Nainen kusi lattialle

YÖÖÖÖÖÖÖÖRRRG

Viime kesänä muutaman naisen tapasin suomi24:n kautta. Toisten kanssa juttu luisti mutta enempiä tapaamisia ei sitten jostain syystä kuulunut. Yksi yksinhuoltaja oli siinä mielessä viehättävä että hänen kanssaan oli kiva käydä kahvilla ja pari kertaa kävelyllä. Pitempiä aikoja ei voitu olla yhdessä, kun 3 vuotista lasta hoiti sillä aikaa naapuri. Tekstailujen ja puhelinjuttelujen jälkeen viikot kulivat ja daami onnistui sitten järjestämään itselleen vapaan viikonlopun kun äiti tuli lapsenvahdiksi. Oltiin jo siinä alku tutustumiset tehty joten ehdotin että tavataan mun luona. Niin sitten tehtiin. Iltapäivällä töiden jälkeen ajattelin että jos syödään niin käydään yhdessä kaupassa. Olin varannut vähän siideriä ja sixpäkin itelleni. Ovikello soi ja daami ilmestyi sisään moikkasi ja istuutui olohuoneen sohvan laidalle. Ihmettelin kun se ei puhu mitään, hymyilee vaan ja mä sain hoitaa kaiken keskustelun. Pitkän ajan kuluttua tyttö kysyy Onks sulla viiniä? Löysin kaapista jonkun vanhan pullon ja korkkasin sen ajattelin että sulaa tunnelma lämpimämmäksi ja kyllä se ilta siitä menee omalla painollaan. Tyttö loppasi pullollisen ja kysyi onko mitään juotavaa lisää, hänestä kuulemma oli kiva olla "menopäällä" kun kerrankin pääsi yksi lähtemään ja tanssimaan pitää päästä. Hain pari siideriä ja siinä tahdissa missä daami joi en itsekään pysynyt. Kateltiin telkkaria ja joissain vaiheessa tyttö lähti vessaan tai niin ainakin luulin. Kohta keittiöstä kuului kolinaa. Ajattelin että jos tuo kaatui niin varmaan pääsee itse jaloilleen. Pian alkoi kuulla lorinaa ja ajattelin että taitaa hörpätä välillä vähän vettä mikä olisi ihan hyvä. Kohta kuului uusi kolahdus. Odottelin hetken ja oli hiljaista joten päätin mennä katsomaan onko kaikki hyvin. Keittiössä odotti järkyttävä näky, tyttö oli sammuneena pikkuhousut kintuissa, pää ja kaapinovi veressä ja lattialla iso lammikko kusta! Onneksi oli kaakelilattia keittiössä. Ajattelin että en voi soittaa ambulanssia kun ne luulee mun raiskanneen sen. Koitin herätellä mutta sopertelun lisäksi ei tapahtunut mitään. Oli pakko pyytää ambulanssi paikalle joka tulikin nopeasti. Hoitaja kutsui paikalle poliisin joka kirjasi tapahtumat ylös. Sen verran tyttöä saatiin tolkulleen että hoitoapuvoimat saattoivat poistua kun mitään vakavampaa ei ollut. Kysyin poliisilta lähtiessä että voisiko ne viedä neidin kotiinsa johon poliisi totesi että ei me mikään taksipalvelu olla. Tyttö vietti yönsä sohvalla ja minä en nukkunut silmän räpäystäkään ennen kuin aamulla kuulin oven kolahduksen. Kyllä v--ti viikko tolkulla tapauksen jälkeen ja vannoin tuhat kertaa että ikinä ei enää mitään sokkotreffejä. Ei takuuvarmasti! Eikä oltu enää yhteydessä.

21

7958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä. ikävä loppu..

      Ehkä tämä nainen oli ottanut pari pilleriä ,ennenkuin tuli sun luokse ,rauhoittavat ja viina ei ole hyvä yhistelmä ,no olet varmaan hyvillään ettei mitään pahempaa ehtinyt sattua ja ambulanssin tilaaminen oli järkevä teko,mutta polisit olisivat voineet tehdä oman työnsä ja viedä tämä ihminen omaan kotiinsa .

      tais varmaan olla kauhee kokemus tuollainen .huh.!

    • jos haluat vastata

      Kuulostaa aika...elämisen makuiselta. Sulla kävi huono tuuri. Mua jäi kiinnostamaan, että eikö se nainen jälkikäteen mitenkään selitellyt asiaa, vai lähtikö se vaan himaansa eikä enää yrittänyt selitellä tms?

    • ihmettelen että

      Mitä juotit. Kai tiedät että nainen ei kestä kokonsakaan puolesta paljoa alkoa.

      Kyllä hänen itsekin pitäisi tietää alkon vaikutukset. Oliko hän joku teini tai todella nuori kun puhut tytöstä? Kokematon ei osaa käyttää alkoholia, tuskin oli käyttänyt.

    • Normaali

      Yh-äiti.

      • Anonyymi

        Miten yksinhuoltajuus liittyy tähän mitenkään?


    • dame she is

      Now that's one classy dame!

    • kalpu

      Varma sauma vetää persereikään! mies taitaa olla tyhmä?????

    • ..-,@@@@

      en kaameempaa ole lukenut ja kyllä sain myös nauraa. ihan siis pitkästä aikaa kunnon naurut mut ei sinulle mies siellä vaan tälle ns maailman naiselle.olisi edes jotenkin kommentoinut mutta mitäs tuosta ns. pikku jutusta. kusta nyt lattialle ja viel kaik muu. älä tuo kotiis hetimiten ketään vaan vie vaiks varmuuden vuoksi paikkaan missä on huussi lähellä . kyllä muakin ois harmittanut ja pitkään. mut kevättä rinnassa ja rottingila

      • sitä..

        hävettää niin, ettei kehtaa kommentoida saati naamaansa näyttää.
        Olikohan tämä juttu kuitenkaan ihan totta???
        jos oli, niin surullinen tapaus.
        Mutta vähän ymmärrystä yksinhuoltajille pyydän (vaikka en itse yh olekaan).

        Hän oli ehkä ties kuinka pitkään aikaan viimeksi saanut vapaan illan. Ihmekös tuo jos tulee juotua vähän liikaa.
        PITÄISI tietysti osata käyttäytyä, mutta niin kovin inhimillistä että sattuu ylilyönti.

        Ja sinä ap. voit itsekin kysyä selitystä moiseen, jos haluat asiaan selvyyden. Olen varma että jos se nainen muistaa tapahtumia yhtään, niin ei varmana kehtaa ottaa yhteyttä.


    • Nimetön

      hitsi onpa ikävää että sulle käy näin.varmaan on täytynyt olla melko epätoivoinen nainen että r yhtyy moiseen hommaan. jos mulla olis ollu mahdollisuus tavata sut niin olisin yrittänyt esitellä jotain muunlaista olemusta olemuksestani...

    • ----nainennnnn86-.----

      minkälaisia treffailuja teillä on ollut :D XD onneksi mulla ei ole vielä sattunut mitään huonoja ja hassuja tai kauheita :D

    • kun sovin

      sokkotreffit erään miehen kanssa. Juttelimme puhelimessa ja vaikutti ihan mukavalta, tultiin hyvin juttuun jne, mutta livenä oli pettymys... Ei IKINÄ enää sokkotreffejä!

    • taasko_

      näin on jollekkin käynyt. Tämä sama tarina on meinaan ollut täällä joskus aikasemminkin.

    • ..kissat..

      ..semmoisia. Ei niitä ole opetettu sisäsiisteiksi.

    • kuulostat just niin

      epä-herrasmieheltä...mä en olis edes halunnu tavata sua.

    • kuin äijät

      törttöilee. Hävettää varmaan tyttörukkaa kovin. Jos hän jännitti tapaamistanne ja sen takia veti viinaa päähän, ja jos kotona on yleensä lapsen kanssa humaltui äkkinäisyyttään.

      Käy tuollaista miehillekin, mutta sitä ei kukaan noteeraa miksikään. Tuskin mikään juoppo on, kun hoitaa lapsensakin ok. Enemmän tässä säälittää se tyttö, ei aina ole helppoa nuoren, kun lapsi sitoo kotiin ja kuitenkin haluaisi tavata ihmisiä.

    • tään

      yhn. seinäjoelt?

    • siivoomaan joutunut

      itsellä on sellanen kaveri,että se on tarpeeksi jurrissa kussut jo pari kertaa mun vaatehuoneeseen:((joillaki vaan menee känni yli(tämä on kyllä mies).armeijassaki oli niitä jotka kuseskeli minne sattui:)...nainen ei ollut varmaan juonu pitkään aikaa ja arvioi kestämisensä väärin.varmaan jännitti tapaaminen....tosin tollasen mokan jälkeen ei voi/kehtaa jatkaa suhdetta.

      • eikä se tarkoita sitä

        että olisi joku alkoholisti. Minun ex-poikaystäväni käyttää alkoa tosi harvoin, mutta silloin kun käyttää niin tekee sen kyllä niin kunnolla, että huh huh. Silloin tulee pissat ihan minne sattuu, jopa sänkyyn.. Ja näitä muualle kuin vessaan pissaamisjuttuja on sattunut yhdelle jos toisellekin tuttavalle, eivätkä tosiaankaan ole yksinhuoltajia. Minä olen 48-vuotias yh ja olen viimeksi pissannut housuihini alle kaksivuotiaana, enkä ollut silloin humalassa.


      • eikä se tarkoita sitä kirjoitti:

        että olisi joku alkoholisti. Minun ex-poikaystäväni käyttää alkoa tosi harvoin, mutta silloin kun käyttää niin tekee sen kyllä niin kunnolla, että huh huh. Silloin tulee pissat ihan minne sattuu, jopa sänkyyn.. Ja näitä muualle kuin vessaan pissaamisjuttuja on sattunut yhdelle jos toisellekin tuttavalle, eivätkä tosiaankaan ole yksinhuoltajia. Minä olen 48-vuotias yh ja olen viimeksi pissannut housuihini alle kaksivuotiaana, enkä ollut silloin humalassa.

        No jos ei ole alkoholisti niin on kyllä alkoholiongelma jos kusee sänkyyn tai lattialle!

        Kiitos tästä tarinasta kirjoittajalle, nauroin äänen. Oon itse ollut huonoilla treffeillä niin kiva lukea muitten huonoista kokemuksista...


    • meni jo

      Kerran meille tuli kaunis nuori nainen. Eteisessä tuntui tunteet vähän lämpiävän ja siinä samalla ihmettelin että mikä siellä lorisee... no neitohan laski housuihinsa. Mulla meni heti siivoamisen puolelle ennen kuin ehtii imeytyä rakoihin. Laitettiin housut kuivumaan ja neito nukkumaan. Aamulla herättelin ja kotimatkalla kyselin selitystä - se oli kuulemma tavallista kun niin kovasti jännitti - kivaa!!! Mulla taisi jäädä ikävä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe