nettideitit..

kokemusko..

jos kaikki naiset lopettas nettideitit,loppus turhat sydän surut.Sillä nettideittien miehet on oppineet että ahas netistä saa naisia..jotkut ihan kehuvat työpaikoillaan mitä tehty jne..helppoa melkein kuin pros.. ja sit naiset itkee perään, kun äijä treffaa jo toista.

Kukaan ihminen voi niin saamaton olla ettei livennä löydä kumppania itselleen.Ja näkeekin mitä saa millaisen ei tartte haaveissa elää.
Voi että kuinka monta ihmistä odottaa oikeetaan lopun elämää katkeroituu ja jää lopulta yksin.
Nuoret ovat asia erikseen niille nettideittailu on ihan suotavaa mutta mun mennään alle -40 ja ja yli niin aika paljon eronneita katkeroituneita ja muuta sekaan mahtuu.Siellä löytyy ne pahimmat kierrättäjät ja naiset ammamme niille lisää mahkuja jatkaa.Mihin tästä maailmasta on kadonnut välittäminen ja rehellisyys, sitoutuminen, ei mulle ainakaan paljoa anna yhdet illat ja typerät deitit jotka hakee vaan sitä yhtä.Pitääkö tästä ulkomailta hakea kohta mies itselleen tai muuttaa vaikka jenkkilään.Pitää!!perhe ja muu tärkeää..Jokainen tietää itse mikä tärkeää.Alati vaihtuvat nettideitit levittää tautejakin.Jokainen tekee mitä lystää eikä tää oo saarna vaan näkemys.
Kertokaa asiallisia kokemuksia, suruista, iloistakin saa joskus lukea.Joskus onnistaa.terv.prinsessa jonka kenkä katosi..

4

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katosi...

> terv.prinsessa jonka kenkä katosi..

Ehkä sulta katosi siinä samalla jotain muutakin.
      On helvetti kumma kun suomalainen mies haukutaan aina paskaksi. Oli tilanne mikä tahansa.

Ehkä tosiaan sinun pitäisi lähteä sinne jenkkilään. Helvetti, tollasia miesvihaajia ei kukaan halua.

• Toivorikas

Eivät suinkaan kaikki miehet ole saalistajia. On rehellisiäkin miehiä, jotka todella etsivät sielunkumppania. Ja tämän kirjoittaja on keski-ikäinen nainen, joka tavannut hyviä aitoja tyyppejä netissä.

• meille vanhoille kääkille

Minä taas ajattelen, että mitä ne nuoret siellä palstoilla tekee kun ne liikkuu enemmän ulkona, käy bileissä ja ravintoloissa jne, joissa tapaa ihmisiä.

Meikäläinen -50 taas ei enää jaksa kapakoita, joskus käyn jossain pubissa juttelemassa ystävien kanssa, ehkä muutaman kerran vuodessa. Työpaikan reissuilla käyn, joskus risteilyllä ja siinä se. Missä niitä miehiä sitten tapaa? Etenkin pienellä paikkakunnalla? Ei muitan kuin työkavereita eikä kuormasta viitsi syödä. Tästä asiasta tulee lähes joka nettitreffeillä puhe, miten vaikeaa tässä iässä on tavata vapaita vastakkaisen sukupuolen edustajia. Miten ja missä?

Minä olen tavannut netin kautta miehiä, joita en koskaan missään tapasi muuten. Kun välimatkaa on kymmeniä ja satoja kilometrejä, missä me oltaisiin kohdattu. Sieltä saa valkata vielä tupakoimattoman ja samat harrastukset omaavan.

Mukavia, tavallisia, suomalaisia miehiä. Rehellisisä ja välittäviä. Ei ole kuin hyviä kokemuksia. Kaikkien kanssa ei juttu jatku eikä sille voi mitään. Pakkeja on annettu ja saatu. Enkä etsi enää mitään avio/avopuoisoa vaan mukavaa kumppania arkeen ja juhlaan.

Tuota "saamis" juttua en ymmärrä ollenkaan kun on kyse aikuisista ihmisistä. Kyllä naisenkin saa tehdä mieli seksiä. Jos ukko on niin tyhmä, että moisilla työpaikalla kehuu, sehän osoittaa hänen oman tyhmyytensä ja sivistymättömyytensä ja työpaikan tason.

Itse tapasin viime viikonloppuna kivan miehen, meillä oli oikein mukava ilta. Olisin varmaan mennyt hänen luokseen yöksi (kun kutsuttiin) mutta mulla oli vielä muu meno siinä niin en voinut. Taidan kutsua hänet nyt viikonloppuna luokseni.... miksi naisen pitää puutteessa kärvistellä ja kortsut on keksitty.

• ei jummarra

En minäkään ymmärrä taudeista vuohkaamista. Kyllähän jokainen vastuullinen aikuinen huolehtii itse itsestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe