En nyt varmasti ole kenenkään Suomi-neidon ihanne mutta kokeillaan nyt:
- Olen tumma tukkainen temperamenttinen, poikkeva ulkonäkö.
- Olen kyllä aika itsevarma (se on varmaan kauhea pahe?!)
- Tanssitaitoja on
- Pyrin panostamaan ulkonäköön
- Olen espanjankielen taitoinen (ISÄ espanjasta)
- ikä 25 v
- Paino 85 kg
- Pituus 183 cm
- Lomailen aina sukulaisten luona Espanjassa
- Pidän lattaritanseista
- Espanjan kansalaisuus on
Miten olisko tällaisella tumalla kaverilla mitään mahkuja Suomessa?Anteeksi huono suomenkieli.
onko mahkuja?
7
919
Vastaukset
- hintti
Espanjasta.
Teidän kieli saa miehenkin kuulostamaan naiselta. - mahkuja kuin
turkkilaisellakaan. Suominaiset pitää meistä juroista suomimiehistä, jotka osaa sanoa että PERKELE!
- jos olisit aito
niin et kesyis onko vientiä:b, kuullostaa tosi hotilta!
- menevältä
ja kivalta mieheltä, mutta olet hurjan pitkä! Tietenkin jokainen on oma yksilönsä, ei siinä mitään pahaa, mutta mä vaatisin miehen olevan maksimissaan 170 sentin pituinen. Olen aina tykännyt lyhyistä miehistä. Ne on jotenkin niin salaperäisiä ja seksikkäitä.Exäkin oli vajaa 170..
Sanon yleensä että "se on hei salaisuuteni" kun pituuttani kysellään. Tietenkin huumorimielessä, koska tällä söpöliinillä on ollut paljonkin vientiä :). No, korkkarit jaloissa oon jotain about 160. Toki tuossa on selkeä ero siihen, mitä olen sukkasillani. Sanoisin että 152. Suunnilleen. Se on ihan hyvän mittainen vielä.
Kyllä sitä oppii olemaan aika tavalla välittämättä muiden ihmisten mielipiteistä.Eikös sanota, että niin paljon kuin on ihmisiä, niin paljon on mielipiteitä? Ja tosiaan, monien miesten mielestä olen ihastuttava. On täysin oma valintani ihailla tietynnäköisiä miehiä.
Tanssitaidot ovat aina tarpeen. Sen varmaan tiedätkin.
Kaikkea hyvää sinulle. - provolta
Ei sen puoleen, että tuollasella miehellä sen parempia tahi heikompia mahdollisuuksia olisi kuin kenelläkään muullakaan. Vaikuttaa vaan viesti siltä, että joku nokkeluuden huipentuma on koittanut kerätä kaikki kliseiset unelmamiehen ominaisuudet pakettiin ja naamioinut paketin nöyryydellä (aika pätevästi vieläpä).
- juttu..
Minkälainen säälittävä paskasäkki vajoaa tuommoisiin vajari provo-viesteihin? Eikö sinulla ole mitään elämää, oletko niin tunnevammainen? Painu niitä finnejäsi puristelemaan ja jätä tuommoinen paskan jättäminen tänne, teet vaan itsesi aasiksi.. iihaaa iihaa!!
- "annepohtamo"
Kuullostat iqhulta, vai miten sen nyt sanoisi...hih, hih. Sorry, mut mä oon nelikymppinen naine hesan lähi- öistä muutama liikakilokin löytyy, mutta olen kuullu et kaikki latinot tykkää rehevemmistä naisista ja nuoret miehet kuten sinä hih, vähän vanhemmistakin.
hei, mä osaan espanjaa jo sen verran mitä on tullut opittua mallorcan matkoilla, et osaan sanoa bueno ja por favor. On paljon muutakin, mut en viitti niitä tässä alkaa latelee.
Vitsi jäpykkä, sä oot ainaki mun ihannemies ihan näkemätin, koska kaikki espanjalaiset miehet on komeita!! Apua, mä oon ihan täpinöissää nyt...mitä mä teen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270