Pitkä tarina... Yritän lyhentää!
Parisuhteellamme on takana 3 ihanaa yhteistä vuotta. Olimme molemmat onnellisia ja elämä tuntui liiankin hyvältä, kaikki osui kohdalleen. Hankimme yhteisen talon, koiran, suunnittelimme kihloihin menoa ja lasta muutaman vuoden päähän häiden jälkeen. Vaikka olemme nuoria (minä 26, hän 25) on molemmilla kokemusta jo tarpeeksi takanaan muista ihmisistä ja suhteista, joten panostimme tähän ja uskoimme tähän. Ainut ongelma oli hänen alkoholinkäyttö. Kun hän joi, hän joi itsensä pihalle tästä maailmasta. Haastoi riitaa, ei tiennyt kenen kanssa puhuu, joutui tappeluihin yms. Ikimaailmassa en olisi uskonut joutuvani petetyksi hänen kanssaan. Toisin kävi. Vahvassa humalassa oli lähtenyt toisen naisen mukaan... Kaikki romahti. Hän romahti. Taistelimme ja päätimme jatkaa. Anteeksi en osannut antaa... mutta kaikkeni yritin. Meni taas hyvin, olimme onnellisia, tai niin luulin. Luulin todella että kaikki oli jo hyvin, kunnes aloin ihastumaan toiseen ihmiseen. Petin. Nyt en enää tiedä mitä tehdä... Molemmat haluavat suhteen kanssani, minä haluan suhteen, en vain tiedä kumman kanssa.
Tämä suhteemme olisi tekemiämme virheitämme lukuunottamatta niin loistava!! Ymmärrän nykyään kun joku sanoo, että arki on kuin juhlaa. Hänen kanssaan se oli... Nyt minäkin tein virheen, osittain varmaan kostaakseni (alitajuntaisesti), osittain koska sillä hetkellä ajattelin etten saa luottamustani enää häneen takaisin ja suhteemme olisi ohi. Mutta nyt tuntuu etten mitään muuta haluakaan kuin hänet, mutta pelkään että tuhlaan aikaa. Pelkään että alkoholi tulee joskus vielä erottamaan meidät, vaikka hän juokin harvoin. Selvinpäin hän ei ikinä tekisi mitään mikä loukkaisi tunteitani. Tunnen, että minulla alkaa olla jo kiire. Haluan jo perheen ja kaiken joka minulla jo oli nenäni edessä, ennen hänen virhettään. Tähän uskoin niin paljon, vaikka olen ihminen joka ei usko pilvilinnoihin. Tähän uskoin.
Mitä tehdä... ? Onko kukaan saanut parisuhteen onnistumaan virheiden jälkeen?
Virheen tein minäkin...
Molempi pahempi
1
510
Vastaukset
- onnistumaan
me saimme suhteemme onnistumaan, vaikka minä onneton heti suhteen alussa eksyin toisen naisen matkaan. Onnistuimme koska rakastamme toisiamme ja haluamme elää yhdessä. Sitä kannattaa totisesti miettiä onko hän juuri sinun elämäsi rakkaus kaikilla tasoilla, jos on, te onnistutte kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084