6 700 000

€uroa

Mitä tekisit? Karistaisitko nykyisen tilanteesi ja tuttavapiirisi pölyt jaloistasi, vai saisivatko läheisesikin nauttia onnenpotkustasi?

24

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkdsbls

ja antaisin sulle osan. Itse en tosin lottoa, mutta kai sä, tai kuka tahansa muu voittaja onkaan, jakaa mielellään rahansa mun kanssa?

• Tuskin mitään radikaalia tapahtuis. Työnteko vois jäädä vähemmälle.

• nkldsv

useammilla se työnteko jää näinä aikoina vähemmälle, eikä siihen tarvita edes lottovoittoa.

• nkldsv kirjoitti:

useammilla se työnteko jää näinä aikoina vähemmälle, eikä siihen tarvita edes lottovoittoa.

..Työtaakka vastaavasti kasvaa. Sen alla osa romahtaa.

• nkldsv
        Richartti kirjoitti:

..Työtaakka vastaavasti kasvaa. Sen alla osa romahtaa.

pääseekin sit ansaitulle lomalle ja niilläkin vähenee työt.

• kaiken

valtiolle.

Ei vittu! Joutuisko siitä maksamaan lahjaveron?

• dsöljkhsd

sen maksaa, joten valtio maksaa sen veron siitä itselleen, jos maksaa.

Mut kuka tahansa sen päävoiton voittaakin, kannattaa tietää jo nyt, että se on just se ihminen, jonka kanssa minä oman päävoittoni jakaisin, jos siis voittaisin. Jos se olen minä, niin sitten vaikka itseni kanssa, jos voittaja on joku muu, niin mielelläni jaan päävoiton hänenkin kanssaan. Sanon sen jo tässä näin ennalta, niin ei tarvitse sit jälkeenpäin selitellä - silloinhan sitä ei uskois enää kukaan.

• on siis
        dsöljkhsd kirjoitti:

sen maksaa, joten valtio maksaa sen veron siitä itselleen, jos maksaa.

Mut kuka tahansa sen päävoiton voittaakin, kannattaa tietää jo nyt, että se on just se ihminen, jonka kanssa minä oman päävoittoni jakaisin, jos siis voittaisin. Jos se olen minä, niin sitten vaikka itseni kanssa, jos voittaja on joku muu, niin mielelläni jaan päävoiton hänenkin kanssaan. Sanon sen jo tässä näin ennalta, niin ei tarvitse sit jälkeenpäin selitellä - silloinhan sitä ei uskois enää kukaan.

aika hyvä bisnes. Talo voittaa aina.

• dsöljkhsd
        on siis kirjoitti:

aika hyvä bisnes. Talo voittaa aina.

niille, jotka on siellä töissä, muttei omistajilleen. Valtio ottaa vaan lisää velkaa ja tuottaa tappiota koko ajan.

• Papeete1

Saiskin tuon..

Jos saisin niin kyllä mun lapset siitä hyötyisi aikas paljonkin. Mulla kun ei ole säästöintoa ja muutenkin olen sitä mieltä ettei perintöjä jätetä vaan ne kannattaa tuhlata heti kun on vielä terve yms jotta pystyy nauttiin rahoistaan. Joten jakaisin muksuille rahaa jotta saavat uudet asunnot, autot, uudet tavarat asuntoihin jne. Sillä luulis helpottavan kummasti elämän alkua. Voisin mä yhden sukulaisen velat maksaa ja toiselle ostaa kaipaamansa mummonmökin ja pienen punaisen auton. Muuten ei sille porukalle kannata rahaa antaa. Ne juo sitä enemmän mitä enemmän niillä on rahaa, joten ison summan saadessaan ne olis vainajia alta vuodessa.

Itelleni (ja tietysti lapsille) ostaisin oman kämpän (ison), sinne kaikki uudet tavarat ja ehkäpä vielä autonkin. Sitten kävisin kaikki mahdolliset plastiikkakirurgiset toimenpiteet lävitse ja kun niistä toipuisin, alkaisi muailman kiertäminen. Reissaisin niin kauan ku jaksaisin.

• vili

ystäviäni jeesaisin, suku jäisi kylmäksi.

• vili

jos jotain pitäisi sillä rahalla pitäisi tehdä....samantien ostaisi 12-packin somaleita ja maanviljelijöitä ja teettäisi mitä alentuvampia duuneja. sellaista kunnon herrameinikiä

jollain osalla varmaan riivaisin naapurin äijää...ja loput menisi stadi irti maaseudusta- liikkeelle

• sirpamaikkarilta

on ton verran rahaa jaossa? Täytyy käydä tarkastaa mihin asti lottorivi on voimassa.

Jaloista ei karisis mitkään muut ku omat ja läheisten velat. Ja varmaan tulis osteltua asuntoja ainaki ihan lähipiirille.

• dlksöhfs

"ainaki lähipiirille," että ostat asuntoja heille ja ehkä muillekin? Olet ehkä suunnitellut ostavasi minulle asunnon. Minulla on aika kallis maku vastaanottamieni, ei onneksi antamieni, lahjojen suhteen. Voi olla, että tällä kertaa saa jäädä ne "läheisten asunnot" ostamatta ja joudut ehkä ottamaan jonkin verran lisää lainaakin. Esim. Kimi pyytää vanhasta kämpästään 12,4 miljoonaa. Mä en siis tosiaan halua asua missään Kimin vanhassa kämpässä. Ties mitä Jennin tai Kimin amiskavereita sinnekin tunkee...

Tarvitsen ehdottomasti uuden asunnon koska minulla on allergioita. Tunnen myös ahtaan paikan kammoa, joten tilaakin pitää olla. Ennenkuin lähdet ostelemaan mitään, ota yhteyttä. Tai parempi ehkä, että tilaan itse sen uuden talon ja lähetän sitten vaan ne maksusitoumukset sinulle. Näin sinulta säästyy paljon vaivaa.

• sirpamaikkarilta
        dlksöhfs kirjoitti:

"ainaki lähipiirille," että ostat asuntoja heille ja ehkä muillekin? Olet ehkä suunnitellut ostavasi minulle asunnon. Minulla on aika kallis maku vastaanottamieni, ei onneksi antamieni, lahjojen suhteen. Voi olla, että tällä kertaa saa jäädä ne "läheisten asunnot" ostamatta ja joudut ehkä ottamaan jonkin verran lisää lainaakin. Esim. Kimi pyytää vanhasta kämpästään 12,4 miljoonaa. Mä en siis tosiaan halua asua missään Kimin vanhassa kämpässä. Ties mitä Jennin tai Kimin amiskavereita sinnekin tunkee...

Tarvitsen ehdottomasti uuden asunnon koska minulla on allergioita. Tunnen myös ahtaan paikan kammoa, joten tilaakin pitää olla. Ennenkuin lähdet ostelemaan mitään, ota yhteyttä. Tai parempi ehkä, että tilaan itse sen uuden talon ja lähetän sitten vaan ne maksusitoumukset sinulle. Näin sinulta säästyy paljon vaivaa.

Se mun lähipiiri tarkottaa ainoastaan äitiä ja kahta veljee. Tosin jos alat suhteeseen jommankumman veljen kanssa ni sitte säki hyötyisit asiasta. Sori! =(

Mut osaan mä kavereillekki olla tosi höveli ja antelias. Ne sais kivoja lahjoja koko ajan. Mä LUPAAN kertoa heti jos voitan lotossa ton summan. Voit sitte alkaa mun kaveriks. =)

• dlksöhfs
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Se mun lähipiiri tarkottaa ainoastaan äitiä ja kahta veljee. Tosin jos alat suhteeseen jommankumman veljen kanssa ni sitte säki hyötyisit asiasta. Sori! =(

Mut osaan mä kavereillekki olla tosi höveli ja antelias. Ne sais kivoja lahjoja koko ajan. Mä LUPAAN kertoa heti jos voitan lotossa ton summan. Voit sitte alkaa mun kaveriks. =)

Mä alan sun kaveriksi sitten jos voitat ja lupaan pysyäkin kaverinasi niin kauan kun rahaa riittää.

Mietin sitä veljiesi kanssa suhteeseen ryhtymistäkin, mutta valitettavasti minun täytyy todeta, etten voi ruveta homoksi asunnon takia. Siitä joutuisit maksamaan paljon enemmän kuin voit edes voittaa. Olen siitä pahoillani. Uskon kuitenkin, että löydät jonkun toisen ko. tehtävään.

Uskon, että minusta ja miljoonistasi tulee vielä hyviä ystäviä.

• sirpamaikkarilta
        dlksöhfs kirjoitti:

Mä alan sun kaveriksi sitten jos voitat ja lupaan pysyäkin kaverinasi niin kauan kun rahaa riittää.

Mietin sitä veljiesi kanssa suhteeseen ryhtymistäkin, mutta valitettavasti minun täytyy todeta, etten voi ruveta homoksi asunnon takia. Siitä joutuisit maksamaan paljon enemmän kuin voit edes voittaa. Olen siitä pahoillani. Uskon kuitenkin, että löydät jonkun toisen ko. tehtävään.

Uskon, että minusta ja miljoonistasi tulee vielä hyviä ystäviä.

ala suhteeseen mun veljen kaa. Tosin se helpotti elämää hyvin paljon. Niistä kun ei kumpikaan myöskään suostu alkamaan homoksi vaikka mä olen aika monta kertaa pyytäny. Itse asiassa! Taidanpa asiasta suivaantua ja jättää heidät perinnöttömiksi!

Näin asiaa tarkemmin mietittyäni tulin siihen tulokseen etten ala kaveeraamaan kenekään muun kuin Setaan kuuluvan kanssa. Joten olen syvästi pahoillani. Sinusta ja miljoonistani ei tullut ystäviä.

• dlksöhfs
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

ala suhteeseen mun veljen kaa. Tosin se helpotti elämää hyvin paljon. Niistä kun ei kumpikaan myöskään suostu alkamaan homoksi vaikka mä olen aika monta kertaa pyytäny. Itse asiassa! Taidanpa asiasta suivaantua ja jättää heidät perinnöttömiksi!

Näin asiaa tarkemmin mietittyäni tulin siihen tulokseen etten ala kaveeraamaan kenekään muun kuin Setaan kuuluvan kanssa. Joten olen syvästi pahoillani. Sinusta ja miljoonistani ei tullut ystäviä.

Setaan kuitenkin, ei siihen homo tarvitse olla. Mut keskustellaan tästä sitten lauantaina enemmän.

• Tämä aloitus

kuvastaa aika hyvin maailman meininkiä. Jaetaan, ostellaan ja tuhlataan ennen kuin on jotain mitä jakaa, ostaa ja tuhlata. Tapa sekin.

• ghhksjdfl

Jos jakaa, ostelee, tuhlaa ja menettää kaiken mielessään, voi elää kuin entinen miljonääri mutta saamatta tai menettämättä penniäkään.

• Siitä ei ole
        ghhksjdfl kirjoitti:

Jos jakaa, ostelee, tuhlaa ja menettää kaiken mielessään, voi elää kuin entinen miljonääri mutta saamatta tai menettämättä penniäkään.

ainakaan haittaa kenellekään.

• Lahtjoittaisin kaikki rahat äkkiä pois, ellen voisi jo alun perin kieltäytyä niistä. Olen kuullut ja lukenut niin monta kertaa, että raha tekee vain onnettomaksi eikä sillä ainakaan onnea voi ostaa. Että parempi se varmaan olisi pysyä vaan persaukisena ja onnellisena...

• parikymmentä

biokaasulaitosta ympäri Suomea. Ehkä.

Johonkin järkevään kuitenkin sijoittaisin, jossa sekä eettiset arvot, että bisnes kohtais.

• pipnip

Ostaisin kakkostalon jostain lämpimästä maasta, itselleni.
      Avustaisin sisaruksia mikäli tarvitsisivat taloudellista tukea. Heidän lapsilleen perustaisin jonkinlaisen rahaston jolla tukisin heidän tulevia opiskeluitaan ja itsenäistymistään.
      Suuren lohkon tuosta voittopotista laittaisin eläintensuojeluhdistyksille, todennäköisesti puhuttaisiin parista miljoonasta. En usko että itsekseni tuollaista summaa edes ehtisin käyttää ja kun perillisiä ei jää niin mielelläni käyttäisin ne eläinten hyväksi.

Jaa, yhden ystävän kohtaloon puuttuisin niin että ostaisin asunnon hänelle hänen valitsemaltaan paikalta ja kehottaisin toteuttamaan uhkapuheensa siipan jättämisestä. Mielenkiinnolla seuraisin onko naisen puheissa perää vai uhkaileeko vain miehelle saadakseen tahtonsa perille joissain heidän suhdettaan hiertävissä asioissa. Todennäköisesti mies muuttaisi perässä tähän valmiiksi maksettuun asuntoon jatkamaan muijansa rahoilla elämistä. Eli se siitä suunnitelmasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe