kyllä Suomessa on nyt jo maahanmuutajia jotka ovat koulutettuja ahkeria kunnollisia rehellisiä jne jos kyllä on toisenlaisiakin maahanmuuttajia siis niitä elätettäviä joittenka uskontoa pitää kunnioittaa.
- ..............
kröhhööm kirjoitti:
Kyllä Suomessa on nyt jo maahanmuutajia jotka ovat koulutettuja ahkeria kunnollisia rehellisiä jne jos kyllä on toisenlaisiakin maahanmuuttajia siis niitä elätettäviä joittenka uskontoa pitää kunnioittaa.
uskonnonvapaus mutta muslimit eivät sitä suo omilleen vaan islamista ei eroon pääse vaikka haluaisi.Eivätkä he soisi uskonnonvapautta kristityillekään,buddhisteille,jehoville jne...
Palvo ja kunnioita sinä kaikessa rauhassa pedofiliprofeetan uskontoa. - ja lusmuilu
................ kirjoitti:
Mutta et sitä ikinä saa älä unta näe... ei tänne jääkarhun perseeseen kukaan koulutettu ja ahkera tule. Huomiseen on luvattu -12 astetta :)).Suomessa on tuo työnteon kunnia ja arvostus niin tiukkaan iskostettu, että tuskinpa kansa laakereillaan lepäisi, vaikka voisi. Velvollisuudentunto istuu syvässä. Vähemmistössä lusmuilijat täällä aina ovat olleet, varmaan jo siksikin, ettei lusmua hyvällä silmällä katsota. Ehkä tuo ryyppääminen ja lisääntyminen elämän ainoina tehtävinä kuvaa vain omia toiveitasi. Jos näin on, niin voisit mennä harjoittamaan niitä jonnekin muualle.
- jos totta puhutaan
Naiset voivst hetken kuvitella olevansa voittajia kun ympärillä on kivaa etnistä värinää ja värikkääämpää miestarjontaa.
Mutta todellisuudessa naiset ovat monikulttuurisuuden suurimmat häviäjät, voi olla että jo teidän tyttärenne maksavat kalliin hinnan tästä ilosta
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1747924 - Villevallaton
Ei "jumala meitä vain tänne suomeen luonut ihan omaksi "puhtaaksi kansaksi"" vaan olemme tänne kaikki tulleet jostakin.
Oma suku muutti viimeksi ruotsista tänne monta sukupolvea taaksepäin. Sinne he tulivat englannista.
Sukututkimuksen mukaan olen läheistä sukua Suomen entiselle presidentille Kyösti Kalliolle, ja yllätyksekseni myös jotenkin Ruotsin kuninkaalle Kaarle Kustaalle (tai hänen pojalleen. En muista tarkalleen). Joten en minäkään todellakaan ole "puhdas suomalainen", kuten ei ketään muukaan ole. Ellei muuta, niin ainakin ruotsin verta löytyy jokaisesta ns. "puhtaasta suomalaisesta".
Mutta koska suomalaiset ovat niin ahdasmielisiä ja koska heidän aivonsa täyttyy vain ja ainoastaan puhtaasta vihasta ulkomaalaisia kohtaan he eivät ymmärrä että harva israelissa, afghanistanissa tai somaliassa asuva on OIKEASTI PUHDAS sen maalainen. Käytännössä se on mahdotonta. He voivat olleet tuleet hyvin Ruotsista, Norjasta, Tanskasta, Hollannista.. Tai peräti Suomesta. Ihan mistä päin maailmaa tahansa.
Tosiasiassa joka ikinen ihminen on todennäköisesti lähtöisin yhdeltä alueelta.
www.compuline.fi - "Yleistietoa varhaisista ihmisistä" sivulla löytyy vähän tietoa;
"Vanhimmat ihmisen kehityslinjan ns. etelänapinoiden fossiilit on löydetty Etiopiasta ja Tansaniasta (3-4 milj.vuotta vanhoja) sekä Keniasta."
"Karkeasti työstettyjä kiviesineitä käyttivät noin 2,2 - 1,8 miljoonaa vuotta sitten apunaan erittäin alkeelliset ihmiset ns. kätevät ihmiset (homo habillis) , jotka olivat keräilijöitä ja raadonsyöjiä, kenties jo metsästäjiäkin. Heidän jäännöksiään on löydetty Etiopiasta , Tansaniasta sekä Keniasta, mahdollisesti jopa Etelä-Afrikasta saakka."
MTV3 kirjoitti sivuillaan 4.7.2003 otsikolla "Etiopiasta löydetty maailman vanhimmat alku-ihmisen fosiillit";
"Etiopian takamailla tehtiin hiljattain uusi fossiililöytö, kun autiomaasta löydettiin tällä hetkellä vanhimmat maapallolta löytyneet ihmisen esi-isän jäänteet. Ikää löydöllä on noin miltei kuusi miljoonaa vuotta. Tuo aikakausi kiehtoo tutkijoita suuresti, sillä tuona aikana ihmiset ja apinat alkoivat vähitellen erkaantua yhteisestä kantamuodosta."
Näin ollen "alkuperäiset" ja "puhtaat" maalaiset voi löytyä siis vain ja ainoastaan Etiopiasta, joka käytännössä tarkoittaa myös sitä että me kaikki olemme kotoisin alunperin sieltä. Heidän vuokseen olemme täällä, heidän vuokseen kehityksemme lähti ihmislinjalle, jossa olemme "matkanneet" evoluution kanssa jo miljoonia vuosia.
Alkuperäiset etiopialaiset tekivät alkuperäiset valinnat ja he keksivät asioita jotka edesauttoivat selviytymistämme. Tulen teko, metsästysaseiden käyttö ja niiden tekeminen... Niiden tekemiseen tarvittavat välineet. Kaikki on heidän tekemiään valintoja ja keksintöjä, ja niitä käytetään edelleenkin.
Tämän totuuden kohtaaminen varmasti närkästyttää suomalaisia, mutta valitettavasti sitä ei voi muuttaa. Eikä sitä, että vaaleaihoisuus on mutaatio, joka syrjäytyy geeneissä tummaihoisuutta vastassa koska tumma iho on alkuperäinen, se suojaa (toisin kuin vaalea iho, joka ei suojaa missään eikä mitenkään, ja on äärimmäisen haavoittuvainen auringon alla) ja se on vallitseva - siinä missä vaalea iho on väistyvä mutaatio.
Mutta kun näitä sekotellaan, saadaan mitä kummallisempia värivariaatioita. Tämän vuoksi raja "tummaihoisen" ja "vaaleaihoisen" välillä on joskus todella häilyväinen, varsinkin jos sen avulla yritetään jotenkin rajata ihmisjoukkoa kahteen ryhmään.
No, tämä oli aika pitkästi sanottu, mutta lyhyesti sanottuna: "Olen samaa mieltä".
Mutta niin mielenkiintoista kuin tämä onkin, ironisesti tämä immeinen lähtee nyt "loma"matkalle eikä palaa kuin parin kuukauden päästä, jolloin seuraavan kerran näen tämän keskustelun. :)
Ihanaa kevään odotusta tänne Suomeen! - saavat
näitä " etnisiä etuoikeuksia " meidän SUOMALAISTEN OMASSA MAASSA. Minkä takia syntyy tätä ns. rasismia. Ensin pitäisi hoitaa omat kansalaiset kuntoon ja talous ennenkuin otetaan tänne muita elätettäviä. Suomen pitäisi ottaa mallia maahanmuutto-politiikkaa muilta pohjoismailta, tämän hetkiset päättäjät eivät näe tämän kauniin maan todellisia ongelmia mikä on näitten " värillisten " aiheuttamia vaa pelkää rasistin-leimaa.
- jaksa samaa
p****** jankuttaa! Minä ja "värillinen" mieheni elämme Suomessa töitä tekemällä aivan kuten kuka tahansa, eipä ole hänelle mitään etnisiä etuoikeuksia suotu, päin vastoin kaltaisiasi lusmuja joutuu välillä ohimennen kuuntelemaan.
- itse!!!
jaksa samaa kirjoitti:
p****** jankuttaa! Minä ja "värillinen" mieheni elämme Suomessa töitä tekemällä aivan kuten kuka tahansa, eipä ole hänelle mitään etnisiä etuoikeuksia suotu, päin vastoin kaltaisiasi lusmuja joutuu välillä ohimennen kuuntelemaan.
"minä ja mieheni",enin osa ulkomaalaisista jotka ovat saapuneet euroopan/kaukoidän ulkopuolelta eli suomeksi sanottuna afrikasta&lähi-idästä ovat yhteiskunnan piikkiin eläviä elintasopakolaisina.Sinun värillinen miehesi JOS nyt sattuu ansiotyössä olemaan on kuin kamelin paska saharassa verrattuna suomessa loisiviin elintasomusukuukereihin.
- ei syö
jaksa samaa kirjoitti:
pilaantunutta lihaa. Mitä tämä " miehesi " tekee työkseen? sossun huijaamista ja kelan tukihakemuksien täyttelyä ei lasketa työksi. Sun kaltaiset ihmiset ovat osa syynä tämän maan syövälle eli näille värillisille. He saavat mm maahanmuutto-tuke, sossusta rahaa jne, Halveksin teikäläisiä suuresti. Ette ole enään naisia minun silmissä vaan pilaantunutta lihaa. " kaltaisiasi lusmuja joutuu välillä ohimennen kuuntelemaan " haha olen koko elämäni maksanut veroja ja tehnyt rehellistä duunia eli olen osittain maksanut miehesikin pääsyn tähän maahan. Joten häpeä vähän, sinä ja lakus olette turhaa ilman haaskausta.
- sanat sinulle
ei syö kirjoitti:
pilaantunutta lihaa. Mitä tämä " miehesi " tekee työkseen? sossun huijaamista ja kelan tukihakemuksien täyttelyä ei lasketa työksi. Sun kaltaiset ihmiset ovat osa syynä tämän maan syövälle eli näille värillisille. He saavat mm maahanmuutto-tuke, sossusta rahaa jne, Halveksin teikäläisiä suuresti. Ette ole enään naisia minun silmissä vaan pilaantunutta lihaa. " kaltaisiasi lusmuja joutuu välillä ohimennen kuuntelemaan " haha olen koko elämäni maksanut veroja ja tehnyt rehellistä duunia eli olen osittain maksanut miehesikin pääsyn tähän maahan. Joten häpeä vähän, sinä ja lakus olette turhaa ilman haaskausta.
Halveksin myös tuollaisia tyhmiä idiotteja, jotka eivät tiedä mistään mitään. Oma elämänne on ihan p****** joten kuvittelette voivanne paremmin haukkumalla tuntematonta.
Mieheni tekee töitä,korkeasti koulutettu ja kaikin puolin viisaampi kuin sinä. Etkä sinä ole maksanut penniäkään hänen lentolipusta tänne. Olet häpeäksi maanmiehillesi, hyi s******. - kauhiast...
sanat sinulle kirjoitti:
Halveksin myös tuollaisia tyhmiä idiotteja, jotka eivät tiedä mistään mitään. Oma elämänne on ihan p****** joten kuvittelette voivanne paremmin haukkumalla tuntematonta.
Mieheni tekee töitä,korkeasti koulutettu ja kaikin puolin viisaampi kuin sinä. Etkä sinä ole maksanut penniäkään hänen lentolipusta tänne. Olet häpeäksi maanmiehillesi, hyi s******.Pelaks miehes KORISTA?
- rauhas vaa
kauhiast... kirjoitti:
Pelaks miehes KORISTA?
ei pelaa
- erellenki,.
rauhas vaa kirjoitti:
ei pelaa
ihmettelen ku koriksen pelaja on niit ainoit mustei ko saap rehelisest rahha ku tekep työsä!
- jo kyllä
erellenki,. kirjoitti:
ihmettelen ku koriksen pelaja on niit ainoit mustei ko saap rehelisest rahha ku tekep työsä!
nolasit ittes! Etkö nyt parempaa keksinyt vai onko työelämä vielä noin outo käsite sinulle?
- voi,
sanat sinulle kirjoitti:
Mieheni tekee töitä,korkeasti koulutettu ja kaikin puolin viisaampi kuin sinä. Etkä sinä ole maksanut penniäkään hänen lentolipusta tänne. Olet häpeäksi maanmiehillesi, hyi s******.loukkasinko sinun ja yön timon tunteita, maailman pienin viulu soi sinulle. Itse olet häpeäksi rodullesi, myit itsesi likaiselle mustalle miehelle. Oletko käynyt hiv sekä myös muissa testeissä? ja suosittelen myös pää käydä kans tarkistamassa.
- kerran,
jo kyllä kirjoitti:
nolasit ittes! Etkö nyt parempaa keksinyt vai onko työelämä vielä noin outo käsite sinulle?
nähdä miehesi, luuttasi cittarin lattiaa. Olet oksettava tapaus en usko että kukaan suomalainen mies huolisi sinua niin oli pakko hakea haiseva neggerin paska jostain kehitysmaasta. Mikset muuta apinan kanssa takas viidakkoon?
- ollut..
kerran, kirjoitti:
nähdä miehesi, luuttasi cittarin lattiaa. Olet oksettava tapaus en usko että kukaan suomalainen mies huolisi sinua niin oli pakko hakea haiseva neggerin paska jostain kehitysmaasta. Mikset muuta apinan kanssa takas viidakkoon?
minun mieheni, jonka näit. Hän siivoaa ainoastaan meillä kotona, töissä hän tekee hommia,joissa vaaditaan järkeä. Sinusta ei niihin hommiin olisi!
En IKINÄ huolisi suomalaista miestä, en edes vaaleaa. Meillä on koti miehen kotimaassa,mutta ei kyllä viidakossa vaan ihan kaupungissa. - .....
voi, kirjoitti:
loukkasinko sinun ja yön timon tunteita, maailman pienin viulu soi sinulle. Itse olet häpeäksi rodullesi, myit itsesi likaiselle mustalle miehelle. Oletko käynyt hiv sekä myös muissa testeissä? ja suosittelen myös pää käydä kans tarkistamassa.
lääkityksesi, ei todellakaan näytä tehoavan! Nuo testit ovat nähtävästi kertoneet sinulle tulevaisuutesi. Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486