Hei !
Aloin juuri seurustella yhden muijan kaa, heti pitäis nuolla senkaa
mut miten nuollaa ?
Nuoleminen
11
7709
Vastaukset
- tarkkaan...
kavereittes puheet etkä sitte usko niistä juuri mitään, siinä se :)
- asdasdasdaaaaaaaaa
no kai täss oon nyt itekki nähny mut en tajuu
- eläin maailmasta
Koirat esimerkiksi on taitavia nuolemaan, elikkäs jos sulla on jollain tutulla koira, niin harjoittele sen kanssa ensin sitä nuolemista.
Naiset tykkää, kun ottaa kielen reilusti ulos suusta ja vetelee pitkiä vetoja leuasta otsaan saakka.- ...
joo säki voit vittuilla ihan vapaasti
- Riskillä
Mitä aiot nuolla ? Yläpäätä vai alapäätä??
Tiedä, että suudelman merkitys on kysymys yläkertaan, onko alakerta vapaana. - eräs joka mietti tätä
Sinun ei tarvitse nuolla jos et itse sitä halua tehdä.
Miten nuollaan? Tee niinkuin hyvältä tuntuu, itselle ja toiselle. Ei ole olemassa mitään yhtä sääntöä tai tapaa. Jutelkaa yhdessä siitä miten haluatte toimia.
Kukaan ei kuinkaan saa käskyttää toista näissä jutuissa.- Olen kyllä eri mieltä
"Kukaan ei kuinkaan saa käskyttää toista näissä jutuissa."
Kyllä minä ainaki pidän, kun nainen vähän komentelee ja istuu naam... no.. öh.. Eipä siitä sen enempää, ettei mene asiattomuuksiin. :P - edellinen
Olen kyllä eri mieltä kirjoitti:
"Kukaan ei kuinkaan saa käskyttää toista näissä jutuissa."
Kyllä minä ainaki pidän, kun nainen vähän komentelee ja istuu naam... no.. öh.. Eipä siitä sen enempää, ettei mene asiattomuuksiin. :PHyvä tarkennus. Sanoin hieman huonosti tuon. Tarkoitin sanoa, että ei saa pakottaa sellaiseen mitä ei itse halua.
Mutta siis, miksi kyselet alunperin, jos kuitenkin pidät asiasta? :)
- nuoleminen..-
on sairasta ja epähygieenistä,ei mulla muuta.
- sitä sinulta heti
vaatii, että pitäisi heti nuolla??
Tutustukaa ensin toisiinne kunnolla, ennenkuin menette toistenne jalkoväliä nuolemaan. Sehän on ilman tunteita vähän kuin olisit lihakaupan tiskillä nuolemasa...tai sinulla on tyttökaveri, joka on nuolettanut heti alkuun muillakin poikakavereillaan ja liian helppo nakki...ja vaativainen.?? - tosi on
Ei seksiin ole olemassa MITÄÄN OIKEAA TAI VÄÄRÄÄ kaikki mikä tuntuu hyvältä on sallittu,ja kun haluaa nuolla niin ei muuta kuin pää jalkoväliin ja nuolemaan,kyllä se tyttö ohjaa oikeaan paikkaan kun sitä kerta haluaa,ei kukaan osaa mitään jos ei saa tehdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989