Meillä varastossa on yksi trukkikuski, joka on ajanut tönäriä 12 vuotta lähes joka päivä pilvessä. Kaveri kävelee aamulla töihin ja polttelee matkalla piipullisen pilveä, jonka vaikutus kestää tunteja. En viitsi vasikoida kaveria, varsinkin, kun hän hoitaa työnsä hyvin eikä koskaan kolaroi tai vahingoita trukilla muita. Tultiin aikoinaan samoihin aikoihin töihin, ja polteltiin niinä vuosina usein yhdessä pilveä. Minä jätin sen tavan myöhemmin ja siirryin viinaan. Ja mikäkö siis vituttaa? No. Kun minä tulen joskus töihin krapulassa, heti on pomo seisoskelemassa metrin päässä ja haistelemassa hengitystä. Hän kai aavistaa, että olen toisinaan töissä laskuhumalassa, ja antaa minulle nykyään työtehtäviä, joissa ei esim. käytetä ajettavia laitteita. Kaveri sen sijaan ei haiskahda, mutta on pilvessä. Häntä ei kytätä.
12 v. trukin ajoa pilvessä.
Voi voi...
3
932
Vastaukset
- oioioioioi
builbnmk,mnmbvcxvbnm,
- juki
Olen itsekkin varastomies, mutta haluan vaihtaa alaa, koska toi voisi olla meilläkin mahdollista. Miksi valitat, jos itsekkin tiedät ongelmaasi ratkaisun...
- syysaareee
Kyllä nämä pilveilijät(ilveilijät) on yleensä myös työilmapiirin tuhoajia,vaikka ei mitään vahinkoa sattuis niin ei voi koskaan tietää mitä kaveri tekee seuraavaks..tietty luonteesstakin se on kiinni ihmiset ovat erilaisa onneski!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733