aion kerätä kaikki luut ja luunpalat yhteen läjään ja laskea ne. Tee arvaus ja saatat olla ML-palstan ARVAUSKUNINGAS!
Huom. lasken esim. hajotetun purukengän kolmeksi, koska siinä on hajonneena muistaakseni kolme osaa.
arvauskisa
12
357
Vastaukset
- disadora
sittenkin siivota? Montakohan koiraa siellä niitä luita järsii..?Mä heitä palasten lukumääräksi 19.
- gek-ko
niitä on 29
- disadora
gek-ko kirjoitti:
niitä on 29
hypin kyllä tasajalkaa ennen nukkumaanmenoa:)
- gek-ko
disadora kirjoitti:
hypin kyllä tasajalkaa ennen nukkumaanmenoa:)
pääasiallinen toiminta ei niinkään ole järsiminen vaan se, että näitä saa roudata ympäri kämppää ja kätkeä (esim. minun vuoteeseen) ja minä sitten roudaan nämä takaisin niiden punkkaan ja ne sitten roudaa, oikei, tajusit varmaan
- ...
gek-ko kirjoitti:
pääasiallinen toiminta ei niinkään ole järsiminen vaan se, että näitä saa roudata ympäri kämppää ja kätkeä (esim. minun vuoteeseen) ja minä sitten roudaan nämä takaisin niiden punkkaan ja ne sitten roudaa, oikei, tajusit varmaan
Eikös se ole aika inhottavaa löytää puoliksi kaluttuja puruluita omasta sängystä?
- KoppavaHoro
... kirjoitti:
Eikös se ole aika inhottavaa löytää puoliksi kaluttuja puruluita omasta sängystä?
koiranomistajan arkeen kuuluu monia ei välttämättä niin viehkeitä asioita eikä puoliksisyödyt puruluut sängyssä ole suinkaan pahimmasta päästä.
Yhtä lailla minä ihmettelen miten kukaan voi vaihtaa vauvan tai pikkulapsen kakkavaippaa ja pestä paskaista pyllyä, mutta kun se on se oma koira tai oma lapsi niin ei se niin paljoa ällötä. - gek-ko
... kirjoitti:
jos se tuore järsimisen jäljiltä, silloin se pää jota on mukellettu on ällöttävän kostea ja tahmainen.
Onneksi ne kuivuvat aika nopeasti.
- Varma Voitto
....
- En.kerro
hurjalta nuo luunpalat...mutta taitaa olla kyse koirien puruluista..
Arvataan 150 kpl. :D - ,,,
että 29
- gek-ko
DorkaM kirjoitti:
Arvaan että olen jo myöhässä ja palkinto on jo syöty.
lohdutusraksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948