Vaikeaa erota

sonu^^

Eroaminen todella vaikeaa kun ollaan seurusteltu yli 6 vuotta, oltu pari vuotta kihloissa, sekä asutaan yhdessä.
Musta tuntuu että en osaa kuvitella elämää ilman toista kun toiseen on niin tottunut. Mä en tunne miestä kohtaan sellasta rakkautta kun pitäs, mä toki välitän siitä mutta en sillä tavalla. Meillä ei oo sitä fyysitä läheisyyttä ollu pitkään aikaan, mies kyllä haluais mutta mä vaan torjun sen kokoajan, joka tuntuu mustakin pahalta. Halittelua ja sellasta on muttei sitä.
Mielestäni mun mies ei enää huolehdi itsestään, ei ulkonäöstään tai hygieniastaan, joten se ei ulkonäöllisesti sytytä mua lainkaan. Joskus se tuntuu vastenmieliseltä.
Musta tuntuu että mun elämä menee hukkaan sen kanssa kun suhteesta lähteminen tuntuu niin vaikeelta ja kun mieskään ei edes haluis erota, se haluaa vaan yrittää. Musta tuntuu että koska mä en anna miehelleni "sitä" niin se tavallaan kostaa mulle sen olemalla pois kotoa..eli tää on jatkuvaa oravanpyörää. Onko muilla vastaavia ajatuksia, ois kiva kuulla??

5

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

"Mielestäni mun mies ei enää huolehdi itsestään, ei ulkonäöstään tai hygieniastaan, joten se ei ulkonäöllisesti sytytä mua lainkaan. Joskus se tuntuu vastenmieliseltä."

Keskustelepa asiasta hienotunteisesti, jos olet varma ettei hygienia tai muu kiinnosta. Masentaako miestä tai tekeekö liikaa töitä? Pitäisi joku kohtuus olla töissäkin että jaksaa huolehtia itsestä.

• suhteessa

Tiedän tunteen että elämä menee niin sanotusti hukkaan toisen kanssa. Rakkauden määrä kai sen lopulta ratkaisee haluaako jäädä vai lähteä. Tuskin se nyt pelkästään siitä miehesi hygieniasta on kiinni kuten edellinen kommentoi. Suhde on siis lässähtänyt, parempi todeta se fakta niin pääsee ehkä eteenpäin asiassa. Miksi ei ole olemassa testiä jonka avulla tekisi päätöksen? Voihan niitä vaikuttavia asioita (masennus, töiden määrä) ollakin mutta on myös surullista että pitää jäädä tällaiseen lässähtäneeseen suhteeseen koska se elämä TOSIAAN menee ohi.vaikeita päätöksiä.

• lovea

anna lovea vaan miehelles,se tekee ihmeitä.Naiset ovat niin itsekeskeisiä seksin suhteen.Ei se ole mikään mussutus keino tuo seksin pihtaaminen.Olet itsekeskeinen ja ajattelet vain itseäsi,siinä ongelma.

• juttu....

Yhdessä 6 vuotta. Tuntuu etten enää rakasta häntä. Häpeän myöntää että joskus jopa häpeän häntä. Hänen ulkonäköään, tapojaan. Sitten koitan ajatella, että on minussakin vikani, mutta silti.... En halua häntä seksuaalisesti. Toki seksiä harrastamme, mutta en silloin oikeastaan halua häntä, vaan lähinnä sitä seksiä. Mies myös tekee koko ajan töitä ja vähät välittää mistään suhteeseen liittyvästä. Onko tämä turhaa ajan hukkaamista? Toisaalta suhteesta lähteminen tuntuu myös pahalta. Ja jotenkin mietin, että riittääkö tämä eron syyksi? Pitäisikö vielä koittaa? Ihastun joskus baareissa ollessani toisiin miehiin ja silloin en edes ajattele omaa miestäni. Onko se vaan lopetettava koko suhde???

• Repecca76

Kirjoitukset tuttuja,mutta minua mies ei viehätä enää,ja halut hävinneet kokonaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe