Johnny Horton

hortoilen

On meinaan JOHNNY HORTON nousemassa omaksi ykkössuosikikseni - ainutlaatuinen ääni ja hienot levytysvalinnat - Tomlinsonin kitarasäestys jne... 'First Train Headin South' ja 'I'm Coming Home' ovat niiden perushittien lisäksi todellisia aarteita.
Valitettavasti JH kuoli kolarissa v.1960.

9

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trouble

JOHNNY CASH oli Hortonin läheisimpiä ystäviä.
      Cash on kertonut heidän erilaisista luonteistaan ja ongelmistaan avoimesti kirjoituksissaan.

• GradyMartin

Ei ollut Tomlinson kitarassa kuin keikkabändissä. Grady Martin soittaa Hortonin Columbia-äänitteillä.

• jyrkein

Tunnutte diggaavan kaikkia nimejä,minä vaan kuuntelen. Muuten on tämä palsta vainajat-osasto.

• hortoilen

Gerald D. 'Tommy' Tomlinson oli mukana jo 11.4.1957 Hortonin Columbia-sessiossa ja hänen viimeisekseen jäi Hortonin toiseksi viimeinen sessio 11.3.1960.
        Tomlinsonin soittoa kuullaan useimmilla Hortonin Columbia-klassikoilla - Grady Martin oli toki mukana myös. (Lähde: Johnny Horton - The Discography').

• Korjauksen korjaus

Gerald D. 'Tommy' Tomlinson oli mukana Hortonin Columbia-sessioissa 1957-60.

• et halua tietää?
        jyrkein kirjoitti:

Tunnutte diggaavan kaikkia nimejä,minä vaan kuuntelen. Muuten on tämä palsta vainajat-osasto.

Et halua tietää kuka laulaa, mitä laulaa, kuka säestää, kenen säveltämä laulu ... sinä vain kuuntelet. Aika passiivista vastaanottoa. Etkö koskaan osta itse yhtään äänitettä?
        Kyllä artistin kuolema sinullekin merkitsee ainakin sitä, ettei hän enää levytä. Siitä voi ajattelun aloittaa uudelle seikkailullesi.

• Horttoni
    • JHorton

Johnny Horton on mun suosikki numero 1. Ostin sen alkuperäiset columbia vinyylit Hesassa siitä lasipalatsissa olleessa levyliikkeestä. Levyistä oli kaikista leikattu yksi kulma pois. Kuulemma jenkeissä tekevät niin, kun myyvät alennuslevyt halvalla.

• JHorton

Niin, vuosi oli 1984, kun levyt ostin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe