Se, mikä koetaan sopivaksi miehille ja mikä naisille on muuttunu melkoisesti. Tilanne on jo vääristynytkin naisten hyväksi.. otetaan esimerkiksi lippis, se on perinteisesti mielletty normaaliksi poikien ja miesten vaatekappaleeksi. Lippistä pitävää tyttöä/naista on ehkä vähän oudosti katsottu.
Nykyisin... jos tyttö/nainen pitää lippistä hänestä sanotaan "seksikäs poikatyttö" tai "tyylikäs ja nuorekas nainen jota ei sido perinteiset rooliodotukset". Miehilläkään ei ole pahaa sanottavaa tästä: "sopii se lippis naisellekin!"
Nykyisin... jos poika/mies iästä riippumatta laittaa lippiksen päähänsä, hän on: pikkupojan näköinen, juntti, tyylitön, miehenä epäuskottava, vastenmielinen, "totaalinen turn-off" jne....
Kertoisiko joku miten tähän on tultu?
Nainen saa pitää lippistä mies ei
28
1243
Vastaukset
- nainen eräs
En ole kyllä huomannut että perinteinen lippis olisi seksikäs... muotoiltu "lippis" voi käydä häikäisysuojana muuta en keksi. Lippalakki naisella tuo mieleen miesmäisyyttä jos se on se perinteinen.
- .........
Kuka sen määrää, mikä on muotia milloinkin? En ole itse moista ilmiötä havainnut, joten ei tuo havaitsemasi asenne koko kansaa kata. Kannattaa siis reippaasti vain laittaa se lippis päähän, jos siltä tuntuu, ja viis veisata muiden mahdollisista mielipiteistä.
Kun mä olin nuori (ja siitä on jo useampi vuosi aikaa...) kaikki meidän kylän penskat iästä ja sukupuolesta riippumatta käyttivät lippistä. Tyttöjä ei katsottu yhtään sen oudommin kuin poikiakaan. En siis osaa oikein kuvitella, miten lippis liittyisi esim. rooliodotuksiin.- mieltä
En ole koskaan moista kuullut...
Mun mies pitää lippistä..ja minusta sa saa hänet näyttämään komealta.
Urheilijat pitää myös, ja hekin näyttävät hyviltä sukupuolesta riippumatta.
Näyttäähän se mauttomalta jos miehellä on puku tai naisella korkokengät sen lippiksen lisäksi:D
Siis kokonaisuus ratkaisee..
Eikös sillä Halosellakin ole joskus lippis, niin ja Koivistolla.
Minulle ei sovi minkään näköinen hattu.
- seksikumppaneja.
Loppuen lopuksi tämä menee ihan samaan kategoriaan kuin lippalakkisi.
Jos miehellä vaihtuu vaikka nainen joka kuukausi niin hän on sellainen charmantti, hyväkuntoinen ja sosiaalinen mies. Jos taas naiselle on eri mies vaikka 3 kuukauden välein niin hän on ihan lutka.
Lisäksi monesti olen kuullut että kyllä naisten on oltava petoja sängyssä, mutta kumppaneja olisi suotavaa olla alle 3. Mitä hittoa sanon minä! Itse olen mies ja en mitenkään vaadi että naiseni olisi oltava joku siveyden sipuli joka on sängyssä ihan kokematon lahna.- antilahna
Nostan sinulle lippalakkia:D
"Jos miehellä vaihtuu vaikka nainen joka kuukausi niin hän on sellainen charmantti, hyväkuntoinen ja sosiaalinen mies."
Tää taas johtuu naisten omasta ajattelusta. Ei kukaan mies tule sanomaan toiselle miehelle "sä oot tosi charmantti kaveri kun sulla on naisia joka sormelle" vaan kyllä naiset itse pitävät jostain syystä miehestä jolla naisia riittää. "Toi kelpaa muillekkin niin sen on pakko olla siis hyvä" tms.
Jos naiset sanoo että he eivät halua pukkia niin silloin kukaan ei kunnioittaisi sellaista miestä. Yksinkertaista.- Anonyymi
Ei ole. Mies tai nainen joka haluaa jatkuvasti seksiä ja on valmis huijaamaan pettämään ja tekemään mitä hyvänsä että saa sitä ja vielä kehuu asialla niin sanoisin että jollain tavalla sairas yksilö. Ei ole kotona saanut rakkautta tms joka terapiassa varmaan lähtisi aukeamaan. Jos on jatkuva tarve hinkata itseään jotain toista vasten niin se ei ole normaalia. Ja joo en todellakaan halua naista jolle joka toinen mies nostaa kaupungilla kättään ja vinkkaa silmää että kiitos viimeisestä enkä arvosta todellakaan miestä yhtään sen enempää jos on jokaisen naisen kanssa. Yleensä näissä kannattaa vielä katsoa että millaisia ne kumppanit on. Itse kun katselen jonkun miesten toimintaa niin siinä tusinassa olisi korkeintaan yksi sellainen jonka itse huolisin sänkyyn.
Nainen mahdollisimman vähäisellä käytöllä järki päässä oleva ei mikään panopatja. Oman kumppanin kanssa voi sitten harrastella kaikenlaista. Näitä on nykyään tosi harvassa. Näyttää että naiset on muutenkin pilalla. Tämä feministipaska on tehnyt naisista itsekkäämpiä kuin koskaan.
- Muttamuttamutta
Tainnu mennä taas viilit ja kiisselit sekaisin sulla. Hiphop skenessä lippis (ei se tavallinen vaan tuunattu) on hot miehillä tai naisilla. Perinteinen skanian lippis ei näytä hyvältä kuin niillä, jotka osaavat sen todella taidokkaasti stailata esim. pillifarkkuihin, punkpaitaan ja reinoihin.
Lippalakkia näkee nykyään edellä mainittujen lisäksi lenkkeilevillä naisilla tyyliin David tai Nike. Tai maalaismiehillä tyyliin McLaren yhdistettynä mieskenkiin, lenkkareihin, buutseihin tai saappaisiin, roikkuviin farkkuihin (likaisiin) ja pilottitakkiin, vanhaan farkkutakkiin tai maihinnousutakkiin. Varsinkin ruotsinkieliset maalaiset ála Närpes ovat huvittavinta sakkia.
Itse käytän lippalakkia merellä purjehtiessa, jotta naama ja pää ei pala ja aurinkolasien välistä tuikkiva valo häikäise. - ole sinulla
suuret murheet ;)
Mielipiteeni lippistä käyttäköön kaikki jos haluaa mutta ei se ketään kyllä kaunista oli nainen tai mies. Itse en pidä ja olen nainen. - aloittaja
saanu mun aloitus. Harva se kerta saa lukea naisten kommentteja että "ainaki sellaset jutut häiritsee jos mies käyttää lippistä, sellane näyttää jotenki teiniltä"
- MichikoXX
Eiköhän kyseessä ole ihan makuasia. Osa ilmoitti pitävänsä lippistä hyvännäköisenä sukupuolesta riippumatta. Minun mielestäni se ei näytä hyvältä kenelläkään, mutta ihailen vähän muodollisempaa pukeutumista. Silinterihatut goottityylisillä miehillä ovat hienoja. Jostain syystä silinteri ei yleensä näytä naisella hyvältä. Onkohan sukupuolisyrjintää silinterien käytössä osoittava ajatteluni tarttunut jostain vanhoista Sherlock Holmes-tarinoista?
- nainen_vm86_-
Tota. Se nyt vähän riippuu. Mun mielestä lippis kyllä sopii miehelle. Varsinkin korkeaotsainen mies saa sen kätevästi piiloon lippiksen alle. Naiset voivat peittää otsaansa erilaisilla kampauksia yms, mutta miehillä se on vaikeampaa. Komea mies lippiksen kanssa on kyllä ihan kiva näky. Aikuisille ei kyllä todellakaan sovi mikään merkki jonnelippis. Yksi-kaksivärinen, ilman kuvioita on paras.
- Anonyymi
Nimenomaan se ei miehelle sovi ja minkä takia jonkun pitäisi piilotella päätään?
- N-180
Lippis/lätsä miehellä on tosi hot
http://www.osoblog.tv/brad-pitt-dellboy.jpg
http://entertainmentworld.us/absolutenm/articlefiles/445-54526EL_PITT_B_B_GR_03.jpg- Anonyymi
Ei ole ja Brad Pitt on todella yliarvostettu. Saman näköisiä herroja ja paremman näköisiä tulee vastaan vähänkin isommassa paikassa kymmeniä kun kävelee kaupungilla. Ei mitään erikoista kyseisessä tyypissä
- ilivemylifenow
Jaa, enpä tiedä käytännössä aina on ulkona lippis päässä, eikä kyllä kiinnosta pahemmin muiden ajatukset sen pitämisestä. Tietty, jos pukupäällä tai muuten ei vaatetukseen sovi, niin sit ei ole, mutta pyrin sellaista vaatetusta pitämään, johon lippis aina sopii.
Tuppaa olemaan myös kaikilla kavereilla, joten ei ainakaan täällä ole kovin outo juttu ja osa kavereista seurustelee eli ei se ainakaan oikeita naisia aja pois. - Vilwa
Ei lippistä kummallekaan kun on täyttänyt 20 v. Lasten asuste.
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Ei lippis kyllä naisella herätä mitään ainakaan positiivista ajattelua. Miehellä siitä tulee mieleen pikkupojaksi jääminen ja kaljun peittely mitä moni harrastelee. Taitaa nukkuakkin se päässään. Kertokaa mikä siinä lippiksessä on niin hienoa että sitä täytyy pitää? En ole ainuttakaan miehekästä miestä nähnyt jolla olisi ollut lippis
- Anonyymi
Lippis on itselle urheiluväline, häikäisysuoja, hikinauha ja kosketussuoja. Salilla ehdoton jos vähänkään on päänahan oireita. En halua kosketella päänahkaa likaisilla käsillä ja lippiksen pitäminen päässä estää tämän täysin.
Erinomainen varuste.- Anonyymi
Kyllä se on pääsi joka siellä lippiksen sisällä muhii ja on hikinen ja paskainen varmaan enemmän kuin kädet.
- Anonyymi
Joillakin ihmisillä pää hikoilee enemmän ja silloin on käytettävä hattua. Ilman hattua hiki valuu silmille.
Ei kaikkea voi arvostella saman kaavan mukaan- Anonyymi
Toisealta se hattu aiheuttaa myös kuumuutta ja hikeä ja on typerän näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisealta se hattu aiheuttaa myös kuumuutta ja hikeä ja on typerän näköinen.
Urheiluhattu ei hiota. Niin ohut, josta näkee himmeästi läpi.
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut mitään noista.
- Anonyymi
Eihän miehellä saa olla nykyään etes partaa mutta auta armias kun sellainen nainen jolla on liikakarvoitusta naamassa niin hän on voimaantunut ja uskaltaa olla oma itsensä! Hän voimaannuttaa kaikki naiset siinä samalla!
- Anonyymi
Ilmankos mää si pijän lippistä yleensä ole pitän kun töissä suojakypärän allakin kun on hyvä joku päähine olla kuivaamassa enimpiä hikiä
- Anonyymi
Voitaisiin myös puhua college housuista. Joku nainen on ilmeisesti joskus sanonut että harmaat college housut on seksikkäät. (En tiedä kyllä miten ja miksi juuri harmaat) niin jokaisella nuorella on sellaiset. Kaikki näyttää että on menossa johonkin liikuntatunnille ala asteelle lippiksineen. College housut on helvetin rumat ja ei sovi kenellekkään. Yö housuina niitä voisi juuri pitää jossain pimeässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503374Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5582106Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si852004Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281396
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244