Naimisiin Marokkolaisen kanssa

Melli

Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia avioitumisesta marokkolaisen kanssa? Sunnittelen naimisiin menoa Marokossa, mutta kaikki tuntuu niin hankalalta. Kamala paperisota. Aargh

30

5224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neilikka

juu on kokemusta. Aika tuorettakin:).Mitä haluat tietää?

• Melli

Haluan tietää kaiken :)

Menitkö naimisiin Markokossa? jos niin haluaisin kysyä papereista joita otit mukaan, kun menit sinne? tai lähinnä riittikö esim esteettömyystodistus minkä sai maistraatista (toki oli pitkä lista muitakin papereita) vai pitääkö se vielä jotenkin legalisoida? sehän on virallinen. Mulle tää koko legalisointi on vähän auki. Ymmärrän toki, että kääntää pitää virallisella kääntäjällä, mutta riittääkö se sitten?

Missä kaikissa toimistoissa jouduitte käymään ja kauan koko prosessi kesti? Pitikö varata jokin aika lähetystöstä haastatteluun?

Ihan kaikki tieto on hyväksi.

Kiitos

• vaimoke

Olemme kanssa suunnittelemassa naimisiin menoa n. 2 vuoden päästä. Asumme suomessa ja ajattelimme pitää sekahäät eli vähän molemmista kulttuureista;)
      Marokkolaisissa häissä morsian joutuu vaihtelemaan pukuja moneen kertaan eikä itse hääpari pääse sillälailla bailaamaan joten haluan itselleni max. suomalaisen hääpuvun ja jatkoille marokkolaisen mutta haluamme kumpikin juhlia häitämme

• Melli

Oletteko tavanneet Suomessa vai Marokossa?

• neilikka

meillä ei pukuja vaihdeltu. Häät oli kyl enempi virastokäynti ja thats it. Mutta varaa aikaa marokossa(mikä kaupunki?) mulla meni 3vkoa ennenku kaikki paperit oli ok. Joo jotain pitää legalisoida kun en muista mitä, sitä paperia oli käsittämättömän paljon. Missä tapasitte? Minä tapasin mieheni netissä, n.1,5v sitten vihittiin ja vielä ei ole oleskelulupa tullut. Siis neuvoni onkin. Säästä joka ikinen asia, junalippu, kuitti, ota kuvia ,videoita joilla voit todistaa suhteen oikeellisuuden. Ole varovainen haastattelussa joka sanomaasi takerrutaan. Haastattelu pyyntö tulee ajallaan vihkimisen jälkeen. Olisin säästynyt monelta itkulta ja pettymykseltä jos olisimme älynneet että meitä kohdellaan kuin rikollisia, kaikki pitää todistaa. Onnea matkaan ja kysy lisää:)

• Melli

Mekin tapasimme netissä ja sitten olen matkustellut Markokkoon. Kihjattuni asuu Agadirissa, mutta varmaan kaikki asiat täytyy hoitaa Rabatissa. Aika kauan kestää oleskelulupa hmm netissa sanotaan n. 6kk mut ne on ihan soopaa kuulemma.

Olitteko Marokon päässäkin haastattelussa? Oliko poliisi tai jokin muu viranomainen?

• neidit nyt
        Melli kirjoitti:

Mekin tapasimme netissä ja sitten olen matkustellut Markokkoon. Kihjattuni asuu Agadirissa, mutta varmaan kaikki asiat täytyy hoitaa Rabatissa. Aika kauan kestää oleskelulupa hmm netissa sanotaan n. 6kk mut ne on ihan soopaa kuulemma.

Olitteko Marokon päässäkin haastattelussa? Oliko poliisi tai jokin muu viranomainen?

kuitenkin että valitettavasti avioliittonne tulee muuttumaan ja kaatumaan sinä päivänä kun miehenne saa pysyvän oleskeluluvan.

Tämä asia on hyvin yksinkertainen, mies etsii naista netissä mistä tahansa EU maasta ja kun kala on koukussa, aletaan avioliittoa järjestämään. Paperit kun ovat kunnossa niin muutaman vuoden kuluttua alkaa mies etsimään itselleen oman maansa naista (neitsyttä) jonka sitten tuo EU maahan. Mikä siinä on että edelleen niin monet suomalaiset lankeavat ansaan.
        Rakkautta löytyy taatusti lähempääkin!!

Tämän sanottuani haluaisin kommentteja naisilta jotka ovat olleet aviossa yli 8 vuotta miehen kanssa joka sai paperit suomeen vasta ja vain avioliittonne/lapsenne myötä. ?? Onko teitä?

• Järki käteen
        neidit nyt kirjoitti:

kuitenkin että valitettavasti avioliittonne tulee muuttumaan ja kaatumaan sinä päivänä kun miehenne saa pysyvän oleskeluluvan.

Tämä asia on hyvin yksinkertainen, mies etsii naista netissä mistä tahansa EU maasta ja kun kala on koukussa, aletaan avioliittoa järjestämään. Paperit kun ovat kunnossa niin muutaman vuoden kuluttua alkaa mies etsimään itselleen oman maansa naista (neitsyttä) jonka sitten tuo EU maahan. Mikä siinä on että edelleen niin monet suomalaiset lankeavat ansaan.

Tämän sanottuani haluaisin kommentteja naisilta jotka ovat olleet aviossa yli 8 vuotta miehen kanssa joka sai paperit suomeen vasta ja vain avioliittonne/lapsenne myötä. ?? Onko teitä?

Niin monet menevät naimisiin vain ja ainoastaan oleskeluluvan vuoksi, että pääsevät Suomeen. Hurmaavat puheet ikuisesta rakkaudesta on vain harhaa ja monella on vielä kiire tehdä lapsi, jolla varmistetaan oleskelulupa.
        Itselläni on Skype ja aina kun se on auki, näitä esim.marokkolaisia miehiä yrittää tulla linjoille.

• neilikka
        Melli kirjoitti:

mies kävi haastattelussa marokon lähetystössä. Kysyvät kaikki mahollisen. Millanen asunto minulla on montako huonetta jne. Itse mokasin haastattelun heittämällä vitsinä että puhumme sekaisin englantia, ranskaa ja suomea. Siihen takerruttiin koska mies oli vastannut englantia. Myös päätöksestä mennä naimisiin tuli miinusta koska sanoimme eritavalla päivän koska siitä ekan kerran puhuttiin. Kuka osaa sanoa tarkalleen, en minä:(.

• Melli
        neidit nyt kirjoitti:

Toki kaikki ymmärtävät kyseisen seikan ja harmillista on että näin tapahtuu toisille. Mielestäni siinä kyllä saa peiliin tuijottaa ennen kuin vetää uhrin tilat päälle.

No kuitenkaan aina asia ei ole näin ja minä ja kumppani ei välttämättä Suomeen tulla asumaan, koska se ei todellakaan ole ulkomaalaiselle niin ruusuista kuin suomalaiset luulevat, että tullaan vaan tänne nauttimaan yhteiskunnan tuista. EI EI Ei

Mieheni ei ole edes kovin innoissaan Suomesta, koska hänellä on kotimaassaa hyvä työ ja muutto suomeen olisi elintasolle suuri pudotus. Suomesta et saa töitä jos et puhu suomea tai jos saat niin jotain siivoushommaa ehkä.

Samaan reaktioon kohtaa monessa paikassa, kuin kirjoitit ja aikanaan ajattelin juuri niin kuin sinä, mutta sen jälkeen kun ole tutustunut muihin kulttuurehin ja ulkomaalaisiin ihmisiin käsitykseni ovat muuttuneet. Mielestäni yleistäminen on turhaa niin tässä kuin muissakin asioissa.

• vaan kerron
        Melli kirjoitti:

Toki kaikki ymmärtävät kyseisen seikan ja harmillista on että näin tapahtuu toisille. Mielestäni siinä kyllä saa peiliin tuijottaa ennen kuin vetää uhrin tilat päälle.

No kuitenkaan aina asia ei ole näin ja minä ja kumppani ei välttämättä Suomeen tulla asumaan, koska se ei todellakaan ole ulkomaalaiselle niin ruusuista kuin suomalaiset luulevat, että tullaan vaan tänne nauttimaan yhteiskunnan tuista. EI EI Ei

Mieheni ei ole edes kovin innoissaan Suomesta, koska hänellä on kotimaassaa hyvä työ ja muutto suomeen olisi elintasolle suuri pudotus. Suomesta et saa töitä jos et puhu suomea tai jos saat niin jotain siivoushommaa ehkä.

Samaan reaktioon kohtaa monessa paikassa, kuin kirjoitit ja aikanaan ajattelin juuri niin kuin sinä, mutta sen jälkeen kun ole tutustunut muihin kulttuurehin ja ulkomaalaisiin ihmisiin käsitykseni ovat muuttuneet. Mielestäni yleistäminen on turhaa niin tässä kuin muissakin asioissa.

eli minä taas olin ennen sinisilmäinen ja Suomessa asuessani en nähnyt avioliitoissa ulkomaalaisen kanssa mitään pahaa. Nyt olen asunut viimeiset 5 vuotta Keski-Euroopassa ja täällä vasta olen tajunnut kuinka kieroja ei EU- kansalaiset voivat olla! En todellakaan yleistä mutta voin sanoa jo laajan kaveripiirini kokemuksien perusteella että eipä ole kuin yksi kunnon mies osunut kohdalle..heillä tosin liittoa takana vasta puolitoista vuotta.
        Tunnen eri kulttuureita paljon ja suurin osa ystävistäni on ei suomalaisia joten mieleipiteitä ja kokemuksia on tullut vaihdettua. Voin vain toivottaa onnea valitsemallesi tielle.

• Melli
        vaan kerron kirjoitti:

eli minä taas olin ennen sinisilmäinen ja Suomessa asuessani en nähnyt avioliitoissa ulkomaalaisen kanssa mitään pahaa. Nyt olen asunut viimeiset 5 vuotta Keski-Euroopassa ja täällä vasta olen tajunnut kuinka kieroja ei EU- kansalaiset voivat olla! En todellakaan yleistä mutta voin sanoa jo laajan kaveripiirini kokemuksien perusteella että eipä ole kuin yksi kunnon mies osunut kohdalle..heillä tosin liittoa takana vasta puolitoista vuotta.
        Tunnen eri kulttuureita paljon ja suurin osa ystävistäni on ei suomalaisia joten mieleipiteitä ja kokemuksia on tullut vaihdettua. Voin vain toivottaa onnea valitsemallesi tielle.

Niin toki täytyy olla järki kädessä ja tarkkaan miettiä mihin ryhtyy. Kokemuksia on kyllä kieroista miehistä ihan tarpeeksi kotimaassakin niin tuskin kyse on aina pelkästää siitä. Itse haluan tehdä sen mikä tuntuu hyvätä ja oikealta. Vain aika sen näyttää kuinka käy, mutta ihan samat riskit on särkeä sydämmensä valitessaan miehen suomesta tai jostain muualta

• Melli
        vaan kerron kirjoitti:

Kiitos kuitenkin kokemuksistasi kaikki kokemukset on tervetulleita.

• kiitos siitä
        Melli kirjoitti:

Mitä ihmettä tekisimmekään lukutaidottomalla marokkolaisella. Voitko luvata, ettet tule Suomeen myöskään, jos sairastut syöpään tms vakavaan sairauteen?

• sinä
        Melli kirjoitti:

Niin toki täytyy olla järki kädessä ja tarkkaan miettiä mihin ryhtyy. Kokemuksia on kyllä kieroista miehistä ihan tarpeeksi kotimaassakin niin tuskin kyse on aina pelkästää siitä. Itse haluan tehdä sen mikä tuntuu hyvätä ja oikealta. Vain aika sen näyttää kuinka käy, mutta ihan samat riskit on särkeä sydämmensä valitessaan miehen suomesta tai jostain muualta

Katkeria kokemuksia kotimaassa, mitään vikaa ei löydetä itsestä, biologinen kello alkaa käydä ja tartutaan mesessä siihen jolle varmasti kelpaa.

• jaa-has
        kiitos siitä kirjoitti:

Mitä ihmettä tekisimmekään lukutaidottomalla marokkolaisella. Voitko luvata, ettet tule Suomeen myöskään, jos sairastut syöpään tms vakavaan sairauteen?

Oletteko rasisteja kun suhtaudutte niin agressiivisesti?

• Melli
        sinä kirjoitti:

Katkeria kokemuksia kotimaassa, mitään vikaa ei löydetä itsestä, biologinen kello alkaa käydä ja tartutaan mesessä siihen jolle varmasti kelpaa.

Alkuperinen idea oli kysyä miten käytännön asiat saisi helpoiten toimimaan, mutta näköjään suurempi tarve oli monelle sitten purkaa omaa pahaa oloaan kuin kertoa jotain järkevää. Toisaalta olisi se pitänyt arvata. Ensimmäistä kertaa näille sivuille tulin kysymään jospa jollain olisi jotain hyvääkin kokemusta jaettavana, mutta aika negatiivinen sävy näissä toistaiseksi on ollut. Harmittaa...

• Melli
        sinä kirjoitti:

Viestisi oli mielestäni epäasiallinen, tosin ei kyllä koskettanut itseäni henk kohtaisesti. Tilanteeni on täysin erillainen kuin viittasit.

• ;;;--->ugh
        vaan kerron kirjoitti:

Älä hyvä ihminen tee sitä!
        En jaksa koko stooria selvittää mutta totuus on että tulet vielä raskaasti katumaan. Lähiomaiseni otti marokkolaisen miehen itselleen,marokossa naimisiin ja äijä sitten perässä oleskeluvalla suomeen...Asiat muuttuivat. Suomen päivärahat alkoivat mennä marokkoon perheelle-ovathan he köyhiä,ymmärretään.Verisukulaisia.
        Sitten tulee kuvioihin pakko kontrollointi jota voi kai sanoa miehen puolelta vileä harhoissaan rakkaudeksi,kunnes tajuat että olet vain pelkkä keino rikastuttaa köyhää elämää,sukulaisia,ja imagoa marokossa. Jos saat lapsen,olet vailla mitään oikeuksia jo haluat erota. Suomi ei puutu näihin avioero lapsi kidnappauksiin,olethan lehdistä lukenut??

Et ole heille yhtään mitään,et spesiaali lovely woman jota hän nyt todennäköisesti supsuttaa korvaasi. Ja mitä enemmän hipiäsi punastuu siitä kiihkosta ja onnentunteesta mitä hän nyt sinulle tuputtaa..on se vain pelkkää harhaa ja lähempänä hänelle sitä sinettiä mitä hän tavoittelee.

Marokossa naureskellaan hölmöille naisille jotka yleensä turisteja tai netti löytöjä jne..Me eurooppolaiset naiset ollaa siellä "liha" pörssissä, ja meillä EI ole mitään muuta arvoa.
        Montako avioliittoa olet nähnyt missä suomalinen mies saa vaimokseen marokkolaisen? Taitaa olla harvassa.
        Toivotan elämääsi kaikkea hyvää,mutta ole kaukaa viisas..pitkitä edes vuodella tai kahdella avioliittoa, ja katso mitä marokkolaisesi tuumaa siitä!!!

• en ymmärrä
        Melli kirjoitti:

Viestisi oli mielestäni epäasiallinen, tosin ei kyllä koskettanut itseäni henk kohtaisesti. Tilanteeni on täysin erillainen kuin viittasit.

Mikä muukaan se tilanne voi olla. Oletko pakotettu ty'hän avioliittoon, kiristääkö mies sinua?

• habibati

Menin naimisiin marokkolaisen kanssa viime marraskuussa, eli suhteellisen tuore tapaus ollaan. Me tosin mentiin täällä Suomessa naimisiin ja niinpä säästyttiin suurelta paperisodalta. Eli en osaa siinä mielessä auttaa/kertoa enempää. Miehen piti vaan hommata esteettömyystodistus Marokosta, hakea siihen pari leimaa ja sit kiikutettiin se maistraattiin muutamaa viikkoa ennen vihkimistä...

Ihanan miehen sain, olen erittäin onnellinen. Eikä kenenkään auta tulla nissuttamaan minulle, että oleskelulupaa se vaan halus ym. koska miehelläni oli se jo ennenku tapasi minut, eikä ollut saanut sitä naisen kautta vaan se oli työperäinen. Yhdessä oltiin yli 2 vuotta ennenkuin avioiduttiin ja siitä asuttiin saman katon alla 1,5 vuotta, joten tunnettiin ja tiedettiin toisemme vallan mainiosti ennen avioitumista. Lyhyemmällä ajalla tai ilman yhdessäasumista en olisi suostunutkaan avioliittoon.

Ei pidä ottaa "sikaa säkissä" tietämättä ja ymmärtämättä minkälainen se toinen ihminen oikeasti on. En nyt siis tarkoita että sinä Melli niin olisit tekemässäkään, tiedät itse tilanteesi paremmin, mutta sanon vain näin yleisesti, että
      elämä muslimin kanssa voi olla hyvinkin erilaista kuin ei-muslimin kanssa, sekä hyvässä että pahassa. Sama tosin pätee ihan kaikkiin ihmisiin, sekä muslimeihin että muihin, toisten kanssa sujuu hyvin ja toisten kanssa ei sit mitenkään.... Minulla kävi hyvä säkä, onneksi :)

• Melli

Kiitos kannustavasta viestistä.

• Melli

Itse sen kuitenkin parhaiten tietää missä mennään. Olen onnellinen kumppanini kanssa ja luotan hyvään tulevaisuuteen. En tiedä miksi tämä keskustelu muuttui oleskelulupa keskusteluksi, kun siitä ei alunperin ollut lainkaan kysymys. En ole hakemassa kumppanini kanssa oleskelulupaa.

• neijlikka

Kun tapasin mieheni niin koitin täällä kans kysellä kaikenlaista. Yleensä tulos oli kamala ryöppy haukkujen kera ja ennustukset kuinka jään kuin nalli kalliolle. Jään jos jään kuka sen tietää koskaan. Nyt olen onnellinen ja se on tärkeintä. Kun vaan oleskelulupa tulisi niin saisimme alkaa oikean elämän:). Onnea sinulle ja on mukava huomata että jotkut jaksavat uskoa tulevaisuuteen:))

• melli..
        neijlikka kirjoitti:

Kun tapasin mieheni niin koitin täällä kans kysellä kaikenlaista. Yleensä tulos oli kamala ryöppy haukkujen kera ja ennustukset kuinka jään kuin nalli kalliolle. Jään jos jään kuka sen tietää koskaan. Nyt olen onnellinen ja se on tärkeintä. Kun vaan oleskelulupa tulisi niin saisimme alkaa oikean elämän:). Onnea sinulle ja on mukava huomata että jotkut jaksavat uskoa tulevaisuuteen:))

oletteko asuneet yhdessä? silloin vasta voi sanoa tuntevansa toisen. käsittääkseni muslimit eivät saa asua yhdessä naisen kanssa ennen avioliittoa.

• neijlikka
        melli.. kirjoitti:

oletteko asuneet yhdessä? silloin vasta voi sanoa tuntevansa toisen. käsittääkseni muslimit eivät saa asua yhdessä naisen kanssa ennen avioliittoa.

hei taas:). Ei olla asuttu. 1v6kk naimisissa ja tapaamiset on mun lomien varassa. Netti on ollu kovassa käytössä. Ja hermot riekaleina huonojen yhteyksien takia välillä. Tosin ne on mun hermot jotka loppuu, sekä kun iskee se uskon puute suhteeseen. Mutta se menee ohi kun jaksan jutella asioista ja nähdä ne positiivisesti:). Väitän ettei moni aviopari käytä niin paljon aikaa keskusteluun kuin me olemme käyttäneet netissä. Toki asia on toinen kun asutaan kimpassa. Sitähän ei tiedä miten käy, mutta uskon että olen nähnyt sen tärkeimmän puolen miehestäni.Hän on ymmärtäväinen ja kiltti.Toivon että juhannus vietetään suomessa yhdessä:)

• Uskon puute

Meinaatko sitten itse muuttaa Marokkoon vai jatkatteko nettiseurustelua vaikka olette naimisissa?! Mitä järkeä on mennä naimisiin, jos ei aiota asua yhdessä vai mitä?! Kyllä se miehesi varmaan naimisiinmenon jälkeen viimeistään alkaa oleskeluluvasta puhumaan;)Koska kaikkihan sieltä maasta pois haluaa.

• Feliza
        melli.. kirjoitti:

Kyllähän kristittyjä koskevat hyvin monet samat säännöt kuin muslimeitakin, jos ruvetaan siis kieltoja ja sääntöjä etsimään Raamatusta. Silti erittäin moni (uskovakin) kristitty asuu avoliitossa, harrastaa esiaviollista seksiä, juo itsensä humalaan jne.

Alkuperäiselle toivotan onnea suhteeseen, itse olen myös naimisissa marokkolaisen miehen kanssa. Yhdessä olemme jo seitsemättä vuotta, naimisiin menimme Suomessa.

Jokainen ihminen on yksilö, ja jokainen parisuhde omanlaisensa. Mutta eivät nämä "kauhutarinatkaan" ole aivan tuulesta temmattuja, joten järki kannattaa todellakin pitää mukana, eikä suuria päätöksiä tehdä pelkän rakkauden ja tunnekuohun pauloissa.

Itse suhtaudun hyvin kriittisesti näihin nettirakkauksiin, mutta toki sitäkin kautta voi onnen löytää. Jos olet tavannut miehen perheen ja sukulaisia, tutustunut marokkolaiseen kulttuuriin ja elämäntapaan, valmis joustamaan ja tekemään kompromisseja vaikeissakin asioissa jne, niin varmaan suhde on ihan hyvissä kantimissa. Ja toisekseen, kukaan ulkopuolinen ei tunne juuri teidän tilannettanne paremmin kuin te itse.

Mukavaa ja onnellista hääjuhlaa!

• aivan turhaa
        Uskon puute kirjoitti:

Meinaatko sitten itse muuttaa Marokkoon vai jatkatteko nettiseurustelua vaikka olette naimisissa?! Mitä järkeä on mennä naimisiin, jos ei aiota asua yhdessä vai mitä?! Kyllä se miehesi varmaan naimisiinmenon jälkeen viimeistään alkaa oleskeluluvasta puhumaan;)Koska kaikkihan sieltä maasta pois haluaa.

Ei täällä kannata todeta, että ylivoimaisesti suurin osa marokkolaisista nuorista miehistä, jotka eurooppalaisen naisen kanssa hengaavat, tekevät sen muista kuin tunnesyistä. Kun ei kokonaiskuvalla ole mitään väliä, jos kuvittelee löytäneensä juuri sen poikkeustapauksen. Ihmismieli toimii näin. Kun tuntuu hyvältä, on vaikea analysoida viileästi tilannetta.

Myöhemmin sitten itketään, mutta silloinkin voidaan suojautua ajattelemalla, että nyt vain sattui käymään huono tuuri ja että eihän sitä elämästä voi koskaan tietää. Turha alkaa yleistämään. Tai istua alas ajattelemaan vakavasti kausaalisuussuhteita. Ja oman elämän hallinta kun on tällaisen pörröisenpehmeän itsepetoksen vuoksi luovutettu kohtalolle, on ennuste huono. Onnellisia ne, jotka edes nöyrtyvät oppimaan kokemuksistaan.

• 7 vuotta päätä seinään
        aivan turhaa kirjoitti:

Ei täällä kannata todeta, että ylivoimaisesti suurin osa marokkolaisista nuorista miehistä, jotka eurooppalaisen naisen kanssa hengaavat, tekevät sen muista kuin tunnesyistä. Kun ei kokonaiskuvalla ole mitään väliä, jos kuvittelee löytäneensä juuri sen poikkeustapauksen. Ihmismieli toimii näin. Kun tuntuu hyvältä, on vaikea analysoida viileästi tilannetta.

Myöhemmin sitten itketään, mutta silloinkin voidaan suojautua ajattelemalla, että nyt vain sattui käymään huono tuuri ja että eihän sitä elämästä voi koskaan tietää. Turha alkaa yleistämään. Tai istua alas ajattelemaan vakavasti kausaalisuussuhteita. Ja oman elämän hallinta kun on tällaisen pörröisenpehmeän itsepetoksen vuoksi luovutettu kohtalolle, on ennuste huono. Onnellisia ne, jotka edes nöyrtyvät oppimaan kokemuksistaan.

Näin juuri ihminen toimii, selittää aina omat valintansa parhain päin...aluksi.

Rakastunut nuori nainen on kaikkein altteimmassa mielentilassa tulla harhaanjohdetuksi, rakastuneena selität myös kaikki vaaranmerkit parhain päin.

Niin kävi minullekin, puolustin miestäni henkeen ja vereen, olisin voinut kuolla hänen puolestaan. Vaaran merkkejäkin oli jotka vaan selitin parhain päin. Esim. matkalaukullinen kirjeenvaihtoa eurooppalaisten naisten kanssa joissa toistuivat samat fraasit (nykyään ne heitellään nettiin eikä todisteita edes jää). Myös jatkuva rähmällään olo oman perheen suuntaan, jolloin sinut ja mielipiteesi ohitetaan kylmästi, on vaaran merkki.

Toki mieskin on varmasti ihastunut sinuun, mutta enemmän tässä painaa eurooppa-aspekti kuin juuri sinun persoonasi ja sopivuutesi. Miehet yleensäkin eivät niin tarkkaan ajattele avioliittoa solmiessaan muuta kuin sävyisyyttä ja palvelualttiutta naiselta. He odottavat saavansa seksiäkin sitten aina halutessaan, naisen kiihottumisesta viisveisaten. Avioliitto ei ole hyvä vaihtoehto naiselle muutenkaan, poikkeuksena sellaiset miehet jotka kunnioittavat vaimoaan ihmisyksilönä ja tasavertaisena kumppanina. Heidänlaisiaan miehiä tuskin marokosta löytyy koska nainen on jo koraanin mukaan miehen palvelija.

Otatko riskin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      108
      2220
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1258
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1246
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      493
      1059
    Aihe