Mikä on niin vaikeaa hyväksyä jos nainen sanoo EI? Kai jokaisella ihmisellä on oikeus valita seuransa ja varsinkin seurusteluseura. Minusta miehellä on tosi huono itsetunto jos ei kestä torjumista, ei kai kenenkään maailma siihen kaadu. Olen itsekin naisena ollut treffeillä ja mies on sanonut että ei kiinnosta tämän enempää. So what aina ei voi syttyä mutta mitä siitä?
Ja osasyy torjutuksi tulemiseen on kyllä vääränlaiset kuvaukset itsestä..jos sanot olevasi tumma, olet tumma jne. On ikävä huomata että mies on valehdellut näkönsä ja kokonsa, olisi kertonut alussa asiat niinkuin ne ovat niin ei tulisi pettymyksiä. Itseään voi mies syyttää jos ei ole rehellinen. Samanlaisia kokemuksia varmaan puolin ja toisin, joten lähettäkää kuva tai sietäkää pettymys.
Mies raivostui torjunnasta
15
1953
Vastaukset
- on ...
tosi huono itsetunto, siitä se johtuu.
- että raivostui
jos kerran torjuit hänet.
Vai joko olit antanut kaikki mahdolliset henkilötietosi,meilit,puh num,sos turvatunnsta myöten.
Miten sen raivostumisen muuten tiedät jos olet torjunut hänet?
Torjuttu ei voi ottaa sinuun yhteyttä galleriassa/treffiprofiilissa.- Tiinaliina
Oltiin soiteltu jonkin ja tiesi siis puhelinnumeron. Tapaaminenhan sujui kahvikupin ääressä eikä silloin vielä raivostunut vaan seuraavana päivänä oli tulla lankoja pitkin!
Hänen mielestä olisi parempi ollut jättää heti pärstän nähtyäni kuin suostua kahville. Luulisi siitä suuttuvan jokaisen?? Ja raivostuminen oli vihaa koko yhteiskuntaa ja naisia kohtaan, mikään ei ollut enää hyvin sen "pippelin lyhenemisen" lisäksi! - puhelinnumeroitas
Tiinaliina kirjoitti:
Oltiin soiteltu jonkin ja tiesi siis puhelinnumeron. Tapaaminenhan sujui kahvikupin ääressä eikä silloin vielä raivostunut vaan seuraavana päivänä oli tulla lankoja pitkin!
Hänen mielestä olisi parempi ollut jättää heti pärstän nähtyäni kuin suostua kahville. Luulisi siitä suuttuvan jokaisen?? Ja raivostuminen oli vihaa koko yhteiskuntaa ja naisia kohtaan, mikään ei ollut enää hyvin sen "pippelin lyhenemisen" lisäksi!Mitä helvettiä menet jakamaan puhelinnumeroitasi.
Turha sun on tänne tulla asioita itkemään jos itse menet ekaks messiin ja mukaan. - ilman puhelinta?
puhelinnumeroitas kirjoitti:
Mitä helvettiä menet jakamaan puhelinnumeroitasi.
Turha sun on tänne tulla asioita itkemään jos itse menet ekaks messiin ja mukaan.Normaalisti ihmiseen voi luottaa ja antaa numeron joka tietenkin salainen, ettei saa selville asuinpaikkaa ym. Mutta ei näköjää kannata antaa enää, eikä deittailla koska pervot liikenteessä.
- hmm...
ilman puhelinta? kirjoitti:
Normaalisti ihmiseen voi luottaa ja antaa numeron joka tietenkin salainen, ettei saa selville asuinpaikkaa ym. Mutta ei näköjää kannata antaa enää, eikä deittailla koska pervot liikenteessä.
"Normaalisti ihmiseen voi luottaa ja antaa numeron"
Kyllä.
"joka tietenkin salainen, "
Ns. varmuuden vuoksi"
"ettei saa selville asuinpaikkaa ym."
Jos luottaa ei siinäkään salattavaa, mutta varovaisuus ei ole tuomittavaa, joskin ikävää fiksuille, että lähtötilanne on epäilty kunnes muuta imenee.
"Mutta ei näköjää kannata antaa enää, eikä deittailla
Ylireagointia tai ei. Olen saanut käsityksen että puhelunkin voi torjua:
- teknisesti estää soitto yksilöidyistä numeroista.
- katkaista puhelun kun tunnistaa äänen.
- olla vastaamatta jos numero ei näy (aika turha jos käyttää edellisiä)
"koska pervot liikenteessä."
Turha nimittely "puhuu omaa kieltään".
- photoshopatuista naisista?
Niitä on treffit täynnä!
Ja kolme naista tähän asti menettänyt hermonsa, kun en kelpuuttanut! Mieti sitä. - Mystinen_Mr_X
Miehen muna lyhenee sentin yksiä pakkeja kohti! Kun taas jos ei saa ja pääsee sänkyyn deitin kautta niin muna kasvaa sentin!
- se torjunta
tapahtuu.
Esimerkiksi on aika epämiellyttävää ja epäkohteliasta torjua toinen vaikkapa heti treffien aluksi jne.
Yleensäkään en suosittele täysiä sokkotreffejä kenellekään.
Jos torjunta tulee niin ok mutta jos toinen on päälle vielä vittumainen niin sitä voi odottaa myös takaisin.- ei miehelle tarvi
olla kettumainen tehdessä torjuntaa, vaikka sanoisit kauniisti että et ole sitä mitä etsin, niin silmille sieltä siltikin tullaan. Ja vaikka millaisilla, hu**a, lu**a, yms muilla kommenteilla
- hmm...
"Esimerkiksi on aika epämiellyttävää ja epäkohteliasta torjua toinen vaikkapa heti treffien aluksi jne."
Kyllä, mutta epämiellyttävää (ja epäkohteliasta?) yrittää käyttäytyä kuin mitään ei olisi vialla, kun se ei tahdo onnistua. Toinen huomaa että jotain omituista on.
Muuta en oikein osaa sanoa kuin:
Vältää puheessaan sinä-muotoa. Se koetaan helposti syyttelyksi. oli se sitä tai ei.
Käyttää minä-muotoa.
Minusta tuntuu... (pahalta tms.)
En osaa suhtautua tähän tilanteeseen...
Olen hämmentynyt...
"Yleensäkään en suosittele täysiä sokkotreffejä kenellekään."
Sellainen sopii kyllä jos on sosiaalisia taitoja selviytyä hyvin kiusallisista tilanteista.
- Huumorintajun puutetta
Raivostuminen kertoo, että ihminen on ollut liikkeellä väärin eväin väärin asentein.
Kannattaisi pysähtyä ja katsoa peiliin.
Minut on torjuttu monesti, enemmän tai vähemmän törkeillä tavoilla. Ne olen ohittanut olan kohautuksella, todennut vain että vai että "tämmöinen tyyppi tällä kertaa".
Voisin kuvitella että tuollainen raivooja on huonosta itsetunnosta kärsivä. Itse olen törmännyt viime aikoina ilmiöön "yli 30-vuotiaat miehet jotka YLIARVIOIVAT ulkonäkönsä, eikä ihan liian vähän arvioikaan".
Minua ei se luontainen rumuus ärsytä mutta se valehteleminen on ehdoton turn-off. Sellaiset ne raivostuukin, olen saanut tähän asti kuulla olevani pinnallinen, vaikka itse ovat kehuneet olevansa kranttuja naisten suosimia miehiä, ja ovat itse ulkonäön suhteen kuulema hyvin tarkkoja... Sitten kun tapaan heidät ja totean että ovat liioitelleet itsestään RANKASTI enkä sytykään, olenkin minä yhtäkkiä se pinnallinen ja typerä akka. =D- nirppanokka
Minäkin tapasin miehen jonka piti olla tumma ja roteva, olikin omenavartaloinen lyhyt jässikkä, vaaleanruskeat puolikaljut haivenet. Oli pokassa pitelemistä, voiko suomalainen 35v mies olla noin vanhan näköinen? Minä olinkin sen jälkeen kaikkitietävä tyhjäpäinen nirppanokka! Vaikka olin ollut ensin niin ihana :)
- hmm...
nirppanokka kirjoitti:
Minäkin tapasin miehen jonka piti olla tumma ja roteva, olikin omenavartaloinen lyhyt jässikkä, vaaleanruskeat puolikaljut haivenet. Oli pokassa pitelemistä, voiko suomalainen 35v mies olla noin vanhan näköinen? Minä olinkin sen jälkeen kaikkitietävä tyhjäpäinen nirppanokka! Vaikka olin ollut ensin niin ihana :)
Senverran vaan että...
"...jonka piti olla tumma ja roteva, olikin omenavartaloinen lyhyt jässikkä, vaaleanruskeat puolikaljut haivenet."
Jos ei tumma ollut, voisiko silti olla roteva, omenasta huolimatta?
"...lyhyt..."
Hukkapätkä, se on selvä, mutta oliko tästä puhetta ennakkoon?
Ennenvanhaan oli niitä keskipituisia miehiä, ei enää. Jos ei ole ole selvästi pitkä on vain lyhyt sitten. Kirosanaksi alkaa tuokin muuttua. Keskipituuden katoaminen on selkeästi ja yksinomaan naisten asenteen ilmentymä.
"Oli pokassa pitelemistä,"
No pitikö se pokka. Yleensä se näkyy tai sen vähintään vaistoaa tyhmempikin. Poliisi tai tullimies tietää että paatumaton paljastaa itsensä. Miltä se tuntuu jos sinulle nauretaan 'sisimmässä', etkä tiedä tarkkaan minkä takia?
Tämä 'kohtelias' vaikeneminen ei yleensä toimi. Ei se suojele ketään. Entä jos sanoo suoraan että kokee saaneensa väärää tietoa tai saanut eri käsityksen kuvailusta.
Ikävävää kaikenkaikkiaan, eikä helppoa ratkaisua ole. Jos taas haukkuu lyttyyn ei omenavartalo ehkä muutukaan rotevaksi ja tuloksena onkin kukkakeppi.
"Vaikka olin ollut ensin niin ihana :)"
Tämähän voi kyllä olla oikeasti tottakin. Aika tavallista että tuntuu herttaiselta...ensin.
- hmm...
"Mikä on niin vaikeaa hyväksyä jos nainen sanoo EI? Kai jokaisella ihmisellä on oikeus valita seuransa ja varsinkin seurusteluseura.
On tietenkin. Oli sitten mies tai nainen, se vain tuntuu pahalta, herättää hylkäämisen ja kelpaamattomuuden tunteita.
"Minusta miehellä on tosi huono itsetunto jos ei kestä torjumista, ei kai kenenkään maailma siihen kaadu."
Silloin on TERVE itsetunto kun se muuttuu elämän mukana ja nin kuuluu ehdottomasti olla. Sellaisesta, mikä ei muutu, ei ole kenellekään mitään hyötyä (vrt. psykopaatti).
Ei kaadu, mutta sillä on se irrationaalinen puolensa.
"Olen itsekin naisena ollut treffeillä ja mies on sanonut että ei kiinnosta tämän enempää. So what aina ei voi syttyä mutta mitä siitä?"
Ehkä jotain, se saattaa kuormittaa psyykettä.
Rähjääminen on tietenkin väärä reaktio. Hyödytön ja vahingollinen kummallekin
"On ikävä huomata että mies on valehdellut"
Joo, luottamusta ei rakenneta yhtä helposti kuin taloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689