Kun ihmiset on niin ulkonäön perään niin mitä sanotte miehet tästä -- näytän kaukaa päin ihan ookoolta, ainakin jos on talvitakki päällä :) 168cm ja 59kg... mutta lähemmässä tarkastelussa tulis kyllä ilmi satapäin miehiä karkottavia juttuja esim. kädet jotka on lähes aina hiessä, samoin jalat (en minä sille mitään voi!!), ja sitten näitä muita juttuja joille ehkä voiskin jotain kuten parit isot syylät varpaissa, mustapäitä nenässä ja myös korvissa. Siinä ei sit paljoo auta jos paino on ok... nyt just ei tuu muuta mieleen mut trust me, ei tossa ollu kaikki :D
Kädet hikoo
3
452
Vastaukset
- Vaarallista ole
Se vain vlitettavasti joillakin on voimakkaampaa kuin toisilla. Kyllä jalat mullakin hikoilee, mutta minä myös ravsaan ne säännöllisesti. Suosittelen saukin kokeilemaan rasvaa, jos mikään muu ei auta, muuta en pakota.
- -Mies27-
Aikuinen mies kestää kyllä tuollaiset. Jokaisella meillä virheemme ja ongelmamme on. Täydellistä ihmistä ei olemassakaan, joten älä mieti tuollaisia liikaa!
Mittasi ovat hyvät. Niitäkin tärkeämpää mielestäni miten liikut, minkälainen persoonasi, käytöksesi jne. Äläkä käsitä väärin, sillä olen hyvin ulkonäkökeskeinen mitä tulee naisiin.
Toisilla ihmisillä hikoaa kädet jne. Eihän se kivaa ole jos täytyy pitää toista kädestä, mutta sitten ei vaan pidetä, jos se häiritsee. =)
Syylät taitaa olla virusperäisiä. Kannattaa kokeilla ihan peruskonstejakin. Itse sain aikanaan koulun liikuntatunneilta pari rasitetta jalkapohjaan. Olivat pari kolme vuotta kunnes aloin pesemään jalat joka aamu ja joka ilta -> lähtivät. Kokeilin aikaisemmin myös jotain valmistetta, mutta sen käyttö oli niin rasittavaa, että jäi käyttämättä..
Mustapäitä nenässä jne.. pikkujuttuja.. Nehän ovat väliaikaisia juttuja. Noillekin pystyy tekemään vaikka mitä halutessaan.
Tässä sulle eräs tarina, joka tuli mieleeni ihan vaan opetuksena:
10 vuotta sitten pyysin ulos erästä tyttöä josta pidin tosi paljon sekä ihmisenä, että hänen ulkonäöstään. Tyttö ei ilmeisesti kehdannut sanoa ei vaikka häntä ei kiinnostanut. Hölmönä poikana vein tytön leffaan. Tyttö oli pukeutunut täysin eri tavalla kuin normaalisti. Tais olla kollegehousut ja joku vanha kauhtunut huppari päällä, hiukset sojotti miten sattuu, eikä yhtään meikkiä. Kasvoissa mustapäitä jne.. kaikki virheet esillä. Luuli varmaan, että saisi mut sillä tavalla karkotettua, mut mä pidin siitä tytöstä oikeesti ja näytti mun silmissä edelleen kauniilta. Tajusin asian laidan vasta myöhemmin! =)
Tsemppiä siellä ja älä masennu!- Melkein joka ilta
Pesulla. Ja saat kyllä nekin MUSTAPÄÄT häviämään, kun nujerrat finnit. Esim. Clearasililla. Jotta silleesä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396