oon aina ajatellu pettämisestä et se ei kuulu onnelliseen parisuhteeseen ja jotka sitä harrastaa ovat itsekeskeisiä paskiaisia vaikka se jäisikin yhteen kertaan. no, tosa kolmisen viikkoa sitten ulkopaikkakunnalla ryypätessäni lähdin yhden miehen mukaan ja sit tapahtui se mitä en ois voinu aatella ees sinkkuna tekeväni, sen verran kauhee ukko oli ja mua melk.20 vuotta vanhempi. oon seurustellu poikaystäväni kanssa vajaan vuoden, välillä erottu ja palattu yhteen. olen kertonut tapahtumasta hänelle. välillä hän ottaa sen puheeks, minkä ymmärränkin ja välillä ei tiedä mitä tehdä. oikeastaan en tiedä itsekään. mikä perkele mua vaivaa????
moraalisoijasta pettäjäksi
kuluttelen aikaa
2
406
Vastaukset
- mies 23
te naiset ootte. pari siideriä niin samantien olette valmiita lähtemään ensimmäisen vastaantulevan miehen touhukaveriks.. t. nähnyt tilanteen kahdesta eri asemasta.. petettynä sekä miehenä jonka kanssa on petetty.
- Mitennii
mikään sinua vaivaa. Ihan norminainen olet tämän päivän Lissujen ja Tiinojen joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944