Kun olen kelvannut ennenkin. Olemme seurustelleet kohta 2 vuotta, ja minusta tuntuu etten kelpaa enää missään asiassa miehelleni.
Tuntuu,että kaikki alkoi yhteisestä uuden vuoden päätöksestä, että parannamme yhdessä elämäntapoja, ja siinä sivussa vaikka vähän hoikistumme. Nyt siitä tuntuu tulleen oikea pakkomielle tälle miehelleni, varsinkin siitä minun hoikistumisesta. Enkä todellakaan ole mikään lihava!
Hän ei käy nykyisin töissä, minä taas käyn. Olen usein väsynyt, koska teen fyysisesti, ja henkisesti raskasta työtä. Ja jos en jaksa kuntoilla ja suorittaa kotona illalla, niin tulee heti näpsyä painosta, elintavoista, laiskuudesta yms yms yms...
Että mitä tämä oikeasti on!?!?! En minä enää ymmärrä....
Olen tästä yrittänyt puhua miehelleni, ilman mitään vaikutusta. Miksi en enää kelpaakaan ihan sellaisena kun olen? Miksi minun pitäisi hänen takiaan repiä ja rehkiä, kun alunperinkin koko jutun ideana oli se, että itsemme takia, ja oman jaksamisen takia tätä elämäntaparemonttia tehdään. Ja tuo elämäntaparemontin kautta olen vieläpä hoikistunut jo useamman kilon, niin silti sekään ei riitä!
Tuntuu tosi pahalta ne piikit, mitä hän heittelee... tajuamattaan vieläpä suurimman osan..
En todellakaan osa akeksiä, mistä tämä käytös johtuu, varsinkaan kun hän ei edes itse sitä tunnu huomaavan, eikä syyksi mitään kerro kysyttäessä...
Voiko muka tämä kaikki johtua siitä elämäntaparemontista? Kyllä meillä on ollut hyvä suhde muuten, eikä hän tällaisista asioista ennen ole koskaan aikaisemmin piikitellyt..
Miksi en kelpaa..
2
878
Vastaukset
- ...
Vaikuttaa siltä että miehesi asetti mielessään jonkun tavoitteen sinulle minkälaiseksi hän LUULI sinun kenties tulevan, ja kun et ole siinä tavoitteessa, häntä kenties ärsyttää se jollain tapaa. En oikein keksi muuta selitystä tuolle lapselliselle käytökselle. Sinun kannattaa sanoa tuosta aivan suoraan, ei hän miehenä muuten tajua. Sanot että se satuttaa pahasti että hän piikittelee. Sitten kysyt että miksi hän sellaista tekee kun ei ole ennenkään tehnyt, vaikka silloin painoit vähän enemmänkin.
- villiriisi
mielestäni miestäsi syö kun sinä olet töissä ja hän ei. omaa minäkuvaa ja itsetuntoa pönkittäkseen hän mollaa ja piikittelee sinua. tuskin ulkomuotosi on syynä, olettehan olleet jo pitkään yhdessä. satut vain olemaan tuttu ja turvallinen ihminen, johon on ihan liian helppo purkaa omaa pahaa mieltä. jaksamisia sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376