miehet! tulkaa iskemään meitä naisia missä tahansa. Älkää lähestykö kännissä. Rikkokaa se kännikulttuuri. Se on hämmentävää jos mies lähestyy vaikkapa tuttua kaupankassa neitiä mutta se on romanttista ja osoittaa rohkeutta! Saatte varmasti paljon myös torjuntoja sillä tavalla mutta sanoisin että ne "hyvät" naiset löytyvät siten. Ei kännissä. Hyvää kevättä kaikille:)
suomalaiset
19
745
Vastaukset
- Terppa
En varmasti tule. Tasa-arvon aika, joten kaupankassat on hyvät, ja lähestyy minua, saatte varmasti paljon torjuntoja, mutta voittaja löytää todella "hyvän" miehen itselleen.
- kaupan kassa-28
asenne on väärä! ei muuta ongelmaa
- ....
kaupan kassa-28 kirjoitti:
asenne on väärä! ei muuta ongelmaa
1, miehiä ei ehkä kiinnosta kaupan kassa
2, nykyaikana naiset tekevät myös aloitteita
Itse luulen ettet varmasti lämpenisi yhteenkään tiedusteluun vaan haluat vain testata markkina-arvoasi, kuten useimmat muutkin heikatsokaatänneminäolentäällä naiset.
"Saatte varmasti paljon myös torjuntoja sillä tavalla"
Aivan, miksi siis yrittää jos kerta saat aina torjuntoja, miksi sä et voi taas iskeä sitä miestä joka on kaupassa töissä? Nainen harvemmin joutuu torjutuksi miesten osalta ellei puhuta jostain narkkarineidistä joka elää jossain puiston roskiksessa.
Ainii kun eihän se oo niin ihQ romanttista juttuu siis hei daa mä vaadin et mut tullaan hakemaan valkoisen ratsun kanssa ja sil kaveril pitää olla vähintään haarniska ja pitkät kiiltävät kultaiset hiuksen kypärän alla jotta lähtisin sen mukaan. Muuten se on tavis joka voi sitten yrittää jotain muuta naista.
Reality check, ei miehet tule iskemään sua kaupan kassalta, koska miehet tietää, että 99% kerroista tulee vain torjutuksi koska se mies ei kuitenkaan täytä sun vaatimuksias.
Tee itse asialle siis jotain ja pyydä sä sitä miestä ulos. :)
Eli kun sanot "miehet tulkaa iskemään meitä naisia missä vain" tarkoitat "komeat miehet tulkaa iskemään mut missä ja milloin vain".
Kuulostaa varmaan negatiiviselta, mutta näin ne hommat vain on.- Muttamuttamutta
Saako naisetkin iskeä kaupankassoja, siis naisia? Jos toivoo, että isketään, pitää olla varovainen kuka rantajooseppi sitä tuleekaan vonkaamaan, eikä tajua ei:tä :)
Naiset vois olla vähän rohkeampia tuossa iskemisessä, eikä aina oottaa, et mies hoitaa homman. Sitte odotetaan, että mies pyytää treffeille, vie treffeille, tekee aloitteen seksissä, tekee aloitteen seurustelussa, tekee aloitteen yhteenmuuttamisessa, tekee aloittee kosinnassa jne.
Kyllä nykynainen voi tehdä kaikkea yllämainittua oma-aloitteisestikin eli ei tartte odottaa, että mies toimii eka. Jos miestä ei nappaa, niin kaipa tuo sen kertoo.- ....
olen ilmeisesti etsinyt naisia vääristä paikoista jos kerran lesbot ja bisset ovat noin fiksuja... ajattelee melkein kuin mies
- valitettavasti
Usein miehet (varsinkin nuoret) vain ajelehtivat elämässään ja suostuvat naisen pyyntöihin vaikkei itseä nyt niin kovasti "nappaiskaan". Sitten nainen jääkin lehdellä soittelemaan ("...mä luulin et sä rakastat mua kerta kimppaankin muutit...") kun seuraava misukka purjehtii kuvioihin.
- palkitaan joskus
Niin. Luulisi, että mies tekisi vaikutuksen käyttäytymällä ystävällisesti naista kohtaan ja joskus sitten ojentaisi vaikkapa lapun, jossa nimi ja kännykkänumero. Näin naiselle jäisi aikaa harkitakin.
- kokeileppa ens.kerralla
vaikka miestenlogiikkaa,voit saada asias paremmin perille.
- graduntekijä-28v
suomi24:stä vähintään parikymmentä kertaa, että kaupankassat vihaavat kaikkia ällöjä miehiä, jotka yrittävät iskeä, tai edes erehtyvät katsomaan kassaneitiä liian pitkän aikaa.
Olenkin siis jo vuosia sitten päätellyt, että suomalaisten (feministi-)naisten lähestyminen julkisella paikalla on sallittua vain ihanille ja komeille miehille. Minä en siihen ryhmään kuulu, joten en siis ota useimpiin naisiin mitään kontaktia, en edes katsekontaktia. Enpähän sitten ainakaan loukkaa "naisen oikeutta seksuaaliseen itsemääräämiseen". - turhautunut naisiin
tosissasi väität et suomessa aletaan iskemään naista kassalta. Arvon naiset taitaa vaan soittaa poliisit ahdistelusta! ja eipä täällä muutenkaan voi naisia lähestyä kun se on heti ahdistelua.Mutta hyvä on..kerro missä kaupungissa/kylässä ja missä kaupassa olet töissä? tulen nyt sitten "pokaamaan" sut. Tai siis vähän ennen sulkemisaikaa etten toki naurunalaiseksi itseäni saata! Vedänkö farkkujen vetoketjun saman tien auki ja lyön mulkun tiskille et ime siitä? Ei toimi tässä maassa naisen pokaaminen tolla taval! Jopa ruotsissa toimii.Mut ei täällä. Teet itsestäs naurunalaisen. Saatte naiset nauraa sitte yhdessä tälle mies raukalle. Tule itse iskee mut ku teen lvi-töitä! Ainut paikka suomessa edes yrittää naista on netti ja baari!
- niin se luontevinta on
Tutustuminen ja sitä kautta lähentyminen on kaikkein luontevinta kavereiden välityksellä, muissakin kulttuureissa. Edellinen vakava juttuni alkoi automatkalla kaverin kyydissä johonkin bileisiin. On luontaista lähestyä takapenkillä vieressä istuvaa neitoa jos vartalot jo valmiiksi koskettavat toisiaan.
- on tuo:
"Vedänkö farkkujen vetoketjun saman tien auki ja lyön mulkun tiskille et ime siitä?" Niin eipä ole ihme että naiset soittavat poliisin paikalle. Ellet osaa käyttäytyä ihmisten tavoin, niin parempi kun jätät iskemispuuhat ja vedät vain käteen.
- nimimerkille turhautunut na...
että netti on suomessa se ainut tapa iskeä nainen...
- dlfkjdlkfdjgl
Eri mieltä. Mä en ainakaan halua sellaista kulttuuria että yritetään iskeä ketä vaan missä vaan. Ei se sovi tänne. Muualla maailmassa puhutaan muutenkin tuntemattomille, ja sitä kautta voikin olla luontevampaa kysäistä vaikka kahville.
Ei sillä, että itse nyt olisin kovinkaan kysytty, mutta mielestäni on kuitenkin hyvä että kaupungilla saaa kävellä rauhassa ilman pelkoa mistään väkinäisestä keskustelusta tuntemattomien kanssa. Olen ehkä juntti suomalainen mutta näin minä asian koen.
Eli ÄLKÄÄ TULKO! - Marjukka 34
samaa mieltä! niin miehet kuin naisetkin iskekää toisianne missä ikinäö siltä tuntuu! tietysti jossain järjen rajoissa. Mutta rohkeasti vaan yrittämään ketä tahansa kiinnostavaa/hyvännäköistä ihmistä. olemme liian sulkeutunut kansa!
- mies 25w
elleivät naisten kriteerit miehille ala laskemaan..
- Muttamuttamutta
mies 25w kirjoitti:
elleivät naisten kriteerit miehille ala laskemaan..
Ei niitä kriteerejä kannata laskea, joutuu vaan pettymään ja paskaan avioliittoon. Mä ainakin löysin etsimäni, enkä laskenut tasoa, miksi laskisin?
Jos mä haluan hyvännäköisen, kiltin, älykkään, puheliaan, iloisen, reippaan, urheilullisen, tasa-arvoa kannattavan ja elämäänsä tyytyväisen miehen, niin kait mä saan sellaista etsia jä sellaisen löytää.
Ei pidä katkeroitua siitä, ettei jollekin kelpaa. En mäkään haluaisi kelvata kellekkään muuna kuin juuri sinä, mikä olen.
- alkanut jutteleen
pera perusmiehelle vielä kassoista. syytän teitä. mitä teille jutella jos ette aloita. kuitenki ootte varattuja 80% niinku nykyää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328