Eli mitä mieltä oot mun parin päivän ruuista? Tarkotus olis laihtua, mutta aikasemmin ei oo onnistunu vaikka mitä oon yrittäny. ):
Tiistai:
Aamupala 9.00:
-Täysjyväsämpylä
-1 siivu 5% aamupalajuustoa
-1 siivu rasvatonta saunapalvikinkkua
-1 keitetty kananmuna
-2dl laimeeta mehua (sekamehu, laimennussuhde noin 1/3 suosituksesta)
Lounas 15.15:
-1,5 dl Jäävuorisalaatti-paprika-kurkkusalaattia
-1 keitetty kananmuna
-1 pieni omena
-3 dl vettä
Illallinen 20.30:
-Sämpylä kuten aamulla kurkkua
-1,5 dl rasvatonta viiliä
-3 dl vettä
Liikkunut en oo ku oon kipeenä. Siinä aika normipäivä...
Ja tässä toinen...
Keskiviikko:
Aamupala 9.00:
-1 ruispuikula (tai siis periaatteessa puolet puikulasta...)
- 1 siivu aamupala 5% juustoa
-1 siivu kinkkua
- vettä
Lounas 13.00:
-1,5 dl salaattia
-1 appelsiini
-vettä
Illallinen:19.00
-1 dl wok-vihanneksia
-4 raakaa porkkanaa
-2 kuppia marjateetä
-omena
Liikkumista ei vieläkään...
Jotain kommenttia? :)
Mitä mieltä syömisistäni?
6
640
Vastaukset
- aloittaja
Olen siis 15-vuotias tyttö, pituutta reilu metri seitkyt ja painoa ihan liikaa, reilu 70 kg. Liikun viikossa 2 h koululiikuntaa, 1,5 h jumppa aina välillä kävelyllä (ehk 2 krt/vko) ja joka toinen viikko yritän ehtiä käymään uimassa.
- enemmänkin
Syöt todella vähän siihen nähden, että pudotettavaa on vain vähän. Syö maitotuotteet täysrasvaisina, tai lisää rasvan osuutta edes hiukan. Aivosi tarvitsevat sitä, kun olet vielä kehittyvässä iässä. Kyllähän noita vihanneksia saisi syödä niin paljon kuin vaan ikinä saattaa. Hyvä, että syöt proteiinipitoista ravaintoa (kananmuna), mutta myös niitä voi lisätä. Laihdut silti, vaikka kolminkertaistaisit annoksesi. Vedestä ei tarvitse pitää kirjaa =)
Itse laihdutin 15-vuotiaana 15 kg, vaikka tavoite oli alle 10. Aikaa tuosta on jo 10 vuotta. Juuri siinä iässä laihdutus onnistuu pelottavankin helposti.- jayzee
Mä en tajua miks en laihdu. ): Vähä raivostuttaa ku mulle ei oo mikään ongelma olla syömättä, pikemminki päinvastoin ja oikeestaan ikinä en oo onnistunu laihtuun. ):
- kävisin lääkärissä
jayzee kirjoitti:
Mä en tajua miks en laihdu. ): Vähä raivostuttaa ku mulle ei oo mikään ongelma olla syömättä, pikemminki päinvastoin ja oikeestaan ikinä en oo onnistunu laihtuun. ):
Olisi hyvä käydä lääkärissä, jos tuolla menullä ei laihdu. Syynä saattaa olla jokin tauti. Suhteessa hyvä, mutta itse lisäisin kyllä vielä proteiineja.
- Hömpsykkä
kävisin lääkärissä kirjoitti:
Olisi hyvä käydä lääkärissä, jos tuolla menullä ei laihdu. Syynä saattaa olla jokin tauti. Suhteessa hyvä, mutta itse lisäisin kyllä vielä proteiineja.
Hei vain!
Niin tai olisiko kyseessä kenties se kuuluisa säästöliekki,jolle kehittyvä kehosi on kääntynyt?!Eli, että syöt yksinkertaisesti aivan liian vähän.
Asiantuntijat?
- hyvä'
Luulen kanssa, että olet säästöliekillä. 1,5 desiä salaattia ei riitä kenellekkään, kannattaa vaihtaa se kunnon annokseen ruokaisaa salaattia. Kaloreita ei tule enempää juuri lainkaan, mutta aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Leivän voisi korvata mun mielestä puurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743