Mies 180cm/80kg
istumatyö
ei liikuntaa ollenkaan
syön monipuolista kotiruokaa (ei makeisia)
Omasta mielestä ylimääräistä kuitenkin kertynyt vatsan seutuville 10kg, joka olisi tarkoitus hävittää kesäkuun alkuun mennessä.
Olen alkanut harrastamaan reipasta lenkkeilyä 6 krt viikossa noin tunnin, ja laskin kalorinkulutukseni per lenkin olevan noin 1000-1100kcal. Paljonko painoni tippuu keskimäärin kuukaudessa näillä tiedoilla?
Siis painoni on pysynyt viime kuukaudet samana tekemättä mitää, mutta nyt lisänä 6krt viikossa 1000kcal kulutus.
Kiitos laihdutusexperteille asiallisista vastauksista etukäteen.
Paljonko laihdun?
9
938
Vastaukset
- ....
Mene kalorilaskuri.fi sivulle ja syötä tietosi sinne. (-500kcal/päivä on 0.5kg viikko)
Hinta 1.90€/2 viikkoa. Kokeile 2 viikkoa, ja jos olet tyytyväinen, jatka. Itse en pystyisi omaan painonpudotukseeni enää ilman ko. sivua. Auttaa tosi paljon kaloreiden laskemisen kanssa. - Matami Mimmi
Et millään voi kuluttaa lenkin aikana noin paljon kaloreita!!! Mistä olet moisen lukeman saanut?
- laiskamatonen
eikös 80 kiloisella miehellä ole reipasvauhtinen 12km/h vaihtelevassa maastossa juoksun kalorikulutus noin 1000kcal tunnissa? Ja päälle vedän vielä rohtokaupasta tehokkainta rasvanpolttotabuu niin eikö 5 kiloo kuukaudessa ole ihan selviö?
- nancycallahan
ei kukaan voi polttaa noin paljon kaloreita kävelemällä!?
- häh??
alkuperäinenhän sanoi juoksevansa sen tunnin.
- nancycallahan
häh?? kirjoitti:
alkuperäinenhän sanoi juoksevansa sen tunnin.
niinpä sanoikin :)
- kokeile
Niin minä olen aina tehnyt,me ollaan yksilöitä kaikki,vedä kuukausi ja katso mitä on tapahtunut.
- laiskamatonen
Olen jo "kuurini" aloittanut. Halusin vaan suht´realistisia keskiarvopainonpudotus tietoa.
Ja juu kaikki on yksilöitä kortti on kulunut jo, mutta kiitos valistuksesta. - utelias aatu
laiskamatonen kirjoitti:
Olen jo "kuurini" aloittanut. Halusin vaan suht´realistisia keskiarvopainonpudotus tietoa.
Ja juu kaikki on yksilöitä kortti on kulunut jo, mutta kiitos valistuksesta.Paljonko olet onnistunut pudottamaan jo tässä vaiheessa, kun kesä alkaa olla lähtökuopissaan? Itse aloin juoksemaan vasta kolme viikkoa sitten, mutta painon suhteen näyttää ihan hyvältä, eli heti alkuun lähti 5kg ja nyt junnataan. Ilmeisesti nyt tapahtuu kiinteytymistä, ja kohta taas puntarin neulassa näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948