..etten ole sellainen kiltti vaimoke/äitykkätyyppi jona hän selvästi minua pitää tai tuntuu kovasti haluavan minun olevan. Rakastuin päätäpahkaa mieheen, hän tuntui vaaralliselta ja seksi oli kiihottavaa. Nyt kaikki on kuitenkin lässähtänyt. Hän haluaisi naimisiin ja lapsia ja on koko ajan ylikiltti lässynlää, niin että on alkanut oksettaa. Puhe ei tunnu tepsivän.
Miten selventää miehelle...
7
1030
Vastaukset
- LK.
Eli nyt kun mies ei enää tunnu "vaaralliselta", niin sulla alkaa kiinnostus loppumaan? Mitä sä sitten teidän suhteelta oikein loppupeleissä halusit? Sun ei auta kuin sanoa sille suoraan, että sä et halua lapsia, etkä halua olla kiltti vaimoke tyyppi. Sitten väännät sille rautalangasta mitä sä haluat. Oli se sitten uhkailua tai mitä tahansa tuohon "vaarallisuuteen" liittyykään.
- mikäs olis
Hyvä... Eli haluat parisuhteen vaarallisen miehen kanssa, eikä lapsia. Mitäs se vaarallisuus on, mikä puuttuu? Voithan pyytää sitä vaikka uhkailemaan sinua, olisko se hyvä alku?
- Se meinaa sitä et
miehessä on TRAIVIA,ja intohimoa,eikä ole sellanen vitun tylsä käppänä jo parikymppisenä.
- Paha nainen
Saman kokeneena. Ei millään haluais sanoa suoraan että sais painua hevon kuuseen, kun toinen rakastaa ja palvoo ja on kaikin puolin hyvä mies. En vaan kertakaikkiaan KESTÄ ENÄÄ! Olen ollut välinpitämätön, ilkeä ja tehnyt kaikkea, josta toisen pitäis kaiken järjen mukaan loukkaantua, mutta kun toinen rakastaa yli kaiken, niin antaa kaiken anteeksi ja odottaa, että tämä on vaan ohimenevää ja parempi aika odottee meitä. Pakko on kai ottaa järeet aseet käyttöön.
- nainen19-
Mist päin muuten oot?, just sun tyylisiä ystäviä kaipaisin!:) Ite Mansesta
- lällynlällynmiehet,YÖK!
En halua, että minua hellitään ja lellitään yms. paskaa. Minun pitää olla miehelle kuin ilmaa ja täysin merkityksetön. Mies ei ole naiselle vatuussa mistään. Miehen kuuluu haluta vain seksiä ja siihen pitäisi jäädä.
- nainen19-
Mulla on aivan sama tilanne!,ja oon jo niin vittuuntunut, haluisin vaan jättää sen,mutku en vaan pysty,ja oon niin jumissa:(!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774