Nainen antaa kaiken anteeksi..

äiti1&7

Auttakaa naiset ja miehet ja KERTOKAA minulle, että minkälainen ihminen antaa kaiken anteeksi? Tai minkälainen suhde on, kun IHAN KAIKKI annetaan anteeksi?
Kerron sen verran, että tulin varatun miehen pyynnöstä (tyhmä kun olin ja olen) raskaaksi ja meille syntyi pieni vauva. Varatun miehen avopuoliso sai tietää asiasta. Antoi anteeksi. Mies käy tai kävi katsomassa salaa lastaan, puoliso kun ei antanut hänen lastaan tavata. No, taas painuttiin jossain vaiheessa pehkuihin. TYHMÄ OLEN! Joka tapauksessa vihelsin pelin jossain vaiheessa poikki. Mies oli kuitenkin huomannut, ettei halua elää päivääkään ilman meitä ja oli asiasta sanonut kotona. Ei siis oltu missään tekemisisssä oltu aikaan. Nainen sai kuitenkin miehen taas pyörtämään ja sama meno jatkui heillä.
Paljon tähän liittyy erilaisia mutkia, enkä todellakaan kaipaa itseni haukkumista. Paskaa olen saanut jo tarpeeksi päälleni. Mutta kertokaa miksi tai miten nainen antaa aina anteeksi ja suunnittelee heidän häitään KUUDETTA VUOTTA!!!
Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat vastaamaan asiallisesti.

220

44308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen^^

mä voisin yksinkertasesti kuvitella että se nainen on vaan ihan älyttömästi liian rakastunut siihen mieheen, ja tekee kaikkensa jottei menetä miestään, varsinkin jos ovat kauan yhdessä oleet tulee olemaan vaikeaa hyväksyä se ettei toinen yhtäkkiä enää haluakkaan olla yhdessä ja rakasta kun on sitä niin pitkään tehnyt..

mä ymmärrän teitä molempia, sä haluaisit kyseisen miehen itsellesikö? ja entinen ei halua luopua kun edelleen rakastaa..mies haluaisi olla siun ja lapsenne kanssa joten annat miehelle vain yhden vaihtoehdon, laita tiukille jos olet varma että sinä olet hänen valintansa..koska tässä tilanteessa mies tekee väärin teitä molempia naisia kohtaan..

• näin mä teen++++++

Kiitos ajatuksista. Sä tosiaan ymmärrät pointin. Nyt oon perjantaista lähtien ollut vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Joka toinen viesti on suurinpiirtein, että mun on ikävä teitä ja on paha olla. Kiitos sinulle ymmärtämisestä ja oikein tsempaavasta viestistä. =)

• kuka,mitä,häh
        näin mä teen++++++ kirjoitti:

Kiitos ajatuksista. Sä tosiaan ymmärrät pointin. Nyt oon perjantaista lähtien ollut vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Joka toinen viesti on suurinpiirtein, että mun on ikävä teitä ja on paha olla. Kiitos sinulle ymmärtämisestä ja oikein tsempaavasta viestistä. =)

minkälainen pohja teillä olisi tulevaisuudessa jos tämän miehen itsellesi saisit..siis voisitko luottaa ettei hän petä sinua ,vaikka kuinka sanoisi rakastavansa teitä..kokemuksesta voin sanoa,että joka kerran pettää,pettää toisenkin kerran..toivoisin,että pääsisit eroon tästä ihmisestä,koska loppujenlopuksi käteen jää luu...

• Kokenutta ei ahdistella

Silloin kun se mies eli lapsesi isä ei ole kenenkään kanssa naimisissa, niin silloin vaihtoehdot on: Joko on sinun ja lapsen kanssa tai sitten pysyy pelkästään sen toisen naisen luona ja maksaa sulle elatusmaksut ja lopettaa sinun häiritsemisen puhelimella, kuten myös että ei näe sitten lastaankaan, kun ei tapaile sinuakaan.

• Kokemusta on
        kuka,mitä,häh kirjoitti:

minkälainen pohja teillä olisi tulevaisuudessa jos tämän miehen itsellesi saisit..siis voisitko luottaa ettei hän petä sinua ,vaikka kuinka sanoisi rakastavansa teitä..kokemuksesta voin sanoa,että joka kerran pettää,pettää toisenkin kerran..toivoisin,että pääsisit eroon tästä ihmisestä,koska loppujenlopuksi käteen jää luu...

Kun minä tutustuin ja rakastuin naiseen,en tiennyt että hän oli samanaikaisesti kolmen jopa neljän miehenkanssa,eikä se minulle selvinnyt kun vasta meillä oli kolmelasta.Otin asianpuheiksi mutta ei se johtanut mihinkään,sillä vaimoni sanoo että sehän on suoritus joka unohdetaan kun on housutjalassa. Siis en minä sitoutuisi enää sellaiseen ihmiseen joka pettää,sillä se on helvetissä elämistä.Vaimoni jatkaa minun pettämistä,sillä hänelle ei yksimies riitä.

• kuka,mitä,häh kirjoitti:

ei pidä paikkaansa tuo sun sanonta.kaikkihan riippuu suhteesta millainen se on!

• ,,,

Nainen ei rakasta välttämättä miestä, mutta luulee miehen rakastavan itseään enemmän ja luulee pystyvänsä yhtäkkiseen tunteiden poistamiseen. Eihän se niin kyllä mene.

• omituista?
        Kokemusta on kirjoitti:

Kun minä tutustuin ja rakastuin naiseen,en tiennyt että hän oli samanaikaisesti kolmen jopa neljän miehenkanssa,eikä se minulle selvinnyt kun vasta meillä oli kolmelasta.Otin asianpuheiksi mutta ei se johtanut mihinkään,sillä vaimoni sanoo että sehän on suoritus joka unohdetaan kun on housutjalassa. Siis en minä sitoutuisi enää sellaiseen ihmiseen joka pettää,sillä se on helvetissä elämistä.Vaimoni jatkaa minun pettämistä,sillä hänelle ei yksimies riitä.

Ei minullekaan riittäisi yksi mies. Kivahan se olisi monen eri miehen kanssa olla. Mutta minulla nyt sattuu olemaan tunteet ja olen tämän yhden kanssa. Miksi? Vaikka tahtoisin kymmenen miestä? No niiden tunteiden vuoksi kun en tahdo satuttaa häntä. Ja entäs taudit ja niiden leviäminen? Ei se nyt kovin kiva ole kaikkia pussailla kalvon läpi. Mitään herpeksiä en taatusti suuhuni halua. Oletko miettinyt, mitä siinä teidän välillä leviää? Varmaan naisesi miehillä on myös muita naisia. Kaikkien kanssako käyttää aina kortsua? Vaikea uskoa kun tuollaisiin ihmisiin ei muutenkaan voi luottaa. Eivät yleensä arvosta ketään ja loppujen lopuksi eivät itseäänkään.

No, ei ole minun asia oikeastaan, mutta papaviruskokeessa kannattaisi naisen käydä, ettei tarvitse kohdunkaulansyöpään kuolla.

• teet miehellä

sellaisella miehellä joka ei osaa päättää? Murehdit vain miten joku toinen sinua vastaavassa tilanteessa antaa anteeksi. Sinusta tässä on kyse eikä toisesta naisesta yrität nyt vierittää päätöksenteon hänelle miksi? Sitten et ole tyytyväinen siihenkään.

• omituista
        kuka,mitä,häh kirjoitti:

Itse on nainen peättänyt itseään sekä toista miestä sekä hänen avo puolisoaan.

Siis kukaan muu ei ole pettänyt muut kuin se joka meni sänkyyn ja "kitisee" sen jälkeen.

Hankkiudu tosiaan eroon ja ala kasvamaan aikuiseksi jotta voit antaa itsellesi anteeksi.

• tahto?

Taitaa olla avovaimon hallussa.
        Siis haloo sä toinen nainen; jos mies haluaa olla sun kanssa, niin se tulee sun luo.

Miksi vääntää tosiasiaa muuksi? Äijä haluaa kovasti kaikenlaista, hässiä akkaa siellä täällä ja tehdä vauvoja, mutta palaa lopulta vaimon luokse. Haluatko jatkaa vetelän miehen kanssa ? Haluatko hänet oikeasti rinnallesi?

• Tiedän itsestäni
        kuka,mitä,häh kirjoitti:

Tuo, että pettää; "kerran pettää, pettää aina" -teoria ei pidä paikkaansa. Tai sitten olen poikkeus säännöstä, ja muutama muukin. Kyllä se vaan minusta on niin, että sitä pettää, jos suhteesta puuttuu jotain. Jos oikeesti rakastaa ja kunnioittaa toista - ja on tarpeeksi kypsä suhteeseen - ei sitä petä. Että kyllä sitä ihminen osaa uudelleenarvioidakin käytöstään ja arvomaailmaansa. Että siltä pohjalta en lähtisi tuota viestin aloittajan ongelmaa ratkoon...

• anteeks, anteeks, anteeks,
        tahto? kirjoitti:

Taitaa olla avovaimon hallussa.
        Siis haloo sä toinen nainen; jos mies haluaa olla sun kanssa, niin se tulee sun luo.

Miksi vääntää tosiasiaa muuksi? Äijä haluaa kovasti kaikenlaista, hässiä akkaa siellä täällä ja tehdä vauvoja, mutta palaa lopulta vaimon luokse. Haluatko jatkaa vetelän miehen kanssa ? Haluatko hänet oikeasti rinnallesi?

Kyllä tuolla miehellä taitaa olla vieläkolmas
        nainen jossain, ei se miksikään muutu.
        En ymmärrä en voisi olla kenenkään kanssa jos
        tietäisin että käy välillä jonkun toisen luona.
        ARVOSTA ITSEÄSI!

• aloittaja
        Tiedän itsestäni kirjoitti:

Tuo, että pettää; "kerran pettää, pettää aina" -teoria ei pidä paikkaansa. Tai sitten olen poikkeus säännöstä, ja muutama muukin. Kyllä se vaan minusta on niin, että sitä pettää, jos suhteesta puuttuu jotain. Jos oikeesti rakastaa ja kunnioittaa toista - ja on tarpeeksi kypsä suhteeseen - ei sitä petä. Että kyllä sitä ihminen osaa uudelleenarvioidakin käytöstään ja arvomaailmaansa. Että siltä pohjalta en lähtisi tuota viestin aloittajan ongelmaa ratkoon...

Ajattelen samoin. Minä itse petin aikasemmin. useastikin. Sitten se loppui, kun tajusin. Tajusin, ettei minun tarvitse. En voittanut sillä mitään. Eli KAIKKIEN kohdalla tuo sanonta ei todellakaan pidä paikkaansa. Mutta tää kun on sellainen yleistämis palsta, jossa päätavoite on purkaa pahaa oloaan muiden niskaan.

• kokemuksesta...
        kuka,mitä,häh kirjoitti:

että jos kerran pettää, pettää toisenkin ja minulle siitä on tullut ns. elämän tapa...

• puunena1

voiko nainen enää tyhmempi olla. hanki oma elämä ja mies.

• pettur
        kuka,mitä,häh kirjoitti:

totta joka sana...joka säkeistö..jokainen tuuli..jokainen myrsky..jokainen.joka painaa minut maahan aina..miksi naiset lyötte minua..miksi.petätte minua.. miksi.minua... vaikka rakastan sinua..vaikka rakastan sinua..lyöt minua..minä maailman.sinun takiasi siirtäisin..inä maailmaa vastaa sinun takiasi taistelisin..hakisin..kuun..taivaan vuoksesi..koska rakastaisin sinua..

• jepri
        Kokemusta on kirjoitti:

miten sul vast silloin selvis toi

• Jussi__777

Tuo, että pettää; "kerran pettää, pettää aina" -teoria ei pidä paikkaansa.

END

ok, kuvitellaa et tulee kunnon pano, sellane tyyppi jonka kans teil synkkää ja se haluu sut. Sä tajuut et voi elää ilima sitä, tapaks ittes vai läheks?

Ku o kerra alakan, seuraava o aina helepomp. Jos on vakuuttunu et vaihtoehtoja o harakiri tai uskollisuus, lähetemine o vaikeeta mut jos o tottuna lähtemää, harakiri ei tuu ees mielee.

.

• Mariaks

Olin myös itse vakavasti kannalla "kerran pettää, aina pettää." nyt minun on vain kuitenkin kumottava se sillä kun aloin seurustelemaan tämänhetkisen poikaystäväni kanssa sain kuulla että hän oli jossain aiemmassa suhteessa pettänyt, mutta kertoi minulle tarkalleen miksi ja miten siinä niin kävi. En nyt kuitenkaan jaksa kertoa sitä mutta vaikka kuinka vakaasti uskoin yllämainittuun fraasiin minun oli pakko oikein ajatella asiaa ja sitä kuinka rehellinen poikaystäväni oli ollut entiselleen tämän kyseisen pettämisen jälkeen. Joten "Jos kerran pettää, ei välttämättä toista sitä" ... RIIPPUU SUHTEESTA JA MIELIPITEISTÄ!!! -kiitos

• Mimosa**
        kokemuksesta... kirjoitti:

että jos kerran pettää, pettää toisenkin ja minulle siitä on tullut ns. elämän tapa...

...kokemuksesta että, vaikka kerran pettäisi niin se ei välttämättä toistu. Ei se ole mikään elämän laki että siinä niin käy. Itse aikoinaan nuorena petin miestäni...olin silloin parikymppinen ja nyt olen yli neljäkymppinen jo eikä ole sen jälkeen tullut mieleenkään pettää. Ihmiset aikuistuu ja viisastuu ja ei tarvii sellasia asioita sotkemaan elämäänsä. Kai mullakin oli olevinaan silloin siihen hyvä syy...ja miksi ei niitä syitä aina löytyisi jos niin haluaa, mutta itse en ainakaan halua. Sillä rikkoo vain itseensä vaikkei puoliso edes tietäisi koko asiasta.
        AP:eelle sanoisin että pyydä miestä päättämään. JOs hän oikeasti rakastaa sinua niin hän on valmis jäämään luoksesi, mutta jos hänellä on voimakkaita tunteita vaimoaan kohtaan niin hän ei ilmeisesti tule vaimoaan jättämään. On mahdollista että hän rakastaa teitä molempia omalla tavallaan eikä ole helppoa päättää...joten silloin pätöksen teko jää sinulle. Joko otat mitä saat ja tyydyt niihin murusiin tai jatkat elämääsi ja etsit miehen joka kuuluu vain sinulle.

• kotirouva
        Kokenutta ei ahdistella kirjoitti:

Silloin kun se mies eli lapsesi isä ei ole kenenkään kanssa naimisissa, niin silloin vaihtoehdot on: Joko on sinun ja lapsen kanssa tai sitten pysyy pelkästään sen toisen naisen luona ja maksaa sulle elatusmaksut ja lopettaa sinun häiritsemisen puhelimella, kuten myös että ei näe sitten lastaankaan, kun ei tapaile sinuakaan.

Joo, valinta näiden naisten välillä on miehen syytä tehdä, mutta kävi miten kävi, lapsen tapaamisoikeus ei kai mitenkään kuulu siihen, seukkaako äiti ja isä keskenään?? Siis jos isä HALUAA pitää yhteyttä lapseensa, ei kai sitä ole syytä estää vain sillä perusteella, että isä on pettänyt avovaimoaan lapsensa äidin kanssa (joka tiesi tilanteen)?? Onko nää nyt niitä "aikuisia", jotka ei omalta katkeruudeltaan osaa nähdä lapsen parasta? Mun mielestä myöskään avovaimon ei pitäisi estää miestään tapaamasta lastaan jos kerran "antaa anteeksi". Tietysti lapsen äidin kahdenkeskinen tapaaminen lienee sitten syytäkin kieltää, mikäli miehen lopullinen valinta kohdistuu tähän nyk. avokkiin...

• Lylah

Kyllä! Tunteet on samat täälläkin päin! Mieheni juuri jätti ja haluaisin hänet takaisin. Hän vaikka on loukannut minua monesti. Rakastan häntä liikaa, enkä millään haluaisi menettää häntä. Vaikka hän jopa käyttää kamaa välillä. Juu tiedän minäkin olen melko hölmö... Ja on satuttanut minua niin paljon... Silti uskon hänen olevan elämäni mies, mutta miksi? Ehkäpä se yksinäisyyden tunne pelottaa eniten erossa, kun on ollut pitkään yhdessä, tietää ja tuntee toisen tavat. Hän luultavasti on pettänytkin minua mutta en halua uskoa sitä ja siksi olen sulkenut silmäni kokonaan siitä ajatuksesta. Voiko ihminen tyhmempi olla?

• rjgierjh

vastaan täysin samalla tavalla (=

tsemppiä !! pärjäile (:

• 434334
        Jussi__777 kirjoitti:

Tuo, että pettää; "kerran pettää, pettää aina" -teoria ei pidä paikkaansa.

END

ok, kuvitellaa et tulee kunnon pano, sellane tyyppi jonka kans teil synkkää ja se haluu sut. Sä tajuut et voi elää ilima sitä, tapaks ittes vai läheks?

Ku o kerra alakan, seuraava o aina helepomp. Jos on vakuuttunu et vaihtoehtoja o harakiri tai uskollisuus, lähetemine o vaikeeta mut jos o tottuna lähtemää, harakiri ei tuu ees mielee.

.

Aina se pettäminen on helpompaa seuraavalla kerralla. Eli jos kerran pettää niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä pettää toistekin.

• RAMI PUSSINEN
        kuka,mitä,häh kirjoitti:

LAHOPÄÄ

• .........

Luulen että se ei osaa päästää irti miehestään, unelmastaan.
      aika säälittävää mieheltä ettei pääse irti jos haluaa... helposti ympäri puhuttavissa..

• tarkoitat?

Mitä tarkoitat, että helposti ympäri puhuttavissa?
        Mä kun olen kaikkeni jo tehnyt. Tai luulen tehneeni. Nyt vaan koitan jaksaa päivät edetä jollain tavalla ja huolehtia lapsista.
        Ärsyttää, kun en tosiaan ole ihminen joka antaa itseänsä tällä tavalla kuljettaa, vaan enemmänkin olen skeptikko ja pessimistinen.. Mutta kun olen niin sydämellä eläjä... ja ajattelija.. =(

• kun on
        tarkoitat? kirjoitti:

Mä kun olen kaikkeni jo tehnyt. Tai luulen tehneeni. Nyt vaan koitan jaksaa päivät edetä jollain tavalla ja huolehtia lapsista.
        Ärsyttää, kun en tosiaan ole ihminen joka antaa itseänsä tällä tavalla kuljettaa, vaan enemmänkin olen skeptikko ja pessimistinen.. Mutta kun olen niin sydämellä eläjä... ja ajattelija.. =(

kaksi naista. Siinä menee elämää ainakin kolmelta hukkaan, jos kunnon parisuhteen haluaa. Lapsi kyllä todennäköisesti ei tilanteesta kärsi, lapset on luotuja sopeutumaan, onneksi. Haluatko jahkailla kuolemaan asti, vai haluatko oikean parisuhteen, siinäpä ajateltavaa. 50 prossan arviolla, luulisin, että mies ei viihdy loppupelissä teidän kummankaan kanssa ja olisi parempi, että laittaisi nyt pari vuotta elämässään asioita järjestykseen, ennenkuin aloittaa minkäänlaista ihmissuhdetta ja perheenperustamista. Pakko on itse päättää, kenet jättää ja kenet ottaa.

• vaistoaa
        kun on kirjoitti:

kaksi naista. Siinä menee elämää ainakin kolmelta hukkaan, jos kunnon parisuhteen haluaa. Lapsi kyllä todennäköisesti ei tilanteesta kärsi, lapset on luotuja sopeutumaan, onneksi. Haluatko jahkailla kuolemaan asti, vai haluatko oikean parisuhteen, siinäpä ajateltavaa. 50 prossan arviolla, luulisin, että mies ei viihdy loppupelissä teidän kummankaan kanssa ja olisi parempi, että laittaisi nyt pari vuotta elämässään asioita järjestykseen, ennenkuin aloittaa minkäänlaista ihmissuhdetta ja perheenperustamista. Pakko on itse päättää, kenet jättää ja kenet ottaa.

Lapsi vaistoaa jo varhain kireän ilmapiirin.
        lapsen on vain yritettävä selvitä tilanteessa kuin tilanteessa.
        Matkaeväiksi saa sitten ongelmia myöhemmin..

• todet silmille
        tarkoitat? kirjoitti:

ja samalla miesrunkkarin rukkanen. Mies on viipula vaapula pomppuvieteri jolla ei ole mitään omaa tahtoa ja ei myöskään tulevaisuutta kuin naisen helmoissa joka passaa ja panettaa. Toisin sanoen se mies voi olla älykkö petaajakin; laskelmoinut että tässähän kaksi tosi tyhmää kantturaa. Lepertelee tarpeelliset molemmille kulloisenkin tilanteen mukaan ja saa ja pystyy pitämään molemmat tyhmät koukussaan. Käyttää häikäilemättä hyödykseen OMIA LAPSIAAN ("on ikävä läpyläpy lää) ja samaan aikaan vakio avovaimo järjestää miehelle hekumaa ja anteeksiantoa pitääkseen sen luonaan. Mies on luvannut sille avion mutta pitkittelee tekosyillä ja viivyttelee. Kaksi varmaa panoa, molempia voi pallotella mielin määrin. Ja jos saisitkin sen luoksesi, älä luule että mies jää pitkäksi aikaa. Leikkii hetken kotia kanssasi (ja lapsien) ja virittelee uutta verkkoa kodin ulkopuolelle. Kenties käy paneskelemassa ex-avoaan sinulta salaa. Niin se menee. Mies on jo karvansa, karvattomuutensa ja saamattomuutensa ja petollisuutensa näyttänyt. Suostu suosiolla kakkosreiäksi niin lapsillasi pysyy isukki ainakin näennäisesti. Vaikka ei se ole lapsistaan kiinnostunut vaan ihan muusta...?

• m.n.j
        kun on kirjoitti:

Lapsi on todellakin sopeutumisen mestari; koska ei ole vaihtoehtoa! Sopeutuminen ei tarkoita etteikö olisi kärsimystä. Kysy tätä keneltä tahansa itseään vähänkin enemmän reflektoivalta aikuiselta.

• Älykäs nainen
        todet silmille kirjoitti:

ja samalla miesrunkkarin rukkanen. Mies on viipula vaapula pomppuvieteri jolla ei ole mitään omaa tahtoa ja ei myöskään tulevaisuutta kuin naisen helmoissa joka passaa ja panettaa. Toisin sanoen se mies voi olla älykkö petaajakin; laskelmoinut että tässähän kaksi tosi tyhmää kantturaa. Lepertelee tarpeelliset molemmille kulloisenkin tilanteen mukaan ja saa ja pystyy pitämään molemmat tyhmät koukussaan. Käyttää häikäilemättä hyödykseen OMIA LAPSIAAN ("on ikävä läpyläpy lää) ja samaan aikaan vakio avovaimo järjestää miehelle hekumaa ja anteeksiantoa pitääkseen sen luonaan. Mies on luvannut sille avion mutta pitkittelee tekosyillä ja viivyttelee. Kaksi varmaa panoa, molempia voi pallotella mielin määrin. Ja jos saisitkin sen luoksesi, älä luule että mies jää pitkäksi aikaa. Leikkii hetken kotia kanssasi (ja lapsien) ja virittelee uutta verkkoa kodin ulkopuolelle. Kenties käy paneskelemassa ex-avoaan sinulta salaa. Niin se menee. Mies on jo karvansa, karvattomuutensa ja saamattomuutensa ja petollisuutensa näyttänyt. Suostu suosiolla kakkosreiäksi niin lapsillasi pysyy isukki ainakin näennäisesti. Vaikka ei se ole lapsistaan kiinnostunut vaan ihan muusta...?

Kyllä ihmetyttää suomalaisen naisen tyhmyys miesasioissa. Nainen luulee olevansa niskan päällä vaikka on oikeasti pelkkä panoalusta ja pelinappula. Liian usein kyseessä on ilman kunnollista isäsuhdetta kasvanut nainen jolla ei käsitystäkään millainen on vastuuntuntoinen mies. Sitten selitellään itselle ummet ja lammet eikä uskalleta myöntää, että ukkohan käytti minua hyväkseen ja kaikenlisäksi saattoi raskaaksi. Naisia on moneen junaan. Kouluttamattomat yh:t pitäisi pistää jonnekin pakolliselle itsensätuntemis-kurssille.

• tuhannesti
        todet silmille kirjoitti:

tuollaisia ihmisiä ihailen! Voi että kun osaavat sanoa osuvasti. Huomaan, kuinka elämäsi on ruusuilla tanssimista ja olet niin onnellinen että pian ihan räjähdät tuosta onnellisuudesta. Kaikkea hyvää toivon sinulle, olet osasi elämästä löytänyt. =)

• wwwwwwwwwwi
        Älykäs nainen kirjoitti:

Kyllä ihmetyttää suomalaisen naisen tyhmyys miesasioissa. Nainen luulee olevansa niskan päällä vaikka on oikeasti pelkkä panoalusta ja pelinappula. Liian usein kyseessä on ilman kunnollista isäsuhdetta kasvanut nainen jolla ei käsitystäkään millainen on vastuuntuntoinen mies. Sitten selitellään itselle ummet ja lammet eikä uskalleta myöntää, että ukkohan käytti minua hyväkseen ja kaikenlisäksi saattoi raskaaksi. Naisia on moneen junaan. Kouluttamattomat yh:t pitäisi pistää jonnekin pakolliselle itsensätuntemis-kurssille.

Osuit asian ytimeen, näillä naisilla ei todellakaan ole mitään käsitystä vastuuntuntoisesta miehestä. Kaikki tuo kertoo kuinka lapsuudenaikaisia käyttäytymis/ihmissuhdemalleja toistetaan, toistamasta päästyäkin!

Tuo ideasi pakollisesta itsetuntemuskurssista on todella hyvä ja kannatettava ja enemmän kuin tarpeellinen!

• todet silmille
        tuhannesti kirjoitti:

tuollaisia ihmisiä ihailen! Voi että kun osaavat sanoa osuvasti. Huomaan, kuinka elämäsi on ruusuilla tanssimista ja olet niin onnellinen että pian ihan räjähdät tuosta onnellisuudesta. Kaikkea hyvää toivon sinulle, olet osasi elämästä löytänyt. =)

mutta en tanssi kenenkään naisen varpaille koskaan enkä ruusuilla. Ne kuuluu antaa naisille, siis n a i s i l l e. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Onnellinen pystyn olemaan sekä parisuhteessa että ilman.

• kahden yh
        wwwwwwwwwwi kirjoitti:

Osuit asian ytimeen, näillä naisilla ei todellakaan ole mitään käsitystä vastuuntuntoisesta miehestä. Kaikki tuo kertoo kuinka lapsuudenaikaisia käyttäytymis/ihmissuhdemalleja toistetaan, toistamasta päästyäkin!

Tuo ideasi pakollisesta itsetuntemuskurssista on todella hyvä ja kannatettava ja enemmän kuin tarpeellinen!

joo, kun tuommoisen kurssin olisin tajunnut käydä 10 vuotta sitten, mutta ei oo auttanut kun elämän koulu, ja nyt vasta tajuan omat virheet, mitä olisinkaan ilman sitä koulua, hiomaton timantti

• MeNaiset
        Älykäs nainen kirjoitti:

"Nainen luulee olevansa niskan päällä vaikka on oikeasti pelkkä panoalusta ja pelinappula."

Minkä jälkeen sanoo 'minähän se olin joka siinä nussi. LOL!! :D,,,

• kuin sinäkin

Sinähän teet sitä samaa...
      Ihan oikeasti.Mikä on sinun syysi, että katsot tätä kelvotonta miestä?
      Onko hän karismaattinen?
      Vai onko sinulla huono itsetunto?
      Veikkaan jälkimmäistä.

• että teen samoin

En myönnä, että itsetunnossa olisi ongelmia. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia sen suhteen etteikö miehet tai jopa naiset olisi minusta kiinnostuneita.
        On vaikea selittää. Lapsen tai lasteni vuoksi. Ja siksikin, että on sitten tasan ainut mies joka on saanut mut rakastumaan itseensä. Kenenkään toisen kanssa en koskaan ole tuntenut samoja sydämen pompahteluja tai kun vatsassa menee pitkin poikin jotakin ylimääräistä kun hänet näen.
        Ei hän sen kummempi ole kuin suomalaiset miehet yleensäkään. Mutta jokin juttu on.

• sitten ihmettelet
        että teen samoin kirjoitti:

En myönnä, että itsetunnossa olisi ongelmia. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia sen suhteen etteikö miehet tai jopa naiset olisi minusta kiinnostuneita.
        On vaikea selittää. Lapsen tai lasteni vuoksi. Ja siksikin, että on sitten tasan ainut mies joka on saanut mut rakastumaan itseensä. Kenenkään toisen kanssa en koskaan ole tuntenut samoja sydämen pompahteluja tai kun vatsassa menee pitkin poikin jotakin ylimääräistä kun hänet näen.
        Ei hän sen kummempi ole kuin suomalaiset miehet yleensäkään. Mutta jokin juttu on.

sen toisen naisen tilannetta..mies vedättää teitä molempia ja on valinnut edeelleen kuitenkin aiemman naisensa. Eli sinulla on huonommat saumat häneen.

• saman tunteen

kuin sinä, elikkä jotain selittämätöntä yhteen kuuluvuuden ja sielujen sympatian tunnetta. olen ollut rakastunut todella mahtavasti ukkomieheen ja tiesin heti alettuani suhteen ettei hän jätä eukkoaan, mutta hyväksyin sen.
        Sitten yhden kerran soitellessamme hänen vaimonsa kuuli puhelun ja siihen tuli äkkipysäys.. sillä kertaa.
        Mutta tämä miespä ei pystynytkään "elämään ilman minua"..
        Yhteyden pito jatjuu edelleen, mutta syvän ystävyyden merkeissä.

• Lisbet

Oliskohan niin, että kun "vatsassa menee pitkin poikin" syy löytyykin siitä, että Mies on varattu. Joskus se hyvä itsetunto voi tehdä tepposet, eikä olekkaan niin hyvä miksi sitä luulee? En tarkoita nyt loukata, vaan oman kokemuksen kautta muistan monta vuotta sitten, kuinka "valloittavalta" tuntui pokata varattu mies. Eikä sillä ollut rakastumisen kanssa mitään tekemistä. Vaan se pönkitti omaa huonoa itsetuntoa ajatella, että "Tuo IHANA mies on varattu ja kuitenkin MINÄ olen se, jota hän janoaa, pettää juuri MINUN kanssani avovaimoaan tai vaimoaan". Kaikki on itsensä pettämistä. Tänä päivänä en missään tapauksessa olisi miehen kanssa, joka on varattu, enkä petä omaani (olen varattu), koska tiedän miten sellanen hajottaa ihmistä. Mutta niinhän se on, ettei mikään ole niin yksiselitteistä. Joskus ehkä täytyy tehdä miten sydän sanoo...vai miten se oli?

• tietää
        saman tunteen kirjoitti:

kuin sinä, elikkä jotain selittämätöntä yhteen kuuluvuuden ja sielujen sympatian tunnetta. olen ollut rakastunut todella mahtavasti ukkomieheen ja tiesin heti alettuani suhteen ettei hän jätä eukkoaan, mutta hyväksyin sen.
        Sitten yhden kerran soitellessamme hänen vaimonsa kuuli puhelun ja siihen tuli äkkipysäys.. sillä kertaa.

suhteestanne...Minulla oli varattu mies, jota rakastin..kuuluimme yhteen..varsinkin seksi oli parasta mitä ikinä olin kokenut..vaimo haukkui minut usein...mies jatkoi tapailua kanssani viisi vuotta..ihana mies..kuuluimme yhteen..syksyllä sain aikaiseksi lähteä pitkään kestäneestä avioliitostani..jätin oman puolisoni..tiedätkö mitä..se ihana rakastaja jätti minut melkein heti ja
        vaimolle soitettuani tämä vastasi naukuvalla äänellään:älä viitsi enää, sinä et tiedä oikeasta rakkaudesta mitään...he elävät "onnellisena" kuten ennenkin ja pitävät kahvikutsujaan ystävilleen..onneksi nyt pakon edessä silmät aukenivat..toisinaan olen katkera, mutta se menee ohi..

• positiivisesti
        tietää kirjoitti:

suhteestanne...Minulla oli varattu mies, jota rakastin..kuuluimme yhteen..varsinkin seksi oli parasta mitä ikinä olin kokenut..vaimo haukkui minut usein...mies jatkoi tapailua kanssani viisi vuotta..ihana mies..kuuluimme yhteen..syksyllä sain aikaiseksi lähteä pitkään kestäneestä avioliitostani..jätin oman puolisoni..tiedätkö mitä..se ihana rakastaja jätti minut melkein heti ja
        vaimolle soitettuani tämä vastasi naukuvalla äänellään:älä viitsi enää, sinä et tiedä oikeasta rakkaudesta mitään...he elävät "onnellisena" kuten ennenkin ja pitävät kahvikutsujaan ystävilleen..onneksi nyt pakon edessä silmät aukenivat..toisinaan olen katkera, mutta se menee ohi..

vaimo minusta mitään. mies oli niin fiksu ettei paljastanut minua kaikista uteluista huolimatta.
        Vaimo on väkivaltainen ja olin miehelle henkireikä ja sitä olen vieläkin ilman seksuaalista kanssakäymistä, olemme todella hyviä ystäviä.
        en tahdokkaan hänen jättävän vaimoaan vaikka heidän liitto on minun mielestä aivan mahdoton. minä en ole katkera vaan kiitollinen ettäsain kokea jotakin TODELLA ainutlaatuista hänen kanssaan. vanha fraasi "päivääkään en vaihtaisi pois".

• terapeutti sanoo
        saman tunteen kirjoitti:

Kilpailet, uhmakkaasti teetkin :mua miespä ei pystynytkään elämään ILMAN MINUA, todistaa sen.
        Et kestä häviötää, itsetuntosi ei kestä, sinun ON PAKKO tuntea että tuo mies ei voi elää ilma MINUA, siis olen ARVOKAS hänelle, ja vieä on matkaa sillä haluan TODISTAA että olen ARVOKKAIN hänelle?
        Miksi sinun on todistettava itsellesi että olet arvokas henkilö ja sitä vielä kaiken lisäksi varatun äijän kanssa?
        Tuhon tietä kuljet, mene terapiaan ja selvitä itsellesi kuka olet ja miksi näin teet?

• petetyn tie
        Lisbet kirjoitti:

Oliskohan niin, että kun "vatsassa menee pitkin poikin" syy löytyykin siitä, että Mies on varattu. Joskus se hyvä itsetunto voi tehdä tepposet, eikä olekkaan niin hyvä miksi sitä luulee? En tarkoita nyt loukata, vaan oman kokemuksen kautta muistan monta vuotta sitten, kuinka "valloittavalta" tuntui pokata varattu mies. Eikä sillä ollut rakastumisen kanssa mitään tekemistä. Vaan se pönkitti omaa huonoa itsetuntoa ajatella, että "Tuo IHANA mies on varattu ja kuitenkin MINÄ olen se, jota hän janoaa, pettää juuri MINUN kanssani avovaimoaan tai vaimoaan". Kaikki on itsensä pettämistä. Tänä päivänä en missään tapauksessa olisi miehen kanssa, joka on varattu, enkä petä omaani (olen varattu), koska tiedän miten sellanen hajottaa ihmistä. Mutta niinhän se on, ettei mikään ole niin yksiselitteistä. Joskus ehkä täytyy tehdä miten sydän sanoo...vai miten se oli?

Non minäkin koin mieheni rakastajattaren käytöksen, hän ei välittänyt pätkääkään minusta vaan käyttäytyi juuri noin oikein triumfilla, että sainpas sun ukkos olemaan sulle uskoton, olen parempi kuin sinä, siitähän se johtuu.'Hänellä oli aivan oikeasti kova tarve pönkittää itsetuntoaan, sen ymmärsin käytöksestäsä ja kun puhuimme toistemme kanssa.
        Mutta tuo tapaus oli kyllä aivan karmea, yksi elämäni karmeimmista, ja vaikka nämä kaksi eivät pitkään tapailleetkaan, niin en voinut unohtaa tuota naista ja sen ilkeilyjä.
        Vähitellen se johti eroon, ja hyvä niin, nyt on helpompi hengittää kun ei kukaan pakota minua osallistumaan kilpajuoksuun johon en mistään hinnasta halua osallistua.

• ikinä antaisi

moista anteeksi. Sellainen ukko sais mennä sen uuden luo, sais vielä kengän kuvan persuksiinsa lähtiäisiksi. En ymmärrä, tyhmä rakkaus kai antaa kaiken anteeksi. Siis tyhmä, sellanen joka ei tajua, ettei ole haluttu loppupelissä, vaikkei mies sitä pystyisikään kertomaan. Mee ja tiedä...

• vierestä seurannut

Ihan näin alkuun voin kertoa että lapseni siittäjä sai maiharin kuvan ohimoon ennen lähtöään kun vieraissa kävi ja jäi kiinni.
        Mutta mutta.. Sano sille tötterölle että menee naimisiin ja on onneton tai sitten miettii ihan aikuisten oikeesti mitä elämältään haluaa. Jos toinen sen ylipuhuu jäämään ni sitte menköön. Ei yksinhuoltajan elämä hullumpaa ole ja eiköhän niitä isä-ehokkaita myöhemmin löydy. Ainaski mulle löyty.
        Sitä en kiellä etteikö me akat tolloja oltas nöissä asioissa, sokeita suorastaan. Unohetaan oma paras kun ei uskalleta myöntää tosiasioita ittellemme. Määrättömästi paskaa ei kannata ottaa niskaan ja sitähän se avokas ittelleen kerää kun sen miehen vonkas takas vaikka toinen sano ettei halua jatkaa. En todellakaan hauku ketään atia halua syyllistää vaan tsempata eteenpäin. Jotenkin ne asiat aina lutviutuu, joskus ottaa vaan pirun pitkään ja sinkeelle.

• Lisbet
        vierestä seurannut kirjoitti:

Ihan näin alkuun voin kertoa että lapseni siittäjä sai maiharin kuvan ohimoon ennen lähtöään kun vieraissa kävi ja jäi kiinni.
        Mutta mutta.. Sano sille tötterölle että menee naimisiin ja on onneton tai sitten miettii ihan aikuisten oikeesti mitä elämältään haluaa. Jos toinen sen ylipuhuu jäämään ni sitte menköön. Ei yksinhuoltajan elämä hullumpaa ole ja eiköhän niitä isä-ehokkaita myöhemmin löydy. Ainaski mulle löyty.
        Sitä en kiellä etteikö me akat tolloja oltas nöissä asioissa, sokeita suorastaan. Unohetaan oma paras kun ei uskalleta myöntää tosiasioita ittellemme. Määrättömästi paskaa ei kannata ottaa niskaan ja sitähän se avokas ittelleen kerää kun sen miehen vonkas takas vaikka toinen sano ettei halua jatkaa. En todellakaan hauku ketään atia halua syyllistää vaan tsempata eteenpäin. Jotenkin ne asiat aina lutviutuu, joskus ottaa vaan pirun pitkään ja sinkeelle.

Ei enempää oikeemmin vois aisoita sanoa. Välillä nauran, välillä olen raivoissani itselleni, kuinka tollo sitä osaakaan olla. Mikä IHME niissä äijissä oikein on kun saavat välillä tekee ihan idioottimaisesti. Siis oman edun vastaisesti!! Ai että tämän kahden naisen miehen ego on pinkeenä ja törröllään kun saa oikein pyöritellä naisia. Olis kiva kuulla kun sellanen mies juttelee tilannettaan kavereille...naisena en jahkailis pistää äijää kävelee, hän ei kuitenkaan ole ainut äijä mailmassa. Eikä aikaakaan kun äijä olis putkikassinsa ja hammasharjansa kanssa vallottamassa uutta "varanaista". Mahotonta menoa...tsemppiä!

• Jussi__777
        vierestä seurannut kirjoitti:

Sitä en kiellä etteikö me akat tolloja oltas nöissä asioissa, sokeita suorastaan. Unohetaan oma paras kun ei uskalleta myöntää tosiasioita ittellemme.

END lainaus

Mietippä asiaa. Nainen haluaa jälkeläisilleen mahdollisimman hyvän isän. Näin ainakin riikinkukkojen ja fasaanien piirissä. Tuskimpa ihmis naaras sen tyhemempi on.

No hyviä miehiä on harvassa, savannilla oli helppo panettaa itteesä lauman johtajalla, täällä taas kyttää joku mustasukkanen akka ukkoosa. Kuiteski geenit o savannilta, siispä nopee suikkaus välistä ja saa hyviä jälkeläisiä. Sossu pitää huolta, kaikki voittaa.

Elikkä noista jutusta päätellen ihminen olis luontojaa moniavioinen. Tasokkaille uroksille haaremi.

Ja samaa muuten tukee tutkimukset. Missä on naisenemmistö, siis osa naisista jää puutteeseen, siellä naiset jakaa, missä taas miesenmmistö, siis tilanne jossa naiset saa keltä vaan, ollaa tiukasti parisuhteessa.

• kaiken paskan

anteeksi ainoastaan jos on riippuvainen. Miehessä taitaa olla sadistin vikaa ja imee puoleensa masokisteja.

• näyttää pyörittävän

kahta naista ympärillään miksi tämäkin nainen aloittaja antaa anteeksi?

• noinkaan

Vaan avopuolisolla ja miehellä vahva suhde ja ovat sopineet että kaikki kestetään ja annetaan anteeksi . Jos on kahdella ihmisellä vahva suhde siihen on vaikea ulkopuolisen mennä mukaan .

• Ninnuliinisinuliini

Oletko itse paskanheittäjä? Oletko itse heittänyt paskaa toisen niskaan?

• TIMO TA MIKKONEN

Naiset ovat tyhmiä ja typeriä eivätkä ymmärrä miten mies toimii.
      Miten ihmeessä olet itsesi noin typerään tilantteeseen päästänyt.
      Kärsi nyt ongelmasi äläkä täällä niistä valita itsesi olet soppaan upottanut.
      Ei noin toimi järkevät ihmiset katso peiliin.

• pp83

miten tuut tänne sanomaan että "mitä sä täällä vatvot ongelmia" eiköhän näitä palstoja just siks perusteta että voi purkaa tuntojaan... !! idiootti!!!! ja toisekseen elä "miehnä" sano että tyhmä nainen, meissä suuria eroja, jotkut ajattelee sydämmellään näitä asioita... niin se vaan meneee

• timo ta mikkonen
        pp83 kirjoitti:

miten tuut tänne sanomaan että "mitä sä täällä vatvot ongelmia" eiköhän näitä palstoja just siks perusteta että voi purkaa tuntojaan... !! idiootti!!!! ja toisekseen elä "miehnä" sano että tyhmä nainen, meissä suuria eroja, jotkut ajattelee sydämmellään näitä asioita... niin se vaan meneee

Haha kyseinen naikkonen on itse aiheuttanut itselleen kyseiset ongelmat ja nyt saa "nauttia" niiden tuomasta ahdistuksesta.
        Omaa tyhmyyttään hän on kaiken itselleen tehnyt ja olettanut että toinen nainen jättää kun saa tietoa hänestä ja toisesta lapsesta.
        Tyhmiä te naiset olette!

• HHomo sinä olet tänne noin

kirjottelemaan

• Lisbet
        timo ta mikkonen kirjoitti:

Haha kyseinen naikkonen on itse aiheuttanut itselleen kyseiset ongelmat ja nyt saa "nauttia" niiden tuomasta ahdistuksesta.
        Omaa tyhmyyttään hän on kaiken itselleen tehnyt ja olettanut että toinen nainen jättää kun saa tietoa hänestä ja toisesta lapsesta.
        Tyhmiä te naiset olette!

viisaudellako tuon kirjoitit?

• titititititi
        timo ta mikkonen kirjoitti:

Tyhmiä te naiset olette!

Olen aloittanut tämän keskustelun ja täytyy sanoa, että ottasit asioista selvää, ennenkuin kirjoittelet mielipiteitäsi. Tai mene vaikka kouluun ensin, niin alkaa siellä päässä ne pienet herneet liikahteleen. Ei pidö yleistää eikä tehdä johtopäätöksiä, jos ei mistään mitään tiedä. INSINÖÖRI!!!

• 18+15
        titititititi kirjoitti:

Olen aloittanut tämän keskustelun ja täytyy sanoa, että ottasit asioista selvää, ennenkuin kirjoittelet mielipiteitäsi. Tai mene vaikka kouluun ensin, niin alkaa siellä päässä ne pienet herneet liikahteleen. Ei pidö yleistää eikä tehdä johtopäätöksiä, jos ei mistään mitään tiedä. INSINÖÖRI!!!

Eipä tuossa nyt mitään varsinaisesti vääräkään ollut. Itse olet itsesi siihen liemeen järjestänyt ja turha sitä on täällä tai missään muuallakaan itkeä, sillä seuraukset joudut kuitenkin sinä ja sinun LAPSESI kärsimään eikä kukaan muu. Millä muulla kaltaistasi voisi luonnehtia, kuin tyhmä nainen?

• olla renttu

-Nainen voi renttuilla ainoastaan rakastumalla renttuun. Saa sillä tavoin vähä särmää elämäänsä.
      -Tavallaan tämä nainen kilpailee kanssasi ja antamalla anteeksi voittaa miehesi itselleen. On siis voittaja.
      -Itse olen tyytyväinen sohvaperuna. Vaimoani ärsyttää saamattomuuteni. En ole tarpeeksi miehekäs, kun en käy vieraissa. Eikä hän voi todistaa naisellisuuttaan valloittamalla minua takaisin.

• Jussi__777

Itse olen tyytyväinen sohvaperuna. Vaimoani ärsyttää saamattomuuteni. En ole tarpeeksi miehekäs, kun en käy vieraissa.

END lainaus

Hahaa, voit muute olla oikeessa. Akat ei oikeesti tajuu et jätkät ei välttämättä viitti juosta vitu peräs ku o parempooki tekemistä. Jotsesaki tuntuu et muijil elämä on yhtä parittelluu, ei ne tajuu jos jätkä kahtoo joskus uutiset taikka lukee lehe.

• petetty

Nainen antaa anteeksi koska se on naisen tehtävä ja koska miehet ole yhtä anteeksi antavia koska niistä ei ole siihen!

• kannata

yleistää tuota naisen anteeksiantohalua/kykyä.
        Omasta puolestani voin sanoa, että en antanut anteeksi, enkä anna. Ei kannata ruveta kenenkään "ukon" kynnysmatoksi.

• lapsia?

ei käynyt tuosta ilmi.

• Ole,,,,,,,,,,.,.,.,.,.,.,

Ei ole eikä tule. avopuoliso ei halua. koskaan. on lasten kanssa tekemisissä työkseen ja tuolta pikkulinnut kertovat ettei lapset pidä hänestä eikä hän lapsista.

• ON KULTA

M47 Nainen on nin kultanen....Olento :)

• usko toivo ja rakkaus

Hei,

Varatun miehen pyynnöstä raskaaksi,herätää jo oman kysymyksen?...ymmärän että jutussa on monta seikkaa jne ja mieleen tulee vanha sanonta usko toivo ja rakkaus. No ainakin vuosien varella voisi olla realistinen.

• Nimetön

Läheisriippuvuus :(
      EI kuulosta teidän kenenkään elämä kovin mukavalle. Mies on täysin vastuuton manipuloija, kun houkuttaa sinut lapsen(ehkä kaipaamasi...)tekoon, pystymättä turvaamaan teille sen paremmin isyyttä, kuin parisuhdetta sinulle. Turhahan sinun on pohtia heidän suhdettaan, kun et heidän osiinsa voi vaikuttaa, keskittyisit siis omaan rooliisi tässä tarinassa.
      Sinuna painuisin takavasemmalle ja pidättäytyisin kaikesta yhteydenpidosta! Hanki muuta sisältöä elämääsi ja ajan myötä ne sydämen tykytyksetkin unohtuvat :)

• selvinnyt

Täälläpäs vastailee se "ensimmäinen" nainen. Mulla oli samantapainen tilanne muutama vuosi sitten. Miehelläni oli suhde sihteerikkönsä kanssa. Mitään ei koskaan tunnustanut vaikka kuinka tivasin. Suhde kesti noin vuoden ennen kuin mieheni lähti. Miksi en itse jo lähtenyt aiemmin? Syitä olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen että en uskaltanut. Olimme olleet mieheni kanssa 30 vuotta yhdessä. Minä en ollut koskaan esimerkiksi hoitanut pankkiasioita. Toki jos lainaa otimme, nimeni osasin kirjoittaa ;D. Olin miettinyt paljonkin yksin asumista, mutta rohkeus puuttui. Pelkäsin kuinka pärjään omalla pienellä palkallani ihan yksin. Ei mulla läheisriippuvuutta oo, koska nautin tänä päivänä suunnattomasti yksinolosta. Ja sainhan minä ostettua oman asunnonkin (hih, hih osasin ottaa lainaa ihan yksin).
        Mietin tuota Sinun tilannettasi että jos mies valitsee Sinut, voitko luottaa siihen että hän tyytyisi suhteeseen vain Sinun kanssasi? Vai tarvitseeko hän uuden suhteen siihen rinnalle. Miksi hän ei tekisi sitä samaa sulle kuin tälle "ykkösnaiselle"?

• positiivisesti
        selvinnyt kirjoitti:

Täälläpäs vastailee se "ensimmäinen" nainen. Mulla oli samantapainen tilanne muutama vuosi sitten. Miehelläni oli suhde sihteerikkönsä kanssa. Mitään ei koskaan tunnustanut vaikka kuinka tivasin. Suhde kesti noin vuoden ennen kuin mieheni lähti. Miksi en itse jo lähtenyt aiemmin? Syitä olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen että en uskaltanut. Olimme olleet mieheni kanssa 30 vuotta yhdessä. Minä en ollut koskaan esimerkiksi hoitanut pankkiasioita. Toki jos lainaa otimme, nimeni osasin kirjoittaa ;D. Olin miettinyt paljonkin yksin asumista, mutta rohkeus puuttui. Pelkäsin kuinka pärjään omalla pienellä palkallani ihan yksin. Ei mulla läheisriippuvuutta oo, koska nautin tänä päivänä suunnattomasti yksinolosta. Ja sainhan minä ostettua oman asunnonkin (hih, hih osasin ottaa lainaa ihan yksin).
        Mietin tuota Sinun tilannettasi että jos mies valitsee Sinut, voitko luottaa siihen että hän tyytyisi suhteeseen vain Sinun kanssasi? Vai tarvitseeko hän uuden suhteen siihen rinnalle. Miksi hän ei tekisi sitä samaa sulle kuin tälle "ykkösnaiselle"?

...tehnyt minäkin. Elin yli 30 vuotta avioliitossa kunnes asiat alkoivat ahistaa. kasvoimme erilleen niin kuin hieno sanonta on. Olin miettinyt eroa jo kauan, mutta aina päädyin jäämään kun epäröin pärjäämistäni.
        sitten mitta vain tuli täyteen ja lähdin. Aviomies yritti niin hyvällä kuin pahalla saada palaamaan, mutta olin vakaasti päättänyt pärjätä. Rakkaus puoleltani on päättynyt häntä kohtaan jo ajat sitten.
        Nyt elän ihan itsekseen ja nautin tästä elämän tilanteestani.
        ja olen täysin onnellinen. välit entiseen mieheeni ovat asialliset keskusteluvälit, jopa parempia juttutuokioita nyt kuin aviossa ollessa.
        hänellä on nais ystävä ja minulla omani ja elämä jatkuu.

• jäänyt suremaan
        selvinnyt kirjoitti:

30 vuoden jälkeen kun tulee ero , niin ei kait siinä ihan osattomaksi vaimo jää, niin että kait sinä sait oman osasi pesästäpois?Uuteen elämään pesämunan.

• toimii.

huonolla itsetunnolla varustettu nainen ja antaa "anteeksi"Mutta antaako hän todellisuudessa anteeksi? Täytyy kyllä ihmetellä sinunkin käytöstäsi,ei sinullakaan ole aihetta hurraa huutoihin,eikä miehellä.Näinhän eivät kypsät ja vastuunsa tuntevat aikuiset käyttäydy. Sinun ja miehen täytyy olla tunteeltaan erittäin kylmiä,koska te molemmat näin teette.

• minipeto

voisin sanoa et lapsi kärsi tästä,jossain vaiheissa.itselläni on melko samalainen juttu paitsi mie menin pois biologista isästä kun tiesin olevan paksu.Olin itsekin silloin nuori ja ihastuin toisen miehen joka oli mulle täydellinen ja lapselleni.Mutta sitten lapseni asuu uudessa perheessä,ja itse en aina kestää kaikenlaisia asiasta.Muksuni isä on tassun alla ja itse olen taivas alla.Sen jälkeen kun hän meni salaa kihloihin nii se nainen pisti meidän välit poikki ja heti:-)Lapseni kaipaa mua ja mie häntä koko ajan,,,,Sanoin lapselleni jopa näin,vaikka oisit missä vaan mie tunnen sua koko sun elämän aikana......

• Vegaani-tyttö

Onko tuo edes Suomen lakien mukaista. Vai onko miehesi vain lapsen huoltaja. Onko sinulle kielto mennä sen lapsen lähelle. Eihän kukaan voi kieltää äitä näkemstä lapseaan, jos ei ole mitään laki juttua takana!!

• Slerssi
        Vegaani-tyttö kirjoitti:

Onko tuo edes Suomen lakien mukaista. Vai onko miehesi vain lapsen huoltaja. Onko sinulle kielto mennä sen lapsen lähelle. Eihän kukaan voi kieltää äitä näkemstä lapseaan, jos ei ole mitään laki juttua takana!!

Lue viesti oikein ja kommentoi sitten ja näytät ihan siltä että sinulla on varmasti samanlaisia ongelmia tulevaisuudessa.

• Mikkonen at timo

Kauheeta jatsoa mitä idiootteja te naiset olette tänä päivänä.

• nimetön nainen
        Mikkonen at timo kirjoitti:

Kauheeta jatsoa mitä idiootteja te naiset olette tänä päivänä.

Vai että naiset idiootteja. Kyllä varmaan, mitä tulee tähän petetyksi tulemisen palstaan, mutta siinä te miehet olette kyllä sikoja! J a se titteli ei ole yhtään parempi titteli. Onko mielestäsi jotain sakarillista jos pettää molempia naisia.

• Mikonen ta timo
        nimetön nainen kirjoitti:

Vai että naiset idiootteja. Kyllä varmaan, mitä tulee tähän petetyksi tulemisen palstaan, mutta siinä te miehet olette kyllä sikoja! J a se titteli ei ole yhtään parempi titteli. Onko mielestäsi jotain sakarillista jos pettää molempia naisia.

Mies vain toteuttaa biologista viettiään siinä, ei siinä mitään sankarilista ole.
        Mutta se että te naiset sen salitte tekee teistä ho huvittavan tyhmiä hahahahaha oikein ääliöitä.
        Katso peiliin niin näet siellä ääliö idiootin hahaha.

• miehelle
        Mikonen ta timo kirjoitti:

Mies vain toteuttaa biologista viettiään siinä, ei siinä mitään sankarilista ole.
        Mutta se että te naiset sen salitte tekee teistä ho huvittavan tyhmiä hahahahaha oikein ääliöitä.

tavalla tai toisella..se on varmaa..vuosien päästä..se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa..

• ;;;;;;;;;;;;;;;;;-
        Mikonen ta timo kirjoitti:

Kyllä minua ei huvita yhtään kun ajattelen kuinka idiootti panee ääliötä, katsoo peiliin ja nauraa! Kerro perkale heti missä tässä se huvittava kohta on ja miksi?

Mies ei tietääkseni ole luotu miksikään idiootiksi joka pitää naistaan/naisiaan ääliöinä! Eikä naista miehen pilkattavaksi ääliöksi! Helkatti kun nuo kaksi yhtyy tulee seinähulluja!

• morrris

what can i say ...

• SELLAISIA

ANTEEKSIANTAVIA NAISIA MUKA ON?!

• fiksu mies

Mitä siihen enempää lisäämään.

• yhdessä asiassa

Olet tyhmä. Miksi itse teet lapsen ja vehtaat varatun kanssa ? Itse en antaisi tuollaista anteeksi miehelleni.

• miukku848484

missä sinun moraalia on vain tyhmä tekee lapsen varatulle miehelle.. itse en moiseen koskaan suostuis... niinhän sitä sanotaan tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!!!!!!

• ollut

yhteydessä miehen avopuolisoon? Onko sinun "tietosi" asiasta vain tämän varatun miehen kertomaa? Miten voit olla 100 prosenttisen varma, että mies kertoo sinulle koko totuuden?

Tarkoitan yllä olevalla sitä, että asiassa on AINA vähintään kaksi puolta. Varatun miehen avopuolisolla voi olla aivan eri tarina tilanteesta ja siitä, mitä mies on hänelle kertonut.

• ilkkapossusein

No jotku on niin säälittäviä ja epätoivosia. Ite en antais anteeksi ensimmäistäkään pettämistä. Enkä minkäänlaista suunsoittoa tai nimittelyä. Itselläni on ystävä, joka on täysin tottunut miehensä halventavaan käytökseen, mutta ei itse enää edes huomaa sitä. Surullista mutta totta. Itsetunnosta siinä on kyse. Ja pelosta jäädä yksin.

• on täys

Miehen ja avopuolison suhde on vaan niin vahva että kaikki annetaan anteeksi .. toisilla on vaan niin .. oli mitä oli . jos on vahva suhde niin se kaiken kestää ja vahvat ihmiset yhdessä .. kestävät kaiken. Ninen vaan alistuu antamaan kaiken anteeksi Tuntuu että sinulla ei ole osaa eikä arpaa joko vihellät pelin täysin poikki tai kiusaat itseäsi . Luulen että mies on kuitenkin avopuolisosnsa kanssa huolimatta että olet hänen lapsensa äiti . Yksinhuoltajana saat olla , valitettavasti .

• nimetön nainen

Hei
      Ehkä kertomasi nainen antaa anteeksi miehelleen kypsymättömän rakkauden takai, mutta hän voi olla myös kovin omistushaluinen.Jos on kysymys rakkaudesta, jota kovasti epäilen, niin kyllä kai rakkauskin sammuu joskus, jos mies hyppää koko ajan toisen naisen luona.Ilmeisesti teillä molemmilla naisilla on myös heikko minäkuvä, kun annatte miehen itseänne vedättää. Mutta vielä merkittävämpää tässä on, että minkälainen on MIES joka makaa samanaikaisesti kahta naista. Tuntee varmasti itsensä kuninkaaKSI, kun on useita naisia yhtä aikaa. Kertomasi mies on täysyn selkärangaton ja vastuuntunnoton, kun ei tee, tai osaa, tai uskalla tehdä valintaa. Mutta kyllä teillä naisillakin näyttää olevan nyt valinnan paikka edessä. Paras mitä molemmat voisitte tehdä, on että tapaisitte keskenänne ja antaisitte tuommoiselle miehelle kenkää molemmat! Kenenkään miehen seksi ei ole niin hyvää, että ois korvaamaton. On nääs kokemusta!
      Kyllä kunnon miehiäkin löytyy, jos osaa vain etsiä oikeista paikoista ja oikeilta foorumeilta, vaikka paljon riittää sekundaa!

• OLET PÖLLÖ

JOS ON KAKASI VAHVAA IHMISTÄ KESKENÄÄN JA KAIKEN PYSTYVÄT ANTAMMAN ANTEEKSI NIIN ..

• nimetön nainen
        OLET PÖLLÖ kirjoitti:

JOS ON KAKASI VAHVAA IHMISTÄ KESKENÄÄN JA KAIKEN PYSTYVÄT ANTAMMAN ANTEEKSI NIIN ..

Tuskin on kysymys mistään kahdesta vahvasta ihmisestä, vaan kypsymättömistä ihmisistä, jotka nauttivat petetään-annetaan anteeksi leikistä, että olis edes "JOTAIN " tunnetta elämässä ja yhdessä olemisessa. Jotkut nauttivat siitä että saa riidella ja taas sopia! VOI KÖYHYYTTÄ...

• kokemustakin on
        nimetön nainen kirjoitti:

Tuskin on kysymys mistään kahdesta vahvasta ihmisestä, vaan kypsymättömistä ihmisistä, jotka nauttivat petetään-annetaan anteeksi leikistä, että olis edes "JOTAIN " tunnetta elämässä ja yhdessä olemisessa. Jotkut nauttivat siitä että saa riidella ja taas sopia! VOI KÖYHYYTTÄ...

kun mies alottaa seurustelun ja parin kuukauden kuluttua muuttaa saman katon alle toisen naisen kanssa, kertomatta tästä mitään ensimmäiselle, jatkaa tätä sirkusta vuoden . tulee välirikko ensimmäiseen, erotaan kesällä ja taas samana syksynä ottaa yhteyttä tähän ensimmäiseen naiseensa, asumistilanteensa jatkuessa toisen kanssa samana, mistä on kysymys ?
        tätä veivaamista on tapahtunut nyt kohta kolme vuotta, eroja ensimmäiseen ja taas yhteyden otto , asuu toisen kanssa, kysyn teiltä mikä tätä miespoloista vaivaa ? ensimmäinen nainen ei enää välitä, käyttää vaan hyväkseen miehen tarvetta välillä kastaa sauvaansa toiseen lähteeseen. avovaimo odottaa kotona, eikä tiedä
        viime vaiheista mitään, aiemmin hänelle kerrottiin ensimmäisestä naisesta, otti kuitenkin miehen takaisin! nyt ei tiedä , kait ?
        mikä näitä kaikkia vaivaa??? eivät ole kasvaneet aikuisiksi ?
        pliis , kertokaa

• Jaaaaaaa-a

Luulempa, että se nainen pelkää jäävänsä jätetyksi ja hylätyksi. Suoraan sanoen aika säälittävää roikkua tuollaisessa siassa.

• mäpäs vaan

ekaksi nainen ei uskalla ajatellakaan elämää yksin tai et mies jättäs hänet toisen naisen takia...huh. ja on tavallaan tottunut tähän mieheen...vaikea päästä irti suhteesta.
      en osaa sanoa muuta.

• narsistinen feministi

ja luulee että on prinsessa ruusunen.

• charles darwin

Nonniin, kaikki ihmettelijät. Miksi tällaista tapahtuu?? Tilannehan on seuraava: evoluutio on ajanut meidät tähän surkeaan tilanteeseen. Jo ihmisen alkuajoista asti nainen on hakenut kumppanikseen miestä, joka voi taata naisen synnyttämille lapsille vakaan ja turvallisen kasvuympäristön, jolloin naista ei haittaa, että mies pettää fyysisesti, kunhan henkinen ja vahva tunneside säilyy (olipas pitkä lause =D). Naista viehättää miehessä turvallisuus ja henkinen sitoutuminen, kun taas miehen on alusta alkaen yrittänyt siittää mahdollisimman paljon jälkeläisiä sukunsa turvaamiseksi. Miestä viehättää (tai mies hakee naisessa näitä ominaisuuksia) naisen ulkonäkö ja nuoruus, sillä nainenhan on parhaassa synnytysiässä suhteellisen nuorena. Mies haluaa turvata oman sukunsa jatkon, jolloin mies haluaa naisen, joka on fyysisesti sitoutunut (eli ei petä fyysisesti), mutta henkinen sitoutuminen ei miehelle ole läheskään yhtä tärkeää. Tässä tilanteessa mies on varmasti "turvallinen" yksilö, mutta aika hämärää, että tällaisia neandertaalilaisia edelleen löytyy... :DD

• säkin olet

koneen ääressä..

• Jussi__777

o ihmisen alkuajoista asti nainen on hakenut kumppanikseen miestä, joka voi taata naisen synnyttämille lapsille vakaan ja turvallisen kasvuympäristön,

END

Siis nainen on hakenut kahta miestä, jos sellainen löytyy yhdestä, aina parempi.

1. Mahdollisimman hyviä jälkeläisiä siittävä isä.
        2. Turvallinen elättäjä.

Tuo kakkos nainen pyrkii saamaan niin paljon tasonsa yläpuolisen uroksen että ymmärtää itsekkin ettei sellainen rotu sonni koskaa tuhlaa häneen muuta kun kahvikupillisen spermaa. Ja tyytyy osaansa koska saa laaturasvaa.

Lainaus
        aika hämärää, että tällaisia neandertaalilaisia edelleen löytyy... :DD
        END

Siis löytyy edelleen?

Mietihän nyt, takana on reilu 10 milj vuotta savannilla, 5 000 v maanviljelystä, 3000 v kaupunkikulttuuria ja 30 v nykyistä valtiota. Mieti paljon geenit kerkee muokaantua sukupolvessa taikka edes sadassa koska epäsuotuisa geeni katoaa vain kun sen kantajat kuolevat sukupuuttoon. Ja nuo ei ees oo epäsuotusia. Ne tuottaa jälkeläisiä.

.

• werew

Ei ole maanasukkaaksi alunperin tarkoitettu.

• MMM

Mies on varakas. Sillä hän pääsi sinun sänkyysi.

Miehen nainen puolestaan ei uskalla ottaa eroa koska joutuisi puille paljaille.

Aika moni suominainen on perushölmö. Valitettavasti.

• rehellisyyden

valitettavasti.Vaikka olisi kuinka rehellinen mies niin jos ei oo rahaa niin ei oo naistakaan.

• MMM
        rehellisyyden kirjoitti:

valitettavasti.Vaikka olisi kuinka rehellinen mies niin jos ei oo rahaa niin ei oo naistakaan.

Kyllä! Varakas mies voi puhua naiselle mitä palturia tahansa ilman pelkoa riidoista tai erosta.

Varakas mies ei joudu naisen taholta tapahtuviin ristikuulusteluihin.

Beta-uroksella asiat ovat päinvastoin.

• ilotytöille
        MMM kirjoitti:

Kyllä! Varakas mies voi puhua naiselle mitä palturia tahansa ilman pelkoa riidoista tai erosta.

Varakas mies ei joudu naisen taholta tapahtuviin ristikuulusteluihin.

Beta-uroksella asiat ovat päinvastoin.

naiset myyvät itsensä, rahalla saa ja hevosella pääsee. enkä nyt tarkoita perinteistä huoraamista..

• MMM
        ilotytöille kirjoitti:

naiset myyvät itsensä, rahalla saa ja hevosella pääsee. enkä nyt tarkoita perinteistä huoraamista..

Eikös vanhan viidauden mukaan jokainen nainen ole h..ra mutta hinnasta on vain epäselvyyttä ?

• kaikkitietäväääääää

taas kerran kaikkitietävälle yksilölle, on pakko kertoa, että voi raukka kun olisit ensin kysynyt tuosta rahapuolesta. sattuu olemaan niin että me molemmat ollaan kyllä hyvin toimeen tulevia. älä siis sotke tähän rahaa. kun sulla EI OLE varaa!!!!

• olet sossun..
        kaikkitietäväääääää kirjoitti:

taas kerran kaikkitietävälle yksilölle, on pakko kertoa, että voi raukka kun olisit ensin kysynyt tuosta rahapuolesta. sattuu olemaan niin että me molemmat ollaan kyllä hyvin toimeen tulevia. älä siis sotke tähän rahaa. kun sulla EI OLE varaa!!!!

..elätti.

Perse pystyssä paremman tulevaisuuden toivossa.

Koulutustasosta kertoo paljon se, miten tämän tyyppiset asiat hoidetaan.

Turhaan täällä leukojasi loksutat. Sossu ja äpärälapsesi isä pitää sinut leivässä.

• iinkö
        olet sossun.. kirjoitti:

..elätti.

Perse pystyssä paremman tulevaisuuden toivossa.

Koulutustasosta kertoo paljon se, miten tämän tyyppiset asiat hoidetaan.

Turhaan täällä leukojasi loksutat. Sossu ja äpärälapsesi isä pitää sinut leivässä.

niinkö luulet? yleissivistyksestäsi huomaa, ettet juuri asioista tiedä. tyhmä kuin saapas. ÄIJÄ!!!!

• MMM
        kaikkitietäväääääää kirjoitti:

"me molemmat ollaan kyllä hyvin toimeen tulevia"

Myönsit sitten kuitenkin, että miesvalintasi ratkaisi miehen rahat ja status...

Olisit varmasti halutessasi löytänyt sinkkumarkkinoilta erittäin helposti "ei niin varakkaan" mutta kunnollisen ja asiansa fiksusti hoitavan miehen. Valitsit kuitenkin idiootin etkä varmistunut ehkäisystä.

Se tässä on hyvä, että te kolme hölmöä olette keskenänne ettekä tule sotkemaan meidän fiksumpien elämää.

• miten sen
        MMM kirjoitti:

"me molemmat ollaan kyllä hyvin toimeen tulevia"

Myönsit sitten kuitenkin, että miesvalintasi ratkaisi miehen rahat ja status...

Olisit varmasti halutessasi löytänyt sinkkumarkkinoilta erittäin helposti "ei niin varakkaan" mutta kunnollisen ja asiansa fiksusti hoitavan miehen. Valitsit kuitenkin idiootin etkä varmistunut ehkäisystä.

Se tässä on hyvä, että te kolme hölmöä olette keskenänne ettekä tule sotkemaan meidän fiksumpien elämää.

nyt ottaa? Minulla ei ole tapana kenenkään lompakoita tutkia. Aina maksan oman osuuteni. Et edelleen toistan. Kannattaisi kysyä ennenkuin tekee johtopäätöksiä. Ja ihan tavallisisssa ammateissa olemme. Hyvin pärjätään, kun järjellä rahaa käytetään. tsori.

• Juntti-Mara

Tyhmyyttään

• tohtori sykeröinen

Mies haluaa pitää molemmat naiset. Naiset on tyhmiä molemmat, kun antavat miehen pompotella. Kenties mies kertoo aina molemmille erilailaisia versioita asioista, joita toinen osapuoli ei ole kuuntelemassa. En olisi tuollaisen miehen kanssa päivääkään. Vaatisin kolmistaan tapaamista keskustelun merkeissä.

• etetvarmaan

Etkö osais vähän selvemmin kirjottaa..

• voi muuta sanoa

kuin:Että voitkin olla TOLLO!

• nainen 34 vee

Oletko nyt ihan varma, että haluaisit tuollaisen paskan omaksi mieheksesi?? Vaikka toisaalta, vakka kantensa valitsee...

• luottamus mennyt

ongelmaa,jos katselisit vapaita miehiä,tässä taas nähdään esimerkki,että kyllä nainen osaa pelihommat,yleensä miehet syyllistetään.Nainen usein jopa kierompi näissä pettämis jutuissa.

• kuitenkin

miettiä, että onko vällyjen välissä asiat huonosti kun vieraat kiinnostavat.

• Jipot

Suomi 24:lta pistää tämmöinen juttu etusivun keskusteluaiheeksi, koska alkuperäinen kirjoittaja pyytää asiallisia vastauksia.

Täällä aihetta repii kaiken maailman moralistit ja tunnevammaiset. Syyttävät ja ylentävät itsensä heikompien yläpuolelle.
      Oikein puistattaa, kun lukee pahimpien "neuvonantajien" ja kaikkitietävien haukkojen näkemyksiä.

Toivottavasti ap. pystyy ratkaisemaan asiansa, välittämättä pa...n jauhajista.

• Ozzo

Kaikkihan ab. sanoen ,että, on hyvä tapa antaa anteeksi... hölöhö, ei juites antajalle itselleen koska ja antajaa itseä on juurikin silloin loukattu.

Elikäs, jos sanoen, "annan sinulle anteeksi"

1. Se tarkoittaa, monasti, että sen annetun voi tehdä sitten uudestaankin, koska on jo kerran sen antannettu niin, miksi ei toistekkin, ajatelee armahdettu teistaaan, eli "annathan rakas anteeksi, (ja taas uudestaan), lupaan, Sinulle, etten tee sitä enään" ( mutta, en itselleni, lupaa ollen tekemäti, tietty, kun Sinulle ja vain)

2. Kun sanoen, annan anteeksi, se tarkoittaa myös, että Siitä asiasta ei saa enään siis anteeksintaja sanoa, mainita, edes vihjata enään...eli kuin "koska, rakas, olethan antanut minulle anteeksi, et Voi siitä moittein tai sitä enään siis epäillen kuin minua,tai tas uudestaan, rakas"

3 . Voihan sanoa mitäkin vain, tuonkin, Annan anteeksi, mutta ... ei se vain kas kummaa lähde enään millään itsesi sisältä pois koskaan... se muisto sinusta tunteen miten tulit loukatuksi ..mmm.
      Miten, siis, voi oikeasti, antaa, anteeksi, jos kerran, ei oikeasti unoittaa voiden... ainakin, epäilys jää, loukkaus jää, mutta varmasti tunteet siitä ainaisexi pahaa.
      Jos luottamus meni, niin se meni.
      Voi tietty painaa sen syvemmälle sisäänsä koittaen... mutta kyllä se joku ei kaunis päivä sieltä ylös taas ja tulee... ja, taas, sen toisen aiheuttamana, joko teolla samalla tai hänen käytöksen epäilyllä, että jos se hän tuo vieläkin ... ja uudestaan...

MUTTA SE !!!!
      Anteeksi, PITÄÄ pyytää, mutta, ei pitäisi odottaa ja ihan vaatiakin kuin monet on toista moittien kun ei anna, eli sano sitä suullisesti uudestaan ... sisäisesti kun ei edes voikkaan,...

Anteeksi anto on synninpäästöä, tekijälle.
      Ei muuta... joku tuolla ylhäällä yläkerran Herraa niitä jakelee, kuulemma, jos kelle tai joillekkin ei, me emme kuites voiden ... liian ollaan sitä muka jopa, inhimillisiä, unhoittaaksemme ... mmm.

Mahdoton yhtälö ... itsensä pettämistä-kö ja vain.

• naiset ovat

mielestäni heikkoja ja osittain yksinkertaisia.
      Naisen pääkoppa on luotu pääsääntöisesti siihen, että antaa jatkuvasti anteeksi esimerkiksi miehelleen, joka pettää ja pettää ja taas pettää.

Mies yleensä sanoo kerrasta poikki parisuhteen jos akka pettää. Nainen elää tunteiden maailmaa ja luotu myös sille, että naista voi helposti höynäyttää eri asioissa ja läpi menee!

Miksi nainen on tällainen vai onko se kuitenkin yksinkertaisuutta!

• petturi antaa anteeksi

Ei ole yksinkertaisuutta vaan nainen joka itse pettää antaa anteeksi. Sillä silloi kun hän hyväksyy oman petturuutensa samalla kun hyväksyy sen miehelleenkin.

Ei se sen kummempaa ole. Naiset tarvii enempi syliä ja hellyyttä ja täten lipuvat paljon useammin petturuuteen ja syrjähyppyihin.

Ongelma on siinä että he ovat kautta aikojen onnistuneet sen sumuttamaan miesten tekemäksi ja syyllisiksi viimekädessä raiskaajiksi ym .

• ikuisuus kysymys...

ja vaikee sanoo. omalla kohdallani se vain jotenkin lipsahti siihen anteeksiantamiseen...rakastin tätä miestä todella ja eka kerran kun petti niin oli todella hirveetä, luulin et sydän hajoo, no vetäydyin suhteesta nuolemaan haavojani ja aikaa kului, kunnes sai ylipuhuttua "tyhmän naisen" ja alettiin suhde uudestaan, ajattelin että pitäähän nyt yksi mahdollisuus antaa...
      sitte yks kaunis päivä se sama pas.. oli taas edessä, viina ja vieraat naiset. nyt erittäin vaikee antaa anteeks, vaikka pää antais niin sisin on nii rikki, et roppa ei enää "antaudu" aidosti...siihen se sitte kai loppuu...mut elämä jatkuu ja tästäki selvitään, meil ei onneks lapsii ja tsemppiä sulle myös, asiat selvii jotenki, usko näin !! :)

• ei enää

itse annoin anteeksi kun rakastin miestäni, ja oli luvattu niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä...sitten vaan 30v avioliitto romuttui kun sairastuinkin syöpään, ei mun anteeksi annot riittäneet...meni kaikki uusiksi. Nyt odottelen eläkettä masennuin niin kovin kaikesta, en uskalla luottaa enää yhteenkään urokseen. Erosta 4,5v

• Haluatko ihan oikeesti

Kannattaa ehkä miettiä sitä, että haluatko ihan oikeasti itsellesi miehen joka pettää omaa avopuolisoaan näin törkeästi. Selvästi tämä nainen rakastaa miestään niin paljon, että on valmis antamaan kaiken anteeksi. Jos pettää kerran, tulee pettämään toisenkin kerran.

• pettäjä

petin miestäni kerran avioliittomme alussa, asia selvitettiin ja sen koomin ei tullut edes mieleenkään...mutta sitten tämä mieheni pettikin minua kerran toisensa jälkeen....miehet on erilaisia kuin naiset!

• Ex- miehen vainoama

Omalta kohdaltani voi sanoa, että rakkaudella ei ole mitään tekemistä pelon kanssa. Tutustukaa Tukholma syndroomaan eli siihen kuinka kaapatut henkilöt kiintyvät kaappaajiinsa. Kaapatut voivat jopa päästä pois kaappaajiensa luota ja silti he palaavat takaisin, etenkin jos pelko läheisten vahingoittamisesta vainoaa heitä. Myös parittajien lapsi uhrit palaavat usein takaisin parittajansa luo, koska heillä ei ole ketään muuta! Narsistisesti käyttäytyvä henkilö pyrkii tähän tuhoamalla kaikki naisen ystävyyssuhteet. Naisella ei ole muuta elämää kuin perhe ja ehkä työ. Työpaikkaakin narsistin uhri vaihtaa usein, että hänelle "ei synny romansseja pomon kanssa" ja tosia asiassa myös siksi, ettei hän saa vahvistavia ystävyyssuhteita.

• kaikki kolme

Pitäisihän tästä nyt oivaltaa, että te kaikki olette häilyväisiä ja suuntaa, periaatteita vailla. Kukaan ei oikein laita itselle eikä toiselle rajoja missään, vaan mennään ja jatketaan juttua. Tarkoitukseni ei ole heittää paskaa päällesi.
      Lapsia syntyy, kun innostuttaan seksistä ja toisesta. Lasta ei voi saada tekemättömäksi, vaan häntä tulee rakastaa. Mutta miksi jatkaa epäselvää suhdetta? Avovaimo sietää mitä tahansa, sinä siedät ja teet mitä tahansa ja mieskin toilailee edestakaisin ja tekee mitä tahansa. Miksi? Mitä itse ajattelet itsestäsi, miksi suostuit lapsen tekoon varatun miehen kanssa? Samasta ällistyttävästä syystä kolmikon muutkin osapuolet toikkaroivat.
      Tulkaa järkiinne.

Jää yksin, tasoita elämäsi ja hanki itsellesi terve rakkaussuhde. Itsehän sen päätät, minkä kanssa olet tekemisissä, mikä sinulle riittää.

• yksinäinen haavelija

Jahaa " terve rakkaussuhde" ja vielä vapaana?!!! Ei sellaista olemassakaan. Ne vapaat miehet kun yöperhoset lentävät kukasta kukkaan, mutta varatut on vasta parhaita ovat. Ainakin ne sanovat, että haluavat perustaa perhe. Niitä kukkaan ei halua päästä irtti! Mietikkää tätä ....

• Make

Miksi nainen ei koskaan anna anteeksi? Onko kostonjumalattaruus niin iskostunut päähän vanhoista saduista

• kokemusta on.

usein on vain niin, että kadutaan, kun pettämisestä on jääty kiinni. kadutaan vain seurauksia ei itse tekoa. tällainen anteeksi antaminen/pyytäminen ei kauaksi suhdetta kanna. itse keskittyisin rakentamaan hyvää ja tasapainoista elämää lapselleni ja itselleni.tämä on täysin saavutettavissa, kun häpeän tunne omista virhevalinnoista laantunut. kannattaa maata niin kuin on itselleen pedannutkin.

• 1.NAINEN

EIKÄ MUISTA KÄRSIMÄÄNSÄ PAHALLA.....
      JA SITÄHÄN ON SE AITO,JA VAIN AINOA OIKEA RAKKAUS!!!!!!

• toisella

ei se riitä jos on vain toisella aito rakkaus...

• kyllä hyvä
        toisella kirjoitti:

ei se riitä jos on vain toisella aito rakkaus...

.....ja sit vielä; voihan sitä rakastaakin jotain täyttä paukapääätä ja idioottia, mutta EI SEN KANSSA TARVI OLLA!

On nimittäin kokemusta ihan patologisesta häntäheikistä, no heitin sen menemään vaikka rakastin. Kyllä teki hyvää!

RAKKAUS EI TARKOTA SAMAA KUIN AVIOLIITTO.

• Mietippä sitä
        kyllä hyvä kirjoitti:

.....ja sit vielä; voihan sitä rakastaakin jotain täyttä paukapääätä ja idioottia, mutta EI SEN KANSSA TARVI OLLA!

On nimittäin kokemusta ihan patologisesta häntäheikistä, no heitin sen menemään vaikka rakastin. Kyllä teki hyvää!

RAKKAUS EI TARKOTA SAMAA KUIN AVIOLIITTO.

Vastaus: sellainen nainen antaa anteeksi kuin sinä.

Kysymys: millainen nainen voi rakastaa sellaista häntäheikkiä kuin se mies on?

Se mies ei rakasta sinua koska haluaa olla oman naisen kanssa. Toisaalta se mies ei rakasta omaa naistaan koska panee toista.
        Toisinsanoen, ainoa ihminen jota kyseessä oleva mies rakastaa on hän itse.

Miten kukaan nainen voi sellaista miestä edes itselleen haluta....???? Haloo!!!!

• mielestä on?
        Mietippä sitä kirjoitti:

Vastaus: sellainen nainen antaa anteeksi kuin sinä.

Kysymys: millainen nainen voi rakastaa sellaista häntäheikkiä kuin se mies on?

Se mies ei rakasta sinua koska haluaa olla oman naisen kanssa. Toisaalta se mies ei rakasta omaa naistaan koska panee toista.
        Toisinsanoen, ainoa ihminen jota kyseessä oleva mies rakastaa on hän itse.

Miten kukaan nainen voi sellaista miestä edes itselleen haluta....???? Haloo!!!!

Olikohan tuo häntäheikki-kysymys mulle? Voin vastata omasta puolestani.
        Niin, jos saat tietää toisen olevan uskoton, kuoleeko rakkautesi? Jos kuolee,oliko se rakkautta lainkaan? MItä rakkaus sulle on?

Sydämen rakkaus voi kohdistua keneen vaan. Mutta rakkaus on just se voima, joka laittaa sen toisen menemään, jos se ei toimi rakkauden ehdoilla ja on jatkuvasti epärehellinen.

MUn sydämessä on kolme miestä. Kaksi exääni ja nykyinen, toivottavasti pysyvä mies. Mitö enemmän rakastaa, sitä enemmän rakastaa. Se vaan lisääntyy, mutta se ei ole alistumista.

• juupa joopa

ja nytkö siis kaikki miehet pettämään (testaavat et onko se oikeaa rakkautta )

• Mietippä edelleen
        mielestä on? kirjoitti:

Olikohan tuo häntäheikki-kysymys mulle? Voin vastata omasta puolestani.
        Niin, jos saat tietää toisen olevan uskoton, kuoleeko rakkautesi? Jos kuolee,oliko se rakkautta lainkaan? MItä rakkaus sulle on?

Sydämen rakkaus voi kohdistua keneen vaan. Mutta rakkaus on just se voima, joka laittaa sen toisen menemään, jos se ei toimi rakkauden ehdoilla ja on jatkuvasti epärehellinen.

MUn sydämessä on kolme miestä. Kaksi exääni ja nykyinen, toivottavasti pysyvä mies. Mitö enemmän rakastaa, sitä enemmän rakastaa. Se vaan lisääntyy, mutta se ei ole alistumista.

Toki rakkaus ei kuole jos toinen on uskoton. Mutta itse tälläista rakkauden kohdetta rakastan kaukaa.
        Eikös se ole niin, että jos jotain rakastaa sen antaa mennä.

Kokemusta on, tulin petetyksi ja omalla tavallaan vieläkin rakastan miestä. Rakastan niin paljon että annan hänen etsiä elämäänsä sitä mitä hän oikeasti haluaa.
        Toki kertoi jälkeenpäin, että minut haluaa, mutta sanat ovat vain sanahelinää, teot on ne mitkä "puhuvat".

Etsi elämääsi mies, joka arvostaa ja rakastaa sinua. Älä roiku häntäheikissä, jota noin helposti viedään.
        Uskon, että jokainen meistä on enemmän arvoinen. Joka ikinen nainen.

• kyllä

yksinkertainen...mies pettää..ottaa aina uuden, kun vanha vanha rakastajatar katoaa..mä en oo tiennytkään että SE on nyt sitä oikeaa rakkautta, kun harmaapäisenä ootat miestäsi toisen/kolmannen/neljännen naisen luota kotiin iltäpäivällä...

• linjalla ollaan
        Mietippä edelleen kirjoitti:

Toki rakkaus ei kuole jos toinen on uskoton. Mutta itse tälläista rakkauden kohdetta rakastan kaukaa.
        Eikös se ole niin, että jos jotain rakastaa sen antaa mennä.

Kokemusta on, tulin petetyksi ja omalla tavallaan vieläkin rakastan miestä. Rakastan niin paljon että annan hänen etsiä elämäänsä sitä mitä hän oikeasti haluaa.
        Toki kertoi jälkeenpäin, että minut haluaa, mutta sanat ovat vain sanahelinää, teot on ne mitkä "puhuvat".

Etsi elämääsi mies, joka arvostaa ja rakastaa sinua. Älä roiku häntäheikissä, jota noin helposti viedään.
        Uskon, että jokainen meistä on enemmän arvoinen. Joka ikinen nainen.

ihan samalla linjalla ollaan tässä rakkaus-asiassa!

ja sen häntäheikin heitin siis elämästäni pois 5 vuotta sitten ;D

• jasiksi

nainen ei jää kiinni pettämisestä.
      Aika yksinkertaista, mutta totta.

Miksi nainen antaa anteeksi?

Naiselle mies on lompakko ja kuski, joten mitä väliä sillä on jos se pettää. Ja toisaalta, olenhan itsekin, tai nythän voinkin..

Hauskoja av(i)oliittoja vaan, heh :)

Seksiä saa muutenkin, ja naiset kaikessa muussa onkin tarpeettomia, ja haitallisia normaalielämälle.

nm. ei ikinä enää

• lumienkeli

Kuule ystävä, ensiksikin itse olet jo tavallaan antanut "anteeksi" tämän ilmeisen varatun suhteen, siis oma valinta itseltäsi. Lisäksi emme voi tietää, mitä kaikkea tuo mies onkaan saanut vehtailla ja tehdä, kun jopa lapsikin "toiselle naiselle" jää naisen omien itsekkäiden tarpeiden varjoon. Siis ajattele ITSEÄSI, et todellakaan tee tuollaisella miehellä mitään. Yritä päästä irti tästä onnettomasta riippuvaisuudesta- lapsi kyllä auttaa luottamaan parempaan!

• Ex- miehen vainoama

Anteeksi antaminen voi olla pienempi paha kaikkeen muuhun verrattuna. Jos olisin vielä narsistisesti käyttäytyvän miehen kanssa naimisissa minulla olisi lapset, työ ja ns. veleton olo. Nyt taistelen oikeudesta edes tavata lapsiani. Työpaikkani esimiehiäni aletaan häiritä kertomalla minusta valheita "muka asiakkaana" tai "entisenä pomona" tai "poliisina" heti kun tieto työpaikastani jotain kautta livahtaa ex- miehelle. Esim. monet työpaikat laittavat työntekijöidensä nimet nettisivuilleen! Tekijä on tuntematon pre paid liittymä, mutta valheellinen työpaikka tietokin aiheuttaa viestien myskyn....
      Jatkuvien oikeudenkäytien takia minun on nyt järkevintä olla työtön ja saada maksuttomat oikeudenkäynnit, kun vaihtoehtona on maksaa lasten tapaamisoikeudenkäynneitä omat n. (2700€) ja vastapuolen (n. 3500€) oikeudenkäytikulut / oikeudenkäynti kolmesta neljään kertaan vuodessa. Lasten huoltajalle kun ei voi määrätä oikeudenkäyntikuluja ja lasten nimissä huoltaja voi nostaa kanteen ilman kuluriskiä. Nyt siis velkaannun, korkeasti koulutettu ammattitaitoni katoaa ja en voi edes mitenkään järkevästi selittää tilannettani yhdellekään potentiaaliselle seurustelukumppanille. Tämän vaihtoehtona olisi ollut jatkaa kulissi avioliittoa, jossa miestä näki vain noin ½ tunnin ajan iltaisin klo 21.00-21.30 ja joskus viikonloppuisin. Hyvin hän viihtyi "töissä" eli pelaamassa velkarahalla pörssiä klo 18.00 asti ja ilmeisesti toisissa naisissakin. Mikäli hän ei olisi ollut väkivaltainen minua ja LAPSIA kohtaan olisin saattanut tosiaan näytellä "anteeksi antoa lasten tähden". Nyt lapset ovat suojatta yksin katselemassa potentiaalisten äitipuolten kiertoa isän "kanssa", jolla ei ole aavistustakaan lasten kasvattamisesta.

• tuuli kaiken kyseenalaistaa

Nainen antaa kaiken anteeksi:
      - oppi omalta äidiltä = sukupolvien jatkumo
      - kulttuurisidonnainen syyllisyys ja pelko hylätyksi tulemisesta (isä hylkää ja ei ole enää "kiltti tyttö")
      - "huono nainen" olotila
      - "nainen vaietkoon seurakunnassa" -luterilainen ehdollistuneisuus

• mävaan1354

mun mielestä tuo on jo aivan turhaa,että annetan jo noinki paljon anteeksi,kyllä anteeks pitää antaa mutta haloo raja silläki

• Salla83

Sellaista se rakkaus on. Itsekin annoin yhdessä suhteessa anteeksi vaikka minkälaista paskaa. Näin jälkeenpäin ihmettelen kovasti, että miksi ihmeessä. Jotenkin sitä vaan rakastuneena katselee maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi ja kaunistelee asioita.
      Mutta sitten jälkeenpäin tajuaa kuinka tyhmä onkaan ollut. Siksi tunteilla ei saisi leikkiä.

• marjasuu

Mielestäni sinun kannattaa nyt jättää koko mies ja katsella uusia tuulia. Hoida lastasi ja anna hänelle kaikki se rakkaus mitä sinussa on.Huomaat pian ettei kannattanut heittää sialle helmiä.Kokemuksesta tiedän, että suurikin rakkaus laantuu aika pian.Myöhemmin jää vain ihmettelemään , että mitähän tuossakin näin.Elämä on niin arvokasta, ettei tuollaisessa suhteessa ja toivossa kannata roikkua.Ei siitä koskaan mitään tule. Saisit aina olla varuillasi ja peljätä hänen hyppäämistään taas jonkun syliin.Hän ei ole kiintynyt edes lapseensa. Yleensä miehen pitäisi tuossa vaiheessa jo tietää mitä haluaa. Ja tavallaanhan hän tietääkin, että pysyy entisessä suhteessa. Lopetahyvä ihminen ja tule järkiisi.

• erilaisia
        marjasuu kirjoitti:

Mielestäni sinun kannattaa nyt jättää koko mies ja katsella uusia tuulia. Hoida lastasi ja anna hänelle kaikki se rakkaus mitä sinussa on.Huomaat pian ettei kannattanut heittää sialle helmiä.Kokemuksesta tiedän, että suurikin rakkaus laantuu aika pian.Myöhemmin jää vain ihmettelemään , että mitähän tuossakin näin.Elämä on niin arvokasta, ettei tuollaisessa suhteessa ja toivossa kannata roikkua.Ei siitä koskaan mitään tule. Saisit aina olla varuillasi ja peljätä hänen hyppäämistään taas jonkun syliin.Hän ei ole kiintynyt edes lapseensa. Yleensä miehen pitäisi tuossa vaiheessa jo tietää mitä haluaa. Ja tavallaanhan hän tietääkin, että pysyy entisessä suhteessa. Lopetahyvä ihminen ja tule järkiisi.

Miehelle on luontaista haluta niin monta naista kun vain on mahdollista saada.

Yhdessä roikkuminen on naisen unelma, ei miehen.

• naiset on

Niin saatanan tyhmiä! Joku vitun idiootti kusettaa 6-0 ja akat pitää kulisseja pystyssä..
      Sellasille akoille ja jätkille paskat nakkaan,vaan säälin lapsia jotka joutuu kärsiin teikäläisten idiotismista..

• lyyti

Olit tyhmä, olet tyhmä, he ovat tyhmiä.
      Siinä ihan rehellinen vastaus. Älä hauku vastaajia, itse kysyt!
      Jos ei halua epämiellyttäviä vastauksia, ei kannata kysyä.
      Ei mies voinnut elää päivääkään ilman teitä, ja silti asuu avopuolisonsa kanssa??
      Herää pahvi!
      Pilaat omalla käytökselläsi lapsesikin elämän, mieti sitä.
      Mies voi olla isä lapselle ilman että sinä olet hänen vaimonsa.Olette vain niin itsekkäitä kaikki.

• joonatan

Miehenä sanon. Anteeksi voi antaa unohtaa ei. Näin se menee. Anteeksianto on ihmeellinen asia. Se on hyvä ihan ihmisyyden vuoksi. Ei tästä maailmasta muuten mitään tulisi. Joskus vaan sekin loppuu. Paljon on ihmisiä jotka antavat paljon anteeksi älkää lukeko sitä heille viaksi.

• vastaus!!

Mies omaa ison peniksen...(kerro ap jos olen väärässä)

• vastausta

oo näkyny..etten vaan olis oikeessa???Naiset ajattelee jalkovälillään(miehet ei)...ja se on totuus!!!

• ex-anteeksiantaja

Nainen antaa ensiksi anteeksi siksi, että tykkää tosissaan miehestä ja haluaa elämän jatkuvan vanhaa rataa. Anteeksiannon voi tehdä kolme-neljä kertaa. Ja pitää muistaa, että mies pyytää anteeksi ja on erittäin halukas jatkamaan edellisessä liitossa. Itseasiassa nainen ei edes välttämättä viimeisissä anteeksiantamissessioissa edes välitä pätkääkään miehestä. Sen kun vain venyttää ja paukuttaa miestä ja tämän uutta suhdetta, piruuttaan. Mutta sitten lopulta mitta täyttyy ja nainen antaa kenkää miehelle. Se mikä on mielenkiintoisinta: Sen jälkeen kumpikaan naisista ei entinen eikä uusikaan enää halua miestä. Kun jännite on mennyt ja miehestä ei enää kilpailla, hän jää lehdellä soittelemaan. Typerä mies ajaa itsensä kahden naisen väliin.

• Löpsy

Höpö, höpö, joillakin naisilla se on kerrasta poikki, eivät useat osaa lainkaan antaa anteeksi miesten töppäilyjä, valitettavasti - eikun avioeroon sitten.

• ei vaan osaa olla yksin

On joitain ihmisiä,jotka eivät uskalla elää ja olla yksin..... Silloin pidetään toisesta kynsin ja hampain kiinni....

• puunena1

Kannattais hakee se mies vapailta markkinoilta eikä viedä toisten miehiä. Kyllä tällä miehelläkin on kusta päässä kun roikkuu kahden naisen loukussa.

• Jasu

Läheisriippuvainen.

• Ketjuuuh

Tän voi heittää roskiksee.

• rikuuuu....

niin laita se mies valitteen,jos va.llitsee hänet niin jätä hänet etsi itseles uusi mies elä sen kanssa loppu elämän,mun eka vaimo petti vain kerran jätin hänet vuosi weka oli kaiken vaikein,nytte on jo viis vuotta olu ihana uus vaimo,joka on uskollinen mulle,siis ei kannata roikkua tollasis miehis tai naisis,joka pityää kahta pyörityksissä

• ................

Sinä olet tuon jutun idiootti, mistä kaltaisiasi idiootteja sikeää. SÄÄLIN SINUA TYHMYYTESI TAKIA!

• penis

????=vastaus???

• tyhmiä

luulevat että iso p...s tuo onnen!!Monet erot sen takia olen nähnyt ja kuullut...onnettomia niistä on tullut..haluis exän luo takaisin...vaan useimmissa tapauksissa ei ex halua.

• samaa

harmi..säälittää..mut ei voi minkään..oot rakastunnut mieheeen joka ei epäröi pettää perhettään.. haluaa sun kanssa perheen..jonka petää taas uuden ihastuksen kanssa..anteeksi..mutta näin vain on..kerran kun pettää.. aina pettää..ei sille voi mitään.. se on luonteessa..anteeksi.

• On sellaisiakin suhteita missä mies antaa kaiken anteeksi...

Vai onko tää joku miesten syyllistämisohjelma?

Itse jouduin antamaan aika paljon anteeksi eräässä suhteessa kun nainen halusi joka toinen päivä toisen miehen ja joka toinen päivä minut ja välillä muistutti kuinka joka tapauksessa olisi valmis jättämään meikäläisen. Mää annoin vaan anteeksi koska rakastin. Eli.... hmmmm... kannattaisko korjata tuota otsikkoa?

• toi vetää

Naisen ei sivisaation jatkum iseen antaa, ku karjkulle,.sonnillle cvxöääzlkvj

• Sehän on itsestään selvyys...

Koska haluaa näytää sulle se,että mies on hänen pikkurillinsä ympärillä.

Haloo ei se teistä oikeesti välitä. Jos uskot sen paska puheita,niin tutkiskele itseäsi nainen...

Tollasilta äijiltä pits lyödä munat pokki...

Se äijä on sika ja koitaa sua hyväksi käytää lapsenne livulla...

• lskdlksdkl

kuin sinä levitit tälle miehelle reitesi VAIKKA TIESIT että hän oli varattu.

Noin.

Nyt voit mennä itseesi, sieltä se vika löytyy ja siten myös vastaus kysymykseesi.

• Toinen mies

tuo mies. ÄÖ jotain luokkaa 80. kannattaa antaa olla. Älä niele kaikkea paskaa. Vaan ole fiksu. Tuo mies on susi

• toinen mies

ihan selviä valheita kaikki mitä on puhunut. tuollaisen tolleron paras antaa olla vaan :D

• Toinen mies

Uskot joka ikisen valheen mitä tämä tollero sulle syöttää :D Kasva älykkäämmäksi :)

• ja sitä kauhistellaan

kun toisissa kulttuureissa on normaalia olla miehellä useampia vaimoja.
      täällä sitten miehet on renttuja ja naiset tekee huorin kun on varatun miehen kanssa.
      kyllä monenlaisia suhteita maailmaan mahtuu, kaikki olkoon tavallaan, jossain vaiheessa kun asiat menee tarpeeksi pitkälle on vain helpompi hyväksyä, antaa periksi ja anteeksi. tai viheltää peli poikki ja lähteä pelistä pois.

• Jussi__777

kun toisissa kulttuureissa on normaalia olla miehellä useampia vaimoja.
        END

tsekataa historiaa. Inkat, Kiina, Arabia, Afrikka, ensimäisen yön oikeus. Tasomiehel 4-2000 panopuuta asemasta riippue.

Luullakseni yksiavioisuutta ei ole ollut kun muutamassa super köyhässä yhteiskunnassa.

Ja luulisin et nopeesti se meilläkin taas menee takasi normaaliin tilanteesee. Varakkaalla miehel o vaimo, rakastajatar, sihteeri ja siivooja. Köyhät vetää tassuu. Ja akat o nöyrii ku tuo kommunistie ajama ylikattava sosiaaliturva poistuu. Jos ei o nöyrii, kuolee näläkää.

.

• minkalainen nainen

antaa kaiken anteeksi. Sellainen nainen joka rakastaa, rakastava nainen antaa anteeksi. Siinäpä se totuus on.

• justiina tre

Jos oikeesti mies haluaa erota eikä vaimo anna eroa ei se ole kuin sulaa itsekkyyttä. Jos vaimo rakastaa hän haluaa miehen olevan onnellinen vaikka se sitten tarkoittaisi eroa :)
      Mä epäilen, että tietääkö se nainen ees lopulta koko lapsesta, jos se mies onkin vain valehdellut???? Ehkä on koko ajan vaan halunnut rakastajan ja avovaimon ja ehkä vielä muutaman muun naisen siinä ohella....

• helvatti

mix naiset on niin tyhmiä..apua..miehet käyttää hyväxee vai kuinka ees taas..vittu nyt..lopetatte sen.. ja teette toisin päin..miehet on tyhmiä..ette te...aina kuulee et nainen raskaana..kuka aiheuttaa..hyppikää paikallanne..ja miettikää.. te ootte olemassa..jee

• miulle

sinä olet raskaana. mikä sen iloisempaa, ja saat vauvan. onnea.. jos se k.p.. menee vaimonsa luo..ja jotain..sori,,et ajattele silleen.. uunohda tuo..vaikka kuinka..rakas.. löydät joskus jonkun rakastavan,,jonkun joka rakastaa sinua ja vauvaa..älä ajattele pettävää. et sinäkään pettäisi.älä edes ajattele,,,

• heikompiastia

Auttakaa naiset ja miehet ja KERTOKAA minulle, että minkälainen ihminen antaa kaiken anteeksi?

Nainen on hölmö, muuta järkeenkäypää selitystä ei ole.

• voi mahoton

sori..on vaikeaa kuvitella sinun asemaa,,tulit raskaaksi..ja sulle syntyi pieni vauva..taivas mulle ainakin...voi kun tajuaisit sen miehen tarinan..ja millainen se on

• soris

mie oon kokennu saman...sille ei voi mitään..aika vie..aika..vie..

• toinen mies
        soris kirjoitti:

mie oon kokennu saman...sille ei voi mitään..aika vie..aika..vie..

Miehet saa viedä teitä miten vaan :D ja uskotte kaiken. Olipa se vaikka varattu :D onneksi minulla ei ole noin tyhmää tyttöystävää :D

• Järki ja tunteet
        toinen mies kirjoitti:

Miehet saa viedä teitä miten vaan :D ja uskotte kaiken. Olipa se vaikka varattu :D onneksi minulla ei ole noin tyhmää tyttöystävää :D

Noo, joskus tuo voi kolahtaa omaan nilkkaasi, varo vaan....
        Seurustelet nyt mutta et välttämättä ikuisesti nykyisesi kanssa.
        Aina ei järki pysy hallinnassa kun tunteet pääsee valloilleen.
        Ei tuon jutun mieskään mikään pulmunen ole, eikä näin ollen tämä toinen nainen ole yksin syy tapahtuneeseen, tuskin näin olisi käynytkään jollei mies omasta vapaasta tahdostaan halunnut vaikka on jo "varattu".
        Siitähän se lähtee......

• MMM
        Järki ja tunteet kirjoitti:

Noo, joskus tuo voi kolahtaa omaan nilkkaasi, varo vaan....
        Seurustelet nyt mutta et välttämättä ikuisesti nykyisesi kanssa.
        Aina ei järki pysy hallinnassa kun tunteet pääsee valloilleen.
        Ei tuon jutun mieskään mikään pulmunen ole, eikä näin ollen tämä toinen nainen ole yksin syy tapahtuneeseen, tuskin näin olisi käynytkään jollei mies omasta vapaasta tahdostaan halunnut vaikka on jo "varattu".
        Siitähän se lähtee......

Jos on oikein kova tunne niin saako järjen unohtaa ?

Kuka on vastuussa kun nainen tulee raskaaksi, mies vai nainen ?

Pitäisikö 100%:sti tunteella suuria päätöksiä tekevät ihmiset laittaa holhoukseen ?

• %%%

Nainen, joka tietää, ettei mies lähde.
      Sitäpaitsi rakkaudesta on ollut puhettakin, että "kaiken se kestää..." ilmeisesti nainen on ottanut tosissaan sitoumuksensa. Toisin kuin mies.
      No, en tietenkään tiedä, mutta miksi sinä annat kaiken anteeksi, ehkä vastaus löytyy sieltä?
      Sinä luulit, että mies vain lähtee ja että se ensimmäinen nainen tekee sen teille helpoksi: jättää. Mutta niin ei käynytkään.

Miksi sinä annat anteeksi miehelle sen, että hän on varattu ja pettää molempia? Miten sinä annat miehelle anteeksi valehtelun, hän ei muka voi elää ilman teitä ja elää kuitenkin: on elänyt jo kauan ja jatkaa vain..?
      Miten annat anteeksi itsellesi, että olet saattanut lapsesi tilanteeseen, missä voi olla, että hän ei saa terveeseen perheeseen edes mahdollisuutta vaan on aina se salaisuus, pettämisen tulos jne. koska jos rehellisyyttä kaipaat, niin hänhän on. Miten sen selität niin, että lapsi kokee olevansa rakastettu ja toivottu?

Miten annat miehelllesi anteeksi, että hän kerta toisensa jälkeen laittaa ensimmäisen suhteensa teidän edellenne? Sanoo muka kotona (mitä me ei itseasiassa tiedetä) ja huom. myös miehesi siis suunnittelee kuudetta vuottaan elämää jonkun toisen kanssa. Ei se nainen niitä häitä muuten suunnittelisi: hän saa siihen tulta jostain.

Niin, kerro sinä meille, millainen on nainen, joka antaa kaiken anteeksi ja minkälainen sellainen suhde on? Sinä nimittäin tiedät sen kyllä.

• luomm

no tuo on nyt kyllä haulikolla ammuttu että kaikki naiset antaa kaikki anteeksi... ei voi kaikkia vetä saman kaman alta

• Nimetön

Anteeksiantajakin käyttää huomaamattaankin valtaa kun antaa anteeksi tekee sen usein sen takia että saa pitää toiseen yhteyden siis ohjailla toista ja siten sanoa usein myös sen kuuluisan viimeisen sanan. Jos asiasta sovitaan keskenään muuten saavutetaan ehkä parempi tulos kun kumpikin on halukas antamaan toiselle.

• naiset olette

sen miehen pelinappuloita joita liikuttaa mielensä mukaan.
      Molemmat teistä naisista lankeaa samoihin ansoihin joita mies teille virittää.

Mies porskuttaa elämässään teidän kustannuksella.
      Onneksi olkoon teille molemmille naisille kun jaksatte aina antaa anteeksi ettekä uskalla alkaa elää omaa eloanne.

• Megapixel

kai sinä olet se suhteesta riippuvaisempi osapuoli, se joka tarvitsee enemmän.
        Tämä mieskin käy henkistä sotaa teidän naisten välissä ja vaikka hänen tekonsa on moralisesti väärin uskon että hänkin on palasina (kokemus on repivä).
        Mikä sitten on oikein, seilata myrskyävällä merellä ja ottaa rippeitä suhteesta, onnesta, ja tuskastakin.
        Vai istuskella soffalla katsellen kauniita ja rohkeita.
        Voittajiahan näissä kisoissa ei ole.

Mikä sitten tekee riippuvaiseksi tällaisesta suhteesta? Niin sen kun tietäisi.
        On sitä tullut hypittyä seinille itsekkin, lähdettyä turvallisesta suhteesta tuulisille teille ja pudottu tyhjänpäälle, ja kaduttu.
        Mutta kuitenkin kokemusta rikkaampana ja ehkä vahvempana.
        Toivottavasti onni on matkassasi ja saat sen mitä haluat;)

• iän myötä

Näin on luonnon laki. Sen asian kanssa pitää elää.

• sittapiitti

Antavat samat asiat anteeksi, noin niinkuin oletuksena. Miesten oletetaan olevan kohteliaita ja vahvoja. Naiset kiusaavat ja kiristävät yhtäpaljon kuin miehet. Miehet tulevat petetyksi ja väkivallan kohteeksi yhtä usein, miestä vain ei satu niinpaljon kuin naista. Tässä eräitä faktoja ja mielipiteitä, mutta jokainen ongelma on omansa ja jokainen ihminen on yksilö.

• ilmeisesti

rohkea ja kannat vastuun teoistasi ja olet sinut itsesi ja elämäsi kanssa. Kumppanisi avokki tuntuu olevan täysin päinvastaista, jalat irti maasta, olevaa tyyppiä. Ikinä en antaisi anteeksi jos puolisoni tekisi lapsen toisen kanssa. Niin suurta rakkautta ei ole olemassakaan. Vain heikon itsetunnon omistava ripustautuu noin epätoivoiseen suhteeseen!

• miettinyt tätä

Minullakin oli joskus suhde varattuun mieheen. (Aluksi en tiennyt, että oli varattu ja sitten hän jätti vaimokkeensa, mutta palasi myöhemmin tämän luo). Ja tosiaan, tämä vaimoke sai tietää miehensä seikkailuista ja silti otti tämän takaisin. Sitä en tiedä, onko hän vieläkään tietoinen siitä, että mies varmaan vieläkin käy vähän pitämässä hyvänä muitakin naisia, vaikka hänen pitäisi keskittyä vaimoonsa. Eli minä en tosiaankaan ollut syy miehen käytökseen. Vaimo vaan ei varmaan tahdo uskoa miehestään mitään pahaa. Mikä idiootti!

Mutta kertokaapa tosiaan, te anteeksiantavaiset naiset, miksi annatte pitää itseänne narrina ja varalla? Minä en sellaiseen alentuisi enkä pettämisen jälkeen takaisin ottaisi.

• musta kylki molemmil

Haukut vaimoa kun otti takaisin miehensä sinun käyttökertojesi jälkeen.
        Voi että naiset on ilkeitä toisillen, petoja.
        Otithan itskin petturin, jatkoit vaikka tiesit hänen olevan pettäjä.
        Sitten viittit haukkua vaimoa, hohoijaa, ilkimysnaiset huhuh...

• Salkkareita

Tuli vaan mieleen, että voisiko Boldikset ja Salkkarit vaikuttaa (edes vähän) joidenkin naisten ajatus/käyttäytymis malliin ????

• jpp3

No eipä sinulla helppoa ole. Kaikki me ollaan vajavaisia. Itse näkisin anteeksiannon pelkästään
      positiivisena asiana. Perheitä hajoaa nykyään liian
      paljon. Et sinä tyhmä ole, vaan samanlainen inhimillinen ihminen kuin kaikki muutkin. Kenelläkään ei ole varaa heittää kiveä sinuun.

Olipa sattunut mitä hyvänsä, älä kuitenkaan enää
      ole yhteydessä mieheen. Näin on kuitenkin parempi.
      Elämässä tulee tehtyä virheitä itsekukin enemmän ja vähemmän, mutta loppujen lopuksi toinen ei ole
      toistansa parempi. Samalla viivalla ollaan.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja voimia jatkaa
      elämää päivä kerrallaan, kun enempää ei tarvitse.

• Kokemusta elämästä

Kylläpäs olet saanut mielenkiintoisen elämän(kokemuksen)elettäväksi!Ei auta kun edetä tunteiden mukaan, tai sitten otat järjen käyttöön ja mietit missä mennään,mitä haluat tulevaisuudelta ja mitkä ovat mahdollisuutesi.Sitten vaan alat elää suunitelmasi mukaan etkä taaksesi katsele.Näin se on yksinkertaista!!Pysy vaan tiukasti suunitelmassa!!!

• Todentaja-M

Turhaa jauhaa tuota vanhentunutta paskaa aina, että se nainen olisi pelkästään joku uhri.
      Ämmät on paljon pahempia pettureita nykyään kun ukot !

"Kuppi on kääntynyt ...."

• vale-madonna

"Nainen antaa kaiken anteeksi..
      äiti1&7 25.3.2009 klo 19.27 "

Et viittis jauhaa PASKAA!

Kyllä tässä moni muukin on anteeksi antanut.

• noin kovasti

hermostuit? Olenko aiheuttanut sinulle jotakin? Tietääkseni en.

• Yx vaimo

...vaimo on vaan todella rakastunut mieheensä ja kokee että tämä on taistelun arvoinen....tai sitten kyseessä on taloudelliset jutut...tai ehkä hän on vaan päättänyt olla luovuttamatta helpolla, ehkä hänellä on tällasesta jo kokemusta aikasemmin ja tietää ettei mies loppujenlopuksi jätä häntä kuitenkaan vaan ehkä hän on sellainen häntäheikki joka juoksee joka hameenhelman perässä, mutta ehkä vaimolla on enemmän pelissä jotta ei halua luovuttaa. Kuka näistä tietää.

Sinun olisi kyllä kannattanut miettiä vähän aikasemmin näitä juttuja eikä sekaantua mieheen jonka tiesit varatuksi, se jos mikä on hölmöä, mutta nyt otat mitä saat tai jätät koko miehen ja jatkat elämääsi.

Sehän on hieno asia jos tuo miehen vaimo todella rakastaa miestään niin paljon että on valmis antamaan ihan kaiken anteeksi....se on sitä "myötä ja vastamäessä" rakastamista :)

Toivottavasti tilanne ratkeaa parhain päin.

• UPEATA

On maailman hienoin asia jos kykenee oikeasti antamaan KAIKEN anteeksi.
      Tälläisellä ihmisellä voidaan sanoa rehellisesti olevan onnellinen elämä.
      Ajattele että pystyisit siihen? Ei epäilyjä, ei pelkoa eikä mitään negatiivista asiaa joka kalvaisi mieltäsi.
      Minun ainoa pyrkimykseni on tämä taito.
      Vain mestarit pystyvät siihen.

• ...........

Yhtä vaikeata meidän muiden ulkopuolisina tuota arvioida kuin sinunkin ulkopuolisena. Koska eihän me lopulta tiedetä yhtään mitä mies on puhunut vaimolleen ja onko rehellisesti puhunut siitä puolesta sinulle.

• lucifer-kissa

Se nainen on varmasti joku ihem hyypiö... Koittaa saada tollaset omat fantasiansa toteutuun ja käyttää siinä hyväkseen nyt vaan sitä kaveria kenen kanssa nyt on, EI OSAA PÄÄSTÄÄ IRTI, vaikka varmaan oma jörkikin niin sanoo.. Kyllähän anteeksiantaminen on hyvä juttu mutta on silläkin kyllä rajansa.. PLÄH.. Nooh..joka tapauksessa mielestäni kaikki tässä on vaan ainoastaan sen varatun miehen muijan fantasioitten vikaa.. Hullu semmonen ämmä..

• hrtuyi

toi mies taitaa viedä teitä molempia kun pässiä narussa. Eikös sua kiinnosta YHTÄÄN tietää mitä mies oikeasti kotonaan puhuu, vai uskotko mukisematta kaiken mitä mies sulle selittelee? Oletko ihan varma että avokki on saanut miehen mielen "pyörtämään". Oletko varma että asiasta on edes keskusteltu, kiinostasko tietää mitä mies taas sinusta puhuu avokilleen. Taitaa olla peluri koko mies ja molemmille selitellä vaaleapunaisia valheita.
      HERÄTYS NAINEN!!!

• Ann-Lee 1

Nainen varmaan antaa anteeksi, koska toivoo loppuen lopuksi saavansa miehen kokonaan ja häät. Nainen ei vaan elämänkokemukseltaan tiedä, ettei se onni ole sittenkään haaveiden kaltaista, henkiset haavat kulkevat mukana. Yksi teoria.

• ap:llä

Samasta syystähän se ap:kin otti sen miehen takaisin joka taasen lähti ja tämä oravanpyörähän jatkuu ja jatkuu...

• totuus palaa tulessa

ei ole helppoa löytää kumppania..ja nainen tietää sen...sinä olet sika kun makaat ukkomiehen kanssa ..häpeä...jos naiset oppisivat jotain ..niin ei ukot kävisi niin paljon viereissa kun nyt käyvät... pitäkää ämmät jalat yhdessä kun exät palaa jalkojen väliinne... jos on kerran pettänyt niin pettää aika...
      siitä sait...kasvata kakarasi yksin ..en ole ansainnut ukkomiestä, joka on toiselle rakas ...

• Yritetty

Avovaimo on juuri saman luontoinen kun sinä, kaiken anteeksi antava ja takaisin ottava.

Sinä siis luulte miehen sanoneet vai oleko keskustellut tästä kolmeen pekkaan. Yleensä nämä pelimiehet joilla on useita naisia kierroksessa aina ovat hyvin taitavia, jokaiselle muijalle oma tarina.

Siis yrität kertoa että mies ei osaa itse tehdä päätöksiä ja taipuu kaikissa asiossa avovaimon päätöksiin, eli on tahdoton marionetti.

Jos oikeasti haluat saada selvyyden mene heille ja kolmistaa selvität tämän. Jokainen kertoo vuorotelle sen oman näkemyksen ja kuuntelee naama ummessa kun muut puhuu ( ei päälle puhumista) Tulet huomaamaan että asiat eivät ihan kertomuksen mukaan mene.

Jos heillä kerran on hyvä avoliitto niin avovaimo luultavasti tietää ja tuntee miehen luonteen ( paremmin kuin sinä) eikä pidä sitä mitenkään pahana ( siis hyväksyy) eikä edes yritä muuttaa sitä. Kylän pukki on kylän pukki oli avo tai avioliitossa..... ( avovaimolle olet vain yksi sivusuhde sivusuhteiden joukossa eikä hän koe että sinun olemassa olo vaarantaisi heidän suhdetta) Huomautan että olet tuskin miehen ainut, ensimmäinen tai edes viimeinen "uhri". Tälläiset miehet osaavat valita aina kohteeksi samankaltaiset naiset. Kaikki hän uskoo, kaikki hän toivoo ja kaikki hän anteeksi antaa. Joten teidän molempien naisten luonne on lähempänä toisiaa kun osaatte edes kuvitella. Miksi avovaimo ei olisi antanut anteeksi aivan samoin kun sinä annoit? Mitä eroa tässä anteeksiannossa sitten oli? Ja miksi ei suunnittelisi häitä, häiden suunnittelu riittää hänelle ( 6 vuotta) ja mies saa naisen pysymään suhteessa ruokkimalla tätä naisen haavetta toivehäistä. Olette siis tekemisissä pelurimiehen kanssa ja toivotte molemmat että toinen nainen vain luovuttaisi ja jättäisi teidät "voittajaksi", mutta kumpikaan ei itse ole valmis luovuttamaan vaan ihmettelee suuresti miksi toinen ei sitä tee vaikka mies kohtelee sikamaisesti näkemättä että itse suostuu juuri samaan.

Ja kuule varattu mies joka alkaa sivusuhteen on kyllä sitten se kylän pukki eikä hänellä koskaan ole tarkoitustakaan tyytyä vain yhteen suhteeseen ( riippumatta kuka se nainen on) Tämä on siis tämän miehen perusluonne, joko hyväksyt ja jatkat jojo-suhdetta tai sitten olet rehellinen itsellesi ja todellakin laitat pelin lopullisesti poikki ( siis ei mitään uutta tilaisuutta, sillä tilanne ei koskaan tule muuttumaan) Sen lempi "vaimon" aseman voi hetkeksi saavuttaa mutta ainoaksi ei kukaan tule pääsemään pelurin kanssa. Vaikka olisi minkälainen, minkä näköinen tai minkä luontoinen se ei koskaan riitä pelurille eikä hän koskaan tule muuttamaan omaa perusluonnetta. Hetken siis tunsit olevasi se tärkein ja seuraavassa hetkessä se kakkonen - turhaan toivot sillä vastassa on nainen joka antaa kerta toisensa jälkeen anteeksi koska haluaa uskoa miehen "muuttuvan" ja haluaa uskoa kaikki ne selitykset. Aivan samoin kun sinä teet. Teidän molempien luonteesta puuttuu ehdottomuus ja kyky tehdä päätös jossa myös pysyy.

Yhdessä asiassa olet väärässä mies voi mainiosti elää ilman teitä ( tekeekin näin) ja jos häneltä puuttuisi aito halu niin eihän hän sinne vanhaan olisi palanut. Siis tunnut olevan pettynyt kun toinen toisen sikailusta ottaa takaisin vaikka itse oli siihen ihan yhtä valmis. Asiallisesti vastattuna: Katso peiliin ja kysy itseltäsi mikä sai sinut ottamaan tuollaisen sikapossun takaisin. Joillakin naisilla on vain pysyvä renttumangeetti ja ylikehittynyt hoivavietti sekä tarve roikkua miehessä joka ei ole sen arvoinen.

Tämä ei ole tarkoitettu haukkumiseksi vaan ihan mietittäväksi. Kun mietit itseäsi huomaat löytäväsi se miksi toinenkin toimi ihan samoin kun sinä. Jos todella haluat kuulla totuuden ( harva haluaa) niin olemalla mies, sinä ja miehen avovaimo yhdessä niin kuulette miten mies selittää molempien läsnäollessa mitä tunsi kumpaakin kohtaan ja kenen kanssa hän oikeasti haluaa olla. Todennäköisesti peluri on taitava ja esittää loukaantunutta ja lähtee kävelemään ja palaa molempien luo selittämään: Siis luulin sun rakastavan mua, etkö ymmärrä että mulla on muutenkin vaikeeta kun se toinen ( nainen) vaan roikkuu, mutta vain sinua minä oikeasti rakastan.....ja molemmat uskovat koska haluavat tätä niin paljon. Olette siis mielummin valmiita jakamaan miehen toisen kanssa kun olemaan ilman. Teille riittää mielikuva että miehelle olette tärkeämpiä/rakaampia kun se toinen tai ne muut.... sillä eihän ne muut ole miehelle koskaan merkinneet niin paljon kun sinä.... ja tämä siis löytyy naisen sisältä jota pelimies vain osaa hyödyntää helvetin taitavasti.

• go go vaan

Sillä ei ole merkitystä oletko lapsen saanut vai et- pettäminen jatkuu miehen puolelta kuitenkin. Haluatko sinä tuollaisen miehen. ??

Lapsen tulo ei nykyään merkkaa sitä että kyseinen isä jäisi äidin luo.Niinhän tässäkin nyt näkee lopputuloksena sen.

myönnä reilusti että on syytä nostaa kytkintä. Mie s voi kyllä tavata lastaan mutta älä anna enää sille.

• raha ennen kaikkea

Olen asunut Norjassa muutaman vuoden ja nyt taas olen takas Suomessa. Ja näkyy jo tännekin rantautuneen ton, et naiset tekee lapsia kenen kanssa tahansa ja milloin tahansa ajattettelematta asiaa sen enempää. Norjassa on suht normaalia että eukolla on 2-4 lasta ja kaikilla eri isät. Mutta norjalaiset naiset on vaan miljoona kertaa fiksumpia kuin suomalaiset, koska ne osaavat vaatia miehiltä kunnon elatusmaksut ja rahaa, mut muuten miehellä ei sitten olekaan mitään asiaa lapseensa ja muijaan, jonka kanssa lapsen teki. Siellä eukot yrittää hakea isäehdokkaita, joilla on kunnon työ ja palkkatili, josta maksaa. Mullakin on yks kaveri, joka tällä hetkellä hakee miestä jolle pamauttaisi lapsen (mieheltä tietysti salaa) ja sitten vaan rahaa vaatimaan, kun lapsi on syntynyt. Hänellä on jo 4 lasta ennestään, mutta tarttis saada uusi mukula, kun vanhin on jo 18 eikä miehen tartte hänestä enää maksaa. Käy katsokaas niiin että sitten tän eukon "rahallinen elintaso" laskee, kun ei saa enää rahaa tän lapsen isältä. Tosiasia on, että seksillä ja rakkaudella EI OLE MITÄÄN tekemistä keskenään!!! Mun neuvoni on, että menette sinne baariin tai minne vaan (vaikka golf kentälle) hengailee ja haette miehiä joilla on rahaa (he ovat kaikkein helpoimpia nakkeja saada sänkyyn) , sitten pamautatte ittenne paksuksi salaa tältä mieheltä ja kun muksu syntyy niin keräätte tuotot eli vaaditte kunnon elatusmaksut mutta ETTE ANNA miehen olla missään tekemisissä ITSENNE tai LAPSEN kanssa. Se kannattaa ihan oikeasti ja siinä on naisen kannalta jotain järkeä!!!

• nainen_30

joka ei arvosta itseään.

• ei muisteta pahalla

voi antaa kaiken anteeksi. Syvällä sisimmässä on tunteet, jotka eivät ole kuolleet, uskoa tulevaan,
      heidät on tarkoitettu juuri vikoineenkin ja puutteinenn toisillensa.

• toivottavasti minäki

lkun sinä! Ihana mies ja sä annat sen tehä mitä haluaa

• Rami Pussinen

Edellinen suhteeni meni mönkään juuri tämän anteeksi antamattomuuden takia. Mitä *ttua mä siitä höydyin muutekaan.

• ornamentti

Ihan samalla tavalla kuin sinä, olet kuin itsestäsi kertoisit.

• Se vaimo

koskaan, sorry.

• Avovaimo

Avovaimona kuudetta vuotta! En suostuisi naisena tuollaiseen. En arvosta avojuttuja yhtään miksikään. Avoliitossa ollaan siksi, että olisi joka hetki valmiudet lähteä eri teille. Jotkut asuvat yhdessä vain taloudellisista syistä, jotkut siksi etteivät osaa päättää tai saadakseen seksiä tai siksi, että seksin seurauksena on sattunut syntymään lapsia. Todellinen rakkaus ja vastuuntuntoinen käyttäytyminen on kaukana avoliitosta.

• Anteeksi antaminen

Kummallakaan avopuolisolla ei ole minkäänlaista omanarvontuntoa. He ovat tottumuksesta ja mukavuussyistä yhdessä, koska ovat päättämättömiä molemmat.
        Anteeksiantaminen on tässä tapauksessa näennäistä ja johtuu mukavuussyistä. On helppoa "antaa anteeksi", koska avopuolisoiden välillä ei ole rakkaussuhdetta. Kykeneekö kyseinen mies sellaiseen yleensä vai onko hän kenties seksiaddikti, jolle mikään ei riitä, vaan joka tarvitsee jatkuvasti uuden naisen ja valloituksen testatakseen omaa viehätysvoimaansa? Unohda se mies, hänen kanssaan tulee jatkossa vain lisää ikävyyksiä. Kyllä sinä selviät yksinkin lapsen kanssa, vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan. Aikanaan tapaat varmaan jonkun mukavan miehen, joka rakastaa sinua. Olet nyt kriisissä etkä pysty ajattelemaan selkeästi tilannettasi. Ota etäisyyttä kyseiseen mieheen ja kun aikaa hieman kuluu niin näet tilanteesi uudessa valossa. Toivon kaikkea hyvää elämääsi.

• Niin ...sitä ei oikeen pysty määräämään ketä kenenkin kanssa on, vaikka rakastaakin. Vaikka sä vähän tyhmä oletkin, niin fiksuinta mitä voisit tehdä on siirtyä odotuskannalle. Jos niitä anteeksipyyntöjä kasaantuu enemmänkin ne saattavat koitua eduksesi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5915
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      51
      5394
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3768
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3524
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59