Ulkonäöstä...

galluppia...

Mitä ulkonäössäsi inhoat eniten? Vaikuttaako se arkeesi/elämääsi?

Mistä pidät eniten omassa ulkonäössäsi?

Uskotko näkeväsi itsesi realistisesti? Miksi/miksi et?

Onko muiden mielipiteillä ulkonäöstäsi merkitystä?

10

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-

kun olen turvonnut(jota olen usein:)),eipä se nyt niin vaikuta eloon,paitsi jos on tärkeetä menoa ja ei olekkaan parhaimmillaan:/.. Pidän kai omasta kokonaisuudestani. Vaikea sanoa tota realistisuutta,sillä olen todella kriittinen itseäni kohtaan(vaikka en puhu siitä).Muut pitää vissiin mua kauniimpana kun mä ite,ja on joidenkin ihmisten mielipiteillä arvoa!.

• Va-Nil-La

Ja sama aihe jatkuu... No, taas kerran:

Inhoan eniten raskausarpia ja venynyttä ihoa. Vaikuttaa arkeen paljonkin. En voi käydä samassa uimahallissa joka päivä, kun en halua mennä altaaseen, jos siellä ei ole pelkkiä naisia. En voi käydä uimassa rannalla, sama syy kuin edellä. Kesällä vaikka olisi kuinka kuuma joudun pukeutumaan peittävästi. Olen vanhapiika. En voi ostaa sellaisia vaatteita kuin haluaisin, vaan pitää ostaa sellaisia, jotka peittää mahdollisimman paljon. jne, jne, jne...

En näe itseäni realistisesti. Mä näen peilistä ihan taviksen, mutta tiedän, että näen itseni liian positiivisesti. Ilmeisesti jonkinlainen itsesuojelureaktio.

No, mulle on ihan sama, mitä jotkut tuntemattomat ajattelee. En asettaisi itseäni sellaiseen asemaan, että sillä olisi merkitystä, en esim. aloittaisi minkäänlaista suhdetta. Kavereilla varmaan on jokin vahvempi mielipide, mutta vaihdan nykyään heti aihetta, jos joku edes yrittää puhua ulkonäöstäni.

• sportster86

Mitä ulkonäössäsi inhoat eniten? Vaikuttaako se arkeesi/elämääsi?
      -Pakenevaa hiusrajaa. Huonona päivänä se saattaa kaataa itseluottamuksen, mutta yleensä sillä ei ole merkitystä.

-Vartalosta, kokonaisuutena. Sopusuhtainen ja sopivan timmi.

-Yleensä kyllä (näin luulen, mistäköhän siitäkin voisi olla varma). Joskus sitä kuitenkin luulee itsestään liikoja, tai toisinaan saattaa alemmuuskompleksi iskeä.

-On, otan helposti itseeni. Jos joku sanoo jotain pahaa niin se jää helposti päähän pyörimään pidemmäksikin aikaa, vaikka syytä ei olisi.

• pohtii ulkonäköään täällä :)

• sportster86
        monte24 kirjoitti:

pohtii ulkonäköään täällä :)

pyörä kuin pyörä. Eipä se merkki kaikkea aina kerro =)

• Mitä ulkonäössäsi inhoat eniten? Vaikuttaako se arkeesi/elämääsi?

-En inhoa ulkonäössäni mitään niin paljon että se varsinaisesti haittaisi elämääni. Hampaat on vähän venkurat ja voisivat olla muutenkin nätimmät.

- Olen aika sopusuhtainen, en mikään rimpula vaikka melko pieni olenkin.

-En tiedä.. Voi olla että mulla on epärealistisen positiivinen kuva ulkonöstäni kun en tajua stressata siitä kovin hirveästi. x)

- On. Ihan varmasti tuntuisi pahalta jos ulkonäköä arvosteltaisiin rankasti. Minulle sopii hyvin ettei ulkonäköäni kommentoida suuntaan eikä toiseen. En pidä ulkonäköä kovin tärkeänä itseäni määrittävänä tekijänä.

• vastauksii

Mitä ulkonäössäsi inhoat eniten? Vaikuttaako se arkeesi/elämääsi? vähän vaihtelee päivittäin.. hiukset tuottaa monesti päänvaivaa. Voisivat olla paksummat ja hitaammin rasvottuvammat, ku nyt niitä saa pestä päivättäin. Joskus taas tuun ihan hyvin toimeen hiusteni kanssa. Iho on kans välillä ongelmallinen. Nenästäni en kans kauheesti tykkää.

Mistä pidät eniten omassa ulkonäössäsi? tykkään vartalostani, vaikka siinäki välillä häiritsee jotku kohdat. Kuiteski no tykkään jaloistani, käsistä ja kynsistä, silmistäni ja itseasiassa hiuksistaniki välillä. Mullon niihin ilmeisesti viha-rakkaus -suhde.

Uskotko näkeväsi itsesi realistisesti? Miksi/miksi et? joo, kaippa mää aika realistisesti. Vaikka välil sitä on aika kriittinen oman ulkonäön suhteen.

Onko muiden mielipiteillä ulkonäöstäsi merkitystä? Juu, onhan niillä merkitystä. Pääasiassa oon saanu hyvää palautetta.

• Mitä ulkonäössäsi inhoat eniten? Vaikuttaako se arkeesi/elämääsi?

Hiuksia, kasvonpiirteitä, ihoa. Ainakin kiroan aamuisin kun tukka on aina päin persettä ja naama rutussa.

Vinosta hymystä.

Kyllä, ainakaan muut ihmiset eivät suhtaudu minuun tavalla joka olisi ristiriidassa oman käsitykseni kanssa.

On kai sillä ainakin itsetunnon kannalta.

• Papeete1

Inhoan yhtä paikkaa mutten sano mitä tai te kiusaatte mut hengiltä kun saisitte mun aran paikan tietoonne :)
      Muutama muukin paikka on sellainen etten viitsi edes katsoa.. yäk, ei hyvä.

Olen realistinen, ehkäpä kuitenkin turhan ankara itseäni kohtaan. Viat on ja pysyy muttei niiden enkäpä kannattaisi antaa niin pahasti vaikuttaa elämään kuin ne nyt tekee. Tosin saanpahan olla rauhassa ja se on hyvä suojakilpi. Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Mulla on peili josta näen itse oikein hyvin millainen olen. Pillupalkalla höpöttävien jorinoista tai muiden vastaavien mielistelijöiden kehuista en välitä tuon taivaallista. Ne puhuu mitä puhuu ja höpisee samat lätinät kaikille muillekkin, joten totuutta ei niiltä kuule.

• Papeete1

Katos vaan, piti listata vielä se mistä pitää :)

Njoo, en mä kyllä varsinaisesti pidä mistään. Jotkut osat ovat neutraalimpia mulle eikä aiheuta niin pahasti vitutusta kuin jotkut. En mä osaa sanoa mistä pitäisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe