Olen huomannut, että Suomessa nuoret miehet ovat fyysisesti paremmassa kunnossa kuin nuoret naiset. Katukuvassakin tämän huomaa aivan selvästi. Monesti mies on se laihempi, nainen on aivan liian usein ylipainoinen tai suorastaan läski. Miksi te nuoret naiset kittaatte sitä siideriä ja sitten muka käydään kuntosalilla "rehkimässä". On näitä nähty ja koko ajan tulee lisää vastaan.
Huolehtikaa hyvät naiset itsestänne, ei niitä surun ja ilon hetkiä tarvitse aina viettää alkoholia lipittäen. Se jos mikä on luonteen heikkoutta.
Älkää hyvät miehet tarrautuko heti ensimmäiseen naiseen, joka teitä lähestyy, ellei hän tietysti satu miellyttämään silmää Kyllä jokin taso on säilytettävä, jos ei tasoistasi naista löydy, ei sitä sitten ole tarkoitettukaan kohdallesi. Yksin eläminen ei ole katastrofi, kunhan sinulla on vain kavereita, joiden kanssa viettää aikaa ja jakaa ajatuksia. Itseään fyysisesti alempitasoisen (=läskin) naisen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Kyllä hoikan ja urheilullisen miehen oikeus on saada hoikkaa ja urheilullista naista ei mitään turvonnutta säkkiä.
Läskit nuoret naiset?
30
1769
Vastaukset
- MMies
Itse en edes puhu rumille naisille esim. töissä.
- mies....
tiedä sit olenko outo?
- Tutustu tilastoihin
Väärin. Tilastojen mukaan nuorista miehistä löytyy prosentuaalisesti enemmän
ylipainoisia kuin nuorista naisista ja sama jakauma on myös vanhemmissa.
Miesten on siis melko turha lässyttää naisten läskeistä ennen kuin
saavat oman kroppansa kuntoon. Itselläni paino pysyy onneksi kurissa aktiivisen
liikuntaharrastuksen ansiosta, joten on varaa toivoa naiseltakin hiukan
sporttista kroppaa.
"Katukuvassakin tämän huomaa aivan selvästi."
Ehkä ne lihavat miehet sitten eivät kulje ihmisten ilmoilla, vaan
nössöttelevät yksin kotona? Vaikea sanoa missä piilottelevat.
Toinen juttu on se, että muuten suurikokoisessa miehessä ylipaino ei heti
näy yhtä hyvin kuin pienenpikokoisessa naisessa.
Seuraavaksi kannattaisi ehkä tutustua faktoihin vähän paremmin,
niin ei heti nolaisi itseään mutu-lässytyksellään.- Mies1985
Mutta monet miehet on sentään treenanneet ja läskistyneet siinä samalla. Siis osa ylipainosta on sentään lihasta. Tämä ei päde juuri kehenkään naiseen.
- fasfas
(monet) Naiset ei halua vetää itseään äärirajoille niinkuin miehet. Treenaaminen on just sitä et mennää salille tekemään muutamat hauiskäännöt ja vatsalihakset ja sit ollaan niin urheilijoita vaikka hädintuskin lämpö tullut päälle.
- kas kummaa
Kun lisäsin muutamia kiloja, alkoi kelvata. Revi siitä.
- fasfsadf
Läski on eri asia kuin hoikka, joka on lisännyt muutamia kiloja.
- ---------
fasfsadf kirjoitti:
Miehissä on paljon kukkakeppimäisen laihoja tai sitten ylipainoisia. Harva on normaalipainoinen tai hyväkuntoinen. Keski-iässä jo suurin osa miehistä on lihavia, vaikka eivät ole edes synnyttäneet.
Suomessa naisista on kolmasosa lihavia, mutta miehistä puolet. Miesten vähäisellä kasvistensyönnillä ja lihansyönnillä, kolesteroliarvot ovat huipussaan. Paino ei pelkästään määrittele sitä, kuinka terve ihminen on. Normaalipainoinen tai laiha mies on tyypillisesti sairaampi kuin vastaavanlainen nainen. - kas kummaa
fasfsadf kirjoitti:
Lisäsin varmaan 8-10 kiloa (mikä on minulle paljon) vähitellen, tosin olen vieläkin normikoossa. Haluaisin olla hoikempi ehdottomasti mutta kun en hoikempana tunnu yhtä hyvin kelpaavan. Toki joillekin varmaan silloinkin teoriassa, mutta olen ssaavttanyt päämäärääni paremmin näin. Kummallista mutta totta. Miten uskallan hoikentua jos tulos on käytännössä huonompi, en pysy miesten ajatusten perässä...enää.
- fasfasf
--------- kirjoitti:
Miehissä on paljon kukkakeppimäisen laihoja tai sitten ylipainoisia. Harva on normaalipainoinen tai hyväkuntoinen. Keski-iässä jo suurin osa miehistä on lihavia, vaikka eivät ole edes synnyttäneet.
Suomessa naisista on kolmasosa lihavia, mutta miehistä puolet. Miesten vähäisellä kasvistensyönnillä ja lihansyönnillä, kolesteroliarvot ovat huipussaan. Paino ei pelkästään määrittele sitä, kuinka terve ihminen on. Normaalipainoinen tai laiha mies on tyypillisesti sairaampi kuin vastaavanlainen nainen.ylipaino on mielenkiintonen juttu, itellä paino nousee sillontällön yli 90kg jolloin painoindeksi määrittelee minut ylipainoiseksi. (ilmeisesti tuo puolet miehistä ylipainoisia perustuu juuri painoindeksiin)
Näkyvää mahaa ei kuitenkaan ole, saan ainakin sen 10 leukaa vedettyä ja jaksan kymmenisen kilsaa hölkkäillä et mistä vitust sen ylipainon pitäs näkyy?
"Normaalipainoinen tai laiha mies on tyypillisesti sairaampi kuin vastaavanlainen nainen. "
Noh, naiset nyt muutenkin elää miehiä pidempää.
Kyl sen ihan peilistä näkee onko läski vai hieman pyöreä. - oo nainen vaan
kas kummaa kirjoitti:
Lisäsin varmaan 8-10 kiloa (mikä on minulle paljon) vähitellen, tosin olen vieläkin normikoossa. Haluaisin olla hoikempi ehdottomasti mutta kun en hoikempana tunnu yhtä hyvin kelpaavan. Toki joillekin varmaan silloinkin teoriassa, mutta olen ssaavttanyt päämäärääni paremmin näin. Kummallista mutta totta. Miten uskallan hoikentua jos tulos on käytännössä huonompi, en pysy miesten ajatusten perässä...enää.
Pienehkä pyöreys tekee naisesta vaan vetävämmän oloisen. Pyörähköt naiset on ylensä muutenkin paljon iloisemman ja mukavemman oloisia kuin laihat.
- kas kummaa
kas kummaa kirjoitti:
"Saavuttanut" piti kirjoittaa. Kirjoitusvirhe tuppasi mukaan. :)
- Haaremisti
fasfasf kirjoitti:
ylipaino on mielenkiintonen juttu, itellä paino nousee sillontällön yli 90kg jolloin painoindeksi määrittelee minut ylipainoiseksi. (ilmeisesti tuo puolet miehistä ylipainoisia perustuu juuri painoindeksiin)
Näkyvää mahaa ei kuitenkaan ole, saan ainakin sen 10 leukaa vedettyä ja jaksan kymmenisen kilsaa hölkkäillä et mistä vitust sen ylipainon pitäs näkyy?
"Normaalipainoinen tai laiha mies on tyypillisesti sairaampi kuin vastaavanlainen nainen. "
Noh, naiset nyt muutenkin elää miehiä pidempää.
Kyl sen ihan peilistä näkee onko läski vai hieman pyöreä.Olen vain 175cm "tappi" ja paino lähentelee 80kg. Salilla tulee käytyä silloin tällöin ja cooperin testissä menee 2900-3000m. Ja olen myös normaalipainoisen ylärajoilla eli melkein ylipainoinen! Varmaan läskiä päässä.. ;) Mikäköhän anorektikko minunkin pitäisi olla, että mahtuisin painoindekseihin?
Eivätkö ihmiset tajua, ettei lihava ole yhtä kuin ylipainoinen?
- nami nami
Kun avaa pullon tai suklaalevyn tietää, että saa varmasti hyvää! Miehistä taas ei koskaan tiedä. Miksi heitä siis pitäisi miellyttää nääntymällä nälkään?
Äijät tuokoot itselleen kuivia eukkoja idästä tai jostain kehitysmaista - niitähän riittää. Normaalipainoiset naiset ovat miesten mielestä hirvittäviä läskejä. Kyllä niitä lihavia miehiäkin on ja useimmiten miehet ovat lihavampia kuin naiset. Enemmän nakee hoikkia naisia sellaisten miesten kanssa joilla on vatsakumpu ja se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, se vatsakumpu.
- kolmenäiti
se on kyllä kumma kun normaaleja ei ole ollenkaan - on vain ylipainoisia tai hoikkia/laihoja : )
- paskaa...
paskaa. normaalipainoset on mun mielestä katukuvassa enemmistö.
- Vähän tietoa
paskaa... kirjoitti:
Muutama lainaus HS:n artikkelista vuodelta 2005 (tilanne tuskin on parantunut):
"Miehistä ylipainoisia on 66 prosenttia ja naisista puolet."
--> enemmistö katukuvassa ON ylipainoisia, tai sitten ne ylipainoiset
eivät liiku siellä katukuvassa. Bodareita ym. lihasmassaa paljon omaavia
on vain pieni osa, joten se ei asiaa selitä miestenkään kohdalla.
"Nyt kaikkein nopeimmin lihovat 25–34-vuotiaat miehet."
YTHS:n tutkimuksesta vuodelta 2008:
"Vuonna 2000 neljännes yliopistoissa opiskelevista miehistä
oli ylipainoisia, nyt kolmannes. Ammattikorkeakouluissa opiskelevista miehistä ylipainoisia on 41 %."
Niin... että miehetkin voisivat tarkkailla sitä omaa painoaan, eikä
vain länkyttää naisten painosta. - naisista
paskaa... kirjoitti:
Läskejä tai muuten vain rumia.
- Näin täälläkin
naisista kirjoitti:
Läskejä tai muuten vain rumia.
No itse olen sitä mieltä, että ennemmin vaikka vähän ylipainoinenen mies
kuin alipainoa lähentelevä hintelä nössönörtti.
Mieluiten siis sporttinen, miehen näköinen ja kokoinen mies (ei mikään
vitun suunnistaja). Sen jälkeen ne normaalit tyypit, joilla on painoa
suunnilleen normaalisti, tai vähän liikaa. Viimeisenä ne narukätiset arat
nössöt, joita ei aina erota edes aikuisiksi kun muistuttavat enemmän teinipoikia
kuin miehiä. Näin täälläkin kirjoitti:
No itse olen sitä mieltä, että ennemmin vaikka vähän ylipainoinenen mies
kuin alipainoa lähentelevä hintelä nössönörtti.
Mieluiten siis sporttinen, miehen näköinen ja kokoinen mies (ei mikään
vitun suunnistaja). Sen jälkeen ne normaalit tyypit, joilla on painoa
suunnilleen normaalisti, tai vähän liikaa. Viimeisenä ne narukätiset arat
nössöt, joita ei aina erota edes aikuisiksi kun muistuttavat enemmän teinipoikia
kuin miehiä.olen ravintoketjun alin lenkki, toisaalta oon sen aina tiennytkin.
muuten aika iso ero kun kysyt mikä on naisen mielestä normaali. Naisten mielestä normaali on yleensä sellainen joka kuitenkin ylittää nää kaikki ihme mittataulukoiden "normaalin" rajan.
Muutenkin oon vielä aika sekasin siitä miltä normaalin pitäisi näyttää, koska teillä naisilla tuntuu olevan yhtä monta normaaliuden rajaa kuin on naisia maailmassa.
Joku fiksu vois heittää jotain linkkejä sellaisiin naisiin jotka ovat teidän mielestä normaaleita niin voisin sanoa mitä mieltä itse olen.
- Ei pidä paikkaansa
Miehet ne läskejä on
"Yksin eläminen ei ole katastrofi,"
Mikä sitten kenellekin on katastrofia.. Musta läskeys ei ylitä sitä rajaa, mutta sen sijaan tuollainen asenne-vamma, kuin sinulla, oliskin jo huomattavasti ratkaisevampi juttu.. ;)- Va-Nil-La
hyvässä kunnossa? Laihempia miehet tosiaan taitavat olla, mutta mikä olisi vastenmielisempää miehessä kuin tikunlaihat jalat, ei persettä ja 12-vuotiaan pojan yläruumis?! Hyvässä kunnossa oleminen tarkoittaa lihaksia ja urheilullista olemusta, ei sitä, että on joko läski tai tikkulaiha!
Ja juu, miehen oikeus ehkä onkin, mutta sinunkaltaisellasi ei ole oikeutta saada kuin ylihintaista huoraa. - röyh röyh
Lihavuus on enemmän miesten ongelma. Nykyään.
Hopi hopi kuntosalille!
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2005/12/413100Näinhän se on. Toisaalta miehillä yleensä lieventää tota se, että miehet ovat yleensä pidempiä kuin naiset joten sellainen pieni ylipaino (esim. kaljamaha) ei näy aivan niin pahasti.
Muutenkin musta vähän tuntuu sille, että toi on taas laskettu sen BMI taulukon mukaan ja koska suurimmalla osalla miehistä on lihasta todella paljon niin se nostaa aina painoindeksiä. Tää on vain veikkaus eikä mikään fakta.
Ei mun mielestä kuitenkaan jokatoinen vastaantuleva mies ole ylipainoinen.- eli 60 %
beefcake kirjoitti:
Näinhän se on. Toisaalta miehillä yleensä lieventää tota se, että miehet ovat yleensä pidempiä kuin naiset joten sellainen pieni ylipaino (esim. kaljamaha) ei näy aivan niin pahasti.
Muutenkin musta vähän tuntuu sille, että toi on taas laskettu sen BMI taulukon mukaan ja koska suurimmalla osalla miehistä on lihasta todella paljon niin se nostaa aina painoindeksiä. Tää on vain veikkaus eikä mikään fakta.
Ei mun mielestä kuitenkaan jokatoinen vastaantuleva mies ole ylipainoinen.Miesten vakivikinä: se pullotus paidan alla on lihasta.... ne paksut pulleat reidet ja roikkuva perse on .... lihasta.
Ei mene läpi.
Läskejä.
Jos se olisi lihasta, se olisi yläkropassa - harteissa se leveys. Ei perseeessä ja vyötäröllä. Miehillä. eli 60 % kirjoitti:
Miesten vakivikinä: se pullotus paidan alla on lihasta.... ne paksut pulleat reidet ja roikkuva perse on .... lihasta.
Ei mene läpi.
Läskejä.
Jos se olisi lihasta, se olisi yläkropassa - harteissa se leveys. Ei perseeessä ja vyötäröllä. Miehillä.puhunu mistään pullotuksista, vaan yleisesti siitä että toi ylipaino lasketaan BMI:n mukaan ja jos lihaksikas kaveri on kyseessä niin se on helposti "ylipainoinen".
Mä en sitten tiedä missä sä oikein kävelet jos kerta näet yli joka toisen (60% eli yli puolet siis) olevan ylipainoinen. Itse vain en ole tätä huomannut, en kylläkään niin tiiviisti katsele muita miehiä, mutta silti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376