Vakavasti?

totella vai ei

Onko afrikkalaisen miehen uhkaukset otettava todesta? Siis vai uhoavatko he kuten yleensä miehet kaikkialla?
Kun uhkaus tulee madalletun äänen kanssa ja siinä hetkessä kylmät väreet kulkee läpi, mutta onkohan ne tosissaan?
Tämä afrikkalainen (ei tummaihoinen)on päättänyt ottaa minusta vaimon (siis niinkuin todella oikeesti päättänyt, ei ihan suomessa toimita noin) ja hän on voimakkaasti käyttänyt sanoja (englanniksi), että hän varoittaa minua antamasta itseäni (vartaloani) muille miehille.
Tehän jotka olette afrikkalaisen miehen kanssa tiedätte heidän tapansa.
Hän ei ole mustaihoinen ja on kristitty.
Ja ettei nyt lortoksi haukuttaisi niin en koskaan heittäydy sänkyyn jos en seurustele ja ole vakavissani.

12

973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ishalfhalskfhlk

Jos toi ei ole provo niin...
      Karkuun ja äkkiä!
      Jos tossa vaiheessa pitää miettiä onko uhkaus otettava tosissaan niin... huh huh.

Kai nyt itse ainakin ymmärrät pysyä kaukana, oli se kulttuuri mikä tahansa!!!!!!!!!!1

• Marokko,tunisia

tms?...ottaisin sinuna uhkailut vakavasti.

• pelätä..

suomalaisia tikkupaskaäijiä, he ovat aggressiivisia ja äkkiarvaamattomia väkivallan suhteen. Mediassa ollut paljonkin tapauksia viimevuosina.

• uhkauksia

tyyppi on sinulle esittänyt?
      Jos on uhannut pitää vehkeensä piilossa, huokaise helpotuksesta. Jos taas on uhannut fyysisellä väkivallalla, tee ilmoitus poliisille.
      Uhoavatko ja uhkailevatko sinua yleensä miehet kaikkialla? Outoa.
      Sinuna hankkiutuisin kauas mokomasta murahtelijasta.

• onnimanni.

Anteeksi vaan, mutta alkoi naurattaa sun juttu. Jos tuollainen kaveri on olemassa, niin mita suotta paatasi vaivaat.

Han on tosi outo, eika kanssakayminen tuollaisen kanssa varmastikaan kiehdo ketaan.

• kysymys...

Kysyt "totella vai ei?"

Siis hetkinen. Totella vai ei?

Onko sinulle ihan ajateltavissa oleva vaihtoehto, että rupeat vaimoksi jollekin tyypille, joka uhkailemalla yrittäää pakottaa sinua siihen? No, ihana unelma-avioliittohan siitä varmaankin sukeutuisi. Ja kannattaa myös ehdottomasti olla uskollinen tällaiselle ihmissuhdeterroristille ja säästää itseään häntä varten. Kohta hääkellot kalkkaavat ja elämäsi ihanin päivä koittaa. Näinhän uhkailuun yleensä on tapana reagoida, ei suinkaan ottamalla yhteyttä poliisiin. Saanko kysyä henkilökohtaisen kysymyksen? Oletko vajaaälyinen?

• vastaus XXX

En ole vajaaälyinen, höpsö!
        No noo, tämän tekee vaikeammaksi se kun olen tuntenut hänet piakkoin pari vuotta muttemme ole päässeet kunnolla yhteen.
        Ja hän on todella ollut ihana ja kiltti mutta nyt on alkanut näkyä noita piirteitä.
        Siksi vain kysyin. Ja ehkä olen vain niin luottavainen ihmisten suhteen, että ajattelen olleen hällä paha päivä ja suutuksissaan noin uhkaillut.
        Joku aiemmin kysyi muistaakseni mistä hän on, hän on kotoisin etelä-afrikasta ja on vaaleaihoinen ja kristitty.
        Mutta olen tullut tulokseen ettei todella kannata lähteä yhteiselle tiellä hänen kanssaa, voi nimittäin tulla herkästi nyrkki silmään.
        Hänen aikaisempi vaimonsa on kuollut; tuli vain mieleen, että sattuiko hän katsomaan joitain muuta miestä, no tämä näitä ajatelmia.
        Viisainta kääntyä takaviistoon vasemmalle.

• ihmeessä
        vastaus XXX kirjoitti:

No noo, tämän tekee vaikeammaksi se kun olen tuntenut hänet piakkoin pari vuotta muttemme ole päässeet kunnolla yhteen.
        Ja hän on todella ollut ihana ja kiltti mutta nyt on alkanut näkyä noita piirteitä.
        Siksi vain kysyin. Ja ehkä olen vain niin luottavainen ihmisten suhteen, että ajattelen olleen hällä paha päivä ja suutuksissaan noin uhkaillut.
        Joku aiemmin kysyi muistaakseni mistä hän on, hän on kotoisin etelä-afrikasta ja on vaaleaihoinen ja kristitty.
        Mutta olen tullut tulokseen ettei todella kannata lähteä yhteiselle tiellä hänen kanssaa, voi nimittäin tulla herkästi nyrkki silmään.
        Hänen aikaisempi vaimonsa on kuollut; tuli vain mieleen, että sattuiko hän katsomaan joitain muuta miestä, no tämä näitä ajatelmia.

takavasemmalle, jso henkikultasi on sulle arvokas.

• ajatus.
        vastaus XXX kirjoitti:

"Viisainta kääntyä takaviistoon vasemmalle."

Ja erittäin nopeasti!

• leikkiä..
        ajatus. kirjoitti:

"Viisainta kääntyä takaviistoon vasemmalle."

Ja erittäin nopeasti!

Lähde kun vielä voit..
        Itse olen samassa tilanteessa. Ollut yhdessä muutamia vuosia (4). ei naimisissa mutta vakavasti kuitenkin. Nyt pitäisi päättää yhteistä elämää. Olisin lähdössä pois mutta uhkailtu tappamisella..jos lähden "ilman syytä" ja tuhlannut hänen aikaansa. Pitää yrittää rauhassa ja yrittää parhaansa..Kyllä. Minua on lyöty muutaman kerran. EI pahasti mutta jäljet se on jättänyt sydämeen. Mies sanoo että ne on aina ollut minun vikojani..yleensä mustasukkaisuudesta johtuen.

Jos jatkan ja annan luvan itselleni olla onnellinen. MOlemmat joutuu muuttumaan ja unohtamaan. Tulevaisuuteni voisi olla onnellinen.
        Tai jos lähden..voi olla kohtaloni. Tai sitten olen vielä onnellisempi sen toisen kanssa.

Joten viestiketjun aloittaneelle: älä muutaman vuoden päästä mieti samoja asioita kuin minä vaan lopeta suhteenne heti jos se alkaa näyttää sellaiselta missä et halua olla/miestä jota pelkäät.
        Voimia sinulle!

• Ketjun aloittaja
        leikkiä.. kirjoitti:

Lähde kun vielä voit..
        Itse olen samassa tilanteessa. Ollut yhdessä muutamia vuosia (4). ei naimisissa mutta vakavasti kuitenkin. Nyt pitäisi päättää yhteistä elämää. Olisin lähdössä pois mutta uhkailtu tappamisella..jos lähden "ilman syytä" ja tuhlannut hänen aikaansa. Pitää yrittää rauhassa ja yrittää parhaansa..Kyllä. Minua on lyöty muutaman kerran. EI pahasti mutta jäljet se on jättänyt sydämeen. Mies sanoo että ne on aina ollut minun vikojani..yleensä mustasukkaisuudesta johtuen.

Jos jatkan ja annan luvan itselleni olla onnellinen. MOlemmat joutuu muuttumaan ja unohtamaan. Tulevaisuuteni voisi olla onnellinen.
        Tai jos lähden..voi olla kohtaloni. Tai sitten olen vielä onnellisempi sen toisen kanssa.

Joten viestiketjun aloittaneelle: älä muutaman vuoden päästä mieti samoja asioita kuin minä vaan lopeta suhteenne heti jos se alkaa näyttää sellaiselta missä et halua olla/miestä jota pelkäät.
        Voimia sinulle!

Samoin hänkin sanoo minulle, että hän on tuhlannut aikaansa minuun jos eroamme.....
        Miten sinä aiot päästä lähtemään? Oletko turvassa jos lähdet?
        Olisitko onnellinen hänen kanssaan jos vain jäät ja jatkat elämääsi hänen kanssaan?
        Minun "mieheni" sanoo aina, että hän on sydämellinen ja kiltti ja antaa mulle kaiken JOS VAIN MINÄ TEEN AINA KUIN HÄN HALUAA.
        Joskus ajattelen, että hän on narsisti.
        Yritän todella päästä hänestä mutta en tiedä onnistuuko, kun hän jatkaa kuin ei mitään vaikka hetki sitten hän olisi kuin ymmärtänyt, että jatkamme eri suuntiin.
        Kiitos, voimia sinulle myös.

• aloittaja
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Samoin hänkin sanoo minulle, että hän on tuhlannut aikaansa minuun jos eroamme.....
        Miten sinä aiot päästä lähtemään? Oletko turvassa jos lähdet?
        Olisitko onnellinen hänen kanssaan jos vain jäät ja jatkat elämääsi hänen kanssaan?
        Minun "mieheni" sanoo aina, että hän on sydämellinen ja kiltti ja antaa mulle kaiken JOS VAIN MINÄ TEEN AINA KUIN HÄN HALUAA.
        Joskus ajattelen, että hän on narsisti.
        Yritän todella päästä hänestä mutta en tiedä onnistuuko, kun hän jatkaa kuin ei mitään vaikka hetki sitten hän olisi kuin ymmärtänyt, että jatkamme eri suuntiin.
        Kiitos, voimia sinulle myös.

Tosiaankin..Olemme puhuneet asioista avoimesti. viimeksi tänään. Hän sanoi, että ei tarkoita todellakaan uhkailuillaan mitään. Sanoo vaan mitä sylki suuhun tuo kun on vihoissaan. Yritin sanoa, että en halua pelätä tulevaisuudessani vaan haluan turvallisen suhteen. Kaikki pitäisi unohtaaa ja yrittää parhaansa jatkossa. Niin kai pitäisi. ei parisihde ole leikkimistä, se on kai yrittämistä ja taistelua kaiken hyvän eteen?!?! Kaikki ovat, siis sanan mukaan kaikki..ovat suhdettani vastaan, ja ovat sitä mieltä että tämä on väärin. Väärää kohtelua.Mutta itse sitä muistaa vaan hyvät ajat ja ajattelee että tästä voisi tulla jotain. Kunhan vaan unohtaa kaiken..kaiken. ja jatkaa uudelleen.'' Miten sinulla menee nyt ja miltä sinusta tuntuu? haluaisin todella kuulla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe