Aloitetaanpas uusi ketju, kun vanha uhkaa tippua toiselle sivulle.
Mitään ihmeempää ei laihdutusrintamalla ole tapahtunut. Mutta henkilökohtainen ns. lottovoitto osui kohdalle. Eli sain työpaikan, vihdoinkin. Jatkossa vastailen sairaalan vaihteeseen, joten ihan oman alan hommiakin vielä.
Pääsiäisen jälkeen alkaa työt, joten vielä on hiukan "lomaa" jäljellä ja aikaa keventyä ihan kotiympyröissä...
Mäyris ja kumppanit
8
445
Vastaukset
- Ritan
Onnea uudesta työpaikasta!! Mulla loppuu työt kohta ja olen alkanut uutta paikkaa etsiä myös, onneksi mun ammatissa ei ole työttömyyden pelkoa vaan on oikeasti se jatkuva työvoimapula.
Tämä viikko on sujunut ihan hyvin ja varmasti miinusta on odotettavissa huomenaamulla. Olen taas löytänyt semmoisen sopivan ruokailurytmin. Edelleen se liikunta hieman tökkii mutta ainakin kävelen päivittäin, enkä käytä hissiä vaan rappusia. Kerron sitten huomenna tarkan tuloksen tästä viikosta. - Monnavaa
Onko kiva päästä taas töihin? :)
Tänne ei mitään uutta. Eilen oli kivat tanssitreenit ja pitkästä aikaa olo oli tosi virkeä.- Piiutin
aivan ihana ajatus päästä taas töihin. Mutta kannattaa kysyä sitten tuossa kesäkuun alussa vaikka uudestaan, kun kaikki muut lomailevat ja tämä tytsy tekee töitä...
Mutta siis ihan oikeasti on todella ihana päästä töihin. Olen pari vuotta lähes ollut työttömänä ja tämän työn saaminen tuntuu lottovoitolta, kun työttömyysluvut kasvavat koko ajan.
Laihdutusrintamalta sen verran, että liikuntaa olen taas onnistunut lisäämään ja painokin on taas laskusuunnassa.
- Ritan
Jee, miinusta näytti, 900 grammaa! Olen sitkeästi trenannut vatsalihaksia lähes joka ilta ja ylävatsassa alkaa jo näkyä, se ei ole enää semmoista löllöä... Nyt on taas hyvä mieli jatkaa kun huomaa että jotain tapahtuukin! Selvästi on kropassa virkeämpi olo.
- Piiutin
Todella upea saavutus Ritan:). Tuosta kannattaa olla jo todella ylpeä ja jatkaa tietty samaa rataa edespäinkin.
Tämä mennyt viikko on ollut osaltani todella uskomaton. Liikuntaa on tullut lisättyä todella reilusti, kiitos kuntopyörän. Nyt ajattelin tutimaan hetkeksi. Aamuvirkut lapset on syötetty ja äitiä kutsuu puolen tunnin torkut:)
- Natu-
Hei, onneksi olkoon paljon sulle! Se on niin ihanaa, kun saa työpaikan ja sitten vielä, kun se on omalta alalta niin on se vaan hienoa.
Täällä menee uskomattoman huonosti. Oon vaan syönyt, syönyt, syönyt ja syönyt. Olen saanut paljon tehtyä kotitöitä ja koulujuttuja ja muita, mutta syöminen on ollut ihan retuperällä. Ajattelin pitää huhtikuun karkkilakkoa yms muuta hyvää. Niin ja tietty sipsit ja kaikki tollaiset huonot jutut pois. Tykkään haasteista ja luulen, että pystyn siihen, vaikka kovaa se tulee olemaan.
Huomisesta aion taas ottaa itseäni niskasta kiinni. Syön kevyemmin ja teen mielikuvaharjoituksia siitä, että olisin laiha :). - Piiutin
jo toinen 300 g viikkopudotus. Plääh...Mutta ihan ok kuitenkin siinä mielessä että mennään lukemissa kuitenkin alaspäin.
Karsea flunssa päällä, ihan sippi olo ja liikunta ollut vähissä pari päivää. Mutta ei auta kun odotella taudin paranemista.
Toivottavasti muilla on viikon alku sujunut paremmin:)- Ritan
Kunhan miinusta on niin eikös se ole aina hyvä... Varmaan niitä plussaviikkojakin saattaa sitten jossain vaiheessa tulla mutta toivon että ei vielä pitkään aikaan. Ihan hyvin on itsellä sujunut, viikonloppukin meni herkuttelematta sen pahemmin ja alkuviikko samoin. Lauantaina on yhdet juhlat ja tulee vietettyä sukuloiden viikonloppua mutta toivottavasti itsehillintä pitää edelleenkin! Tuo Kiloklubi näyttää toimivan mulla, vaikkakin kuidut ja proteiinit on usein punaisella mutta kohtalaisella tasolla kuitenkin. Olen huomannut että kun jätän kalorit noin 150 suosituksen alapuolelle niin sillä mulla paino putoaa, se näyttää mulle siis hieman liian suurta päivittäistä kalorimäärää. Tosin se johtuu kylläkin mun liian vähäisestä liikunnasta, suositellulla liikunnalla se määrä olisi varmasti ihan oikein... Edelleen siis se liikuntapuoli vähän mättää! ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774