Mitä mieltä syömisistäni?

jayzee

Eli mitä mieltä oot mun parin päivän ruuista? Tarkotus olis laihtua, mutta aikasemmin ei oo onnistunu vaikka mitä oon yrittäny. ):

Tiistai:

Aamupala 9.00:
-Täysjyväsämpylä
-1 siivu 5% aamupalajuustoa
-1 siivu rasvatonta saunapalvikinkkua
-1 keitetty kananmuna
-2dl laimeeta mehua (sekamehu, laimennussuhde noin 1/3 suosituksesta)

Lounas 15.15:
-1,5 dl Jäävuorisalaatti-paprika-kurkkusalaattia
-1 keitetty kananmuna
-1 pieni omena
-3 dl vettä

Illallinen 20.30:
-Sämpylä kuten aamulla kurkkua
-1,5 dl rasvatonta viiliä
-3 dl vettä

Liikkunut en oo ku oon kipeenä. Siinä aika normipäivä...

Ja tässä toinen...

Keskiviikko:

Aamupala 9.00:
-1 ruispuikula (tai siis periaatteessa puolet puikulasta...)
- 1 siivu aamupala 5% juustoa
-1 siivu kinkkua
- vettä

Lounas 13.00:
-1,5 dl salaattia
-1 appelsiini
-vettä

Illallinen:19.00
-1 dl wok-vihanneksia
-4 raakaa porkkanaa
-2 kuppia marjateetä
-omena

Liikkumista ei vieläkään...
Jotain kommenttia? :)

6

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

Olen siis 15-vuotias tyttö, pituutta reilu metri seitkyt ja painoa ihan liikaa, reilu 70 kg. Liikun viikossa 2 h koululiikuntaa, 1,5 h jumppa aina välillä kävelyllä (ehk 2 krt/vko) ja joka toinen viikko yritän ehtiä käymään uimassa.

• enemmänkin

Syöt todella vähän siihen nähden, että pudotettavaa on vain vähän. Syö maitotuotteet täysrasvaisina, tai lisää rasvan osuutta edes hiukan. Aivosi tarvitsevat sitä, kun olet vielä kehittyvässä iässä. Kyllähän noita vihanneksia saisi syödä niin paljon kuin vaan ikinä saattaa. Hyvä, että syöt proteiinipitoista ravaintoa (kananmuna), mutta myös niitä voi lisätä. Laihdut silti, vaikka kolminkertaistaisit annoksesi. Vedestä ei tarvitse pitää kirjaa =)

Itse laihdutin 15-vuotiaana 15 kg, vaikka tavoite oli alle 10. Aikaa tuosta on jo 10 vuotta. Juuri siinä iässä laihdutus onnistuu pelottavankin helposti.

• jayzee

Mä en tajua miks en laihdu. ): Vähä raivostuttaa ku mulle ei oo mikään ongelma olla syömättä, pikemminki päinvastoin ja oikeestaan ikinä en oo onnistunu laihtuun. ):

• kävisin lääkärissä
        jayzee kirjoitti:

Mä en tajua miks en laihdu. ): Vähä raivostuttaa ku mulle ei oo mikään ongelma olla syömättä, pikemminki päinvastoin ja oikeestaan ikinä en oo onnistunu laihtuun. ):

Olisi hyvä käydä lääkärissä, jos tuolla menullä ei laihdu. Syynä saattaa olla jokin tauti. Suhteessa hyvä, mutta itse lisäisin kyllä vielä proteiineja.

• Hömpsykkä
        kävisin lääkärissä kirjoitti:

Olisi hyvä käydä lääkärissä, jos tuolla menullä ei laihdu. Syynä saattaa olla jokin tauti. Suhteessa hyvä, mutta itse lisäisin kyllä vielä proteiineja.

Hei vain!
        Niin tai olisiko kyseessä kenties se kuuluisa säästöliekki,jolle kehittyvä kehosi on kääntynyt?!Eli, että syöt yksinkertaisesti aivan liian vähän.

Asiantuntijat?

• hyvä'

Luulen kanssa, että olet säästöliekillä. 1,5 desiä salaattia ei riitä kenellekkään, kannattaa vaihtaa se kunnon annokseen ruokaisaa salaattia. Kaloreita ei tule enempää juuri lainkaan, mutta aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Leivän voisi korvata mun mielestä puurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe