Tämä on minun mielipiteeni:
"Kukko pystyy parittelemaan tauotta 60 kertaa päivässä. Se ei kuitenkaan pysty parittelemaan saman kanan kanssa kuin viidesti päivässä...Sonni menettää mielenkiintonsa astuttuaan saman lehmän seitsemän kertaa...mutta innostuu taas uudesta lehmästä. Kun se on päässyt kymmenenteen lehmään, sen suorituskyky on edelleen vakuuttava...Pässi ei astu yhtä uuhta useammin kuin viidesti, mutta voi astua muita uuhia erittäin kiihkeästi...Vaikka pässin aiemmat seksikumppanit olisi naamioitu parfyymilä tai vetämällä niille säkki päähän, pässistä ei ole mihinkään...Myös terveellä nuorella miehellä rakastelukertojen määrä on suunnilleen viisi päivässä saman naisen kanssa. Jos esiin astuu uusi nainen, mies kihottuu jälleen."
Hauskaa kevättä pässin ex-vaimo
Olen tosi vihainen
Mustan pässin
1
564
Vastaukset
- Taas!
sinun mielipiteesi, toistat vain lukemaasi.
Säälittävää. Jankuttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069