Pisin aika

erossa

Mikä on ollut pisin aika kun olette olleet erossa kumppanistanne ja miten siitä selvisitte?

4

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sidhcnsa

Meillä siis pisin erossa aika 4,5 kk, josta nyt lusittu reilu 2 kk ja sama edessä... Tää aika tuntuu ehdottomasti ihan maksimilta, jota suostun erossa olemaan!! Koska meillä "määräaikainen" kaukosuhde, kun mies vuoden sopimuksella töissä ulkomailla... mutta nyt mies heitti ilmoille, että saattais joutua jatkamaan sopparia vielä 6 kk ja tämä tyttö on ihan kauhuissaan pelkästä ajatuksestakin!! :/

Vaikeita aikoja on, mutta sitten taas muutama viikko saattaa mennä todella kivuttomasti. Mitä vähemmän asiaa/erossa oloa miettii, sitä helpommin aika kuluu.... ja kun pitää itsensä kiireisenä ja arjen mielekkäänä! Ja tarpeeksi tiivis yhteydenpito tietenkin!

Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville :)

• -Ilona-

Olen seurustellut yli 1,5 vuotta erään nuorukaisen kanssa, joka asuu Joensuussa. Itse asun Tampereen lähistöllä. Etäisyyttä on siis noin 500 km, matkat kuljemme junalla. Kävin koulua kokonaisen vuoden; tänä aikana näimme ainoastaan 2 kertaa kuukaudessa (kaksi viikonloppua siis, yhteensä noin 6 päivää yhdessäoloa), paitsi tietysti syys-, talvi-, yms lomilla, kun sai olla toisen luona hieman pidempään.

Nytemmin olen ollut toimettomana (=työttömänä, voisi sanoa) jo joitain kuukausia, niin olen pystynyt olemaan hänen luonaan 2-5 viikkoa putkeen. Välillä on kuitenkin täytynyt palata kotiin vähäksi aikaa.

Minulle ja poikaystävälleni ei siis ole mitenkään uutta tai ihmeellistä, jos joudumme olemaan erossa pari-kolme viikkoa. Toisaalta ei ole erikoista sekään, että ollaan erittäin tiiviisti yhdessä sen pari-kolme viikkoa, ellei enemmänkin.

• Vaihdokki

Tällä hetkellä olen ulkomailla vaihdossa niin nyt pisin aika näkemättä on ollut tuo 3,5kk, sitten nähdään viikko ja sitten lähden tänne taas takaisin jolloin alkaa uusi 3kk tauko.. vähintään. Tätä jatkuu kokonaisen vuoden.

Hyvin ollaan jaksettu, kun skypessa kirjoitellaan miltein päivittäin. Lisäksi kun olemme olleet jo suhteellisen kauan yhdessä ja luottamus pelaa molempiin suuntiin niin suurempia ongelmia ei ole ollut. Vielä kun siihen lisää että molemmilla on paljon tekemistä ja uutta kokemista molemmissa maissa ja elämissään niin aika kuluu siivillä.

Ja tieto siitä että tämäkin loppuu aikanaan niin auttaa ehdottomasti jaksamaan. (Verrattuna siihen että ei tietäisi koska pääsisi palaamaan takaisin Suomeen)

Jaksamista kaikille!

• ja nyt 5kk

Olen tällä hetkellä kaukosuhteessa jossa välimatkaa yli 10 000km, aikaeroa 8h ja seuraavan kerran näemme toisemme EHKÄ kesällä. Erossa nyt päälle 3kk..ja ennen edellistä tapaamistamme olimme erossa 6,5kk, sitten yhdessä 3kk.. Kesän tapaamisen jälkeen todennäköisesti näemme joulukuussa.. Mutta, ei se välimatka vaan ne tunteet!

Tuskaistahan tämä on, mutta mielummin ikävöin kuin elän ilman häntä. Tosin, joskus tuntuu että eihän tässä ole mitään järkeä koska suhde ei lähiaikoina ole muuttumassa ns. lähisuhteeksi. Parin vuoden kärsimys vielä edessä, mutta sen jälkeen suhteemme on vahvempi kuin moni lähisuhde, arvostamme toisiamme enemmän kun emme ihan joka päivä/kuukausi näe :) Positiivisuus auttaa!!! :)

Tsemmppiä kaikille, olit sitten lähi-tai kaukosuhteessa, työtä se vaatii kuitenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe