Eli viikko sitten pantiin(ei suojaa),menkat jäi heti tulematta. Tein 1testin 5pv.kuluttua,2testin 7.pv panosta,ja kummatkin näytti NEGAA. Odotanko viel viikon ja teen14.pv viel yhen?? Milt teist vaikuttaa,oonko MUNKKINA SITTENKIN??? Ja miten on viinan juonnin laita??,voiks vielä ens.viikkolla ryypätä,kun jos tää on viellä niin alussa???
OLENKO RASKAANA???
5
535
Vastaukset
- onnea!
Olet raskaana. Onnittelut!
Tiedän tämän koska olen selvännäkijä. Ihan turha tehdä niitä raskaustestejä, koska täältähän se paras tieto sinun raskaudestasi löytyy, netistä.
ps. Noilla testeillä ei ole ollut minkäänlaista luotettavuutta, koska olet tehnyt ne aivan liian aikaisin. Ja juo toki ihan niin paljon kuin sielu sietää. On se kiva sitten saada FAS-lapsi.- Eräs vaan
juu kyllä toi ryyppääminen on ehdottomasti tärkeintä
- Ei kiire
Eräs vaan kirjoitti:
juu kyllä toi ryyppääminen on ehdottomasti tärkeintä
parin viikon päästä näyttävät testit mahd. positiivisen tuloksen, eli nuo tekemäsi voivat olla väärässä. Sinuna tekisin vielä sen yhden testin, vaikka kun hieman yli 2 viikkoa on kulunut. Enkä kyllä itse ottaisi alkoholia ennen kun on varmuus tuloksesta.
- hillotonmunkki-
Ei kiire kirjoitti:
parin viikon päästä näyttävät testit mahd. positiivisen tuloksen, eli nuo tekemäsi voivat olla väärässä. Sinuna tekisin vielä sen yhden testin, vaikka kun hieman yli 2 viikkoa on kulunut. Enkä kyllä itse ottaisi alkoholia ennen kun on varmuus tuloksesta.
siks kysyin juomisesta,et onko se vielä näin alussa raskautta haitaks vauvaale??En tietenkään juo,kun sikiö on jo vanhempi ja kärsii siitä.
- kldskldsklds
hillotonmunkki- kirjoitti:
siks kysyin juomisesta,et onko se vielä näin alussa raskautta haitaks vauvaale??En tietenkään juo,kun sikiö on jo vanhempi ja kärsii siitä.
Siis sinuna en nyt ENÄÄ joisi yhtään alkoholia jos haluat PITÄÄ lapsen.
Mut jos mietit sitä, että "joinko jo sen pilalle", niin IIIHAN alkuvaiheessa alkio ei kuulemma "tainnu" alkoholista, koska se ei vielä jaa verenkiertoa äidin kanssa.
Siis kun se "pomppii" enempi solutasolla ILMAN istukkakiinnitystä...(meneeköhän liian monimutkaiseksi)
Sinuna en nyt joisi enää yhtään alkoholia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760