Miksi LDL-kolesterolini on hyvin matala (reippaasti alle kakkosen), HDL hyvin korkea (yli kakkosen), yläpaine satasen kieppeillä ja alapaine alle 70?
Jos siis VHH on niin hirvittävän epäterveellinen.
Ajattelin käyttää nyt itseäni case studynä. Sukutaustasta sen verran, että sekä korkeaa kolesterolia että verenpainetta esiintyy meidän suvussa paljon.
Jos VHH tappaa...
6
367
Vastaukset
- Chentzu
naistentansseista.
Mulla on samanlaisia ongelmia ton verenpaineen kanssa. Yläpaine 105 ja ala 75.
Vaimo tuppaa varoittelemaan, että toi on vaarallista kun noi luvut on niin lähellä toisiaan oli kuulemma jostain lukenut. Onkohan mun vaimo yksi näistä trolleista?
Ei se kyllä osaa käyttää tietokonetta jostain ihmeen syystä eli ei se voi olla. Nyt menee jutut niin pehmoiseksi, että on parasta mennä nukkumaan. - niin miksi miksi
Minun kolesterolini ovat loistavalla tolalla, en ole lihava enkä liho vaan pitää työskennellä pikemminkin siksi etten laihtuisi. Siinä sulle case studyä.
Ja minä syön runsaasti perunaa, riisiä, pastaa, ruisleipää ja kaikkea sitä mitä täällä pidetään vihomiimeisenä muonana. Ja margariinia.
Näin muuten on suvussa tehty aina ja suku pitkäikäistä.
Että jos työntäisit typerän case study-juttusi vaan omaan ylipainoiseen perseeseesi johon se kuuluukin ja pidät sen siellä niin kauan että ymmärrät jotain ihmisen yksilöllisistä ominaisuuksista ja ymmärrät miksi sitä ei käytetä massoja tutkittaessa.
Ja sen jälkeen kun sen ymmärrät et edes kysy moisia typeriä asioita. Vaan tokkopa näin tulee käymään.mrx-08 kirjoitti:
Tässä oikein hyvä esimerkki miten hiilarilaskuhumala saa ihmisen äreäksi ja epäkohteliaaksi.
aiheuttama äreys saa hänet nukkumaan huonosti ja heräämään jo aamuneljältä netin ääreen.
- Ohi kulkemassa
mrx-08 kirjoitti:
Tässä oikein hyvä esimerkki miten hiilarilaskuhumala saa ihmisen äreäksi ja epäkohteliaaksi.
ihan samaa...
Taitaa olla myös verenpaine tuolla kirjoittajalla katossa. - on muutama
läpipaska tuttava, jotka voi syödä ihan mitä vaan lihoamatta, olen epäillyt sen johtuvan jostain puutoksesta, ehkä aivojen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386