Moikka! Kertokaahan rehellisesti, mitä ajattelette musta. Yleensä olen todennut, että ihmiset suhtautuvat muhun aika ristiriitaisesti :D
Olen parikymppinen nainen.
Ulkonäöltäni olen 170 cm pitkä, muodokkaan tiimalasin mallinen, omaan siis lantion, takapuolen ja tissit. Huolehdin kunnostani säännöllisesti, mutta en omaa sixpackiä tms. Hiukset ovat puolipitkät ja vaaleahkot, silmät siniset ja eloisat ja hymyilen paljon. Tykkään laittautua ja pukeutua naisellisesti, mutta yhtä hyvin voin lähteä liikkeelle meikittä ja verkkareissa tuntematta häpeää.
Osaan keskustella erilaisista aiheista ja olen aidosti kiinnostunut monista asioista. Ikääni nähden olen matkustellut paljon, kaikilla mantereilla, paitsi etelämantereella, joten osaan mielestäni katsoa elämää ja maailmaa aika eri näkökulmasta kuin useimmat ihmiset. Arvostan erilaisuutta, enkä pidä ihmisten lokeroinnista, mutta silti on nautinnollista välillä ruotia ihmisten omituista käytöstä, pukeutumista ym. En pidä epäaidoista ihmisistä, todellista rohkeutta on sanoa, mitä ajattelee ja olla, mitä oikeasti on, kaikkine vikoineen. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei muiden mielipiteitä pitäisi kuunnella ja arvostaa tai ettei ihmisen pitäisi pyrkiä kehittymään.
Luonteeltani olen itsellenikin välillä arvoitus :D
Voisi kai sanoa, että omaan aika erilaisia luonteenpiirteitä. Olen kiltti, huolehtivainen kohtelias ja huomaavainen. Olen kuitenkin myös ärhäkkä, suorasanainen ja ilkeäkin välillä. Toisaalta olen itsevarma ja vittuilevan röyhkeä, mutta myös hyvin herkkä. Olen heittäytyvä ja helposti innostuva ihminen, mutta arvostan perinteitä ja erilaisia tapoja. Tiettyjen asioiden suhteen olen todella ahkera ja ja toisten suhteen auttamattoman laiska. Pidän puhumisesta ja viihdyn ihmisten seurassa, mutta kaipaan myös paljon yksinäisyyttä ja omaa tilaa. Olen ikuinen romantikko, uskon rakkauteen, hellyyteen ja kauniisin sanoihin ja tekoihin. Toisaalta olen yllätyksellinen ja raju rakastajatar, joka ei pelkää uusia temppuja, enkä saa seksistä kyllikseni. Tarvitsen huomiota ja haluan, että mies osoittaa välittävänsä. Olen huumorintajuinen ja rakastan kunnolla nauramista, mutta osaan ottaa myös asiat tarvittaessa vakavasti. Olen myös hyvin tunteellinen ja itken lähes yhtä helposti kuin nauran. Suutun myös helposti, mutta yleensä olen helposti lepyteltävissä. Olen avoin ihminen, mutta paljasta todellisen sisimpäni ja luonteeni kaikkine arpine ja haavoineen vain harvoille, joihin todella luotan. Tiivistettynä olen siis kai ailahtelevainen ihminen, sekoitus hyvää ja pahaa, räiskyvyyttä ja rauhallisuutta.
Mielenkiinnonkohteisiini kuuluvat matkustelu ympäri maailmaa, musiikki, elokuvat, kirjallisuus, liikunta, eläimet, luonto ja elämän pienistä iloista nauttiminen.
Tietenkään tää kirjoitus ei kerro musta kaikkea, koska ihmistä ei voi tuntea ilman tutustumista, mutta yritin ainakin kuvata itseni mahdollisimman hyvin hyvine ja huonoinen puolineen. Mitäs aattelette?
Mitäs meinaatte?
25
1259
Vastaukset
- Hanki elämä,
ja joku nyht säälittävä jakautunut persoona.
- *tytsy*
Kiitos mielipiteestäsi, siitä huokui selkeästi syvällinen ajattelu :D
Juoruilussa ei ole mielestäni mitään pahaa, enkä ole tavannut vielä yhtäkään ihmistä, joka sitä ei tietyssä määrin harrastaisi. Ja persoonastani sen verran, että tiedän sen olevan monimutkainen, mutta eipähän ainakaan ole sieltä tylsimmästä tai kyynisimmästä päästä. Toivottavasti säkin löydät elämääsi sisältöä, muualtaki kuin ihmisiä nälvimällä.
Mukavaa illanjatkoa :) - Tulevaa aprillia
*tytsy* kirjoitti:
Kiitos mielipiteestäsi, siitä huokui selkeästi syvällinen ajattelu :D
Juoruilussa ei ole mielestäni mitään pahaa, enkä ole tavannut vielä yhtäkään ihmistä, joka sitä ei tietyssä määrin harrastaisi. Ja persoonastani sen verran, että tiedän sen olevan monimutkainen, mutta eipähän ainakaan ole sieltä tylsimmästä tai kyynisimmästä päästä. Toivottavasti säkin löydät elämääsi sisältöä, muualtaki kuin ihmisiä nälvimällä.
Mukavaa illanjatkoa :)No etpä sitten muuta ole.
Muista, että kun ihminen nauttii pienistä iloista, voi nauttia useasti.
Nostetaan hattua, kun tavataan jollei ole munia hatussa.
Mukavaa kevättä sinulle kuitenkin
- itse olen aika samanlainen
mä voisin myös allekirjoittaa nuo, ulkonäkö poikkee vähän.
En se silti mikään ihannenainen kelleen ole ollut.
Aika tusinatapaus, mitään isompia kehuja en oo saanut, ja en oikein odotakaan. paras kuitenkin omana itsenä, eikä teeskennellen. Mieluummin aito, kuin toisia tarkoituksella miellyttäjä. - tseralt
aika karseelta lörpöttelijältä ainakin vaikutat tekstisi pituuden perusteella.
- Hmph
Näitähän riittää.
"Minä olen tällainen, mutta tarvittaessa tuollainen. Minä osaan olla näin, mutta tarpeen tullen myös noin. Minä en tee näin, mutta joskus kuitenkin voin tehdä noin tai sitten en. Minulla on jalat ja kädet ja värilliset silmät, ja suu hymyilee paitsi silloin, kun ei hymyile. Mitäs tykkäätte. (Sanokaa nyt, että tykkäätte, ihan oikeesti nyt.)"
Tekstistäsi ei paljon käy selville, mutta rivien välien perusteella arvelen, että olet aikamoisen rasittava.- *lol*
(Y)
- hyvää...
..ollakseen totta!
- pasi-82
samaa ajattelin minäkin..kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.
- *tytsy*
Kiitos kaikille mielipiteistä. Halusin rehellisiä vastauksia ja niitä myös sain. Enkä tosiaan tullut tänne kehuja kerjäämään, kuhan huvin vuoksi koitin minkälaista keskustelua herätän. Samalla sain myös aika hyvän läpileikkauksen tästä porukasta, ketä täällä suomi24:ssa kirjoittelee :D
Niille, ketkä arvelivat mua ärsyttäväksi lörpöttelijäksi, voin sanoa olevani tyytyväinen, että osaan ilmaista mielepiteitäni, enkä ole hiljainen tuppisuu, jolla ei ole koskaan mitään sanottavaa mihinkään.
Enkä tosiaan kuvittele olevani mikään erityistapaus, enkä varsinkaan liian hyvä ollakseen totta :D Useimmiten sanon vääriä asioita väärinä aikoina, ja luonteenpiirteiltäni olen niin ailahtelevainen, etten itsekään aina pysy perässä :D Olen kuitenkin pikku hiljaa alkanut hyväksymään itseni kaikkine puutteineni ja pystyn kävelemään selkä suorassa sellaisena kuin olen.
Ja teille kaikille, ketkä kuvittelette, että kasvottomuus antaa teille valtuudet arvostella muita ihmisiä vaikka kuinka negatiivisesti, menkää itseenne pliis! On parempiakin tapoja purkaa omaa katkeruuttaan ja negatiivisuuttaan kuin muitten lyttääminen :)
Relatkaa vähän, ei nää kirjottelut oo niin vakavissaan tehtyjä, että niistä pitäis suuttua. Ja teille kaikille suosittelen, että menkää joskus kehitysmaahan töihin tai edes lomalle, niin huomaatte, että tässä maailmassa on vähän isompiakin ongelmia, kuin ne jotka ovat teidän omien napojenne ympärillä.
Mutta mukavaa ja aurinkoista kevättä teille kaikille tasapuolisesti :)- sasasasasasasasasasa
paistaa katkeruus läpi
- ....
sasasasasasasasasasa kirjoitti:
paistaa katkeruus läpi
Mikä näitä ihmisiä vaivaa, jotka itsestään tänne tollaisia listauksia laittaa.. Ainakaan itsevarmuudesta ei ole tietoakaan, jos tuntemattomilta täytyy täällä kysellä että "kelpaanko?". Tai sitten on pissiä niin paljon päässä että "kehukaa nyt vielä vähän".. Heh.
- toi sun
kirjotusasu vaan ottaa päähän. :D
ja sitä paitti turha ruveta jostai vitun afrikast selittää ku asutaa suomes. :)
mee sä sinne afrikkaa :D sanoo et eiks ookki kiva :D ku on lämmin jos oisitte kuussa ois kylmä. ":D"
taukki. ":)" - Viu viu
>
...vai kuinka se nyt menikään:
>
Jos halusit vain positiivisia kommentteja, sinun olisi pitänyt SANOA niin. Eivät kaikki pysty arvaamaan, että juuri sinä olet epävarmuuksissasi anomassa pelkkiä kehuja ja että ne rehelliset mielipiteet kirvoittavat sinusta vain lisää selittelyä ja mutkuttelua.
Ihan kiva, että olet pääsemässä murrosiän hormonimylläkän jälkeen jaloillesi ja että pystyt jo vähäsen hyväksymäänkin itseäsi. Nuo "huvin vuoksi" tehdyt mielipidetiedustelut kyllä paljastavat kirjoittajan ihan teiniksi vielä. Ja otsikkosi röhönaurun takana on selvästi paha mieli. - gaegaeg
Minusta vaikutat ihmiseltä joka tunnistaa omat piirteensä ja on sinut itsensä kanssa kaikkine mahdollisine piirteineen, olkoon hyviä tai huonoja. Kukaanhan ei ole täydellinen. Jos huomaa omat omituisuudet ja osaa niiden kanssa olla ja elää, niin se on harvinaisen tervejärkisen ihmisen merkki.
Mitä arvosteluun tulee: Jos täällä pyytää mielipiteitä asiasta kuin asiasta, niin ihan varmasti saa palautetta positiivista ja negatiivista. Ainoastaan ne palautteet voi ottaa todesta, mitkä on hyvin ajatuksen kanssa perusteltu, vaikka olisikin itse asioista eri mieltä. Rakentavia negatiivisia vastauksia taitaa vaan tulla todella vähän.
En sitten tiedä onko tämä rakentavaa. - *tytsy*
gaegaeg kirjoitti:
Minusta vaikutat ihmiseltä joka tunnistaa omat piirteensä ja on sinut itsensä kanssa kaikkine mahdollisine piirteineen, olkoon hyviä tai huonoja. Kukaanhan ei ole täydellinen. Jos huomaa omat omituisuudet ja osaa niiden kanssa olla ja elää, niin se on harvinaisen tervejärkisen ihmisen merkki.
Mitä arvosteluun tulee: Jos täällä pyytää mielipiteitä asiasta kuin asiasta, niin ihan varmasti saa palautetta positiivista ja negatiivista. Ainoastaan ne palautteet voi ottaa todesta, mitkä on hyvin ajatuksen kanssa perusteltu, vaikka olisikin itse asioista eri mieltä. Rakentavia negatiivisia vastauksia taitaa vaan tulla todella vähän.
En sitten tiedä onko tämä rakentavaa.Kiitos, että tiivistit pointtini paremmin kuin itse pystyin.
En siis tosiaan tarkoittanut, etteikö negatiivista palautetta saisi tulla ja oletinkin että sitä tulee, mutta palautteiden sisältö ei ole ollut kovin rakentavaa.
Kuka tahansa pystyy kirjoittamaan tänne, että olen kauhea juoruämmä tai turhanpäivänen kehujenkerjääjä, mutta se että osaa esittää mielipiteensä perustellusti ja rakentavasti on ihan oma taitonsa.
Kiitos siis tästä vastauksesta ja aurinkoista päivää kaikille :)
- ajw
eipä tullu suurempia vikoja esille tosta ainaskaan.
- että jos
ei oteta huomioon pituutta, niin muuten varmaan noin 90% naisista voisi kirjoittaa lähes tai täysin samanlaisen kuvauksen itsestään. Romantisoit itseäsi.
Ja painoasi et maininnut. Et myöskään rintojen, vyötärön ja lantion leveyttä tarkasti. - Mies44vuotta
Kaikin puolin kuullostat fiksulta naiselta. Olet saanut paljon arvokasta kokemusta matkustelun avulla.
Ainoita asioita mitä ei välttämättä kannata korostaa on "vittuilevan röyhkeä" sekä "ilkeä".
Muuten ominaisuutesi kuullostivat positiivisilta.
Vittulevan röyhkeällä käytöksellä et saavuta mitään.
Ilkeällä käytöksellä myöskään et saavuta mitään. Tai ehkä jotain. Ennenpitkää kuitenkin huonojen ominaisuuksien takia tehdyt teot kävelevät vastaan siinä missä hyvienkien.
Röyhkeys ei välttämättä ole sen enempää negatiivinen kuin positiivinenkaan piirre ihmisessä. Röyhkeyttä tarvitaan jollakin tapaa selviytyä joskus tukalista tilanteista.
Kaiken kaikkiaan toivon sinulle hauskaa ja antoisaa elämää! - kyselet?
Jos omaat nuo kaikki piirteet, olet lähes täydellinen. Sanat röyhkeä ja vittuleva tuo entisen avopulison mieleen jonka mielstä miehet on vain naisia varten,
- yks vaan
Sori vaikutat siltä ettei sulla oo ollu yhtään hoitoo tai miestä vielä tohon ikään mennessä. Joku sussa mättää, kaikesta huolimatta vaikutat hyvin epävarmalta. Se nyt on niin ja näin jos vaik sanoo"oon hyvännäkönen ja sopusuhtainen" ...Eli veikkaisin että oot melko harmaa persoona eikä miehiä vilise ympärillä. Tavallinenhan sä oot etkä mikään persoonallinen super-ihminen. Haluut vaan tehä itestäs nyt jotenki erikoisen ja saada kehuja kun et niitä tosi elämässä saa
- *tytsy*
yks vaan kirjoitti:
Sori vaikutat siltä ettei sulla oo ollu yhtään hoitoo tai miestä vielä tohon ikään mennessä. Joku sussa mättää, kaikesta huolimatta vaikutat hyvin epävarmalta. Se nyt on niin ja näin jos vaik sanoo"oon hyvännäkönen ja sopusuhtainen" ...Eli veikkaisin että oot melko harmaa persoona eikä miehiä vilise ympärillä. Tavallinenhan sä oot etkä mikään persoonallinen super-ihminen. Haluut vaan tehä itestäs nyt jotenki erikoisen ja saada kehuja kun et niitä tosi elämässä saa
No, kun kerran tälle linjalle taas lähdettiin, niin voin hyvin sitten kertoa vielä muutaman faktan itsestäni :)
Elämässäni on ollut sekä hoitoja että poikaystäviä. Miehiltä saan usein positiivista palautetta ulkonäöstäni ja luonteestani, joka ei ole mikään tyyppiä harmaavarpunen, vaan sanon asiat niin kuin ne mielestäni ovat, enkä esitä mitään mitä en ole.
Pidän itseäni ihan tavallisena tyttönä, en minään super-ihmisenä. Epävarmuuteni juontaa juurensa jo vuosien taakse, jolloin minua kiusattiin melko paljon. Se jättää aina jälkensä, mutta ihanien ystävien ja rakastavien miehien avulla olen päässyt jaloilleni ja tunnen itseni nykyään hyväksi ja kauniiksi ihmiseksi, joka pystyy myöntämään rehellisesti hyvät ja huonot puolensa.
Ja en tosiaan halua täällä tehdä itsestäni mitään numeroa, vaikka kaikkien näitten äkäisten kommenttien takia kirjoituksestani on tullut vähän turhankin iso juttu. Mutta ainaki kiva, että vastauksia on tullu, ajattelin et hyvällä tuurilla tulis ehkä pari, mut te ootte kaikki pistäny oikeen tuulemaan! - nii vien
*tytsy* kirjoitti:
No, kun kerran tälle linjalle taas lähdettiin, niin voin hyvin sitten kertoa vielä muutaman faktan itsestäni :)
Elämässäni on ollut sekä hoitoja että poikaystäviä. Miehiltä saan usein positiivista palautetta ulkonäöstäni ja luonteestani, joka ei ole mikään tyyppiä harmaavarpunen, vaan sanon asiat niin kuin ne mielestäni ovat, enkä esitä mitään mitä en ole.
Pidän itseäni ihan tavallisena tyttönä, en minään super-ihmisenä. Epävarmuuteni juontaa juurensa jo vuosien taakse, jolloin minua kiusattiin melko paljon. Se jättää aina jälkensä, mutta ihanien ystävien ja rakastavien miehien avulla olen päässyt jaloilleni ja tunnen itseni nykyään hyväksi ja kauniiksi ihmiseksi, joka pystyy myöntämään rehellisesti hyvät ja huonot puolensa.
Ja en tosiaan halua täällä tehdä itsestäni mitään numeroa, vaikka kaikkien näitten äkäisten kommenttien takia kirjoituksestani on tullut vähän turhankin iso juttu. Mutta ainaki kiva, että vastauksia on tullu, ajattelin et hyvällä tuurilla tulis ehkä pari, mut te ootte kaikki pistäny oikeen tuulemaan!sut syömään... ;)
- järki hoi
*tytsy* kirjoitti:
Ja en tosiaan halua täällä tehdä itsestäni mitään numeroa, vaikka kaikkien näitten äkäisten kommenttien takia kirjoituksestani on tullut vähän turhankin iso juttu. Mutta ainaki kiva, että vastauksia on tullu, ajattelin et hyvällä tuurilla tulis ehkä pari, mut te ootte kaikki pistäny oikeen tuulemaan!Huoh.. Kai voisit ystäviltäsi kysyä itsestäsi rehellistä palutetta itsestäsi. Jos kerran haluut saada jotain enemmän irti. Ethän sä nyt voi millään ton kuvauksen perusteella vetää jotain marginaalia että 48 % miehistä pitää minusta ja loput ei. Hengitä ja lopeta toi itsesi tarkkailu.
- kuulosti hyvältä
*tytsy* kirjoitti:
Ja en tosiaan halua täällä tehdä itsestäni mitään numeroa, vaikka kaikkien näitten äkäisten kommenttien takia kirjoituksestani on tullut vähän turhankin iso juttu. Mutta ainaki kiva, että vastauksia on tullu, ajattelin et hyvällä tuurilla tulis ehkä pari, mut te ootte kaikki pistäny oikeen tuulemaan!"Elämässäni on ollut sekä hoitoja"
Tohon tyssäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314