Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saparot aikuisella

naisella?

Tuosta stringit-vitsistä tuli mieleen, että mitä mieltä olette (hius)saparoista aikuisella naisella? Käytättekö itse naiset? Mitä mies ajattelee saparoista, joita käyttävät n. 30v. ja vanhemmat naiset?

10

2777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori nainen

      jonnekin ala-asteelle. Eri asia jos haluaa jotain pukeutumis leikkiä alkaa. Mut jos mä 23v nainen pukeutuisin töihin saparoihin niin kyllä mut naurettais pihalle. Vähemmästäkin irtisanotaan...

    • Joillekin ne sopivat, toisille ei. Riippuu enemmän kasvojenpiirteistä kuin iästä.

    • vänksy

      jossa nainen pukeutuu kiltiksi koulutytöksi ne toki kuuluu asiaan, mutta muuten..

      Niin en nyt viitsi oikein sanoa, mitä mieltä olen. Harvoille sopivat.

    • KoppavaHoro

      miksi muka ponnari olisi ookoo, mutta saparot eivät. Millä perusteella ja mistä lähtien nuttura kuuluu vanhoille, saparot lapsille ja ponnari vissiin siihen väliin?

      Itse pidän tukkani yleensä auki ihmisten ilmoilla, mutta kun laitan kiinni niin saatan laittaa kaksi nutturaa, saparot tai letit, sivuponnarin, sivunutturan tai ponnarin. Jos se haittaa niin sitten haittaa. Mä näytän työlookissanikin ihan penskalta (MOT), joten tässä konkurssissa en jaksa miettiä saparoiden sopivuutta.

    • random_N

      Salilla saparokampaus on käytännöllinen: hiukset hikisinä niskassa ei ole kiva ja poninhäntä keskihalkaisijalla taas sattuu esim penkkiä tehdessä, kun takaraivo osuu penkkiin.

      Mitä mieltä muut treenaajat ovat saparoistani on minulle ihan sama, kunhan lösöttävät huilaustauoillaan muissa kuin minun ohjelmaani seuraavaksi kuuluvissa kojeissa. Niin ja laittavat irtopainot paikoilleen settinsä tehtyään!

    • että nainen

      on hyvä sängyssä, koska ei ole ESTOINEN!

    • yksinkertainen.blondi

      käytän melkein aina, jollen ponihäntää. Tai kodinomaisissa tilanteissa ja paikoissa. Mutta työpaikalle ei passaa. Menisi vaan uskottavuus, ei voi mitään. On sanottu, että näytän söpöltä niissä, mutta söpöys on tietyissä töissä vain haitaksi, sitä ei kannata ainakaan tavoitella. Ei saparot muutenkaan sopisi millään lailla työvaatteiden kanssa.

      Käytän myös urheillessa saparoita tai ponihäntää, ettei pitkät hiukset ole tiellä. Alle 30v. laitoin joskus kapakkaan, mutta siinä oli se ongelma, että vääräntyyppiset setämiehet lähestyivät..

    • almasty

      Soppii aikuisellekkin pitkätukkaisella miehellä olis tietty aika koominen näky.Mutta naiselle sopii oli ikä mikä hyvänsä.

    • Riippuu juuri

      Siitä minkälaiset kasvompiirteet ovat. Itse tunnen yhden naisen jolle sopii älyttömän hyvin saparot siis ( kummallakin puolella enemmän takana ) hänen hiukset ovat lyhyet, joten ei mitään lettejä, yms. Itsekkin vähän vanhempana ajattelin saparoita käyttää.. :) Toinen aivan ihana kampaus on klipsulla hiukset takana.( ylhäällä)

    • Anonyymi

      Aikuiselle tyylikkäälle naiselle ei saparot todellakaan sovi!Saparot on pkkutytön kampaus!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe