En jaksa enää. Taas kerran mies tuli kotiin juovuksissa. Piti olla koiran kanssa lenkillä. Olisin jo halunnut eroa ja muuttaa omilleni, mutta kun asunto ei mene kaupaksi nyt kun on lama!!
Tunnen olevani häkkilintu loukussa. Lottoan ja rukoilen edes hiukan lotosta rahaa, että saisin isännän ulos tästä. Tuskinpa se tie tuo apua tullessaan. Se on vaan jonkinlainen ajatus, joka kannattaa minua tämän paskan keskellä.
Hän ei lyö eikä ole väkivaltainen. Hän juo niinkuin maailmasta loppuisi viina tällä sekunnilla. Työnsä hän hoitaa ja on hyvä siinä. Itselleni on kasvanut valtava inho koko alkoholia kohtaan mieheni käytöksen takia. Joskus, kun olimme ravintolassa, ja join ensimmäistä paukkua, hän veti ensimmäisen yhdellä kulauksella tilasi sen jälkeen pöytään kaksi uutta, ettei se ainakaan lopu.
Hänellä on myös diabetes, jonka takia hän on saanut juodessaan sairaskohtauksia, mutta se ei hidasta tahtia.
Itse opiskelen uutta ammattia itselleni sairauteni takia. Teen toisinaan sijaisuuksia, kunhan niitä vain on. Jonain kuukautena ei ole ollenkaan, toisena voi olla useitakin. Teen työni, mutta koulu on ensisijalla tällä hetkellä. Lisänäni on kodinhoito ja ruoanlaitto. Haluan, että meillä on perussiisti koti ja kotiruokaa päivittäin. En silti koko ajan juokse luuttu kädessä.
Haluaisin jo omaan kotiin, jossa voisin opiskella rauhassa ja keskittyä siihen. Nytkin pitäisi aamulla mennä esitelmöimään kolmellekymmenelle ihmiselle, mutta vaatii paljon koota itsensä, kun tekisi mieli huutaa ääneen. Miten paljon helpompaa elämä olisikaan, jos ei mieheni joisi.
Oli meillä joskus hauskaakin ja olimme rakastuneita. Hän oli ilman alkoholia ja lenkkeilimme ja teimme kaikenlaista yhdessä. Olen sanonut, että viina lyö kiilaa väliimme, ja jonain päivänä kuilu on liian suuri.
Kunpa vain asunto menisi kaupaksi...
asunnon vuoksi yhdessä
5
730
Vastaukset
- saatte
asunnon kaupaks ja pääset omaan elämään. Vai pitäskö sun ottaa se harppaus jo nyt ja käydä juttelemassa asuntoasiat sille mallille, että voisit siirtyä nyt tässä vaiheessa omaan kämppään ettei sun voimat lopu. Tuo liika alkoholin käyttö on montakin suhdetta varmasti pilannut, omakohtaista kokemustakin löytyy. Itse voisin elää vaikka absolutistina, mutta miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat kyllä omasta mielestäni juoneet ihan ongelmaksi asti, mut onneks on erilleen niistä päässyt. Ei sitä miehen juomiskulttuuria paranna kuin mies itse.
- surutar-71
vastauksestasi. Nytkin tulin koulusta kotiin, oli koira ilman ulkoilutusta ja ruokaa. Hoidin ne heti alta pois. Ukko röhnötti vaatteet päällä sängyllä umpitunnelissa eikä edes herännyt kun tulin kotiin.
En jaksa itkeäkään enää, suren kuitenkin ihmisen alasmenoa lujaa vauhtia. Minulla on pienoinen epäilys toisesta naisestakin, tosin varma en voi olla. Kuitenkin selvinpäin mies kiistää kaiken.
Pitänee kääntyä asunnonvälittäjän puoleen jotta oma elämäni jatkuisi enkä menisi toisen mukana alas. Onneksi on kevät ja voi ulkoilla entistä enemmän...- Minttu-Matilda
Ihan melkein kuin olisi omakirjoittamaa tarinaa lukenut.
Asun alkoholistin kanssa. Hänellä on myös diabetes. Tänäänkin kun töihin lähdin jäi krapulassa sohvalle makaamaan.
Erona vain se että asunto on onneksi minun. Olen ilmoittanut hänelle että lähtö on edessä, mutta en tiedä aikooko totella ja häipyä.
Päätös häätämiseen oli vaikea koska kaikesta huolimatta vielä rakastan. Mutta en halua hukata elämääni juopottelun katsomiseen. Ei mies lopeta juomista, tuskin sinunkaan. Kyllä sinä jotenkin tilanteesta eroon pääset, onnea!! - sinullekin
Minttu-Matilda kirjoitti:
Ihan melkein kuin olisi omakirjoittamaa tarinaa lukenut.
Asun alkoholistin kanssa. Hänellä on myös diabetes. Tänäänkin kun töihin lähdin jäi krapulassa sohvalle makaamaan.
Erona vain se että asunto on onneksi minun. Olen ilmoittanut hänelle että lähtö on edessä, mutta en tiedä aikooko totella ja häipyä.
Päätös häätämiseen oli vaikea koska kaikesta huolimatta vielä rakastan. Mutta en halua hukata elämääni juopottelun katsomiseen. Ei mies lopeta juomista, tuskin sinunkaan. Kyllä sinä jotenkin tilanteesta eroon pääset, onnea!!Minttu-Matilda! Juu, sama meno jatkuu jo toista vuorokautta, eikä ole syönytkään mitään. En jaksa huolehtia aikuisesta miehestä, koska hänelle pääasia on vaan juominen eikä sairaudestaan välittäminen.
Päivän makasi kännissä sängyssämme, ja nyt kun läksin koiran kanssa iltapisulle puoli sitsemältä, oli taas herännyt sinä aikana ja mennyt -yllätys yllätys- pubiin lisää juomaan. Äsken tuli kotiin saappaat aivan solmussa, hyvä että pystyssä pysyi.
Olen jo aloittanut hoitamaan asuntoasiaa, ja tänään mulle jo tarjottiin kahta vuokra-kaksiotakin edullisesti ystäväpiiristä, kunhan saisin neliön myytyä! Siihenkin olen jo laittanut vauhtia :)
- alkoholisteista
Lähtekää heti pois alkoholistien luota, älkää välittäkö rahasta. Onnellinen elämä on tärkeintä ja juopot ei koskaan muutu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770