Mikä ihme on!?

pettäjätt.

Mikä näillä pettäjillä oikein viiraa päässä??
Pokaillaan parisuhteessa eläviä ihmisiä. Kusta on päässä noilla parisuhteessa olevilla, sen tietää kaikki, mutta mikä näitä pettäjiä oikein vaivaa?
Häslätä nyt ihmisen kanssa, joka elää jo elämäänsä toisen kanssa?
Onko noin epätoivoista tuo seksin saaminen??
Vai onko kyseessä alemmuudentunteen kohottaminen?
"Kyllä minäkin tuon saan, siinä missä tuo toinenkin"
Totta puhuen todella säälittäviä ihmisiä..

24

2061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elävä on luotettava ja halu...

Luoettava siksi, ettei yleensä halua turhia paljastuksia. Haluttava siksi, että parisuhteessa elävä ei etsi epätoivoisesti kumppania tai suhdetta vaan on luonteva ja tasavertainen. Ei ole siis pakonomaista nais-mies asetelmaa ja toiseen tutustuu ilman paineita ja esiintymistarvetta.

• Cimone

pettäjä ole se, joka on se naimisissa tms. oleva?

Ei vapaa, sitoutumaton ihminen ketään petä, korkeintaan itseään, jos kuvittelee liikoja.

Että ne vihantunteetkin kannattaa kohdistaa siihen suuntaan, missä syytä löytyy, ja varminta on myös katsoa itse peiliin. Ei hyvästä parisuhteesta tarvitse lähteä pettämään. Nih.

• !!!!
        Cimone kirjoitti:

Ei vapaa, sitoutumaton ihminen ketään petä, korkeintaan itseään, jos kuvittelee liikoja.

Että ne vihantunteetkin kannattaa kohdistaa siihen suuntaan, missä syytä löytyy, ja varminta on myös katsoa itse peiliin. Ei hyvästä parisuhteesta tarvitse lähteä pettämään. Nih.

Kaikki pettävät itseään ja jotkut vielä muitakin.
        Mies joka harrastaa seksiseikkailuja jonkun muun kun vaimon kanssa pettää vaimoa ja itseään kun itselle varmaan osaa perustella pettämisensä jollain hyvällä tekosyyllä.
        Kakkosnainen pettää itseään suurilla haaveillaan prinssistä joka tulee ja vie.
        Aviovaimo pettää itaseään pitämällä pakonomaisesti yllä haavettaan ihanasta perheidyllistä jota ei todellisuudessa ole.
        Kaikki haluavat sen ihanan haaveensa olevan totta ja siis pettävät kaikki jotain.
        Kuka toimii tämän projektin pääarkkitehtina?
        Kaikki kuitenkin ruokkivat toistensa kuvitelmaa josta kukaan ei halua ensimmäisenä luopua.

• parihan
        Cimone kirjoitti:

on kaksi varattua. Molemmilla on samat intressit, valehdella, olla itsekäs puolison tunteista välimättä. No sitten käykin käry, eihän siinä mene kuin kahden perheen elämä sekaisin.
        Oma mieheni jäi suhteestaan kiinni, nyt suhteen toinen osapuoli roikkuu löysässä hirressä, kun ei tiedä mitä teen...kerronko hänen miehelleen, vai pidänkö itsekunnioitukseni, toisaalta minähän en ole valinnut hänen tapaansa elää.
        Käräyttäminen olisi helppoa,koska minulla on puhelimessa "naisen" minulle lähettämät textarit tallella, samoin äänitin puhelumme. Puhelun perusteella kyseessä niin ylimielinen rouvasihminen, että käräyttäminen ehkä tiputtaisi hänen pilven reunalta alas. Toisaalta yrittää kyllä kiertää kun vastakkain tullaan, osaako hävetä ???
        Asiaa pitää harkita ajan kanssa ja katsoa mitä "tulevaisuus" tuo tulleessaan : )

• kakkonenkolmonen
        !!!! kirjoitti:

Mies joka harrastaa seksiseikkailuja jonkun muun kun vaimon kanssa pettää vaimoa ja itseään kun itselle varmaan osaa perustella pettämisensä jollain hyvällä tekosyyllä.
        Aviovaimo pettää itaseään pitämällä pakonomaisesti yllä haavettaan ihanasta perheidyllistä jota ei todellisuudessa ole.
        Kaikki haluavat sen ihanan haaveensa olevan totta ja siis pettävät kaikki jotain.
        Kaikki kuitenkin ruokkivat toistensa kuvitelmaa josta kukaan ei halua ensimmäisenä luopua.

Olen takastunut varattuun paskaan mikä pettää kaikkia, vaimoa, ykköstä ja kakkosta

• halunnut
        parihan kirjoitti:

on kaksi varattua. Molemmilla on samat intressit, valehdella, olla itsekäs puolison tunteista välimättä. No sitten käykin käry, eihän siinä mene kuin kahden perheen elämä sekaisin.
        Oma mieheni jäi suhteestaan kiinni, nyt suhteen toinen osapuoli roikkuu löysässä hirressä, kun ei tiedä mitä teen...kerronko hänen miehelleen, vai pidänkö itsekunnioitukseni, toisaalta minähän en ole valinnut hänen tapaansa elää.
        Käräyttäminen olisi helppoa,koska minulla on puhelimessa "naisen" minulle lähettämät textarit tallella, samoin äänitin puhelumme. Puhelun perusteella kyseessä niin ylimielinen rouvasihminen, että käräyttäminen ehkä tiputtaisi hänen pilven reunalta alas. Toisaalta yrittää kyllä kiertää kun vastakkain tullaan, osaako hävetä ???
        Asiaa pitää harkita ajan kanssa ja katsoa mitä "tulevaisuus" tuo tulleessaan : )

tietää miehesi pettävän sinua? Minä ainakin mieluummin tietäisin totuuden. Pettäjää en katso hetkeäkään vaan kenkää tulee heti, jos käry käy.

• harkita,
        parihan kirjoitti:

vaikka haluaisikin kostaa tms. Siihen ei oman itsekunnioituksensa tähden kannata lähteä. Siis alentua.

• olisi faktat
        harkita, kirjoitti:

vaikka haluaisikin kostaa tms. Siihen ei oman itsekunnioituksensa tähden kannata lähteä. Siis alentua.

en miettisi hetkeäkään. Kyllä petetty on ansainnut tietää totuuden, näin hän voi itse valita tapansa elää.
        Pettäjähän "pakottaa" puolisonsa elämään valheessa.

• tiina*
        !!!! kirjoitti:

pettävät joskus itseään sekä toisiaan (jotenkin). Näin se menee. Kaikilla on oma roolinsa, eikä sen tarvitse edes olla "perheidyllissä". Useimmat suhteet ovat varsin tavallisia suhteita, joissa ei ole mitenkään liian hilpeää, muttei mitään kummoisia ongelmiakaan. Aivan samoin toimivat rinnakkaissuhteet. Rinnakkaissuhteet vaan menevät limittäin ja lomittain vakisuhteen kanssa; toisessa on juuri sitä mitä toisesta puuttuu. Monesti toitotetaan, ettei pitäisi lähteä vieraisiin mitään hakemaan vaan työstää onnea vakisuhteesta; se on melkoisen usein täysin utopistista. Rinnakkaissuhteet ovat mahdollisia etupäässä juuri siksi, ettei vakisuhteeseen millään keinoin voi saada esim. sitä mitä eniten kaipaisi: Kumppani vain ei lämpiä ajatukselle ja siinä sitä sitten ollaan.

• Cimone
        tiina* kirjoitti:

pettävät joskus itseään sekä toisiaan (jotenkin). Näin se menee. Kaikilla on oma roolinsa, eikä sen tarvitse edes olla "perheidyllissä". Useimmat suhteet ovat varsin tavallisia suhteita, joissa ei ole mitenkään liian hilpeää, muttei mitään kummoisia ongelmiakaan. Aivan samoin toimivat rinnakkaissuhteet. Rinnakkaissuhteet vaan menevät limittäin ja lomittain vakisuhteen kanssa; toisessa on juuri sitä mitä toisesta puuttuu. Monesti toitotetaan, ettei pitäisi lähteä vieraisiin mitään hakemaan vaan työstää onnea vakisuhteesta; se on melkoisen usein täysin utopistista. Rinnakkaissuhteet ovat mahdollisia etupäässä juuri siksi, ettei vakisuhteeseen millään keinoin voi saada esim. sitä mitä eniten kaipaisi: Kumppani vain ei lämpiä ajatukselle ja siinä sitä sitten ollaan.

Elämä vie, niin käy. Monet täällä ruikuttaa, että miks teit mulle niin :(
        Ei sitä tehdä kumppanin kiusaksi, paitsi jotkut joskus kostomielessä.

Elämä on tässä ja nyt, vain ja ainoastaan.

• juurikin näin
        olisi faktat kirjoitti:

en miettisi hetkeäkään. Kyllä petetty on ansainnut tietää totuuden, näin hän voi itse valita tapansa elää.
        Pettäjähän "pakottaa" puolisonsa elämään valheessa.

En ymmärrä noita "älä sekaannu" -juttuja. Toistahan kustaan silmään ja tehdään naurunalaiseksi. Itse ainakin haluaisin, että minulle kerrottaisiin, jos kumppanini pettäisi. Varmaan tosi kiva luulla kaiken olevan hyvin, ennen kuin kumppani kärähtää. Miltä mahtaa tuntua, jos mies saa tietää vasta 5 vuoden päästä, että nainen käy vieraissa? 5 vuotta hukkaan elämästä, ja vain siksi, ettet sinä kertonut hänelle mitä tiesit.....

• !!!
        juurikin näin kirjoitti:

En ymmärrä noita "älä sekaannu" -juttuja. Toistahan kustaan silmään ja tehdään naurunalaiseksi. Itse ainakin haluaisin, että minulle kerrottaisiin, jos kumppanini pettäisi. Varmaan tosi kiva luulla kaiken olevan hyvin, ennen kuin kumppani kärähtää. Miltä mahtaa tuntua, jos mies saa tietää vasta 5 vuoden päästä, että nainen käy vieraissa? 5 vuotta hukkaan elämästä, ja vain siksi, ettet sinä kertonut hänelle mitä tiesit.....

5 vuotta ei ol mennyt hukkaan van 5 vuotta olet ollut onnellinen.
        Mieti elämää 5v taaksepäin, onko se ollut huonoa?
        Itse mietin ja en luopuisi 5 viimevuodestani.
        Olen viimevuonna eronnut mutta 5v joita muistelen on ollu hyviä ja onnellisia.
        Voi olla ettei kaikki ole ollut ihan niin kun minulle on kerrottu mutta silti ne olivat onnellisia.
        Jos joku nyt haluaa mustamaalata ja kertoa vanhoja juttuja totuuksina en aio kuunnella.
        Jos joku olisi 5v sitten mustamaalannut ja olisin saanut kuulla eroon johtavia ikäviä uutisia en olisi ollut onnellinen ja en osaa edes kuvitella miten olisin ollut sillon onnellisempi kun olin.
        Tämä on vaan minun mielipide, meitä on erilaisia paljon ja samoin mielipiteitä.

• itsekunnioituksen menetys?
        harkita, kirjoitti:

Eiköhän se ole niin, että pettäjät ovat itse valinneet olla ilman "itsekunnioitusta", jos vähänkään normaalisti tuntevia ihmisä ovat. Vai ovatko? Tunteen huumassa ja itsevarmuudessa unohdetaan riskin seuraukset, puoliso lähtee? lapset voivat huonosti, sosiaalinen verkosto paheksuu.
        Kun riski sitten toteutuu, alkaa vannottelu ikuisesta rakkaudesta puolisolle, en ymmärrä mikä minuun meni, suhde ei merkinnyt mitään jne.

Kyllä pettäjät ovat niitä arvottomia ja alentuneet omahyväisiksi, petetty ei menetä itsekunnioitustaan vaikka toisen osapuolen käräyttääkin.
        Minä en käräyttänyt (vielä) toista osapuolta, mutta olen huolehtinut siitä, että "salasuhteen" toisen osapuolen maine ei nykyisin kovin kaksinen ole. Hänen puolisonsa siitä kuulee tai sitten ei. Toivottavasti ei mene työpaikka : )

• sitten et
        !!! kirjoitti:

Voi olla ettei kaikki ole ollut ihan niin kun minulle on kerrottu mutta silti ne olivat onnellisia.
        Jos joku nyt haluaa mustamaalata ja kertoa vanhoja juttuja totuuksina en aio kuunnella.
        Jos joku olisi 5v sitten mustamaalannut ja olisin saanut kuulla eroon johtavia ikäviä uutisia en olisi ollut onnellinen ja en osaa edes kuvitella miten olisin ollut sillon onnellisempi kun olin.

jatkanut silmät ummessa elämistä???
        Oliko kuitenkin pakko erota, kun sait tietää?
        Eikö voisi olla myös niin että olisit jo kenties parhaimmillaan 4vuotta ollut yhtä onnellinen mahdollisen uuden kaverin kanssa tai sitten oman elämäsi "herrana" kuin roikkumalla toisen kusetettavana?
        Etkä takuulla tällä palstallakaan vierailisi jos uskosi toisiin ihmisiin ei olisi jonkinlaista kolausta kokenut sen pitkään jatkuneen kusetuksen ansiosta joka eroonne johti ja jonka perimmäisistä syistä olet ehkä vieläkin epävarma.
        Eli totuuden kuuleminen sattuu mutta ei tapa ja nopeuttaa mieleltään terveen ihmisen kykyä käsitellä asioita, kun ei tarvii "jossitella" mielessään vaan voi muodostaa oman tahtonsa mukaisen lopputuloksen.

• !!!
        sitten et kirjoitti:

jatkanut silmät ummessa elämistä???
        Oliko kuitenkin pakko erota, kun sait tietää?
        Eikö voisi olla myös niin että olisit jo kenties parhaimmillaan 4vuotta ollut yhtä onnellinen mahdollisen uuden kaverin kanssa tai sitten oman elämäsi "herrana" kuin roikkumalla toisen kusetettavana?
        Etkä takuulla tällä palstallakaan vierailisi jos uskosi toisiin ihmisiin ei olisi jonkinlaista kolausta kokenut sen pitkään jatkuneen kusetuksen ansiosta joka eroonne johti ja jonka perimmäisistä syistä olet ehkä vieläkin epävarma.
        Eli totuuden kuuleminen sattuu mutta ei tapa ja nopeuttaa mieleltään terveen ihmisen kykyä käsitellä asioita, kun ei tarvii "jossitella" mielessään vaan voi muodostaa oman tahtonsa mukaisen lopputuloksen.

En ole eronnu pettämisen vuoksi avioliitostani.
        En ole sen pettämistapauksen vuoksi täällä palstalla vieraillut ja tottakai ainahan totuus satuttaa se on selvää.
        Silti olin onnellinen liitossani vaikka nyt myöhemmin voin vaan arvailla kuinka monta kertaa ja vuotta on petetty, en halua edes tietää.
        Olin onnellinen ja se on totuus jota toiset ei voi kestää kun se sotii heidän ainoaa oikeaa oppiaan vastaan.
        Moni ihminen on onnellinen vaikka elää petturin kanssa ainakin on niin kauan kun ei tiedä.
        Siksi en voi koskaan käsittää joidenkin kovaa tarvetta esittää enkeliä joka pamauttaa pommin onnelliseen perheeseen vaan kun on niin kiva olla fiksumpi ja tietää enemmän.
        kateus on varmasti ainoa syy enkelin touhuihin.
        Miksi olen tällä palstalla on koska olen kauan kuunnellut sitä viisasta puhetta kuinka olisin onnellisempikin voinut olla mutta kun luin nämä täällä kirjottavat "onnelliset" joille on hyvä uutinen kerrottu erittäin hyväntahtosesti en usko että olisin ollut onnellisempi soillon 5v sitten. Ei täällä ole montaakaan onnellista juttua luettavana ja kiitollista petettyä jolle joku ystävällinen on tehnyt palveluksen.
        Onko yhtäkään?

• Sinä olet enkeli
        !!! kirjoitti:

En ole eronnu pettämisen vuoksi avioliitostani.
        En ole sen pettämistapauksen vuoksi täällä palstalla vieraillut ja tottakai ainahan totuus satuttaa se on selvää.
        Silti olin onnellinen liitossani vaikka nyt myöhemmin voin vaan arvailla kuinka monta kertaa ja vuotta on petetty, en halua edes tietää.
        Olin onnellinen ja se on totuus jota toiset ei voi kestää kun se sotii heidän ainoaa oikeaa oppiaan vastaan.
        Moni ihminen on onnellinen vaikka elää petturin kanssa ainakin on niin kauan kun ei tiedä.
        Siksi en voi koskaan käsittää joidenkin kovaa tarvetta esittää enkeliä joka pamauttaa pommin onnelliseen perheeseen vaan kun on niin kiva olla fiksumpi ja tietää enemmän.
        kateus on varmasti ainoa syy enkelin touhuihin.
        Miksi olen tällä palstalla on koska olen kauan kuunnellut sitä viisasta puhetta kuinka olisin onnellisempikin voinut olla mutta kun luin nämä täällä kirjottavat "onnelliset" joille on hyvä uutinen kerrottu erittäin hyväntahtosesti en usko että olisin ollut onnellisempi soillon 5v sitten. Ei täällä ole montaakaan onnellista juttua luettavana ja kiitollista petettyä jolle joku ystävällinen on tehnyt palveluksen.
        Onko yhtäkään?

kiitän sinua aina. Muista se!

• niin mieti nyt
        !!! kirjoitti:

Olit 5 vuotta onnellinen kun elit VALHEESSA.

Mutta kyllähän on kiva kuvitella kaiken olevan hyvin, vaikka todellisuudessa ei olisikaan...

• Tampereella kesäkuussa

mies kehui kuinka olen hänen tyttöystävä ja kuinka hän piti pesästäni. Löysin miehen facebuukista ja halusin mennä hänen luo toiseen kaupunkiin. enää hän ei vastaa viesteihin eikä häen ystävätkään tiedä osoitetta, miksi miehet vaan huijaa että pääsevät sänkyyn, kerron jokaiselle että hän huijasi minut panemaan.

• samaa ihmetellyt???????

Ei voi kuin ihmetellä nyky ihmisten käytöstä. Eikö he tiedä kuinka paljon kärsimystä, sekasortoa ja tuskaa ihmiset tuolla köäytöksellä ympäristöön kylvää!!!!???

• ihooooo

ehkä sä olet se säälittävä. suahan tässä petetään.... :)

• kysyy vain

henkilö jolla ei ole itsellä kokemusta asiasta. Oletko edes yrittänyt miettiä tämän kakkosen ajatuksia? Ehkäpä olet, mutta etkö tosiaan löytänyt mitään inhimillisiä ajatuksia?

Vähän vastauksia alkuun:

"Onko noin epätoivoista tuo seksin saaminen??"

Ei todella ole. Sitä kun ei halua ihan keneltä tahansa.

"Vai onko kyseessä alemmuudentunteen kohottaminen?"

Ei ole mitään alemmuudentunnetta... Mistä semmoinen pitäisi olla tullut?

"Kyllä minäkin tuon saan, siinä missä tuo toinenkin"
      "Totta puhuen todella säälittäviä ihmisiä.."

Tähän vain kommentoin, että jos joku todella ajattelee noin, niin ihan oikeassa olet: todella säälittäviä ihmisiä!

Mutta ensinnäkinhän se on näin, että pettäjä on se, joka elää toisen ihmisen kanssa elämäänsä ja käy sekstailemassa toisen ihmisen kanssa.

Ja sit vastaus tähän kysymykseen aukaisemaan silmiä: Tämä henkilö, joka ryhtyy suhteeseen varattuun henkilöön voi olla ihan normaali, empaattinen, tunteikas ja toisten tunteista välittävä ihminen siinä missä on se henkilö joka on törmännyt vapaaseen mieheen tai naiseen. Onko käynyt mielessä miten kamala tilanne tämä on sille kakkoselle?

Itse rakastuin varattuun mieheen, koska oletin hänen olevan vapaa ja kun sain tietää hänen olevan naimisissa, se oli katastrofi. Koska kerkesin vuoden muhia näissä ihastumisen tunteissa, olin silloin jo umpirakastanut häneen, mutta en tehnyt enää mitään saadakseni tämän miehen. Tunteita en voinut enää sammuttaa, mutta päätin oppia elämään niiden kanssa. Ja etenkin oli opittavaa elämään sen tiedon kanssa, että en saisi häntä vaikka kuinka toivoisin meidän kuuluvan yhteen. Tilanteessa kuitenkin kävi niin, että mies itse jatkoi soittelua minulle ja niin me sitten alettiin näkemään vapaa-ajalla. Tietysti minulla taas toivo heräsi, mutta kyllä se siitä sitten hiipuikin. En vieläkään tiedä mikä miehen tarkoitusperä on, varmaan vain seksi ja hyväksytyksi tulemisen tunne tms. Välillä hän käyttäytyy kuin ihastunut hömppä :) Ja toivon, että minä jään ainoaksi joka tässä meidän suhteesta kärsii..

• ............

Ihan viisaita sanoja ja asiaa. Ja kuten sanoit, omakohtainen kokemus puuttuu aloittajalta, ja toivottavasti sitä kokemusta ei edes tule.

Siinä teit mun mielestä viisaasti, että tunteistasi huolimatta et jatkanut suhdettasi tähän varattuun mieheen, koska tosiaan tunteilleen ei voi mitään, mutta teoilleen voi. Se on aikuisen ihmisen vastuunottamista teoistaan.

Mä en usko, että ikinä, IKINÄ näissä rinnakkaissuhdekuvioissa voi olla onnellista loppua. Aina johonkin sattuu. Enkä ymmärrä, miten ihmeessä jotkut suostuvat elämään siten, kun täältä saa aika ajoin lukea: "minulla on aivan ihana rakastaja, mutta taloudellista syistä en halua jättää miestäni/vaimoani" tai vielä parempi "tiedän, että miehelläni/vaimollani on suhde, mutta taloudelliset syyt/lapset/jokumuutekosyy pitävät meidät yhdessä". BULLSHIT!!

Yksittäinen pettäminen sattuu sekin, mutta se ei (välttämättä) ole vielä syy eroon. SivuSUHDETTA en sen sijaan pitäisi itse, saatikka katsoisi sormieni läpi.

Pointti tässä paatoksessa lienee se, että ymmärrän kyllä inhimilliset syyt, jotka suhteeseen johtavat, mutta en ymmärrä, miten ihminen voi alentua ylläpitämään/hyväksymään tätä suhdetta. Ja tämä koskee siis ihan yhtälailla puolisoa kuin rakastajaa.

Sinä edeltävä kirjoittaja et alentunut moiseen, ja siitä hatunnosto sulle.

• tiina*
        ............ kirjoitti:

Ihan viisaita sanoja ja asiaa. Ja kuten sanoit, omakohtainen kokemus puuttuu aloittajalta, ja toivottavasti sitä kokemusta ei edes tule.

Siinä teit mun mielestä viisaasti, että tunteistasi huolimatta et jatkanut suhdettasi tähän varattuun mieheen, koska tosiaan tunteilleen ei voi mitään, mutta teoilleen voi. Se on aikuisen ihmisen vastuunottamista teoistaan.

Mä en usko, että ikinä, IKINÄ näissä rinnakkaissuhdekuvioissa voi olla onnellista loppua. Aina johonkin sattuu. Enkä ymmärrä, miten ihmeessä jotkut suostuvat elämään siten, kun täältä saa aika ajoin lukea: "minulla on aivan ihana rakastaja, mutta taloudellista syistä en halua jättää miestäni/vaimoani" tai vielä parempi "tiedän, että miehelläni/vaimollani on suhde, mutta taloudelliset syyt/lapset/jokumuutekosyy pitävät meidät yhdessä". BULLSHIT!!

Yksittäinen pettäminen sattuu sekin, mutta se ei (välttämättä) ole vielä syy eroon. SivuSUHDETTA en sen sijaan pitäisi itse, saatikka katsoisi sormieni läpi.

Pointti tässä paatoksessa lienee se, että ymmärrän kyllä inhimilliset syyt, jotka suhteeseen johtavat, mutta en ymmärrä, miten ihminen voi alentua ylläpitämään/hyväksymään tätä suhdetta. Ja tämä koskee siis ihan yhtälailla puolisoa kuin rakastajaa.

Sinä edeltävä kirjoittaja et alentunut moiseen, ja siitä hatunnosto sulle.

"tunteilleen ei voi mitään, mutta teoilleen voi."

Viisaita sanoja, mutta omakohtainen kokemus puuttuu...

Exliittoni oli kuollut. Meillä ei ollut enää mitään yhteistä paitsi osoite ja lapset. Kun tapasin nykyisen mieheni, exrinnakkaissuhteeni, tiesin vihdoin viimein eroavani. Olin puhunut siitä neljä vuotta exän kanssa. Mutta käytännössä kaikki vaan ei käy yhtä nopeasti kuin elokuvissa. Eikä kurjia ja ikäviä kohtiakaan voi kelata eteenpäin.

• .............
        tiina* kirjoitti:

"tunteilleen ei voi mitään, mutta teoilleen voi."

Viisaita sanoja, mutta omakohtainen kokemus puuttuu...

Exliittoni oli kuollut. Meillä ei ollut enää mitään yhteistä paitsi osoite ja lapset. Kun tapasin nykyisen mieheni, exrinnakkaissuhteeni, tiesin vihdoin viimein eroavani. Olin puhunut siitä neljä vuotta exän kanssa. Mutta käytännössä kaikki vaan ei käy yhtä nopeasti kuin elokuvissa. Eikä kurjia ja ikäviä kohtiakaan voi kelata eteenpäin.

tuo sinun tilanteesihan on sikäli eri, että teit sen päätöksen erostasi. Ja jos oikein ymmärsit, et tätä ex-sivusuhdettasi kotona edes peitellyt?

Toki käytännön asioiden järjestäminen ottaa aikansa. Tarkoitin ymmärtämättömyydelläni äsken sitä, että ihmiset vapaaehtoisesti (kyllä, kaikki muut syyt ovat lopulta tekosyitä) jäävät avioliittoon, joka on jo kuollut, pitävät suhdetta siinä sivussa eivätkä edes YRITÄ järjestää asioita eteenpäin.. missä on tällaisten ihmisten itsekunnioitus?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1169
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1089
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1083
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe