Ei iso ongelma, mutta kuitenkin... kuulisin mielelläni mielipiteitä tähän.
Mä tutustuin yhteen mieheen, olin sen kanssa treffeillä ja meillä synkkas tosi hyvin. hän oli monessa mielessä mielenkiintoinen ja ihana. haluaisin nähdä hänet vielä... mutta mulle selvis yks pieni mutta (ei miehen suusta)... hän on käynyt kerran dokausillan päätteeks reilu vuosi sitten painamassa yhtä mun ihan hyvää kaveria... (kaveri nykyään seurustelee)
Toisaalta ajattelen että mitäs sitten, mut toisaalta ahdistaa ja ällöttää hieman..
Olisko jollain ratkasu pulmaan? unohdanko vaan miehen vai pitäskö vaan päästä omista ällötyksistä ja antaa tälle mahdollisuus?
ihana mutta..
6
896
Vastaukset
- tarvitse tehdä
päätöstä vielä. Voithan miestä tavata ilman sen kummempia sitoumuksia tässä vaiheessa, ei varmaankaan kannata päästää tilaisuutta ohi menneisyyden vuoksi, mikä oli käsittääkseni vain yksi kännisekoilu. Tunteesi ovat varmaan loppujen lopuksi sitten sen verran selvät että tiedät mikä on oikea ratkaisu sinulle.
Tällaista nykyään on maailma valitettavasti pullollaan, kun maailma ja piirit ovat pienet, ja seksuaalinen moraali on löyhä. Pakostikin noita sattumia tulee, ja yllättävän paljon. Kyllähän se inhottaa, ymmärrän. - Riskipeliä
Entäs jos te rupeatte seurustelemaan ja tämä sun tyttökaveri haluaa vaikka tulla teille käymään kylässä tai ihan mitä vaan yms. niin silloinhan tämä uusi poikaystävä saattaa joutua tekemisiin tyttökaverisi kanssa.
Mites jos seurustelette ja kun aikaa menee eteenpäin ja jos teille tulee ns. kyllästymistä seurustelusuhteeseen niin
mitähän siitä voisi seurata jos teillä on esim. yhteisiä illan viettoja joissa on kuvioissa (poikaystävä,sinä,tyttökaveri)ja jos viinaa virtaa ja estot vähenee... tai yleensäkin mites jos vanha suola alkaa janottamaan?- Pilkkukenkä
"viinaa virtaa ja estot vähenee"
Eiköhän ne riskit ole samaa luokkaa kuin siinä tapauksessa, ettei aiempaa kanssakäymistä olisi ollut. Saattaapi mennä jopa niin, että ei se toinen houkuttelekaan enää kun on kerran jo päässyt kokeilemaan. Riskejä on aina, kun kyseessä on ihmissuhteet. Yhtälailla se uusikin suola janottaa kuin vanha, jos vaan kokee toisen kiehtovaksi. Eli kannattaa tosiaan ottaa asioista ensin selvää ja tunnustella tilannetta ennen kuin rupeaa hutkimaan vanhojen tapahtumien takia. - alkup...
Niin, siis tottakai minä nyt kertoisin uudelle tuttavuudelleni että tiedän hänestä tämän asian jos tämä tästä etenee... ja kaverini jo tietääkin että treffeillä olen käynyt ja hänellä ei ole asiaa mitään vastaan (siitä on kuitenkin jo aika kauan ja hän on nyt onnellisesti avoliitossa). ja en kyllä usko että vanha suola alkaa janottamaan yhden illan juttua kohtaan... eri asia jos heillä olisi ollut jonkunnäköinen suhde.
Lähinnä mietin että pystynko itse ohittamaan tämän asian? että onko sillä nyt niin väliä ketä on hoidellut? kannattako lopettaa ennen kuin mitään tunteita kehittyy... nyt jo kuitenkin hieman ihastunut tähän mieheen... - ....
Pilkkukenkä kirjoitti:
"viinaa virtaa ja estot vähenee"
Eiköhän ne riskit ole samaa luokkaa kuin siinä tapauksessa, ettei aiempaa kanssakäymistä olisi ollut. Saattaapi mennä jopa niin, että ei se toinen houkuttelekaan enää kun on kerran jo päässyt kokeilemaan. Riskejä on aina, kun kyseessä on ihmissuhteet. Yhtälailla se uusikin suola janottaa kuin vanha, jos vaan kokee toisen kiehtovaksi. Eli kannattaa tosiaan ottaa asioista ensin selvää ja tunnustella tilannetta ennen kuin rupeaa hutkimaan vanhojen tapahtumien takia.täysin samaa mieltä!
- päätettävä
alkup... kirjoitti:
Niin, siis tottakai minä nyt kertoisin uudelle tuttavuudelleni että tiedän hänestä tämän asian jos tämä tästä etenee... ja kaverini jo tietääkin että treffeillä olen käynyt ja hänellä ei ole asiaa mitään vastaan (siitä on kuitenkin jo aika kauan ja hän on nyt onnellisesti avoliitossa). ja en kyllä usko että vanha suola alkaa janottamaan yhden illan juttua kohtaan... eri asia jos heillä olisi ollut jonkunnäköinen suhde.
Lähinnä mietin että pystynko itse ohittamaan tämän asian? että onko sillä nyt niin väliä ketä on hoidellut? kannattako lopettaa ennen kuin mitään tunteita kehittyy... nyt jo kuitenkin hieman ihastunut tähän mieheen..."Lähinnä mietin että pystynko itse ohittamaan tämän asian? että onko sillä nyt niin väliä ketä on hoidellut? kannattako lopettaa ennen kuin mitään tunteita kehittyy... nyt jo kuitenkin hieman ihastunut tähän mieheen... "
Tuo on niin yksilöllinen asia ettemme me sitä voi kertoa. Jotkut eivät ole moksiskaan, toisille tuo voi olla kynnyskysymys. On sun oma asiasi mitä päätät jutun suhteen tehdä.
Itselle tuo olisi kyllä todella kova pala, en tiedä voisinko sulattaa sitä.
Mutta jos päätät jatkaa, se pitää unohtaa ja hyväksyä eikä aina kaivaa riitatilanteessa esille tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908