Onkohan Sinulla, miehellä nuorella ollut ikävä, aavistuksen verran edes, tai pieni kaiho?
Eihän tässä pikku hetkeen olla nähty ja jutusteltu.
Lämpöisiä ajatuksia ja auringonsäteitä lähtee täältä luoksesi :)
Nähdään taas!
Minä täällä taas
8
1182
Vastaukset
- on ollut...
ja on edelleen kova ikävä. En tiedä oletko sinä se kohde, mutta näkemistä odotan:)
- rakastunut_
koska viimeksi nähtiin ja paljonko on ikäeroa ?:)
tuskin Sinä se olet Hän mut pakko kysyä..
ikävä - no...
rakastunut_ kirjoitti:
ikäväei tämä varmaan mulle ollut, "meillä" on ikäeroa tietääkseni vaan pari vuotta ja minä olen se vanhempi. Näkemisestä on vierähtänyt tovi, mutta näemme vielä:)
- ap.
En olekaan kohteesi :) Eikä tuo toinenkaan. Minä nukun ihan hyvin. Oon iloisella mielellä, kuuntelen linnunlaulua ja nautin ihanista kevätpäivistä ja päivistä joina saan nauraa päivänsäteen kanssa :) (voiks noin sanoa miehestä?)
rakastunut_ kirjoitti:
ikäväLuin viestisi ja mietin olenko hän...jos olet, ajattelen sinua koko ajan, ja kun näin sinut töissä...en tiedä mitä tehdä. Olisin halunnut paljon enemmän mutta onko meillä mahdollisuutta?
- minä.
rakastunut_ kirjoitti:
ikäväMinulla on ikävä myös sinua (jos olet hän), olemme molemmat varattuja ja paljon paljon muuta...olisin nyt valmis menemään loppuun asti jos saisin toisin päättää...
- ikäeroa on taas
rakastunut_ kirjoitti:
ikävämut ikävä on, kun ei oo oikeestaan nähty moneen kuukauteen..
- tämä...
****** kirjoitti:
Luin viestisi ja mietin olenko hän...jos olet, ajattelen sinua koko ajan, ja kun näin sinut töissä...en tiedä mitä tehdä. Olisin halunnut paljon enemmän mutta onko meillä mahdollisuutta?
tuolle rakastuneelle_ eli oletko mies? Jos olisit nainen, niin sulla olisi sopivasti kirjaimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733