Voiko työtön itse työllistää itsensä?

asialliset kommentit!.

Miksi ei pohdita uusia keinoja työllistyä työmarkkinoille
kun suuressa joukossa vois ideat kehttyä, jopa uusiksi laiksi,

VOISIKO TYÖTÖN ITSE TYÖLLISTÄÄ ITSENSÄ?

8

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos rupeaa yrittäjäksi.

Jos idea on hyvä, siihen saa jopa starttirahaa.

• esim. vaikkapa

Työttömien kurssituksen tai maahanmuuttajien majoituksen ja kurssituksen alalle.
      Johan tulee rahaa!
      Ehkä on yhteisistä rahoista pois muttei se sinua haittaa. Tosin vaarana on kilpailijat jotka ei ole rehellisiä, epärehdit keinot pitää tuntea jotta saa työkkäristä itselleen ne kurssitettavat tai maahanmuuttajat heitä jakavilta.
      Hae vielä starttirahaa niin ei ole niin riskiä!

• kait aletaan

vähitellen kiinnittää huomiota, että tämä sn. valmentava koulutus, joka sisältää mm. uimahalli- ja kuntosalikäyntejä, museoihin tutustumista ja sen sellaista, loppuu vähitellen.
        Mutta maahanmuuttajissa on potentiaalia eli perusta kielikylpylä.

• siinä joku

3 kk raja ? Sen jälkeen voi. Ainakin korotettu ansio-osa ja työmarkkinakoulutustuki pitää olla plakkarissa ensin. Mut sitten. Jos yritys ei menesty niin sitten pitää olla varmaan hyvät selventäjänlahjat et saa tukea taas.

• Realisti.

Kuka maksaisi osaamattomuudesta?

• osaamattomuus...

Osaamattomuudesta maksetaan korkeita palkoja ;

vanhanen, katainen, tarja, pena jne....

• kukaan maksa

Hei, työtön ei tarkoita samaa kuin sinä, kommenttisi tasosta päätellen tokaluokkalainen kun kuitenkin kirjoittaa osaat.

Jos sinä oletkin niin tyhmä, että osaamisesi (jota sinulla ei kyllä ole kuin vittuiluun ja siitä ei kyllä kukaan maksa) häviäisi päivässä heti kun joudut työttömäksi, niin ei se muilla katoa.

Sellianen, joka tulee työttömien palstalle pätemään, on itse mitätön paska. Hyi helvetti, jos tuollainen vähäjärkinen kusipää on oikeasti jossain töissä, toivottavasti suljetulla osastolla sairaalassa kuitenkin.

Ap:lle: Mieti mitä osaat, ja jätä näiden paskojen kommentit omaan arvoonsa. Niille kannattaa näyttää, itsekin sain harjoittelussa vitutuksen aikaan osaamalla lähes kaiken paremmin kuin vakkarit. Osaamisen avulla voi löytyä yllättäviäkin juttuja, itsekin työllistin itseni harrastuksen pariin. Nyt välillä olen koulutuksessa, mutta jatkan taas jos en oikeaa työtä löydä ja olen saanut työstäni erinomaista palautetta. Sen tuottavuus vain ei ole kovin hyvää, pitäisi moninkertaistaa markkinat. Yrittäjyys ei ole ainoa vaihtoehto, myös freelancer vaihtoehdon voi tutkia. Itselläni ei tähän tulot riittäneet, siinä oli alaraja että sai freelancer verokortin. Sellainenkin vaihtoehto on, että työskentelee kotona työkorvauksella, tästäkin on itsellä kokemusta. Sain silloin soviteltua päivärahaa ja kyllä se omalla kohdalla ihan joustavasti meni.

Nuo jotka sanovat ettei osaa, ovat itsetunto-ongelmaisia rakkauden ja kannustuksen puutteessa koko lapsuutensa eläneitä kakaroita. Jokainen osaa jotain. Siihen, että tulee toisia haukkumaan ja kehumaan itseään, ei tarvita mitään osaamista, eikä todelliset osaajat olekaan niin tyhniä, että moiseen alentuisivat, ne ovat niitä wonnabe-osaajia, joille oikeat osaajat nauravat ja siksi purkavat tääll katkeruuttaan. He ovat kyllä ytlistan kärjesssä, vaikka eivät sitä keltaiselta nesteeltä itse huomaa. Puolisonkin työpaikalla oli yksi tuollainen, pääsivät siitä eroon. Ei hommat miellyttäneet, niin surffaili netissä kirjoittelemassa eri palstoille. Oli sitä mieltä, että hän osaa enemmän kuin uskotaan. Nyt näyttää osaamistaan kilometritehtaalla.

• ei ilman rahaa.

Olkaa realisteja.

Yrittäminen vaatii rahaa.
      Työttömällä harvoin on rahaa.
      On hiton vaikea yrittää millään alalla, jos ei ole rahaa.

Persettä voit myydä ilman lainoja kyllä !
      - ilmeisesti tähän pyritään.

Kokomus halua vetää ilmaiseksi perseeseen työttömiä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe