Päivän menu, painonvartijat

rantakunnossa -09

Hei!

ajattelin että olis kiva jos porukka viitsis kirjoittaa yhden omastaan. itselläni on aika yksipuolinen ruokavalio ja usein tulee syötyä samaa ruokaa.. laittakaa siis listaa teidän omista pienipisteisistä aterioista. kiitos :)

5

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinpa

Ei painonvartijoden pisteillä elävillä ole varaa laitella pistemääriään ja ruokailutottumuksiaan tälläisille sivuille.. Maksavat ihtensä kipiäksi niistä ohjeista (toimivat taikka ei). Antaisitko itse ilmaisia vinkkejä joista itse maksat?

• rantakunnossa -09

ongelma jollekkin kun kysyn muiden menua..itselleni ei ole ongelma laittaa pistetietoja tänne, eipä se mulle mitään maksa vaikka neuvonkin toista. ihan mielelläni itse ainakin olen neuvoksi toiselle jos vain pystyn. sitäpaitsi, enhän kysynyt listaa että missä on mitenkin paljon pisteitä vaan ihan erilaisia ruokia. itse osaan kyllä pisteet laskea mutta olen vaan huono keksimään eri ruokia, yleensä sama ruoka useamman kerran viikossa mutta kaipaan vaihtelua, siksipä täältä kyselin :)

ja toisekseen, itse kyllä menisin PV ryhmään jos vaan aika riittäis vaan kun ei ehdi. ja vaikka siellä kävisin, kyselisin silti täällä samoja asioita.

• päivä mulla

oli eilen.
      Eli aamulla puuroa 2 dl, hilloa lasi rasvatonta maitoa.
      Lounas makkarakeittoa 4 dl, 3 sämpyläviipaletta, 3 tl beceliä, vettä.
      Päivällinen edelleen makkarakeittoa 4 dl, 4 siivua sämpylää, 4 tl beceliä, vettä.
      Iltapalaksi 1 ruisleipä, 3 siivua kinkkua, kurkkua, 1 appelsiini.
      Välipalaksi söin päivän aikana ehkä noin 6 porkkanaa ja vettä.

Päivä ei siis ollut mikään ihannepäivä, jääkaappi oli tyhjä...

Olen ajatellut että syön samaa ku muu porukka, siitä sen kummemmin stressaamatta. Ruokaajoissa tällainen pikkulapsiperheen äiti pysyy helposti, mutta aina ei oo aikaa miettiä kuinka monikpuolisesti tulee syötyä, ja ihan perusruualla mennään, samaakin ruokaa saatan syödä kaksikin kertaa päivässä.

Tänään näin ajattelin syödä:
      aamupala: 3 ruisleipää, 3 tl beceliä, 3 siivua kinkkua, kurkkua, teetä, porkkanaa.
      Lounas: kasvissosekeittoa, ruisleipää, beceliä, vettä.
      Päivällinen: kasvissosekeittoa, ruisleipää, beceliä, kurkkua, vettä
      Iltapala: ruisleipää, teetä, appelisiinia, porkkanaa jne.

Että aika tylsää ja samaa ruokaa. Muulle perheelle teen kyllä makaroonilaatikkoa, mutta itse haluan syödä tekemääni kasvissosekeittoa kaksi kertaa koska on tosi hyvää ja kevyttä. Et voisin syödä vaihtelevamminkin.

• olen minä

tuli muuten mieleen että itsekkin vasta alkanu pisteilemään joten jos sua näkyy siis täällä päivittäin nimimerkki " rantakunnossa 09", ni mun nimimerkki vois olla vaikka "rantapallo09". Luin tuossa aikaisemmin sun viestisi siitä että olisko joku laihdutuskaverks, ni voisin alkaa. Tavataan täällä näin aluksi, jos projekti ottaa tuulta purjeisiin ni katsotaan sitten miten aletaan tsemppaamaan toisiamme...?!

• pilipo

Aamupala: 3dl muroja, marjoja, valion vähäkalorista mehukeittoa(3p) Lounas: 3dl jauhelihakeittoa, 2 ruisleipää, 2 tl lättaa. 2 dl maitoa (7p) välipala: appelsiini ja omena (0p) päivällinen: kreikkalainensalaatti (feta ja oliivit laske käyttämäsi määrä n5p 1tl oliviöljy 1p), iltapala 3dl jogurtti, marjoja, 2 näkkäri 2 tl lättaa kurkkua ja tomaattia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2920
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2590
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2348
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      2332
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1898
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1429
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1422
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1353
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      56
      1289
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1271
    Aihe