Palstalla vittuilijoille

ynnä muille

12

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklok

haista vittu!

• alkoiko pelottaa?

On ihan ymmärrettävää että pelottaa, siksipä ei kannatakaan vittuilla.

• kaikkea sitä

Mitä skeidaa. Hidasta heikkoa ja j.n.e
      Titaaninyrkki..hahahha

• voit.

säkin voit painua vittuun täältä

• ettäs kehtaakin
        voit. kirjoitti:

säkin voit painua vittuun täältä

Miten joku uskaltaakin arvostella maailmankaikkeuden kovinta taistelulajia.

Lajin kehittäjä on sentään "matsannut" 3000-4000 kertaa uransa aikana. Kaveri siis on treenannut 16 vuotta joten: 16X365/3500~1,7. Edeltä laskutoimituksesta huomaat että kaveri on tapellut 16 vuotta lähes joka päivä, melkoinen saavutus.

• aqs
        ettäs kehtaakin kirjoitti:

Miten joku uskaltaakin arvostella maailmankaikkeuden kovinta taistelulajia.

Lajin kehittäjä on sentään "matsannut" 3000-4000 kertaa uransa aikana. Kaveri siis on treenannut 16 vuotta joten: 16X365/3500~1,7. Edeltä laskutoimituksesta huomaat että kaveri on tapellut 16 vuotta lähes joka päivä, melkoinen saavutus.

Mä etin ton jätkän käsiin ja annan sille ns. isän kädestä, vittu mikä pelle.

• olen puolueeton

Mutta tuo kaveri videoissa näytti aikas hitaalta ja väsykin lähes välittömästi ei vakuuta.

• purppurapäinen kostaja

siis vittu onks nää olevinaan jotain ninjoja vai oliks tää joku vitsihuumori juttu?!?!?!

toivottavasti vitsi, jos joku tällaista paskaa on vääntänyt missä äijät ovat liikkeiltään kuin vanhat 80-vuotiaat mummot ja tekniikat päin vittua ja muutenkin aivan kuraa kaikki pätkät.

aivan vitusti sain kyllä nauraa näille spedeille.

kiitos siitä.

t:purppurapäinen kostaja 16cm

• näiden videoiden tarkoitusta

Muutoin kun itsensä korottamista rujoilla tatskoilla ja muka liikkeille tappavilla, kundi ei edes tajua et tekee itsestään pellen.

• hiljaa

Ottaako sua noin koville edelleen se ? Sori, jos olisin tiennyt että poju noin pahasti ottaa pulttia siitä, niin en olisi kirjoittanut koko kirjoitusta!

Voisinko mä esim. auttaa sua hakeutumaan johonkin hyvään terapiaan, niin pääsisit pahimmistä traumoista eroon? Voisin vaikka sun kanssa soitella kotikuntasi terapeutteja läpi, josko niillä olisi vapaita aikoja, tai tulla vaikka pitää sua kädestä kiinni, kun menet terveyskeskukseen?

Tunnetko sä muuten näiden kirjoitustesi kautta itsesi todellakin karskiksi treenaavaksi äijäksi, vai oletko sä vaan säbämailaa heilutteleva kukkakeppi, joka ei vaan osaa treenata?

Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!

Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!

Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!

Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää kevättä, APINAT!

• haistapa vittu
        hiljaa kirjoitti:

Ottaako sua noin koville edelleen se ? Sori, jos olisin tiennyt että poju noin pahasti ottaa pulttia siitä, niin en olisi kirjoittanut koko kirjoitusta!

Voisinko mä esim. auttaa sua hakeutumaan johonkin hyvään terapiaan, niin pääsisit pahimmistä traumoista eroon? Voisin vaikka sun kanssa soitella kotikuntasi terapeutteja läpi, josko niillä olisi vapaita aikoja, tai tulla vaikka pitää sua kädestä kiinni, kun menet terveyskeskukseen?

Tunnetko sä muuten näiden kirjoitustesi kautta itsesi todellakin karskiksi treenaavaksi äijäksi, vai oletko sä vaan säbämailaa heilutteleva kukkakeppi, joka ei vaan osaa treenata?

Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!

Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!

Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!

Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää kevättä, APINAT!

sinä ja sinun paskaselityksesi on nähty täällä toistamiseen. sinä ja sinun vitun 220kg penkkisi ei ole naturaalina tehty, joten haista vittu.

mitäs jos lopettaisit sen elvistelyn viimein?

täällä on oikeita jätkiä jotka penkkaa lähes 200kg ja sinä voit siitä vain unelmoida kynis.

• allussas

titaaninyrkki on se että annetaan mike tysonille nyrkkirauta joka vetäsee parit tupla jabit sun tyhjään pääkoppaas :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe