sinkkupoika

Tatjaana-45

Poikani on 25v. tumma,hoikka,pikä ja hyvännäköinenkin. Mistä mahtaa johtua kun tytöt ei ole olleet hänestä kiinnostuneita? Laittaa ruokaa,pitää kotinsa siistinä ym.Ei polta,käy töissä.. Millaisista pojista tytöt tykkää?
Poikani ei ole koskaan seurustellut.

11

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono selvännäkijä

"Laittaa ruokaa,pitää kotinsa siistinä ym.Ei polta,käy töissä.."

Nuo ovat ihan normaaleja juttuja, joista ihmisen pitäisi suoriutua ihan
      itsensäkin tähden. Eivät ole siis mitään ihmeellisiä ominaisuuksia,
      koska suurin osa täyttää nuo ehdot.

"Poikani on 25v. tumma,hoikka,pikä ja hyvännäköinenkin. "

Tuo hyvännäköisyys on kovin suhteellista. Luultavasti jokainen äiti
      pitää poikaansa hyvännäköisenä, vaikka hän ei sitä pojan ikäisten naisten
      silmissä olisikaan.

Ehkä poikasi on tylsä, "jäykkis" tai jotenkin muuten luonteeltaan
      omituinen? Vaikea sanoa, kun ei tunne kyseistä miestä.

• tatjaana45

Poikani on muidenkin mielestä hyvännäköinen! Ja ei ole kauhean ujo. On kaupan kassalla töissä tällä hetkellä. Käy bilettämässä melkein joka viikonloppu. Ehkä se huono puoli hänessä on sitten se että hän on luonteeltaan rauhallinen,sanavarasto hänellä on heikonpuoleinen. Eiks nykyajan tytöt voi tehdä aloitetta esim,baarissa?

• hulkster
        tatjaana45 kirjoitti:

Poikani on muidenkin mielestä hyvännäköinen! Ja ei ole kauhean ujo. On kaupan kassalla töissä tällä hetkellä. Käy bilettämässä melkein joka viikonloppu. Ehkä se huono puoli hänessä on sitten se että hän on luonteeltaan rauhallinen,sanavarasto hänellä on heikonpuoleinen. Eiks nykyajan tytöt voi tehdä aloitetta esim,baarissa?

töissä kaupassa kassana? hahahah :D luuuseri

• Tatjaana-45
        hulkster kirjoitti:

töissä kaupassa kassana? hahahah :D luuuseri

Mitä naurat? Luuseri??? Hän valmistuu tänä keväänä tradenomiksi.. tähtäimessä myymäläpääliköksi..tms.

• Parit faktat mistä se johtuu.

Hän ei oikeasti ole "komea" vaikka sä niin luuletkin. Jopa mulle on sanonut oma äitini ja pari muutakin ihmistä että olen komea, mutta sisäinen realistini tietää että sitä en ole enkä ikinä tule olemaan.
      Toisekseen hän on myös varmasti todella ujo joten on aivan sama millaisia muita hyviä ominaisuuksia hänellä on. Koska jos olet ujo niin et lähesty naisia ja aletaan puhumaan lottovoitosta jotta löydät naisen joka lähestyisi aivan tavallisen tai jopa vähän tavallista rumempaa miestä.
      Kolmantena voisin sanoa, että jos hän käy töissä, ei polta eikä muutenkaan ole mikään hirveä bilehile(?) niin hän on suurimman osan tuohon ikäryhmään kuuluvien naisten mielestä tylsä ja sehän ei käy. Miehen pitää olla vähän villi ja suuria seikkailuja luova maailmanmatkaaja jotta naisten silmät alkavat kiiltämään.

On tietenkin mahdollista, että sen poikas löytää naisen joka haluaa ujon, ruman ja tylsän miehen, mutta itse en ole ikinä kuullut tälläisiä naisia olevan. Siksi olen itsekin hyväksynyt paikkani tässä maailmassa.
      Itse omaan siis myös nuo 3 hienoa ominaisuutta.

• Mies(29v)

Ajattelekohan myös oma äitini minusta noin, toivottavasti ei, sillä en halua että tästä ikisinkkuudestani joutuu muutkin kärsimään lisäkseni.

Tarkemmin kun funtsii, niin vamhempani varmaankin välillä miettivät kelpaamattomuuttani naisille. Toimeentulo, ulkonäkö ja muu sosiaalinen kanssakäyminen ihmisten kanssa kun on ihan normaalia. Tai voi olla että luulevat minua homoksi.

• mies 27v

Itse myös toivon, että perheeni ei murehdi minun ikisinkkuutta. Tämä yksineläminen on sellainen asia, että ei sitä kukaan viitsi edes perhepiirissä ottaa nykyään puheeksi, koska luonnollisesti en halua siitä keskustella.

Varmasti kuitenkin esim. oma äiti joskus miettii, onko hän kenties tehnyt jotain väärää kasvatuksessa, kun oma poika on pariutumisen suhteen niin "outo".

En kyllä tähän ikään mennessä vieläkään käsitä, miten ihmeessä ihmiset oikeen tuntuu pariutuvan niin helposti. Ei minulla ole koskaan ollut mitään todellista mahdollisuutta edes tutustua yhteenkään naiseen, koska ei sopiviin naisiin törmää arkielämässä. Ilmeisesti merkittävä syy on siinä, että en käytä alkoholia minkä johdosta en vietä aikaani yökerhoissa. Suomessa ei mitä ilmeisemmin voi pariutua, paitsi alkoholin avulla.

• MMies

...tyytyä mihin tahansa kurppaan, vaan odottaa että parempi tulee vastaan?

• ThinkingWhileDrinking

Itsekin taidan kuulua tähän ryhmään. Oikeasti henkisesti kiinnostavia naisia ei vain ole tullut eteen. Minun ulkonäkökriteerit eivät ole mitenkään erityisen tiukat. Riittää, että pitää itsestään huolta ja arvostaa terveyttään.

Itsensä arvostaminen tuntuu olevan juuri se juttu, mikä monelta neidiltä puuttuu. Käyttäytyvät kuin tuuliviirit aina kiinnostavampaa miestä odotellen.

Hyvin moni ihminen tuntuu tyytyvän siihen mitä eteen tulee, mikä selittää monien tuttujenkin parisuhteet sekä avioerotilastot. Minä en tee sitä virhettä. Kun 'se oikea' löytyy, jonka kanssa juttu luistaa eikä naikkonen ole ollut kaiken kansan huvi, niin olen valmis panostamaan juttuun 100%. Olen hitaasti lämpeävää sorttia.

Ja aloitteita on viime aikoina tullut naisten tahoilta baarissa, mutta yleensä naisten henkinen taso on osoittautunut ongelmaksi. Pitäisi yrittää iskeä se ujompi ja hiljaisempi nainen, joka ei edes näytä kiinnostumisen merkkejä - ei onnistu.

Itse ajattelen aivoillani en kasseillani.

• fhfghgfhjg

...välttämättä kiinnostunut naisista. Aika usein homojen äidit ihmettelevät miksei pojalla ole jo naisystävää, mikä on kun tytöt eivät tykkää, vaikka se on oikeasti niin päin että naisia riittäisi mutta poika itse ei tykkää.

Jos kuitenkin on hetero, hän ei ole vaan itse tehnyt asian eteen tarpeeksi (on ujo, passiivinen tai vaikestilähestyttävä tai liikkuu paikoissa joissa ei tapaa naisia) tai olet arvioinut hänen komeutensa väärin.

• Tatjaana-45

Ei hän ole homo,on kertonut että naiset kiinnostaa,ja kyllä hän on komea,usko tai älä. Käy baareissa joka viikonloppu eli tapaa naisia. Ehkä hän ei vaan osaa jutella tyttöjen kanssa sellaisista asioista joista tytöt tykkää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe